Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

vsi after market auspuhrji delajo na popolnoma ist način. imajo ene par modelov loncev in tiste pol prilagajajo motorju. pa nej bo akrapovič, leovince, arrow, mivv, remus, mass al pa en tretji. 

 

sej nikjer ne piše da je treba lonc menjat. v tem stilu kot ga ima z pa zelo dvomim da bo kakšen aftermarket. 

 

Jaz sem za svojega našel pri LeoVince kar lep nadomestek, ki ni samo ror, ampak lično oblikovan.

 

Se da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snecer ti imas verjetno leovince gp style ausuph, ki ni popolnoma nic oblikovno drugacen kot so ostali iz iste linije. samo toliko skrajsan da lahko pride spodaj.

sicer pa me cudi da si menjal glede na to da je to metanje dnarja proč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi after market auspuhrji delajo na popolnoma ist način. imajo ene par modelov loncev in tiste pol prilagajajo motorju. pa nej bo akrapovič, leovince, arrow, mivv, remus, mass al pa en tretji. 

 

sej nikjer ne piše da je treba lonc menjat. v tem stilu kot ga ima z pa zelo dvomim da bo kakšen aftermarket. 

js osebno ne menjam rora zaradi večjih zmogljivosti ampak zaradi 1.izgleda, 2.zvoka. na Z1000 2014 mi je všeč original, samo je serijsko tih, zato bi verjetno menjal za aftermarket.

vsi delajo podobno, samo akrapo pa predolgo vztraja na hexagonalcu divjih dimenzij (verjetno pa ima svoje razloge).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js osebno ne menjam rora zaradi večjih zmogljivosti ampak zaradi 1.izgleda, 2.zvoka. na Z1000 2014 mi je všeč original, samo je serijsko tih, zato bi verjetno menjal za aftermarket.

vsi delajo podobno, samo akrapo pa predolgo vztraja na hexagonalcu divjih dimenzij (verjetno pa ima svoje razloge).

žal tut aftermarket ne poje kaj bolje od originala, razen če menjaš še krivine. Se bomo morali sprijazniti, da bodo motorji vedno tišji in tišji :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tih je zato ker je tako zakonsko doloceno. obstaja evropska direktiva v kateri je specificirano od tipa volne, do dusilca, ... skratka je vsaka podrobnost zajeta. in temu more auspuh ustrezat, casi ko je lahko vse ropotalo so na zalost, oz. na veliko sreco vse ostalih mimo.

kolko casa pa kdo kako obliko fura pa ne vem, pr nas sta oba motorja letikov 07/08 in oblike ima tako leo vince kot akrapo se vedno iste. razlika je samo v tem da se vince dere, akrapo pa zgolj v visokih vrtjalih. meni slednje veliko bolj ustreza.

ima pa recimo arrow. zelo licne izdelke, pa mivv, tako da mislim da je izbire dovolj. je pa res da oblika dolocenega proizvajalca bolj pase na en motor, drugega na drug.

je pa najmanj estetskih zagat ce je auspuh pod rit (kjer itak more bit :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo bo moral ukrepati, ker vedno več motorjev ima dizajnerske izpuhe.

 

On jih a izdeluje po liniji najmanjšega upora, ror pa cev in srečno. Še na cevi se ne potrudi in se vidijo sledi ukrivljanja.

 

Da ne govorim o fedrcah namesto objemke, izgled nikakav.

 

Nasploh je pri današnjih prezmogljivih agregatih neumnost dajati gor neestetske dele, saj je z originalom moči in navora krepko preveč.

 

Zakaj pol sploh še Akrapo? manjša teža? (ok), zvok (subjektivna zadeva).

Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim

Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira.

LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi.

 

P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :P  :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim

Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira.

LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi.

 

P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :P  :lol:

sj praum .. js sm dubu 2 konja ... full sm jih rabu :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snecer ti imas verjetno leovince gp style ausuph, ki ni popolnoma nic oblikovno drugacen kot so ostali iz iste linije. samo toliko skrajsan da lahko pride spodaj.

sicer pa me cudi da si menjal glede na to da je to metanje dnarja proč.

