SeLoTeJp Posted August 27, 2002 Share Posted August 27, 2002 najprej use lepo pozdravlam, kot vidte sm se novinec, tole pa je moja prva objava. na skuterje se ne spoznam prov dobr, tkoda me ni treba nadirat, ce bom kej narobe povedov.. :) zdej pa k bistvu... sm novopecen lastnik skuterja Sym Jet 50. zdej me pa zanima, cimvec stvari, k jih veste od njega. tehnicnh podatkov mam dost, manka mi se ksn prakticn mnenje. zanima me tud kje ma blokade, ker jih prejsn lastnik (skuter sm kupu rablen) se ni odstranu, men se pa 50 km/h le di mal premal :twisted: . LP, BinLaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 27, 2002 Share Posted August 27, 2002 Predvidevam, da glede blokad nima urejeno bistveno drugače kot ostali skuterji... lahko malo pogledaš po forumu. Najbolj običajna varianta je tale: - Ena blokada se nahaja na avspuhu. Poglej, če se kdaj iz avspuha odcepi kakšna slepa cev (se slepo konča). - Druga blokada je na variatorju. Če si popoln začetnik, pelji lepo skuter k serviserju in če ti bo računal več kot kakšne 3 tisočake, je oderuh. ZA te 3 tisočake pa boš dobil kakšnih 20 km/h. Če pa je kakšna extra zadeva pri tvojem skuterju (npr. blokada na elektroniki ali kaj drugega), ti pa jest ne morem svetovat. Najbolje, da greš do nekega dobega serviserja pa bo vse uštimal za ne prevelik denar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoMzI Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Sym Jet 50 ima blokado samo na elektroniki z vžig in nikjer drugje... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Pismo, skoz falim. :lol: Hvala RoMzI za razsvetljenje. Naslednjič bom kar nate počakal... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 Sym Jet 50 ima blokado samo na elektroniki z vžig in nikjer drugje... :wink: in kolk bi prblizn prdobu, ce bi (mi jo :wink: ) edn odstranu? romzi, kasne pa so tvoje izkusne z jet-am? a bi biu dobr olje motul? pa se, kolk prblizn bi stala odstranitev blokade? hvala za odgovore, BinLaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grilzz Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Vse kar je na štromu je drago k žafran. Vsaj men so tko rekl. Probi raj na internetu poiskat kere kable je treba cvikat pa tko naprej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 shit.. :evil: kolk prblizn pa je to? 10.000, 20.000? 30.000?? več?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grilzz Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Za NSR-ko mi je serviser v AS-u reku 50k SIT. Samo mi je najbrz mal bučke prodaju. Za skuter pa ne vem kok bi blo. X-8rx je mel te blokade, mogoče bi on vedu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaMiKaZe Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 x8r-x ni imel takšnih hudih problemov za rešitev te težave. On je samo eno žico prerezal, ki je omejevala obrate in konec. Navodila pa so na netu. Tako, da malo poišči! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grilzz Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Ma sej sm tut jst na netu gledu, samo za x8r je vse lepo pisal in blo narisan (ce je tko tut za sym jeta pol v redu), ko sem nasel pa za NSR je pisal pa "najt to zičo take barve pa jo prerež pol pa uno druge barve zaloti skupi s eno drugo žnj barve,..." ja sej ql ampak zakaj žic teh barv sploh ni v mojem motorju tist BLACK BOX pa ene zajle obrača, ki vodijo nekam v glavo cilindra. :?: :?: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 sym je ena bl neznana firma in dvomim, da bi prov zanga najdu navodila. sam, 50.000?! to je pa kr nesramno velik! :evil: navodila sm pa že iskov, ampak do zdej se neuspešno.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 BinLaden, brez panike. 