Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SLO MTB RIDER

Blokade pri Sym Crox 50cc euro4 najnovejši model

Recommended Posts

SLO MTB RIDER

Pozdravljeni!

Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Lijak iz izpuha pod cilindrom si vzel?

pred 3 urami, SLO MTB RIDER pravi:

Pozdravljeni!

Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Pac vzames dol izpuh s skuterja...in na delu kjer pride privijacen na cilinder je v njem se dodaten lijak....lepo vidno.pritrjeno z eno piko zvara...jz sem tisti zvar vedno "unicil" z brusilko pol pa ta lijak ven vzames...

Kako bo sel ti ne zna kdo povedat...to je pac ena od blokad,ki jih imajo 50cc mopiji...

pred 37 minutami, SLO MTB RIDER pravi:

Ne, kako pa to vzamem ven? Bo imel motor potem boljše pospeške in ali bo šev hitreje?

Evo...to pac slika od enga...

Screenshot_20181124-170316_Chrome.jpg

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saso123
Ob 24. 11. 2018 ob 12:19, SLO MTB RIDER pravi:

Pozdravljeni!

Zanima me, kje ima omenjeni skuter blokade in kako se jih odstrani. Sam sem iskal CDI enoto pa je nisem našel, tudi podložko v variomatu sem že odstranil, pa mi še vedno negre več kot 31 km/h . Hvala za odgovor!

Cdi  enoto imaš pri akomolatorju...zamenjam jo za drugo in ti bo tudi šev več...

Edited by Saso123

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLO MTB RIDER

Ja pri starejsem sym croxu je pri akumulatrju, js mam pa najnovejsega in ga ni tam ce ga sploh ima je vprasanje ker so pri meni samo neke zicke ki nimajo nobene vloge..nevem mogoce ima stevec kaj pri tej blokadi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
JST1234

sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 6/5/2019 at 9:22 AM, JST1234 said:

sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
matteo462
On 7/17/2019 at 8:13 PM, Zok said:

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Pa velja to tudi za 50km/h? Je že zunaj custom verzija? Ker lansko leto (takoj po nakupu) mi je serviser rekel da se ni custom sofware-a, na servisu kjer so mi motor prodali pa so rekli da tega ne počnejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi
Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi:

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Zivjo, velika legenda da si nam to razjasnil zanima me pa se kje se dobi ta vmesnik ker sem priskal cel splet. https://www.racing-planet.de/cdi-unit-dellorto-unrestricted-for-sym-fiddle-3-crox-orbit-50-euro4-luxxon-emily-50-w-carburetor-2018-p-348233-1.html?shop_ID=1 ..... tukaj trdi da je odblokirana ampak nekje sem zasledil da gre samo 54 oz. 65 tako da bi rajse sam nastavil custom mapo. ce bi mi lahko povedal kje se da dobiti ta vmesnik oziroma diagnosticno orodje bi bil zelo hvalezen. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi

Mislim da so te "derestricted" variante v resnici omejene na 55km/h. Sem pa zasledil tole stran, kjer naj ne bi bilo druge blokade kot 1100rpm. https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html  hvala za argumente

Share this post


Link to post
Share on other sites
Feapox
Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi:

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Zivjo. Doma imam sym orbit 3 4t 2018 letnik in bi se prav tako malo poigral. Sepravi samo najdem pravi model ecuja(odblokiran) ga preklopim in to je to? Skuter nebo imel nobenih problemov z novim ecujem ce bo pravi ane?

Hvala, Timon

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO
On 1/26/2019 at 8:22 AM, SLO MTB RIDER said:

Pol mam pa 2019 croxa ker nima nic pri alumolatorju

naš 2 dni star jo ima na levi strani vplinjača... za male prstke dostopno pod bunko v prtljažnem prostoru.

kdo ve katere valjčke ima zadeva notri? dimenzije in teža?

in kje kupiti lažje valčke, da bo zadeva šla malo bolje v hrib?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

se opravičujem, CDI enota je v sprednji maski, za zgornjo lučjo.

vidi se od spodaj, če pogledaš z leve strani od kolesa v notranjost. nad hupo se lepo vidi bela masa s katero je zalit CDI in konektor.

 

danes sem sicer namontiral odprt dellorto računalnik, vendar mi ves čas utripa diagnostika motorja, 5 blinkov, kar naj bi pomenilo Starter in short/open circuit. 

ker se na zadeve ne spoznam sem tukaj obupal in nazaj namestil originalen ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borko660
      Hello skupina  Mam eno situacijo .. kupil tenere 660 .l97 , 50.ooo km .. narejena generalka ..  po 300 km je začela malo kadit ..in potem čedalje bolj ..nazadnje pa kot mrzel 2Taktn motor..  prejšni lastnik zatrdil ..da je vse zamenjal ..bat..obročki ..tesnila..tefloni .. motor smo odprli,bat zgleda nov , toleranca bat cilinder ..kot mora bit..  Kaj zdej nardit ?   Motor je  na začetku čisto normalno deloval.. užigal ..pospeševal .. tud malo ne kadil ... potem pa ... 
    • skalar36
      Jest bi samo še to dodal, da močno dvomim, da bi lahko kak pešec "skočil" vmes med preganjanega in preganjalca. Pa tud verjamem, da so policisti precej boljši vozniki od večine ljudi. Če so nonstop na cesti, imajo pa kr nekaj prakse. Za to so na cesrti, da opravljajo tako delo. Vse ostalo je pa @motozajebant napisal.
    • motozajebant
      Se treba strinjat z @DAMI34, govora je bilo o celotni kazni, torej, tudi točke poleg.   ps. A res treba vsako temo s tem prepucavanjem in merjenjem Qrcev izmaličit? Dej gremo tja v Stop policija, tole pa pustite za prispevke kot je zadnji Damijev-Mljetovanje. Prov prijetno ga je brati v deževnih dneh  
    • Zivnorc
      ..o.k.... če noben noče, bom pa jest: ..po moje bo tale rek taprav....k so ga poznale naše stare mame.... " ga bo že bo že enkrat pamet srečala" ..al pa: "mu bom že pokazala!  ! " al pa: "ti, ti, ti, pobalin... tega pa ne smeš... " ...ko ji pa gre vse čez mejo pa bi rekla: "ga bo že boh štrafou enkrat! "     ... haha.. .me je že motojebač prehitu, vidim....    in to po DESNI!    hahahaa      
    • motozajebant
      Lej, ljudje itak ne bomo nikoli zadovoljnji in bomo vedno pljuvali... če nebi šla za njima, bi bilo govora v smislu, zakaj nista, pa ta ogroža promet, to je treba spravit s ceste, bla bla bla... ker sta šla, je govora o temu, da bi lahko to naredila na bolj eleganten način, da sta ogrožala promet in ostale udeležence, da ni bilo potrebe po "pregonu", bla bla bla.. Tak to je, stvar posameznika, da se odloči ali je bilo ravnanje policistov pravilno ali ne. Strinjali se tak ne bomo nikoli Če vprašaš mene, bi potem, ko je izstopil iz avta, ga še s pendrekom fajn nalomil, da bi si za vse večne čase zapomnil, kaj sledi ko pobegneš. Ampak, ker so že današnji starši takšni, da otroke zavijajo v vato in da so njihovi otroci zlati in bog ne daj kaj mu rečt... tak ne smeš nič, še božat ga moraš in trepljat po rami, da bo vse OK in da ni take panike, ker je pobegnil
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!