Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 vsi after market auspuhrji delajo na popolnoma ist način. imajo ene par modelov loncev in tiste pol prilagajajo motorju. pa nej bo akrapovič, leovince, arrow, mivv, remus, mass al pa en tretji. sej nikjer ne piše da je treba lonc menjat. v tem stilu kot ga ima z pa zelo dvomim da bo kakšen aftermarket. Jaz sem za svojega našel pri LeoVince kar lep nadomestek, ki ni samo ror, ampak lično oblikovan. Se da.
cikadina Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 snecer ti imas verjetno leovince gp style ausuph, ki ni popolnoma nic oblikovno drugacen kot so ostali iz iste linije. samo toliko skrajsan da lahko pride spodaj. sicer pa me cudi da si menjal glede na to da je to metanje dnarja proč.
siks Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 vsi after market auspuhrji delajo na popolnoma ist način. imajo ene par modelov loncev in tiste pol prilagajajo motorju. pa nej bo akrapovič, leovince, arrow, mivv, remus, mass al pa en tretji. sej nikjer ne piše da je treba lonc menjat. v tem stilu kot ga ima z pa zelo dvomim da bo kakšen aftermarket. js osebno ne menjam rora zaradi večjih zmogljivosti ampak zaradi 1.izgleda, 2.zvoka. na Z1000 2014 mi je všeč original, samo je serijsko tih, zato bi verjetno menjal za aftermarket. vsi delajo podobno, samo akrapo pa predolgo vztraja na hexagonalcu divjih dimenzij (verjetno pa ima svoje razloge).
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 js osebno ne menjam rora zaradi večjih zmogljivosti ampak zaradi 1.izgleda, 2.zvoka. na Z1000 2014 mi je všeč original, samo je serijsko tih, zato bi verjetno menjal za aftermarket. vsi delajo podobno, samo akrapo pa predolgo vztraja na hexagonalcu divjih dimenzij (verjetno pa ima svoje razloge). žal tut aftermarket ne poje kaj bolje od originala, razen če menjaš še krivine. Se bomo morali sprijazniti, da bodo motorji vedno tišji in tišji
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 men je auspuh dau celo 2 konja cikadina 1
cikadina Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 tih je zato ker je tako zakonsko doloceno. obstaja evropska direktiva v kateri je specificirano od tipa volne, do dusilca, ... skratka je vsaka podrobnost zajeta. in temu more auspuh ustrezat, casi ko je lahko vse ropotalo so na zalost, oz. na veliko sreco vse ostalih mimo. kolko casa pa kdo kako obliko fura pa ne vem, pr nas sta oba motorja letikov 07/08 in oblike ima tako leo vince kot akrapo se vedno iste. razlika je samo v tem da se vince dere, akrapo pa zgolj v visokih vrtjalih. meni slednje veliko bolj ustreza. ima pa recimo arrow. zelo licne izdelke, pa mivv, tako da mislim da je izbire dovolj. je pa res da oblika dolocenega proizvajalca bolj pase na en motor, drugega na drug. je pa najmanj estetskih zagat ce je auspuh pod rit (kjer itak more bit )
Kmet2 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Akrapo bo moral ukrepati, ker vedno več motorjev ima dizajnerske izpuhe. On jih a izdeluje po liniji najmanjšega upora, ror pa cev in srečno. Še na cevi se ne potrudi in se vidijo sledi ukrivljanja. Da ne govorim o fedrcah namesto objemke, izgled nikakav. Nasploh je pri današnjih prezmogljivih agregatih neumnost dajati gor neestetske dele, saj je z originalom moči in navora krepko preveč. Zakaj pol sploh še Akrapo? manjša teža? (ok), zvok (subjektivna zadeva). Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira. LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi. P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :lol: cikadina 1
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira. LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi. P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :lol: sj praum .. js sm dubu 2 konja ... full sm jih rabu DAMI34, Zivnorc in Kmet2 3
Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 snecer ti imas verjetno leovince gp style ausuph, ki ni popolnoma nic oblikovno drugacen kot so ostali iz iste linije. samo toliko skrajsan da lahko pride spodaj. sicer pa me cudi da si menjal glede na to da je to metanje dnarja proč. Nisem menjal, le gledal sem. Zvok je predivji, plaši okolico. In ni GP style, ampak novi E-approved Evo II slip on http://www.leovince.com/en/catalog-kawasaki/terminale_underbody_omologato_evo_ii_versys_650_i_e_2010/12591 Tudi za versys 1000 obstaja lep aftermarket izpuh. Samo akrapo šefa s svojimi rori.
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Kawa je tooooooooook lepa, da ne rabi aftermarket rorov...je čist dovolj, če originale mal povrtaš. maus, HyperJack, Zivnorc in 1 other 4
biker77 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Snecer, jest res ne vem kaj je s tabo.. Zdej te motijo vzmeti, ki skupaj držijo krivine in ror.. pa to je poanta "športnega" izpuha.. Kako bi se Igor smejal če bi mu dal tole za prebrat.. cikadina in krucymucy 2
Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Na takšne motorju, ki ima nadčloveške zmogljivosti, pri dodatkih gledaš samo še na estetiko. In tiste vzmeti, sploh če so gori montirane iz bloka, npr 4 komadi, so milorečene grde, nepraktične pri čiščenju in morda še kaj. Pač mi niso všeč. Saj verjetno tudi komu drugemu ne, ampak ker piše gori Akrapovič, je to očitno nekaj najlepšega pod soncem (Slovenskim sigurno) Ne govorim pa o funkciji, vibracijah itd, zaradi česar so te fedre.
