Skoči na vsebino

Husqvarna SM 125 S


apriliabiker

Priporočene objave

Za 70 eur pri Husqvarni SM125 ne narediš skoraj nič.  Drugače pa predelava stane tem nekje 600 eur.

Za 70€ nabaviš dele za fergazer. Toliko stanejo pri enem od uvoznikov. Na servisu stanejo sicer nekaj več. Auspuh se pa da doma odpreti. Rabiš pa nič druzga kakor eno fleksarco in švas aparat. Kot si pa ti rekel da predelava stane 600€ ... DA, ampak na servisu. Na servisu ti ga pa predelajo takole, v fergazer ti dajo iste delčke, kot sem jih prej omenjal, in zamenjajo ti izpuh (nataknejo ti gor Husqvarna racing resonanco- NE HGS, dušilec pa že ni več vštet v ceno, če se ne motim). Se pravi učinek je konec koncev isti, cena pa je zelo visoka. In vse to kar sem sedaj našteval NI predelava. S temi deli mašina se mašina odpre. Se pravi da dobi moč, katero je imela prvotno zasnovana mašina, preden so jo tovarniško zablokirali. Za predelavo se štejejo razne menjave fergazerjev, auspuhov, dodajanje pospeševalnih lamel ..... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

evo končno sm se spravu razdret vilice... oz sam teleskopa sm uzeu vn,pa jih jutr nesem k enmu da mi zrihta tiste semeringe,me pa zanima,če je normalno da na potisk nista enaka? En je trd pa odziven,drugega pa komot pritisneš dlje,pa tudi vrača se počasi.

lp.dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idFam=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije!

lp, Kiki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it...m=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije!

lp, Kiki

Pomoje da s Husqvarno nimaš kej falit. Gor namontiraš en aftermarket izpuh + 35mm fergazer. Imel boš skoraj 30 konjev, to je pa tudi neka realna cifra za to mašino. Ravno reaktivnega letala ne boš mogu nardit. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje da s Husqvarno nimaš kej falit. Gor namontiraš en aftermarket izpuh + 35mm fergazer. Imel boš skoraj 30 konjev, to je pa tudi neka realna cifra za to mašino. Ravno reaktivnega letala ne boš mogu nardit. :D

No ja...verjetno bom res vzel huso. Čeprav še vedno upam, da mi bo ratal TM-a pripeljat iz ITA..

Popravljeno . Popravil Kikifmx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premisli še enkrat če se ti splača kupit TM-a.

jaz osebno kupim raj 2 motorja za to ceno :) enga za rajdat, drugega za rejsat (: en ma v okolici TM-a pa ga nič ne vidim na cesti trance_21_laughing1.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, v naslednjih 2 mesecih imam namen pripeljati nov 125 kubičen stroj k hiši. Usmerjen sem samo na supermoto....z motorji imam dosti izkušenj, od 7 leta naprej sem aktivno na krosih tako, da nimam v mislih nekih 4 taktnih mašin. Rad bi precej navito mašino (trenutno vozim ktmja 150)..Zanimam se predvsem za TM-a vendar so zelo redki tako da rabljenega mi verjetn nebo ratal dobit. Za exc-ja bi me pa tudi predelava v supermoto prišla dodatnih 1000€ kar je sila neumno. Večkrat sem zasledil tudi hondo hm 125 (http://www.hmmoto.it...m=15&idProd=194). Na spletni strani so še vedno 2T modeli, čeprav vsi trdijo, da so izključno samo 4T modeli od 07 naprej..kako je s tem? V mislim sem imel tudi husqvarno sms 125. Vem, da ima precej manj moči kot zgoraj omenjeni modeli, vendar je kakšna varjanta da bi jo spravil na takšno moč kot jo ima wr model? V katalogu powerparts sem zasledil 144 kit vendar piše, da naj bi bil samo za cr/wr model..bi ga lahko namontiral na sms? (v osnovi naj bi wre/wr imeli enak cilinder tako, da sklepam da bi bila varjanta ali pač...?) Poleg tega me tudi husa (08) model z predelavo nebi prišla veš kot 5000€, ki je nekje moj limit tako, da je to tudi dobra opcija. Hvala vsem že v naprej za vaše informacije!

