Jump to content

Blokade pri Sym Crox 50cc euro4 najnovejši model


Recommended Posts

Posted
Ob 15. 4. 2021 ob 20:20, JST1234 pravi:

če se prav spomnem je kabelj zelen in je na 2 pinskem konektorju (v konektor bi lahko dal dva kabla - v tem primeru je samo eden). drugače pa nimaš kaj zgrešit če kakšnega napačnega sklopiš ker ti drugače motor ne bo užgal. 

Ali to deluje na Sym Crox Euro4 letnik 2020

Posted
Ob 25. 6. 2021 ob 23:13, Hitri69345 pravi:

Ali to deluje na Sym Crox Euro4 letnik 2020

Predvidevam da ja, najbolje pa je da se prepričaš sam s tem da snameš sprednjo masko dol in poiščeš kabel.

Posted

js mam longija eagle 25kmh 2020 kitajca... a bo tale ze zgoraj omenjen cdi dellorto delu? (https://www.cilinder.si/od-letnika-2000-/11274-cdi-ecu-neomejen-dellorto-sym-euro-4-fiddle-3-crox-orbit-50-luxxon-emily-50-z-uplinjacem-2018-.html

pa pr variatorju sm zdru notr da bi distancnik vn uzeu, ampak se skup drzi z pušo k je pod desno prednjo jermenico... kaj nrdit? a drugo to pušo kupt al na struznco dat ta del da se distancnik stran odstruzi?

  • 2 weeks later...
Posted
On 7/26/2020 at 4:06 PM, jano said:

Jaz imam longjia eagle 25km in sem kupil 45km ecu dellorto cdi samo ko ga prikljucim mi noce startat zna kdo to nastimat? 

Dober dan jas imam trenutno longjia firefox 2019 25kmh euro 4 in pri serviserju sem se pozanimal o blokadah pa vsem in je rekel da je poleg menjave/reprogramiranja ecuja potrebno zamenjati stator oz navitje po vsej verjetnosti je pri eagle isto

  • 1 month later...
Posted

pozdravljeni,naj še jaz napišem nekaj o znenu,ki ga imam.l 2019,euro4 25km.na varijatorju nima blokade.

zamenjal sem cdi box,tistega na 4 pine za tega

https://www.cilinder.si/omejevalniki-hitrosti/11371-cdi-pusa-vario-pretvornik-hitrosti-25kmh-do-neomejeno-za-dellorto-ecu-euro-4-agm-btc-gtsznen.html

pa ni nobene razlike.ko sem zamenjal jermenico in valjčke(težji valjčki)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4907&detailid=16875

motor potegne nekje do 40-45 kmh ampak nima nobenega starta z mesta8zelo počasi spopazil sem,da se vklopi blokada nad 6000+ obrati.

sumim,da obstaja več variant na tem modelu kako je omejen,saj moj ze v štartu ni imel blokade na varijatorju niti v izpuhu ali sesalnem kolenu.

Torej je edina varijanta,da gledam ecu za 45kmh derestricted z blokado na 11000 rpm.se pa ujemajo številke na ecu enoti.

a je možno nekako zaobiti cdi,da ne vklopi blokade pri cca 6200 rpm?

sem pa tudi našel na netu dellorto ecs service software,vendar brez usb ključka ne dela.

a ima kdo kakšno idejo glede bypassa rev limiterja.

shema vezave

lp,Jernej

IMG_20210826_122711.jpg

Screenshot_20210827_125128_com.google.android.apps.docs.jpg

  • 10 months later...
Posted
Ob 5. 6. 2019 ob 9:22, JST1234 pravi:

sprednjo masko daj dol in poglej en kabelj ki je 2 pinski id ga samo sklopi. meni gre sedaj 50+km/h

Keri letnik je tvoj ?

 

  • 1 month later...
Posted (edited)

Pozdravljeni

Imam Sym Symphony st 50 4T EURO 4 letnik 2020 45 km/h.

Bi bil zlo vesel če mi da kdo kak praktičen nasvet kako ga pripravit da bi šel vsaj 60 :). Mogoče če kdo pozna koga, ki dela na diagnostiki štajerski konec mislim ? 

Prebrav vse na to temo in že 2 prodajalca sta mi rekla naj pazim pri nakupu odprtega ECU ker obstaja kar nekaj modelov.. Zadeva pa ni ravno poceni...