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Vzmeti so kul. cikadina in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Vzmeti so kul. fejdri pa še bolj ZdenkoK in SLVR 2
siks Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 žal tut aftermarket ne poje kaj bolje od originala, razen če menjaš še krivine. Se bomo morali sprijazniti, da bodo motorji vedno tišji in tišji ja, če pustiš noter kilerje. js jih ven vzamem in trepetam, da me kak avstrijski prijatelj policaj ne izmeri, kot že parkrat. vedno do sedaj sem se, pa čeprav brez kilerjev, še izmazal na meji dovoljenega + toleranca. upam, da tudi z sc-ji, ki so gor na aktualnem zju (trkam po lesu). če pa bi se vozil s kilerji, potem bi gledal samo na obliko, zvok je, imaš prav, vsaj kar se glasnosti tiče, na nivoju serijskih rorov.
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 ja, če pustiš noter kilerje. js jih ven vzamem in trepetam, da me kak avstrijski prijatelj policaj ne izmeri, kot že parkrat. vedno do sedaj sem se, pa čeprav brez kilerjev, še izmazal na meji dovoljenega + toleranca. upam, da tudi z sc-ji, ki so gor na aktualnem zju (trkam po lesu). če pa bi se vozil s kilerji, potem bi gledal samo na obliko, zvok je, imaš prav, vsaj kar se glasnosti tiče, na nivoju serijskih rorov. pri mojemu lahko odstranim oba lonca, pa se skoraj nič ne pozna
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 pri mojemu lahko odstranim oba lonca, pa se skoraj nič ne pozna Pejdi k majstru kjer si kupil izpuh za xj6, pa naj ti stran da katalizator pa pusti original izpuhe. Kmet2 in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Pejdi k majstru kjer si kupil izpuh za xj6, pa naj ti stran da katalizator pa pusti original izpuhe. to bi pa krulilo potem, jaaaaa Kmet2 1
HyperJack Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira. LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi. P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :lol: Kmet, rajši ne poglejmo koliko % ljudi menja izpuhe, ob tem pa ne dodaja Power Comanderjev....jaz sem eden iz med tistih, ki ga nimam in dvomim če ga bom kdaj imel..zakaj? Ker sem izpuh kupil zaradi tega ker je lep, nekaj drugačnega od original dimnika, ob tem pa sprosti vso tisto zadušeno melodijo...Ko mi zapaše, se dere ko pri norcih, poka pa kot pri drugi svetovni vojni, v večini primerov sem pa civiliziran šofer z DB-killerjem. In ja, res so lepi tele Z1000 original =) DAMI34 1
cikadina Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Kmet, rajši ne poglejmo koliko % ljudi menja izpuhe, ob tem pa ne dodaja Power Comanderjev....jaz sem eden iz med tistih, ki ga nimam in dvomim če ga bom kdaj imel..zakaj? Ker sem izpuh kupil zaradi tega ker je lep, nekaj drugačnega od original dimnika, ob tem pa sprosti vso tisto zadušeno melodijo...Ko mi zapaše, se dere ko pri norcih, poka pa kot pri drugi svetovni vojni, v večini primerov sem pa civiliziran šofer z DB-killerjem. In ja, res so lepi tele Z1000 original =) ni mislu power commanderja, ampak zgolj zamenjat original mapo, s tisto, ki je popravljena za slip-on auspuh (oz. če menjaš tudi krivine, temu primerno).
jozexj6 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala Popravljeno November 12, 2013. Popravil jozexj6 cikadina in krucymucy 2
HyperJack Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 ni mislu power commanderja, ampak zgolj zamenjat original mapo, s tisto, ki je popravljena za slip-on auspuh (oz. če menjaš tudi krivine, temu primerno). In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala Dejstvo je, da je treba najprej stare modele odprodat....nevem od kje logika, da bo modelno leto 2014 ista cena kot 2013?? Kam naj potem z starimi, razen da grejo iz pod cene in si s tem naredijo škodo....čez par let, če bodo hoteli še kak moped prodat, bo treba cene nekoliko spustit, ker ni vsak Kmet.....puf na puf pa na dolgi rok ne koristi... Sicer pa to ceno 14kk€ ti govoriš za Special Edition? Kmet2 1
Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala Kaj boljše in marsikaj pa mu še manjka za to ceno? Lepa ženska tudi več stane, čeprav se mogoče ne izkaže tako dobro.
cikadina Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander če bi imel evropska jajca je postopek točno takšen (tudi za tvoj cuore sportivo italiano je enako), motor se priklopi na tester in nova mapa se enostavno naloži. 5min dela. gotovo bi ti to na servisu naredili. doma pa ne vem če bi šlo. vsaj kar smo gledali se za njih ne da dobit kablov, pa software ne podpira. žal. Popravljeno November 12, 2013. Popravil cikadina
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander Dejstvo je, da je treba najprej stare modele odprodat....nevem od kje logika, da bo modelno leto 2014 ista cena kot 2013?? Kam naj potem z starimi, razen da grejo iz pod cene in si s tem naredijo škodo....čez par let, če bodo hoteli še kak moped prodat, bo treba cene nekoliko spustit, ker ni vsak Kmet.....puf na puf pa na dolgi rok ne koristi... Sicer pa to ceno 14kk€ ti govoriš za Special Edition? dks poglej nove cene....jp, so ratali dražji od BMWjev
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se