lp, Kiki

Jop kit bi morau it gor :)

Sicer pa ... dost se nardit tut s fergom, izpuhom, membranah, glavo. .. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jop kit bi morau it gor :)

Sicer pa ... dost se nardit tut s fergom, izpuhom, membranah, glavo. .. :D

No potem bom pa verjetno res kar huso vzel in menjal cilinder, ferg... Maš mogoče še idejo kolk bi pol realno lahk iz nje stisnu? Saj 35 konjičkov bi rad meu...; )

Hvala obema!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pobi pa sm se pridružu klubu zaribanih cvajtakterjev >.< :D .

ka pravite ka bi blo.. vžgem mrzlega,se pelam kakih 500m,torej bi mašina mogla bit še dokaj hladna. Mal ga je zadušilo,pol je šou mal manj tk ene 30m pol pa konc. Ni zagrablo,sam ugasnalo je,kt da bi uzeu kontakt,je pa bil cilinder presneto vroč na dotik. Zdj pa itak ne užge,brez kompresije čist. Torej:

-oljna pumpa?

-bat,obročki?

- pa zdele sm ugotoviu da je not nek... "primankljaj" hladilne tekočine. Je to lahko posledica zaribanja ali vzrok?

lp... gre pa itak serviserju po novmu letu..tak je mraz zuni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Upam da mi kdo lahko pomaga, imam manjši problemček. :)

Sem lastnik Husqvarne 125 WSM, letnik 06. No, pred kakim letom mi je crknu "original" števec (ubistvu sigma sport 700 vtaknen v ohišje). Dozdej sm se vozu brez, ker se mi enostavno ni dal popravlat, pa tut pogrešu ga po pravic povedano nisem kej preveč.. Ubistvui je blo tko, da mi je najprej crknu števc (prazna baterija pač), in ko sm jo menjal, mi je pa vedno kazal 0... kot da bi magnet imel slab stik alpa neki, da nebi prikazval ker bi blo preveč oddaljeno...

sej veste kako ma narjeno, tisti ki imate tak motor ane. A se je komu to že nardil? kako ste popravl?

No, zdej sm se pa lotu da ga pač nazaj usposobim. Fora je, da se je pa še števcu u tem času čist zmešal :) krneki kaže, uglavnem najbrž je fuč... zdej me pa zanima, a kdo ve kje bi se dal ta sigma sport 700 še kupit (ebay nima nič, oz enega rabljenega in totalno zribanega od enga bolgara ha 15e - hvala lepa), oziroma a paše še kšn drug notr u to ohišje? bi pač drugega kupu...

hvala za informacije že vnaprej.

lp,blaž

Popravljeno . Popravil Biagio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Upam da mi kdo lahko pomaga, imam manjši problemček. :)

Sem lastnik Husqvarne 125 WSM, letnik 06. No, pred kakim letom mi je crknu "original" števec (ubistvu sigma sport 700 vtaknen v ohišje). Dozdej sm se vozu brez, ker se mi enostavno ni dal popravlat, pa tut pogrešu ga po pravic povedano nisem kej preveč.. Ubistvui je blo tko, da mi je najprej crknu števc (prazna baterija pač), in ko sm jo menjal, mi je pa vedno kazal 0... kot da bi magnet imel slab stik alpa neki, da nebi prikazval ker bi blo preveč oddaljeno...

sej veste kako ma narjeno, tisti ki imate tak motor ane. A se je komu to že nardil? kako ste popravl?

