pevecm Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 Za 70 eur pri Husqvarni SM125 ne narediš skoraj nič. Drugače pa predelava stane tem nekje 600 eur. Za 70€ nabaviš dele za fergazer. Toliko stanejo pri enem od uvoznikov. Na servisu stanejo sicer nekaj več. Auspuh se pa da doma odpreti. Rabiš pa nič druzga kakor eno fleksarco in švas aparat. Kot si pa ti rekel da predelava stane 600€ ... DA, ampak na servisu. Na servisu ti ga pa predelajo takole, v fergazer ti dajo iste delčke, kot sem jih prej omenjal, in zamenjajo ti izpuh (nataknejo ti gor Husqvarna racing resonanco- NE HGS, dušilec pa že ni več vštet v ceno, če se ne motim). Se pravi učinek je konec koncev isti, cena pa je zelo visoka. In vse to kar sem sedaj našteval NI predelava. S temi deli mašina se mašina odpre. Se pravi da dobi moč, katero je imela prvotno zasnovana mašina, preden so jo tovarniško zablokirali. Za predelavo se štejejo razne menjave fergazerjev, auspuhov, dodajanje pospeševalnih lamel ..... matejnacon in jurca 2
dejko39 Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 evo končno sm se spravu razdret vilice... oz sam teleskopa sm uzeu vn,pa jih jutr nesem k enmu da mi zrihta tiste semeringe,me pa zanima,če je normalno da na potisk nista enaka? En je trd pa odziven,drugega pa komot pritisneš dlje,pa tudi vrača se počasi. lp.dejan
Kikifmx Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idFam=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije! lp, Kiki ninjaxx 1
pevecm Objavljeno December 25, 2010 Opozori Objavljeno December 25, 2010 Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it...m=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije! lp, Kiki Pomoje da s Husqvarno nimaš kej falit. Gor namontiraš en aftermarket izpuh + 35mm fergazer. Imel boš skoraj 30 konjev, to je pa tudi neka realna cifra za to mašino. Ravno reaktivnega letala ne boš mogu nardit.
Kikifmx Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 (popravljeno) Pomoje da s Husqvarno nimaš kej falit. Gor namontiraš en aftermarket izpuh + 35mm fergazer. Imel boš skoraj 30 konjev, to je pa tudi neka realna cifra za to mašino. Ravno reaktivnega letala ne boš mogu nardit. No ja...verjetno bom res vzel huso. Čeprav še vedno upam, da mi bo ratal TM-a pripeljat iz ITA.. Popravljeno December 26, 2010. Popravil Kikifmx
impulz Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 premisli še enkrat če se ti splača kupit TM-a. jaz osebno kupim raj 2 motorja za to ceno enga za rajdat, drugega za rejsat (: en ma v okolici TM-a pa ga nič ne vidim na cesti
budacki Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it...m=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije! lp, Kiki Jop kit bi morau it gor Sicer pa ... dost se nardit tut s fergom, izpuhom, membranah, glavo. ..
Kikifmx Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 Jop kit bi morau it gor Sicer pa ... dost se nardit tut s fergom, izpuhom, membranah, glavo. .. No potem bom pa verjetno res kar huso vzel in menjal cilinder, ferg... Maš mogoče še idejo kolk bi pol realno lahk iz nje stisnu? Saj 35 konjičkov bi rad meu...; ) Hvala obema!
impulz Objavljeno December 27, 2010 Opozori Objavljeno December 27, 2010 Poglej na prejšnjih straneh. Maš diagram huse z 34 fergom. Več v opisu 35 konjev... Noja...
