Skoči na vsebino

Akcija policistov na motoriste


guzzist

Priporočene objave

...

Imam pa problem s tem, da te v Sloveniji jebejo zaradi butaste zakonodaje. ...

No in a je to fer? Zaradi kosa opreme, ki je sicer čisto ok in je drugod po Evropi ustrezen, lahko zaradi nataknjenega policaja plačam tako kazen, da se kar kreše. Pa nisem nobenega ogrožal, uporabljal sem testirano in ustrezno dodatno opremo.

...

Eeeee, končno!

Prav lepo si ugotovil, da niso krivi policisti. Je tako?

Kriva je butasta zakonodaja, s čimer se popolnoma strinjam. In kaj sedaj?

Se da na to kaj vplivati? Seveda se da. A ne z butasto organizacijo ZMKS in še bolj butastim vodstvom, ki zastopa stališče, da se sistema ne da spreminjati. Se da, pa še kako. Preverjeno na lastni koži. A je treba kar nekaj lobirati, slediti in tudi kakšen dan dopusta reskirati za sedenje v parlamentu. Jambrati pred lastnim občinstvom ni dovolj. Populacija, kakršna je v moto srenji, bi kaj takega zlahka dosegla. A se raje omejuje na norenje po cestah in vaških moto veselicah in jogurt proteste z navijanjem in pokanjem, povrhu pa še kurjenjem po tem in podobnih forumih. Če že je kakšna akcija podobna spodbujanju varnosti oz, spretnosti, je pa itak le v zaprtem krogu zveze. Se vam že vrabci na strehah režijo.

Ko boste fantički in deklice motoristi/tke sposobne nebuloze v zakonu podati pristojnim in jih mobilizirali za dobre amandmaje, bo pa mogoče kaj uspeha. A kje ste bili tekom celotnega sprejemanja zakona?

In da smo si na jasnem. Najprej bi bile na vrsti neumnosti na kakršne opozarja Dex, kasneje šele višine kazni ali vsaj njihova pravičnejša razporeditev.

No do takrat, ko boste česa takega sposobni, le še čao pičkice! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se zakoni pisali samo za polnjenje državne blagajne potem ti ne bi imel možnosti 50% popusta na plačilo v osmih dneh. Za svojo varnost moraš najprej poskrbeti sam in ne policija. Zagotovo pa se varnost na cestah poveča s povečanjem prisotnosti/nadzora policije na cesti. Bistvenega pomena pa je seveda, da se poveča stopnja pričakovanja udeležencev, da bodo kontrolirani in sankcionirani, če bodo kršili CPP. Že samo "blendanje" z lučmi in mahanje motoristov z rokami ima za posledico bistveno manjše hitrosti udeležencev v prometu ne glede na to ali policisti udeležence ustavljajo ali ne.

Res je in se strinjam s tabo, vendar tudi tisto, kar sem jest napisal je res, no mal sem pretiraval glede polnjenja proračuna, sam pa tut to ni daleč od resnice če pogledamo v kake zadeve se spotikajo, pa naj si bo to pri avtu ali motorju.

Mah fantje in dekleta, želim vam lepo in varno motoristično sezono, čim več varnih in lepih kilometrov, pa da bi vam plavci čim manj težil po nepotrebnem. :closedeyes: :OK:

LP Speed

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorri.. ne krivim nikogar.. samo 79 letni voznik.. halo!!? Moj deda je star 71, bil je celo življenje profesionalni šofer, ampak izpit bi mu jaz že pred petimi leti odvzel. Jebiga. Naj omenim še, da poje koktajl tablet za srce na dan, pa se še vedno veselo LEGALNO prevaža naokrog. Če to ni tempirana bomba.. Mene je kar strah. Je faca od človeka, dobričina, ampak za avto pa res več ni sposoben.

In ti si vseeno tak nesposobn, da ne greš do njega in rečeš "Deda, glej, dajma se mijadva malo pomenit. Kaj če bi ti men lepo dal vozniško, veš, ker ... saj oba ema - nisi več najmlajši pa najbolj pri močeh in prej ali slej boš komu (in tudi sebi) mogoče kaj naredil. Vem, da je težko, ampak sprijazniti se moramo z dejstvi ..."