No, zdej sm se pa lotu da ga pač nazaj usposobim. Fora je, da se je pa še števcu u tem času čist zmešal :) krneki kaže, uglavnem najbrž je fuč... zdej me pa zanima, a kdo ve kje bi se dal ta sigma sport 700 še kupit (ebay nima nič, oz enega rabljenega in totalno zribanega od enga bolgara ha 15e - hvala lepa), oziroma a paše še kšn drug notr u to ohišje? bi pač drugega kupu...

hvala za informacije že vnaprej.

lp,blaž

Jebaiga. Kup drug bicikl števec pa potegn žice do kolesa :D Tako sm na Hondi naredu, do 100 je kazalo, več me itq ni zanimalo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vedjetno bom husqvarno kupu ko naredim izpit (mam še 11 ur) al pa pol spomladi, tko da če bo gdo prodajal naj se javi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Alo fantje mam težavo. Danes sem dobu hgsa za husqvarno ampak problem je da mi ne paše z originalnim dušilcem (krajšan je na cr verzijo) fi od dušilca je enak kokr od resonance. Pri nekterih sem vidu da so na hgsih tudi meli originalni dušilec.. zdej me pa zanima če bi lahk dau kak umestni člen tam ko pride resonanca in dušilec da bi res dobr dihtal? Pa povejte mi še če se sam dušilec tudi kaj pozna pri moči? hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo fantje mam težavo. Danes sem dobu hgsa za husqvarno ampak problem je da mi ne paše z originalnim dušilcem (krajšan je na cr verzijo) fi od dušilca je enak kokr od resonance. Pri nekterih sem vidu da so na hgsih tudi meli originalni dušilec.. zdej me pa zanima če bi lahk dau kak umestni člen tam ko pride resonanca in dušilec da bi res dobr dihtal? Pa povejte mi še če se sam dušilec tudi kaj pozna pri moči? hvala in lp

Dušilec ne prinese nič moči, samo uravnava, kje imaš največ moči. Dolg dušilec razdeli nekaj navora (vem, da navor in moč nista isto, vendar ne vem ali vpliva na navor ali na moč, vendar verjetno in na eno in na drugo) tudi v nižje obrate, medtem ko skrajšani dušilci skoncentrirajo vso energijo ravno na največjih obratih.

Vmesni člen mora bit. Sicer pa lahko improviziraš. Rarežeš v dušilec na vsaki strani ena 5cm globoko in s tem pridobiš milimeter, ko pač stisneš. Ali pa na štirih mestih zarežeš in potem dobiš še več prostora. In zadevo porineš v resonanco in dobro zadihtaš in potem po stvar simfonija :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema.

To kar si povedal velja za 4-taktne motorje ;) Pri 2-T ma tudi dušilc neki veze. Si že kdaj probal vozit 2-T motor brez dušilca? Jst sm ga in ti povem da ne gre enako kot z dušilcem, tko da na 2-T motorjih ma tudi dušilc neki veze ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar si povedal velja za 4-taktne motorje ;) Pri 2-T ma tudi dušilc neki veze. Si že kdaj probal vozit 2-T motor brez dušilca? Jst sm ga in ti povem da ne gre enako kot z dušilcem, tko da na 2-T motorjih ma tudi dušilc neki veze ;)

Prjatu, delam izpuhe za dvotaktne motorje. Diplomska narejena na temo dvotaktnega delovanja. Če bi mi reku da si preizkusil na dynojetu prej in potem bi ti mogoče še verjel, tvoji občutki pa žal niso dobri argumenti. Razlika seveda je, če se voziš popolnoma brez dušilca (ker je to cca 300mm izpuha) ali pa brez. Js sm napisal, da +- 50mm ne bo čuil dobene razlike. Tako da lepo prosim, preberi si kako knjigo od izpuhih za dvotaktne motorje in potem komentiraj.

Kakor sem razumel je njegov problem samo to, da ne more spravit original dušilca pod plastike oz zadek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prjatu, delam izpuhe za dvotaktne motorje. Diplomska narejena na temo dvotaktnega delovanja. Če bi mi reku da si preizkusil na dynojetu prej in potem bi ti mogoče še verjel, tvoji občutki pa žal niso dobri argumenti. Razlika seveda je, če se voziš popolnoma brez dušilca (ker je to cca 300mm izpuha) ali pa brez. Js sm napisal, da +- 50mm ne bo čuil dobene razlike. Tako da lepo prosim, preberi si kako knjigo od izpuhih za dvotaktne motorje in potem komentiraj.