Potem je pa tu še variomat al na tem modelu zamenjaš valčke al odstraniš podložko..

 

Edited by Dule.69
Posted

Žal sam vidiš, da so informacije skope. Jaz tudi čakam odgovore pa nič od tistih, kateri so jih obljubili. Mogoče še nimajo montirano, zato ni dovolj informacij. Sam sem odstranil podloško in pridobil 5 km/h, tako da zdaj gre 55, oziroma realnih 50. Ostalo, kaj sem sam izvedel, sem že opisal v drugi temi o SYM 14.

Posted (edited)

Glede odpiranja ECU sem po nešteto klicih obupal ga ni junaka, ki bi to nardil...

Sem pa razdrl variomat in odstranil podložko (plastika) in sedaj je končna hitrost 57 od tu dalje ga pa elektronika blokira.

Mam orodje in sem razdrl kar nekaj variomatov nič kaj posebnega 30 minut dela če veš kaj delaš.  Pri ECU enoti pa zgleda ne bo nič. Da grem kupit odprt ECU, pri katerem dokler ga ne priklopiš tud ne moreš vedet ali bo delal ali ne in pri tem upoštevaš, da boš pridobil dodatnih 10 km/h in se znebil med 150-200 eur pa ne vem če ima smisel.

 

Edited by Dule.69
Posted
Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi:

Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Na katerem servisu pa ?

  • 1 month later...
Posted
On 7/17/2019 at 8:13 PM, Zok said:

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Pri meni ni bilo tako. Imam Sym Crox 50 2019 euro4 z Dell Orto ECU. Pod sprednjo masko je zraven ECUja edina enojna rozna zicka ki jo lahko sklopis in zdaj gre 55+ km/h

  • 2 weeks later...
Posted
Ob 17. 7. 2019 ob 20:13, Zok pravi:

Zal ni tako. Crox 2019 ima ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur.

Seveda pa ostaja se mehanska blokada - distancnik v variomatu, za odstranitev katerega je postopek nespremenjen - 8 mm kljuc in torx z luknjo za odstranitev pokrova variatorja, pa 17 mm gedora in pnevmatska pistola za odstranitev zunanje polovice jermenice variatorja. Odstranis distancnik in sestavis nazaj - voila.

Zal, casi enostavne in straight forward deblokade so minili - to zapoveduje tudi Euro 4 norma.

Pismo, zdaj me je pa prijelo, da bi imel kako tako igraco da bi prckal po njej. Hudic ima ze lambda sondo in closed loop krmiljen vbrizg! :)

Poznate koga oz. Kakšen servis ki bi spremenil mapo? Zanima me za longjia firefox euro 4 4t.

Posted

A ve ker kje ima sym symphony st 50 ecu, sem vzel sedež ven, pa pogledal pri acu, spredaj če pogledaš od spodaj navzgor pod masko pa tud ni viden 😏😒

  • 2 weeks later...
Posted
Ob 1. 10. 2022 ob 18:39, Dule.69 pravi:

A ve ker kje ima sym symphony st 50 ecu, sem vzel sedež ven, pa pogledal pri acu, spredaj če pogledaš od spodaj navzgor pod masko pa tud ni viden 😏😒

Bom sam odgovoril mogoče pa pride komu prav... Slike imajo opise..

ECU enota se nahaja v zadku skuterja pod nosilcem ključavnice sedeža.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Posted

Dobro da nadaljujem. :)

Sedaj pa iščem možnost odklepanja na neomejeno za ECU DELLORTO 17289 ali pa ugodno ceno za nakup novega neomejenega (trenutno naj ugodno kaj sem našel je 130 eur).

 

Posted
pred eno uro, Dule.69 pravi:

Dobro da nadaljujem. :)

Sedaj pa iščem možnost odklepanja na neomejeno za ECU DELLORTO 17289 ali pa ugodno ceno za nakup novega neomejenega (trenutno naj ugodno kaj sem našel je 130 eur).

 

Mislim, da se bom peljal v Karlovec tale gospod

https://www.njuskalo.hr/moto-dijelovi-ostali/sym-kymco-gy6-sl-otkljucani-dellorto-ecu-cdi-oglas-32873617

pravi, da lahko odklene ECU brez problema..  Napišem ko speljem tole sigurno pa v kakem tednu to rešim :) 
 

Posted (edited)

Evo napredujem.