A to pa ne? Je država kriva, a , da on še vedno vozi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti si vseeno tak nesposobn, da ne greš do njega in rečeš "Deda, glej, dajma se mijadva malo pomenit. Kaj če bi ti men lepo dal vozniško, veš, ker ... saj oba ema - nisi več najmlajši pa najbolj pri močeh in prej ali slej boš komu (in tudi sebi) mogoče kaj naredil. Vem, da je težko, ampak sprijazniti se moramo z dejstvi ..."

...in deda te potem seveda črta iz oporoke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kazni so premal visoke, nej jih ful zvišajo: za 10km/h prekoračitev v naselju nej bo 500,00 EUR 14 kazenskih pa 2 let uklonilnega zapora

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti...prvi april je mim.

Da ne bo ker narobe razumel. Nisem proti kaznim.....

Sem pa proti tem, kar se bo dogajalo po naših cestah, v primeru glomozanskih kazni. Zasede policistov (kontrole tam kjer je očitno, da se nabija proračun in jebe folk v glavo), pobegi policistom, inp.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo ker narobe razumel. Nisem proti kaznim.....

Sem pa proti tem, kar se bo dogajalo po naših cestah, v primeru glomozanskih kazni. Zasede policistov (kontrole tam kjer je očitno, da se nabija proračun in jebe folk v glavo), pobegi policistom, inp.....

Popolnoma se strinjam. Tisti divjaki ki že zdej niso plačevali in so delal hude piz... po cesti, tud zdej ne bojo, bolj normalni vozniki, ki gremo pa samo mal čez omejitev izven naselij seveda, pa ki ustavimo, če nas polcaj ustav pa bomo še naprej. Kje je tle pravica?

Lp, mc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje: Zakaj morajo policaji imeti iste brezrokavnike kot smetarji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se zakoni pisali samo za polnjenje državne blagajne potem ti ne bi imel možnosti 50% popusta na plačilo v osmih dneh. Za svojo varnost moraš najprej poskrbeti sam in ne policija. Zagotovo pa se varnost na cestah poveča s povečanjem prisotnosti/nadzora policije na cesti. Bistvenega pomena pa je seveda, da se poveča stopnja pričakovanja udeležencev, da bodo kontrolirani in sankcionirani, če bodo kršili CPP. Že samo "blendanje" z lučmi in mahanje motoristov z rokami ima za posledico bistveno manjše hitrosti udeležencev v prometu ne glede na to ali policisti udeležence ustavljajo ali ne.

Kolkr vem, je opozarjanje na prisotnost plavcev tudi prepovedano. :headbang: :headbang: :headbang:

Število policajev na cesti:

Itak so včer sprejel zakon... :whistle:

Na cestah ki so v lasti občine naj bi naloge policistov (od kasiranj prakirnin in kazni za to, pa do merjenj hitrosti z radarji in prometnih prekrškov) v celoti prevzeli mestni redarji.

Torej se policija umika iz mest...

Jih bo ogromno na cestah

plus še dodatno redarji po mestih

Kontrol in prilk za kaznovanja več kot dovolj

Al pa če temu rečemo verjetnosti da te bodo ustavli :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se zakoni pisali samo za polnjenje državne blagajne potem ti ne bi imel možnosti 50% popusta na plačilo v osmih dneh.

Me zanima, pri teh kaznih, koliko ljudi lahko v osmih dneh nabere tako vsoto denarja. Itak se bodo plačevale polne kazni in to na obroke.

Če bi povečali prisotnost policajev na t.i. kritičnih točkah, ne pa kr tja nekje v tri dni, takšne visoke kazni ne bi bile potrebne.

Itak so pa rekli, da se policajev na cestah ne bo nič večja, kot že je.

PS.: Kultura nas samih voznikov je pa itak druga zgodba.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav...

Ampak na nekaj si pozabil.. V Nemčiji, Avstiji,.. ne težijo s homologacijami in na podlagi tega neupravičeno kasirajo.

...

Podpiram akcije policijstov, ampak samo do te mere, ko dejansko delajo nekaj v smeri boljše varnosti (pa tudi če to pomeni pisanje smiselnih kazni), ne pa z vidika kasiranja in j**** folka u glavo zaradi popolnoma brezveznih stvari.