dejko39 Objavljeno December 29, 2010 Opozori Objavljeno December 29, 2010 evo pobi pa sm se pridružu klubu zaribanih cvajtakterjev >.< . ka pravite ka bi blo.. vžgem mrzlega,se pelam kakih 500m,torej bi mašina mogla bit še dokaj hladna. Mal ga je zadušilo,pol je šou mal manj tk ene 30m pol pa konc. Ni zagrablo,sam ugasnalo je,kt da bi uzeu kontakt,je pa bil cilinder presneto vroč na dotik. Zdj pa itak ne užge,brez kompresije čist. Torej: -oljna pumpa? -bat,obročki? - pa zdele sm ugotoviu da je not nek... "primankljaj" hladilne tekočine. Je to lahko posledica zaribanja ali vzrok? lp... gre pa itak serviserju po novmu letu..tak je mraz zuni
pevecm Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 Prodajam svojo Husqvarno. Oglas: http://www.avt0.net/....asp?ID=4418955 (namesto 0 (nič) vstavi o)
budacki Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 (popravljeno) http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4406216 "moja" raketa ma še zmer mojo tablco xD Popravljeno Februar 1, 2011. Popravil budacki
Biagio Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni! Upam da mi kdo lahko pomaga, imam manjši problemček. Sem lastnik Husqvarne 125 WSM, letnik 06. No, pred kakim letom mi je crknu "original" števec (ubistvu sigma sport 700 vtaknen v ohišje). Dozdej sm se vozu brez, ker se mi enostavno ni dal popravlat, pa tut pogrešu ga po pravic povedano nisem kej preveč.. Ubistvui je blo tko, da mi je najprej crknu števc (prazna baterija pač), in ko sm jo menjal, mi je pa vedno kazal 0... kot da bi magnet imel slab stik alpa neki, da nebi prikazval ker bi blo preveč oddaljeno... sej veste kako ma narjeno, tisti ki imate tak motor ane. A se je komu to že nardil? kako ste popravl? No, zdej sm se pa lotu da ga pač nazaj usposobim. Fora je, da se je pa še števcu u tem času čist zmešal krneki kaže, uglavnem najbrž je fuč... zdej me pa zanima, a kdo ve kje bi se dal ta sigma sport 700 še kupit (ebay nima nič, oz enega rabljenega in totalno zribanega od enga bolgara ha 15e - hvala lepa), oziroma a paše še kšn drug notr u to ohišje? bi pač drugega kupu... hvala za informacije že vnaprej. lp,blaž Popravljeno September 11, 2011. Popravil Biagio
budacki Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 Pozdravljeni! Upam da mi kdo lahko pomaga, imam manjši problemček. Sem lastnik Husqvarne 125 WSM, letnik 06. No, pred kakim letom mi je crknu "original" števec (ubistvu sigma sport 700 vtaknen v ohišje). Dozdej sm se vozu brez, ker se mi enostavno ni dal popravlat, pa tut pogrešu ga po pravic povedano nisem kej preveč.. Ubistvui je blo tko, da mi je najprej crknu števc (prazna baterija pač), in ko sm jo menjal, mi je pa vedno kazal 0... kot da bi magnet imel slab stik alpa neki, da nebi prikazval ker bi blo preveč oddaljeno... sej veste kako ma narjeno, tisti ki imate tak motor ane. A se je komu to že nardil? kako ste popravl? No, zdej sm se pa lotu da ga pač nazaj usposobim. Fora je, da se je pa še števcu u tem času čist zmešal krneki kaže, uglavnem najbrž je fuč... zdej me pa zanima, a kdo ve kje bi se dal ta sigma sport 700 še kupit (ebay nima nič, oz enega rabljenega in totalno zribanega od enga bolgara ha 15e - hvala lepa), oziroma a paše še kšn drug notr u to ohišje? bi pač drugega kupu... hvala za informacije že vnaprej. lp,blaž Jebaiga. Kup drug bicikl števec pa potegn žice do kolesa Tako sm na Hondi naredu, do 100 je kazalo, več me itq ni zanimalo
MoNsTeR 3n3rGy Objavljeno November 5, 2011 Opozori Objavljeno November 5, 2011 Vedjetno bom husqvarno kupu ko naredim izpit (mam še 11 ur) al pa pol spomladi, tko da če bo gdo prodajal naj se javi!