Obiskal Borisa na zgoraj navedenem linku in mu dal ECU da ga spedena. Prav užitek gledat nekoga , ki ve kaj dela zraven ti še kaj razloži, na koncu stvar tud stestiral na svojem mopedu.

Zmontiral ecu nazaj in sedaj števec kaže 66. Ko nabira hitrost nekje na 3/4 poti malo trza kot bi rabo več bencina na kar me je Boris (programer zgoraj) tud opozoril.

V naslednjem koraku sledi še menjava glavne šobe vplinjača tovarniška je 080 optimalna ima pa razpon med 084 in 088 tako da sem naročil 086.

Ko prispe zmontiram sprobam pričakujem po števcu slabih 70 in to bo za moj moped vse :). 

Sledi še final post :)

Snap1.jpg

Edited by Dule.69
Posted

Škoda, da to ni možno homologirati in reg. za A1, jaz bi, saj imam A izpit neomejeno, mopek od tasta, če je že tu, bi ga malo ojačal. Kako misliš reševati s policaji in tehnični pregledi?

Posted (edited)

Vožnja po zdravi pameti, ni pa tud neko grozno odstopanje če po števcu kaže 70 je to 65 km/h..  Preden bo šel moped na TP pa dobi vezico Na gas zajlo :)

Bo pa tole moja madam vozila jaz mam A :) in če jo slučajno dobijo super jo lahko skurcam ko... 😀

Mogoče se pa ojunači pa zvozi 6 ur in dobi 125 ccm hondo avto.net/Ads/details.asp?id=15157463&display=Honda%20PCX125%20ABS+TCS 

 

Edited by Dule.69
Posted

Evo me za final post :)

Spodaj bom priložil nekaj slik uplinjača stare in nove šobe za gorivo (dize..).

Dobro da najprej povem, uplinjače sem šraufal dost in se mi zarad tega verjetno zdi zadeva dokaj preprosta mogoče zraven vseh youtube manualov bi da sam kakšen namig sploh če boste delali prvič.. Poslikajte si zadeve, če hočete da nebo packarije na dovod goriva preden ga snamete dajte ščipalko, ko boste spustili bencin iz uplinjača ne pozabit zašraufat nazaj matice (na dnu uplinjača je cevka pa šrauf...), delajte počasi šraufajte z občutkom da ne presilite navoja ali uničite gumitesnil.
Ko sestavite uplinjač nazaj preden namestite sedež zalaufajte motor pa malce opazujte če bo kje priteklo gorivo.

OK sedaj pa rezultat testa z novo šobo:
Moped gladko nabira do 65 (hitrost po števcu) po tem pa počasi do slabih 70 pri 8100 obratih.

To bo to mogoče še kaj pri filtru ne vem lepo pozdrav in hvala za pozornost :)

20221018_115559_2.jpg

20221018_115616_2.jpg

20221018_124849_2.jpg

20221018_124857_2.jpg

20221018_124941_2.jpg

20221018_133908_2.jpg

Posted (edited)

Brisan...

Edited by Dule.69
  • 3 months later...
Posted

Kako prižigate euro 4 mopek, če stoji nekaj tednov ali več kot mesec? Zelooo dolgo vergla preden vžge, ker verjetno izhlapi ves bencin v dovodu. Se da ta postopek na nek način skrajšati?

Posted

Če se ob kontaktu sliši črpalka, lahko "nafilaš" napeljavo tako, da to parkrat ponoviš. Daš kontakt, ugasneš...

lp

Posted

Ne sliši se in tvoja metoda ni delovala. Spet sem moral v nedogled držati stikalo dokler ni končno prišlo gorivo. Potem dela minutko, spet ugasne, parkrat ponoviš in spet vžge (dokler je aku dober). Zdaj spet lepo in hitro vžiga. Žal ga ne morem vsak dan ali teden vžigat, ker je stacioniran na morju.  

  • 1 month later...
Posted

Danes sem spet po dolgem času poskusil. Tokrat sem 3x (pač po občutku) zavrtel plin do konca, pritisnil na stikalo in je delovalo. Sicer sem moral večkrat ponoviti, ker je po parih sekundah začel ugašat, ampak, tokrat vsaj dolgo nisem rabil verglat. Zdaj sem končno našel metodo. 😁

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!