Kaj pa ti misliš, da TÜV ali Dekra počneta v Nemčiji? Razlika je samo v tem, da imajo tam zelo dobro razdelan sistem od predpisov, ki določajo meje dovoljenega, do delavnic, ki znajo spremembe na vozilu pregledati in podati utemeljeno mnenje o vplivu sprememb na varnost vozila. Znajo pa tudi svetovati in pomagati pri izvedbi spremembe (videl na lastne oči, ko je kolega dajal zelo široke kolesne obroče in gume na svoj avtomobil). Vse se zavede v knjižico sprememb, ki se potlej nosi skupaj s prometnim dovoljenjem. In kaj je to drugega kot homologacija?

V Italiji mi je zadnjič znanec razlagal, ko je šel na motozbor (malce pod Rimom), da jih je pred vhodom čakala policija. In očitno je šlo za policiste, ki jim motorji niso tako tuja reč, saj so vse pregledali in takoj izstavili kazni za nehomologirano opremo. Kasiranje? V skladu z zakonom.

Torej, pisanje smiselnih ali nesmiselnih kazni je stvar percepcije posameznika. Četudi vse stvari napisane v zakonih niso absolutno smiselne pa jih večina je, četudi tebi še ni jasno, zakaj. Drugače pa le povprašaj kakšnega Nemca kako je kaj pri njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, pisanje smiselnih ali nesmiselnih kazni je stvar percepcije posameznika. Četudi vse stvari napisane v zakonih niso absolutno smiselne pa jih večina je, četudi tebi še ni jasno, zakaj. Drugače pa le povprašaj kakšnega Nemca kako je kaj pri njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Italiji mi je zadnjič znanec razlagal, ko je šel na motozbor (malce pod Rimom), da jih je pred vhodom čakala policija. In očitno je šlo za policiste, ki jim motorji niso tako tuja reč, saj so vse pregledali in takoj izstavili kazni za nehomologirano opremo. Kasiranje? V skladu z zakonom.

Tipišen primer filanja proračuna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ti misliš, da TÜV ali Dekra počneta v Nemčiji? Razlika je samo v tem, da imajo tam zelo dobro razdelan sistem od predpisov, ki določajo meje dovoljenega, do delavnic, ki znajo spremembe na vozilu pregledati in podati utemeljeno mnenje o vplivu sprememb na varnost vozila. Znajo pa tudi svetovati in pomagati pri izvedbi spremembe (videl na lastne oči, ko je kolega dajal zelo široke kolesne obroče in gume na svoj avtomobil). Vse se zavede v knjižico sprememb, ki se potlej nosi skupaj s prometnim dovoljenjem. In kaj je to drugega kot homologacija?

V Italiji mi je zadnjič znanec razlagal, ko je šel na motozbor (malce pod Rimom), da jih je pred vhodom čakala policija. In očitno je šlo za policiste, ki jim motorji niso tako tuja reč, saj so vse pregledali in takoj izstavili kazni za nehomologirano opremo. Kasiranje? V skladu z zakonom.

Torej, pisanje smiselnih ali nesmiselnih kazni je stvar percepcije posameznika. Četudi vse stvari napisane v zakonih niso absolutno smiselne pa jih večina je, četudi tebi še ni jasno, zakaj. Drugače pa le povprašaj kakšnega Nemca kako je kaj pri njih.

Ja, tam imajo zelo dobro razdelan sistem od predpisov naprej. Točno to! Pri nas pa tega ni in to mene moti. In v nemčiji ti rora ni potrebno nikamor vpisovat, dovolj je ustrezna številka in dbkiller, sem se z nemcem menil, ko sem kupoval na Imotu ror zase, pa mu ni bilo jasno kaj mu hočem dopovedat, ko sem hotel od njega imet še certifikat, ker mi je v ztrajno kazal, da je vse "kar možjep ostave" zahtevajo natisnjeno na roru. No potem sem mu razložil, kako jepri nas, se je nasmehnil, v fasciklu ponašel certifikat in mi ga skopiral. Pri veliko opremi je dovolj, oznaka na samem delu, brez nepotrebnega kompliciranja.

In ja, men ni jasno, kako lahko del, ki je v velecenjeni evropski nemčiji povsem ustrezen in v skladu s predpisi, v Sloveniji predstavlja tako kršitev CPPja, da je kazen 1 plača. Ni mi jasno, res ne.