Kikifmx Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Alo fantje mam težavo. Danes sem dobu hgsa za husqvarno ampak problem je da mi ne paše z originalnim dušilcem (krajšan je na cr verzijo) fi od dušilca je enak kokr od resonance. Pri nekterih sem vidu da so na hgsih tudi meli originalni dušilec.. zdej me pa zanima če bi lahk dau kak umestni člen tam ko pride resonanca in dušilec da bi res dobr dihtal? Pa povejte mi še če se sam dušilec tudi kaj pozna pri moči? hvala in lp
budacki Objavljeno November 28, 2011 Opozori Objavljeno November 28, 2011 Alo fantje mam težavo. Danes sem dobu hgsa za husqvarno ampak problem je da mi ne paše z originalnim dušilcem (krajšan je na cr verzijo) fi od dušilca je enak kokr od resonance. Pri nekterih sem vidu da so na hgsih tudi meli originalni dušilec.. zdej me pa zanima če bi lahk dau kak umestni člen tam ko pride resonanca in dušilec da bi res dobr dihtal? Pa povejte mi še če se sam dušilec tudi kaj pozna pri moči? hvala in lp Dušilec ne prinese nič moči, samo uravnava, kje imaš največ moči. Dolg dušilec razdeli nekaj navora (vem, da navor in moč nista isto, vendar ne vem ali vpliva na navor ali na moč, vendar verjetno in na eno in na drugo) tudi v nižje obrate, medtem ko skrajšani dušilci skoncentrirajo vso energijo ravno na največjih obratih. Vmesni člen mora bit. Sicer pa lahko improviziraš. Rarežeš v dušilec na vsaki strani ena 5cm globoko in s tem pridobiš milimeter, ko pač stisneš. Ali pa na štirih mestih zarežeš in potem dobiš še več prostora. In zadevo porineš v resonanco in dobro zadihtaš in potem po stvar simfonija
_luke_ Objavljeno November 28, 2011 Opozori Objavljeno November 28, 2011 Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema.
speedfighttuning Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 (popravljeno) Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema. To kar si povedal velja za 4-taktne motorje Pri 2-T ma tudi dušilc neki veze. Si že kdaj probal vozit 2-T motor brez dušilca? Jst sm ga in ti povem da ne gre enako kot z dušilcem, tko da na 2-T motorjih ma tudi dušilc neki veze Popravljeno November 30, 2011. Popravil speedfighttuning
_luke_ Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 To kar si povedal velja za 4-taktne motorje Pri 2-T ma tudi dušilc neki veze. Si že kdaj probal vozit 2-T motor brez dušilca? Jst sm ga in ti povem da ne gre enako kot z dušilcem, tko da na 2-T motorjih ma tudi dušilc neki veze Prjatu, delam izpuhe za dvotaktne motorje. Diplomska narejena na temo dvotaktnega delovanja. Če bi mi reku da si preizkusil na dynojetu prej in potem bi ti mogoče še verjel, tvoji občutki pa žal niso dobri argumenti. Razlika seveda je, če se voziš popolnoma brez dušilca (ker je to cca 300mm izpuha) ali pa brez. Js sm napisal, da +- 50mm ne bo čuil dobene razlike. Tako da lepo prosim, preberi si kako knjigo od izpuhih za dvotaktne motorje in potem komentiraj. Kakor sem razumel je njegov problem samo to, da ne more spravit original dušilca pod plastike oz zadek...