Kakor sem razumel je njegov problem samo to, da ne more spravit original dušilca pod plastike oz zadek...

Sem prebral že marsikej o dvotaktnih motorjih ;) Sej ni neke bistvene razlike, ampak neka majhna razlika pa je...dobro, zdej za tistih 5 cm kot si napisal mogoče res ne glih neka nevemkako občutna, ampak je... Kukr je že budacki povedal, dušilec nima neke veze pri moči, ampak ma pa nekej veze kako je le-ta porazdeljena... Se pa strinjam s tabo da za samo +- 50mm ne bo čutu neke razlike ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral že marsikej o dvotaktnih motorjih ;) Sej ni neke bistvene razlike, ampak neka majhna razlika pa je...dobro, zdej za tistih 5 cm kot si napisal mogoče res ne glih neka nevemkako občutna, ampak je... Kukr je že budacki povedal, dušilec nima neke veze pri moči, ampak ma pa nekej veze kako je le-ta porazdeljena... Se pa strinjam s tabo da za samo +- 50mm ne bo čutu neke razlike ;)

Moreš pa vedet še eno stvar. Velikokrat dolžina in oblika niso takšne, kakršne bi želeli. Sploh pri crossih, kjer si odst omejen z prostorom. Tako da nebi dvakrat reku, da so že v tovarni kak cm dodali, da je dušilec prišel na pravo mesto. Zato so pa aftermarker avspuhi drugačni...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moreš pa vedet še eno stvar. Velikokrat dolžina in oblika niso takšne, kakršne bi želeli. Sploh pri crossih, kjer si odst omejen z prostorom. Tako da nebi dvakrat reku, da so že v tovarni kak cm dodali, da je dušilec prišel na pravo mesto. Zato so pa aftermarker avspuhi drugačni...

To se popolnoma strinjam s tabo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če spreminjaš dolžino stingerja (to je verjetno tisti vmesni člen o katerem govorite?) za 5cm gor dol, ni nobenih razlik. Dušilec je le del avspuha, namenjen dušenju zvoka...lahko bi bla samo cev. Obratov ne moreš spreminjat kar tako enostavno samo z avspuhom temveč z portingom. Ti ga lepo skrajšaj tako da ti bo pasal, ni problema.

Ajhaj. Ne vem no :) Tudi dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja. Skratka...ne vem, kako ti to razumeš, vendar sem sprobal, nikoli pa izdeloval, veliko izpuhov na istih motorjih.

Praksa mi pravi:

Krajši dušilec=eksplozija na večjih obratih

daljši dušilec=bolj razporejen navor, seveda tudi eksplozija na obratih

Zdej teorija, ki jo ti navajaš je eno, moja praksa pa nekaj čisto drugega.

Upam, da imava oba prav :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajhaj. Ne vem no :) Tudi dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja. Skratka...ne vem, kako ti to razumeš, vendar sem sprobal, nikoli pa izdeloval, veliko izpuhov na istih motorjih.

Praksa mi pravi:

Krajši dušilec=eksplozija na večjih obratih

daljši dušilec=bolj razporejen navor, seveda tudi eksplozija na obratih

Zdej teorija, ki jo ti navajaš je eno, moja praksa pa nekaj čisto drugega.

Upam, da imava oba prav :D

1.Žal je to kar si napisal ˝dušilec brez volne vpliva na delovanje motorja, tudi privede do ribanja˝, neumnost. Možnosti, zakaj ti je zaribala mašina je veliko. Da pa bi se to zgodilo ker si volno vzel ven je praktično nemogoče. še enkrat povem. Dušilec ima samo eno nalogo. Dušiti zvok in prav popolnoma nič drugega. Dolžina stingerja (cev, ki se od zadnjega konusa nadaljuje do dušilca) pa po domače povedano določa temperaturo plinov. Ta posledično spreminja zvočno nihanje t.i. resonanca.

2.Če si ti menjeval avspuhe je zgodba druga. Tam so razlike lahko tako minimalne, da jih skorajda ni moč opazit. Različne dolžine konusov, večji/manjši premeri, rzlični koti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!