Italjanske ureditve ne poznam, zato Italije prej sploh nisem omenjal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in deda te potem seveda črta iz oporoke...

kaj pa je tista bajta proti temu, da is mogoče komu življenje rešil? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res...jest sm ze doma reku da ne ustavlam vec policajem...fotr mej samo cudn pogledou :)

ma doma lahk ti tut praviš da si taglavni na svetu, pa to še zmer ni res ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DeX

Obstajajo državni in evropski certifikati. Potem obstajajo izdelki, ki so certificirani za točno določeno vozilo in takšni, ki imajo neko splošno potrdilo, da ustrezajo nekim standardom in se lahko uporabijo na različnih vozilih.

Sam imam šipco od MRA-ja z nemškimi certifikati o ustreznosti. Nisem delal naše homologacije in je, vsaj za zdaj, ne mislim. Če me ustavijo in mi to zaračunajo, bom pač plačal.

Je pa dejstvo, da me bodo, glede na moj način uporabe motornega kolesa, zelo redko ustavili in še redkeje iskali dlako v jajcu tako, da si s tem ne delam velikih skrbi. Morda pa v tem zajcu tiči grm? ;)

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma doma lahk ti tut praviš da si taglavni na svetu, pa to še zmer ni res ... :)

jest sm povsod taglavi :) nek se vidi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DeX

Obstajajo državni in evropski certifikati. Potem obstajajo izdelki, ki so certificirani za točno določeno vozilo in takšni, ki imajo neko splošno potrdilo, da ustrezajo nekim standardom in se lahko uporabijo na različnih vozilih.

Sam imam šipco od MRA-ja z nemškimi certifikati o ustreznosti. Nisem delal naše homologacije in je, vsaj za zdaj, ne mislim. Če me ustavijo in mi to zaračunajo, bom pač plačal.

Je pa dejstvo, da me bodo, glede na moj način uporabe motornega kolesa, zelo redko ustavili in še redkeje iskali dlako v jajcu tako, da si s tem ne delam velikih skrbi. Morda pa v tem zajcu tiči grm? ;)

Vse res, ampak dejstvo, da je pa bedarija, da država neupravičeno služi na takih prekrških pa ostaja :) Zakaj bi plačeval za nekaj, kaj je sicer čisto ok, kar je ustrezno, kar je stestirano, kar ne predstavlja nobenega ogrožanja? Če si pač ti prepričanja, "bom pač plačal" in ti je to ok, pa bodi. Imaš pravico.. Tudi jaz bom plačal, če do tega pride, drugega mi ne bo preostalo, ampak strinjal se s tem pa še vedno ne bom. Se mi zdi dat neumno 1 plačo, zaradi nesmiselnega predpisa. Pa ne samo meni..

Se pa strinjam, da imaš manj možnosti, da se te bo kdo spravil drkat zaradi morebitnih aftermarket delov. Ni pa to neposredno povezano s posameznikom, ampak si temu enostav no bolj podvržen že s tem, da pač furaš motocikel iz določenega segmenta. Meni so na prejšnjem motorju 2x težili zaradi žmigavcev, pa sem obakrat pripeljal čisto počasi, po predpisih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neposredno povezano s posameznikom, ampak si temu enostav no bolj podvržen že s tem, da pač furaš motocikel iz določenega segmenta. Meni so na prejšnjem motorju 2x težili zaradi žmigavcev, pa sem obakrat pripeljal čisto počasi, po predpisih.

tako, kot so čefurji s starimi Mercedes S bolj podvrženi kontrolam vozila?

Hja ... too bad, kaj naj rečem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Njega ste vi sami označili za policaja in ker vam to ustreza, gonite dalje. Otročje. :doze:

Tako je... "Policaj" je dan današnji najhujša žaljivka, ki jo lahko nekomu nameniš spljoh :grim

In ti si vseeno tak nesposobn, da ne greš do njega in rečeš "Deda, glej, dajma se mijadva malo pomenit. Kaj če bi ti men lepo dal vozniško, veš, ker ... saj oba ema - nisi več najmlajši pa najbolj pri močeh in prej ali slej boš komu (in tudi sebi) mogoče kaj naredil. Vem, da je težko, ampak sprijazniti se moramo z dejstvi ..."

A to pa ne? Je država kriva, a , da on še vedno vozi?

ne ti krotavec meni o sposobnosti... probaj ti našega deda korenino za milimeter premaknit... :nono:nono

...in deda te potem seveda črta iz oporoke...

saj to... pol pa mi set za žganjekuho črta s herbije, pa od jeze vino spusti iz sodov, pa smo tam... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!