50'000 je preveč za 125cc motor, ki ima celo prestave. Za skuterja je to sigurno ena niti omembe vredna blokada, za odstranitev pa močno močno dvomim da boš dal 10'000 SIT. Eh, kje pa... Tko da - ni panike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 fijuu.. hvala, tvoj post je name vplivov zlo pomirjujoce, ker nevem ce bi lahko spal z mislijo, da bom dau 50k za blokade vn dat.. :wink: in kolk bi jez hitrosti prdobu ce bi skuter odblokirov in a se pospeski kej izboljsajo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Zdej glih za tvojga skuterja valjda ne vem... Ponavad pa se z odstranitvijo blokad doseže hitrost 80 - 90 km/h po števcu... Izboljša se tako končna kot tudi pospeški... Čeprav mogoče pri elektronski blokadi (ki omejuje vrtljaje), to na pospeške nima kakšnega hudega vpliva ker tako ali tako ne speljuje pri max. številu vrtljajev... No, ne vem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 no, sej pospeski niti niso tolk slabi še z blokadam, vazn da se koncna poveca. a 80 km/h po stevcu je prbl. 70 realnh km/h? a je olje motul dobro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoMzI Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Fantje,da se noute tolk matral vam bom jest povedu. Blokada na elektroniki SYM 50. Najprej uzameš dol sedež in plastiko okol njega da prideš do elektronike za krmiljenje vžiga.Nahaja se med ključavnico sedeža in zadnjo lučjo.Vtikač ima 6 kablov!!!!!!!!,med vsemi kabli se nahajata dve zelene žice.Svetlejšo pazljivo odstraniš iz vtikača(konektorja) in jo povežeš z maso(-) na akumulatorju.Hitrost bo nekeje okoli 75 morda tudi več km/h.To je to..nobenega rezanja kablov brezveze.... :shock: :lol: :shock: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Kaj bi mi brez RoMzIja? :lol: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 28, 2002 Author Share Posted August 28, 2002 Kaj bi mi brez RoMzIja? :lol: :shock: res ne vem.. :roll: hvala ti RoMzI, tocn to me je zanimal. 8) edin se prosu bi te ce poves kolk bi stal? pa se, ce mas ksne osebne izkusne s tovrstnmu skuterjam... hvala za vse odgovore, BinLaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
mare20 Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 ma saj lahko to sam nardiš. odvij plastiko, poišči žico in jo prek ene daljša žice poveži z - na akumulatorju. to pa res zna še največji lamer. če pa se bojiš pa povej od kod si, pa če je kdo iz foruma v bližini doma ti bo že to naredo. drgač pa reči fotru al pa kakaemu znancu ki ti bo naredo to zastonj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Ponavad fotri niso preveč za scene z odstranjevanjem blokad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mare20 Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 če se vsaj enkrat peljejo z zablokiranim pol ponavadi so. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 U R RIGHT! Samo pri meni je bilo bolj kot ne tako, da je fotr mislu, da tistih 50cc ni sposobnih več dat od sebe kot kakšnih 65kmh/h (toliko je namreč skuter šel po števcu). Potem sem pa naenkrat menjal avspuh (ker je v originalnem crknil katalizator, to mi je full prav prišlo) in pobral ven blokade, je pa zadeva letela še zame neverjetnih 100+ km/h. Zdej mami misle, da gre 50km/h, ati pa se je peljal z njim 90km/h - ampak sem mu takoj povedal, da je to realnih 70km/h, tko da ni panike. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 29, 2002 Author Share Posted August 29, 2002 Ponavad fotri niso preveč za scene z odstranjevanjem blokad... to je cist res.. :( če se vsaj enkrat peljejo z zablokiranim pol ponavadi so. to pa v mojmu primeru, nazalost ne drzi... :evil: dragc bi pa moj fotr znov odstrant blokado na elektronik (je štromar :wink: ), nism vedu da je tok simpl.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunker Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 No, videš. In sem tud ziher, da ti ne bi računal 5k SIT - sploh pa to naredi sam. Za tistih 50k SIT pa se ne preštelajo samo žičke, ampak se mi zdi, da se še menja RAVE ventil (vsaj pri Aprilii RS 125 se) itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeLoTeJp Posted August 29, 2002 Author Share Posted August 29, 2002 emm, a smem vprasat kva je RAVE ventil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now