 

Nisem menjal, le gledal sem. Zvok je predivji, plaši okolico. In ni GP style, ampak novi E-approved Evo II slip on

 

http://www.leovince.com/en/catalog-kawasaki/terminale_underbody_omologato_evo_ii_versys_650_i_e_2010/12591

 

 

Tudi za versys 1000 obstaja lep aftermarket izpuh.

 

 

Samo akrapo šefa s svojimi rori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawa je tooooooooook lepa, da ne rabi aftermarket rorov...je čist dovolj, če originale mal povrtaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer, jest res ne vem kaj je s tabo..

Zdej te motijo vzmeti, ki skupaj držijo krivine in ror.. pa to je poanta "športnega" izpuha..

Kako bi se Igor smejal če bi mu dal tole za prebrat..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na takšne motorju, ki ima nadčloveške zmogljivosti, pri dodatkih gledaš samo še na estetiko.

 

In tiste vzmeti, sploh če so gori montirane iz bloka, npr 4 komadi, so milorečene grde, nepraktične pri čiščenju in morda še kaj.

 

Pač mi niso všeč. Saj verjetno tudi komu drugemu ne, ampak ker piše gori Akrapovič, je to očitno nekaj najlepšega pod soncem (Slovenskim sigurno) :)

 

Ne govorim pa o funkciji, vibracijah itd, zaradi česar so te fedre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzmeti so kul.

fejdri pa še bolj :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal tut aftermarket ne poje kaj bolje od originala, razen če menjaš še krivine. Se bomo morali sprijazniti, da bodo motorji vedno tišji in tišji :(

ja, če pustiš noter kilerje. js jih ven vzamem in trepetam, da me kak avstrijski prijatelj policaj ne izmeri, kot že parkrat. vedno do sedaj sem se, pa čeprav brez kilerjev, še izmazal na meji dovoljenega + toleranca. upam, da tudi z sc-ji, ki so gor na aktualnem zju (trkam po lesu). če pa bi se vozil s kilerji, potem bi gledal samo na obliko, zvok je, imaš prav, vsaj kar se glasnosti tiče, na nivoju serijskih rorov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, če pustiš noter kilerje. js jih ven vzamem in trepetam, da me kak avstrijski prijatelj policaj ne izmeri, kot že parkrat. vedno do sedaj sem se, pa čeprav brez kilerjev, še izmazal na meji dovoljenega + toleranca. upam, da tudi z sc-ji, ki so gor na aktualnem zju (trkam po lesu). če pa bi se vozil s kilerji, potem bi gledal samo na obliko, zvok je, imaš prav, vsaj kar se glasnosti tiče, na nivoju serijskih rorov.

pri mojemu lahko odstranim oba lonca, pa se skoraj nič ne pozna :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojemu lahko odstranim oba lonca, pa se skoraj nič ne pozna :(

Pejdi k majstru kjer si kupil izpuh za xj6, pa naj ti stran da katalizator pa pusti original izpuhe.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejdi k majstru kjer si kupil izpuh za xj6, pa naj ti stran da katalizator pa pusti original izpuhe.

to bi pa krulilo potem, jaaaaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal smo zašli z izpuhi v temi ,ki temu ni namenjena,sam gre se za izpuh na Z1000 se pravi nismo velik zašli :grim

Zakaj Akrapovič...............je eden izmed zelo redkih ,ki motorju podari celo nekaj konjičev in popravi optimalno delovanje motorja,seveda če temu primerno naložiš tudi mapo,ki to podpira.

LeoVinciji in Massi itd... ja so lepši in zadnje čase imajo tudi boljši zvok,a performansi agregata ostajajo isti....zdej pa kdo si kaj želi naj si kupi.

