Sadida Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 OK, hvala ampak lhka kdo to prevede po mal puve kr jst se ne zastopm na tistle čist nč???? hvala
dule3 Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Zakaj imam občutek, da ti je treba vse k riti prinest? Znajdi se ali pa pojdi na servis! :nono:
dule3 Objavljeno September 18, 2004 Opozori Objavljeno September 18, 2004 Pa če misliš it na servis, stori to še to leto ker v naslednjem začne veljati nov pravilnik za serviserje, 1 milijon SIT kazni za predelave skuterjev. Dvomim da ti bo kdo še kaj hotel narediti.
djeZo Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Pa če misliš it na servis, stori to še to leto ker v naslednjem začne veljati nov pravilnik za serviserje, 1 milijon SIT kazni za predelave skuterjev. Dvomim da ti bo kdo še kaj hotel narediti. ← a res :eek:
[rain] Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Pa če misliš it na servis, stori to še to leto ker v naslednjem začne veljati nov pravilnik za serviserje, 1 milijon SIT kazni za predelave skuterjev. Dvomim da ti bo kdo še kaj hotel narediti. ← talenti so, ej, sedaj se bo pa delalo brez racuna + en pir za prijaznost :lol:
denZ Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Pa če misliš it na servis, stori to še to leto ker v naslednjem začne veljati nov pravilnik za serviserje, 1 milijon SIT kazni za predelave skuterjev. Dvomim da ti bo kdo še kaj hotel narediti. ← zaj ko smo v "novem letu" torej velja toti pravilnik al ne
_jezus_ Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 no am.. punca je dobila sym eurox.. zdj am.. slepo cev ima na izpuhu, to se bo postimalo.. Na variotu se bo tud pogledal kako je stanje, zanima me pa predvsem tista elektronska blokada.. Na novem euroxu to.. Kdo ve kaj? lp
GHOST RIDER Objavljeno April 23, 2005 Opozori Objavljeno April 23, 2005 o elektronki se zej nix zej neve eni praujo d je sploh ni. js mam syma 2000 furam ga zadne dve leti skos brez kakrsnih kol tezau. razn ENE VLKE, to da fotr ne dovol blokad ven dat in gre motor 52 :slap: po stevcu. sreca zame da bo polet 125 padu; hvala kurcu ce se to lahk tu rece :grrr LP
pesa Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Zdravo, sem nov tuki :).Pred kratkim se dobil skuter sym jet sport x 50 (nov) vprasal bi po kokih kilometrih je najbolje dt blokade vn, mislim kdaj je masina ze dost ulaufana za to in kje so pri tem skutrju blokade (se ne poznam ravno prav dobro na skutrje).že v naprej hvala za odgovore. Lp.
sas005 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Ponavad jih na 1. servisu dajo vn.
pesa Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 Aha, to se prav da ko ga na 300 km ke pelm unmu rečem da nj mi jh da vn al kako, kr 45 km/h je mal premal
sas005 Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 (popravljeno) sej ti bo pomoje serviser sam predlagu, ce je kej tunerja v njem A na 300km mas prvi servis Popravljeno September 30, 2006. Popravil sas005
pesa Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 sej ti bo pomoje serviser sam predlagu, ce je kej tunerja v njem A na 300km mas prvi servis ja na 300km
Zok Objavljeno December 7, 2022 Opozori Objavljeno December 7, 2022 Sej ne morm bilivat. Se vedno ne vem, zakaj sem pred nekaj dnevi kupil Sym-a Jet 50. Hudic je stal skoraj dve leti brez da bi se premaknil. Ampak ima precej novih delov - prednja luc je bila porumenela in jo je deda zamenjal. Menjane so bile tudi zavorne obloge (oriđiđi Sym), jermen, pa se par zadev. Projekt 1: Zadnja felga je bila zvita, ne me sploh sprasevat kako in zakaj - ne vem, in nocem vedet. Nekaj sem jo ravnal na roke, potem na hidravlicno preso, na koncu sem kupil komplet felg z gumami in diski vred. Vsaj niso plehnate, pa pnevmatike niso cele razpokane. Leti naravnost, izgleda bolje. Projekt 2: sam dere se, pa nikamor ne gre. Previsoki obrati. Po ciscenju uplinjaca, menjavi svecke in splosnem pregledu vitalnih komponent motorja in prenosa sem se odlocil obteziti valjcke. Trije komadi so fasali vpresano medeninasto puso, ki jim je maso dvignila iz 6 na 9 gramov. Bomba. V en dolg klanec je prej vleklo 30 kmh, zdaj cca 37 kmh - za moj lahkoten telescek je to bliskovito hitro. Top speed od oka 55, 60 km/h, kdo bi rekel 75, za moj okus se pospesevanje konca ko je treba cakat da se stevec se kam premakne - tisto je lezenje, in v realni situaciji ni ravno uporabno. Par drugih zadev (servis master cilindra, prepran zavorni sistem - nova zav. tekocina, nastelan krmilni lezaj, blokado nazaj v variator), pa hop na tehnicnega - tako skuter kot prikolica sta ga opravila brez pripomb. Na prvi voznji prevozim oznako 4400 km - ja, toliko jih je nabral v 20 letih. Aja, tablica je od enega drugega motorja. So pa tile mopedi res... ...eh. Popizdis. Vsakic ko das gas, se se vedno nic ne zgodi.😅 Enak filing je ko se vsedem v zenin avto - gres prehitevat, pa ne gres prehitevat.🙃 Naroceno imam se instrumentno plosco od Sym Jet Euro X 50, ki ima se obratomer, da bom videl pri katerih vrtljajih bo spustil duso. Pa kovcek iz XL Moto za 10 eur, da mu podvojim vrednost.😎 All in all mu razen ene 20 konjev nic ne manjka. In ce ne ugotovim zakaj sem ga kupil, bo kaj hitro naprodaj. Mavti 1
Zok Objavljeno December 25, 2022 Opozori Objavljeno December 25, 2022 Po nekaj kratkih voznjah s tomosovo dediscino (powered by APN), ugotavljam, da ta kos plastike sploh ne gre tako svoh. Po naselju je pravzaprav med hitrejsimi oblikami prevoza. Obratomer je retrofitan, a sem se od registracije dalje peljal vsega 2x ali 3x v trgovino (je bilo vmes precej hladno obdobje). Ostajata se dve tezavi - puscanje olja pri senzorju nivoja in tista brlivka od zarometa. Sem pa (ponovno pri tomosu) ugotovil, da tista sveca niti ni tako svoh za 50cc klaso..😅 Mavti 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se