SLO MTB RIDER Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Pozdravljeni! Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sesir Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Lijak iz izpuha pod cilindrom si vzel? pred 3 urami, SLO MTB RIDER pravi: Pozdravljeni! Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLO MTB RIDER Posted November 24, 2018 Author Share Posted November 24, 2018 Ne, kako pa to vzamem ven? Bo imel motor potem boljše pospeške in ali bo šev hitreje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sesir Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 (edited) Pac vzames dol izpuh s skuterja...in na delu kjer pride privijacen na cilinder je v njem se dodaten lijak....lepo vidno.pritrjeno z eno piko zvara...jz sem tisti zvar vedno "unicil" z brusilko pol pa ta lijak ven vzames... Kako bo sel ti ne zna kdo povedat...to je pac ena od blokad,ki jih imajo 50cc mopiji... pred 37 minutami, SLO MTB RIDER pravi: Ne, kako pa to vzamem ven? Bo imel motor potem boljše pospeške in ali bo šev hitreje? Evo...to pac slika od enga... Edited November 24, 2018 by sesir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saso123 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 (edited) Ob 24. 11. 2018 ob 12:19, SLO MTB RIDER pravi: Pozdravljeni! Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor! Cdi enoto imaš pri akomolatorju...zamenjam jo za drugo in ti bo tudi šev več... Edited January 8, 2019 by Saso123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLO MTB RIDER Posted January 13, 2019 Author Share Posted January 13, 2019 Ja pri starejsem sym croxu je pri akumulatrju, js mam pa najnovejsega in ga ni tam ce ga sploh ima je vprasanje ker so pri meni samo neke zicke ki nimajo nobene vloge..nevem mogoce ima stevec kaj pri tej blokadi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saso123 Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 Če mam jaz croxsa 2018 pa ma cdi enoto pri akomolatoru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLO MTB RIDER Posted January 26, 2019 Author Share Posted January 26, 2019 Pol mam pa 2019 croxa ker nima nic pri alumolatorju sesir and Zok 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saso123 Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 No te pa nevem...moj jo ma v glavnem pri akomolatorju... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JST1234 Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h Martin123 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 On 6/5/2019 at 9:22 AM, JST1234 said: sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur. Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila. Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma. Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! smasher and matteo462 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matteo462 Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 On 7/17/2019 at 8:13 PM, Zok said: Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur. Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila. Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma. Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! Pa velja to tudi za 50km/h? Je že zunaj custom verzija? Ker lansko leto (takoj po nakupu) mi je serviser rekel da se ni custom sofware-a, na servisu kjer so mi motor prodali pa so rekli da tega ne počnejo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipi skipi Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi: Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur. Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila. Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma. Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! Zivjo, velika legenda da si nam to razjasnil zanima me pa se kje se dobi ta vmesnik ker sem priskal cel splet. https://www.racing-planet.de/cdi-unit-dellorto-unrestricted-for-sym-fiddle-3-crox-orbit-50-euro4-luxxon-emily-50-w-carburetor-2018-p-348233-1.html?shop_ID=1 ..... tukaj trdi da je odblokirana ampak nekje sem zasledil da gre samo 54 oz. 65 tako da bi rajse sam nastavil custom mapo. ce bi mi lahko povedal kje se da dobiti ta vmesnik oziroma diagnosticno orodje bi bil zelo hvalezen. hvala Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipi skipi Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Mislim da so te "derestricted" variante v resnici omejene na 55km/h. Sem pa zasledil tole stran, kjer naj ne bi bilo druge blokade kot 1100rpm. https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html hvala za argumente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feapox Posted September 11, 2019 Share Posted September 11, 2019 Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi: Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur. Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila. Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma. Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! Zivjo. Doma imam sym orbit 3 4t 2018 letnik in bi se prav tako malo poigral. Sepravi samo najdem pravi model ecuja(odblokiran) ga preklopim in to je to? Skuter nebo imel nobenih problemov z novim ecujem ce bo pravi ane? Hvala, Timon Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELO Posted October 27, 2019 Share Posted October 27, 2019 On 1/26/2019 at 8:22 AM, SLO MTB RIDER said: Pol mam pa 2019 croxa ker nima nic pri alumolatorju naš 2 dni star jo ima na levi strani vplinjača... za male prstke dostopno pod bunko v prtljažnem prostoru. kdo ve katere valjčke ima zadeva notri? dimenzije in teža? in kje kupiti lažje valčke, da bo zadeva šla malo bolje v hrib? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELO Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 se opravičujem, CDI enota je v sprednji maski, za zgornjo lučjo. vidi se od spodaj, če pogledaš z leve strani od kolesa v notranjost. nad hupo se lepo vidi bela masa s katero je zalit CDI in konektor. danes sem sicer namontiral odprt dellorto računalnik, vendar mi ves čas utripa diagnostika motorja, 5 blinkov, kar naj bi pomenilo Starter in short/open circuit. ker se na zadeve ne spoznam sem tukaj obupal in nazaj namestil originalen ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
val333 Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 (edited) a ve kdo kje bi lahko najblizje kupil cdi za syma euro 4 torej 2019? Edited November 29, 2019 by val333 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1upMaj Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 Kaj če kupim zdaj novega croxa letnik 2020 bo šel tovarniško 31km/h ali bom moral na motorju kaj spremeniti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jano Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Ob 29. 10. 2019 ob 17:18, ELO pravi: se opravičujem, CDI enota je v sprednji maski, za zgornjo lučjo. vidi se od spodaj, če pogledaš z leve strani od kolesa v notranjost. nad hupo se lepo vidi bela masa s katero je zalit CDI in konektor. danes sem sicer namontiral odprt dellorto računalnik, vendar mi ves čas utripa diagnostika motorja, 5 blinkov, kar naj bi pomenilo Starter in short/open circuit. ker se na zadeve ne spoznam sem tukaj obupal in nazaj namestil originalen ECU. Jaz imam longjia eagle 25km in sem kupil 45km ecu dellorto cdi samo ko ga prikljucim mi noce startat zna kdo to nastimat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas1970 Posted January 30, 2021 Share Posted January 30, 2021 Ob 29. 11. 2019 ob 23:02, val333 pravi: a ve kdo kje bi lahko najblizje kupil cdi za syma euro 4 torej 2019? https://www.cilinder.si/od-letnika-2000-/11274-cdi-ecu-neomejen-dellorto-sym-euro-4-fiddle-3-crox-orbit-50-luxxon-emily-50-z-uplinjacem-2018-.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
mujo123 Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Ob 5. 6. 2019 ob 9:22, JST1234 pravi: sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h lahko malo bolj podrobno poves kateri kabel naj odstranim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JST1234 Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 pred 2 urami, mujo123 pravi: lahko malo bolj podrobno poves kateri kabel naj odstranim? če se prav spomnem je kabelj zelen in je na 2 pinskem konektorju (v konektor bi lahko dal dva kabla - v tem primeru je samo eden). drugače pa nimaš kaj zgrešit če kakšnega napačnega sklopiš ker ti drugače motor ne bo užgal. tako nekako bi moral zgledati samo da je samo en kabelj ne trije. Je pa bolj na levi strani ko vzamš masko dol. Potuje pa od spodnje strani motorja proti bilanci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mujo123 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Ob 5. 6. 2019 ob 9:22, JST1234 pravi: sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h dol sem dal sprednjo masko in nisem nasel kabla, veste kje ima blokade sym orbit 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitri69345 Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Zdravo mene pa zanima če bi mi delal tale ECU na Sym Crox euro4 kupljen je pa bil 2020. Lp. ( https://www.cilinder.si/od-letnika-2000-/11274-cdi-ecu-neomejen-dellorto-sym-euro-4-fiddle-3-crox-orbit-50-luxxon-emily-50-z-uplinjacem-2018-.html ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now