 

P.S. ti ki imaš da je to metanje denarja proč,ja z Leotom res nisi pridobil nič,razen ropotanja in vizuelnosti,toda vizuelnost in estetika pri Versysu,bi lohk dal gor tud ror od tomosa,pa bi čist dobro zgledalo :P  :lol:

 

Kmet, rajši ne poglejmo koliko % ljudi menja izpuhe, ob tem pa ne dodaja Power Comanderjev....jaz sem eden iz med tistih, ki ga nimam in dvomim če ga bom kdaj imel..zakaj? Ker sem izpuh kupil zaradi tega ker je lep, nekaj drugačnega od original dimnika, ob tem pa sprosti vso tisto zadušeno melodijo...Ko mi zapaše, se dere ko pri norcih, poka pa kot pri drugi svetovni vojni, v večini primerov sem pa civiliziran šofer z DB-killerjem.

 

In ja, res so lepi tele Z1000 original =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet, rajši ne poglejmo koliko % ljudi menja izpuhe, ob tem pa ne dodaja Power Comanderjev....jaz sem eden iz med tistih, ki ga nimam in dvomim če ga bom kdaj imel..zakaj? Ker sem izpuh kupil zaradi tega ker je lep, nekaj drugačnega od original dimnika, ob tem pa sprosti vso tisto zadušeno melodijo...Ko mi zapaše, se dere ko pri norcih, poka pa kot pri drugi svetovni vojni, v večini primerov sem pa civiliziran šofer z DB-killerjem.

 

In ja, res so lepi tele Z1000 original =)

ni mislu power commanderja, ampak zgolj zamenjat original mapo, s tisto, ki je popravljena za slip-on auspuh (oz. če menjaš tudi krivine, temu primerno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala

Popravljeno . Popravil jozexj6
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

ni mislu power commanderja, ampak zgolj zamenjat original mapo, s tisto, ki je popravljena za slip-on auspuh (oz. če menjaš tudi krivine, temu primerno).

 

In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ;)? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander ;)

 

Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala

 

Dejstvo je, da je treba najprej stare modele odprodat....nevem od kje logika, da bo modelno leto 2014 ista cena kot 2013?? Kam naj potem z starimi, razen da grejo iz pod cene in si s tem naredijo škodo....čez par let, če bodo hoteli še kak moped prodat, bo treba cene nekoliko spustit, ker ni vsak Kmet.....puf na puf pa na dolgi rok ne koristi...

 

Sicer pa to ceno 14kk€ ti govoriš za Special Edition?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auspuh lep al pa grd, dejstvo je da bi za ta denar kolikor stane ta motor , moral imeti marsikaj več in bolš. Kup plastike za velke pare . Ne hwala

 

Kaj boljše in marsikaj pa mu še manjka za to ceno?

 

Lepa ženska tudi več stane, čeprav se mogoče ne izkaže tako dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ;)? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander ;)

 

 

če bi imel evropska jajca je postopek točno takšen :D (tudi za tvoj cuore sportivo italiano je enako), motor se priklopi na tester in nova mapa se enostavno naloži. 5min dela.

 

gotovo bi ti to na servisu naredili. doma pa ne vem če bi šlo. vsaj kar smo gledali se za njih ne da dobit kablov, pa software ne podpira. žal.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

In jaz naj to mapo kako spravim v npr. svoj računalnik ;)? Ni glih velik motorjev, ki jim lahko to počneš direktno, za vse ostale je tu power commander ;)

 

 

Dejstvo je, da je treba najprej stare modele odprodat....nevem od kje logika, da bo modelno leto 2014 ista cena kot 2013?? Kam naj potem z starimi, razen da grejo iz pod cene in si s tem naredijo škodo....čez par let, če bodo hoteli še kak moped prodat, bo treba cene nekoliko spustit, ker ni vsak Kmet.....puf na puf pa na dolgi rok ne koristi...

 

Sicer pa to ceno 14kk€ ti govoriš za Special Edition?

 

dks poglej nove cene....jp, so ratali dražji od BMWjev :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!