speedfighttuning Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Prjatu, delam izpuhe za dvotaktne motorje. Diplomska narejena na temo dvotaktnega delovanja. Če bi mi reku da si preizkusil na dynojetu prej in potem bi ti mogoče še verjel, tvoji občutki pa žal niso dobri argumenti. Razlika seveda je, če se voziš popolnoma brez dušilca (ker je to cca 300mm izpuha) ali pa brez. Js sm napisal, da +- 50mm ne bo čuil dobene razlike. Tako da lepo prosim, preberi si kako knjigo od izpuhih za dvotaktne motorje in potem komentiraj. Kakor sem razumel je njegov problem samo to, da ne more spravit original dušilca pod plastike oz zadek... Sem prebral že marsikej o dvotaktnih motorjih Sej ni neke bistvene razlike, ampak neka majhna razlika pa je...dobro, zdej za tistih 5 cm kot si napisal mogoče res ne glih neka nevemkako občutna, ampak je... Kukr je že budacki povedal, dušilec nima neke veze pri moči, ampak ma pa nekej veze kako je le-ta porazdeljena... Se pa strinjam s tabo da za samo +- 50mm ne bo čutu neke razlike
_luke_ Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Sem prebral že marsikej o dvotaktnih motorjih Sej ni neke bistvene razlike, ampak neka majhna razlika pa je...dobro, zdej za tistih 5 cm kot si napisal mogoče res ne glih neka nevemkako občutna, ampak je... Kukr je že budacki povedal, dušilec nima neke veze pri moči, ampak ma pa nekej veze kako je le-ta porazdeljena... Se pa strinjam s tabo da za samo +- 50mm ne bo čutu neke razlike Moreš pa vedet še eno stvar. Velikokrat dolžina in oblika niso takšne, kakršne bi želeli. Sploh pri crossih, kjer si odst omejen z prostorom. Tako da nebi dvakrat reku, da so že v tovarni kak cm dodali, da je dušilec prišel na pravo mesto. Zato so pa aftermarker avspuhi drugačni... speedfighttuning 1
speedfighttuning Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Moreš pa vedet še eno stvar. Velikokrat dolžina in oblika niso takšne, kakršne bi želeli. Sploh pri crossih, kjer si odst omejen z prostorom. Tako da nebi dvakrat reku, da so že v tovarni kak cm dodali, da je dušilec prišel na pravo mesto. Zato so pa aftermarker avspuhi drugačni... To se popolnoma strinjam s tabo
budacki Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema. Ajhaj. Ne vem no Tudi dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja. Skratka...ne vem, kako ti to razumeš, vendar sem sprobal, nikoli pa izdeloval, veliko izpuhov na istih motorjih. Praksa mi pravi: Krajši dušilec=eksplozija na večjih obratih daljši dušilec=bolj razporejen navor, seveda tudi eksplozija na obratih Zdej teorija, ki jo ti navajaš je eno, moja praksa pa nekaj čisto drugega. Upam, da imava oba prav
_luke_ Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Ajhaj. Ne vem no Tudi dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja. Skratka...ne vem, kako ti to razumeš, vendar sem sprobal, nikoli pa izdeloval, veliko izpuhov na istih motorjih. Praksa mi pravi: Krajši dušilec=eksplozija na večjih obratih daljši dušilec=bolj razporejen navor, seveda tudi eksplozija na obratih Zdej teorija, ki jo ti navajaš je eno, moja praksa pa nekaj čisto drugega. Upam, da imava oba prav 1.Žal je to kar si napisal ˝dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja˝, neumnost. Možnosti, zakaj ti je zaribala mašina je veliko. Da pa bi se to zgodilo ker si volno vzel ven je praktično nemogoče. še enkrat povem. Dušilec ima samo eno nalogo. Dušiti zvok in prav popolnoma nič drugega. Dolžina stingerja (cev, ki se od zadnjega konusa nadaljuje do dušilca) pa po domače povedano določa temperaturo plinov. Ta posledično spreminja zvočno nihanje t.i. resonanca. 2.Če si ti menjeval avspuhe je zgodba druga. Tam so razlike lahko tako minimalne, da jih skorajda ni moč opazit. Različne dolžine konusov, večji/manjši premeri, rzlični koti...
Priporočene objave