Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

Kadar jaz nastavljam Moped za dva ali voznik plus prtljaga, vedno poskušam najti podobno obnašanje, kot če bi se vozil solo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

Kadar jaz nastavljam Moped za dva ali voznik plus prtljaga, vedno poskušam najti podobno obnašanje, kot če bi se vozil solo.

tudi jz se hočem temu približat.. kar se najbolj da. zato najraje vprašam za eno tako osnovno strokovno mnenje.. pol pa manevriramo procent gor dol.. do perfekcije. vendar , sej veš kako je.. brez osnove , se ne da delat računice :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni vsi skupaj...

vglavnem ta teden pripeljem domov Z1000 letnik 2007 (model 07-09)....   predvsem me zanima preverjanje/nastavljanje ventilov?  na koliko prevoženih kilometrov? nekateri pravijo cca 20.000, drugi spet 40-50.000km, tretji so pametni da škoda odpirat motor in preverjat ker je nepotrebno....    kot drugo me zanima katero motorno olje uporabit? 10w40 mislim da je predpisano.... verjetno najboljše sintetika.... MOTUL 710 =)?  Na koliko km se zamenjajo svečke?  

hvala za informacije,LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla Ribitch, kolko Kilometrov ma motor? nej nebi blo potrebe tikat do 50k minimalno, edin če morš tesnilo pokrova ventilov menjat. drgač pa olje 10-40 castrol power racing 1... priporočeno.. svečke.. spet to je vse relavantno.. odvnisno od tvojga stila vožnje, oz. kako je bil vožen do zdej. Na ene 25-30k km je zazeljeno menjat svecke. uglavnem ko dobiš motor, menjej olje, filter olja, zavorne tekočine. preveri amortizerje.. zavorne ploščice check out.. pa srečno pot :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala! Prevoženih natanko 50k ..... olje+filter bom zamenjal prvi dan že preventivno.... zavorno olje in sp. Ploščice so pravkar zamenjane.....pravtako nove gume metzeler spredi zadi....      olje castrol je bilo v osnovi noter? Nekak me bolj vleče na motul kaj pa vem :) ......  moral bom naredit še en ključ ker se je en izgubil.....če ve kdo ceno le tega?lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojemu Motul sploh ni pasal je plavo kadil. Po 300km sem nalil nazaj Castrola in ni bilo vec problemov. Tako da priporocam da ostanes pri predpisanem. Motor bi moral imeti dva crna in rdeci kljuc. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok hvala.....bom nabavil castrola...... torej glede ventilov pa ni panike? Tesnilo pokrova nič ne masti....morda bo pa vseeno dobro preverit čez zimo...?    Ja nevem kaj je bilo z ključi vglavnem žau je ostau samo 1....... tako da bi rad dau naredit rezervo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne rabiš sintetike (japonci večinoma ne)...vlij 5100 motul (ali kaj podobnega)...če ventili še niso bili kontrolirani/nastavljeni, to naredi..ker boš odpiral motor, še mimogrede zamenjaj zračni filter in svečke...pol maš cca 25k km mir kar se mašine  tiče...razen olje in oljni filter vsako sezono enkrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, siks said:

...ne rabiš sintetike (japonci večinoma ne)...vlij 5100 motul (ali kaj podobnega)...če ventili še niso bili kontrolirani/nastavljeni, to naredi..ker boš odpiral motor, še mimogrede zamenjaj zračni filter in svečke...pol maš cca 25k km mir kar se mašine  tiče...razen olje in oljni filter vsako sezono enkrat...

Olje in filter nej bi se na 5000km menjalo.. Jz ga menjam 3x na leto ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Andro Asgaard pravi:

Olje in filter nej bi se na 5000km menjalo.. Jz ga menjam 3x na leto ;)

...ja itak...seveda...najmanj...pozabil napisati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem pripeljal domov....olje sem zamenjal,castrol.....  zaenkrat treba pogledat stikalo sprednje zavore ker ne vklopi luči zadi....nožna vklopi....  naredil sem cca 40km. Upam da mi bo služil bp.. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno vožnjo pa pamet u roke in noge, javi na ZS ko se misliš potepat po primorski in mogoče hrvaški jadranki.. :) eno slikco pa tudi lahko zalepiš .. da se malo raznežimo hehehe  aja, pa ne šparat na gumah.. in zavornih ploščicah :) LP

Popravljeno . Popravil Andro Asgaard
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helou prijatli! Danes sem ruknil dve furi s presledkom (dopoldanska/popoldanska) skupaj 250km.... dost za prvič ☺...  se mi zdi da me heca termostat...... dopoldan je bilo dokaj sveže,izven naselja je bila temperatura vode cca 70-75 stopinj..... zdaj popoldan je bilo kar vroče..... naselja cca 85-90 stopinj,izven naselja malo manj......čakanje na semaforjih in počasno mestno premikanje cca. Dobrih 100stopinj.....   ventilator špila,sem pa pozabil preverit na koliko stopinj se vklopi..... KAKO JE PRI VAS ? Lp Seba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno. Pozimi in ko je hladno in to med vožnjo gre redko temp čez 75C. Če si pa na mestu gre do 100. Važno da ventilator potem ohladi. To pa le preveri, sicer samo par stopinj, nekje 95-97 ampak dovolj.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja torej je normalno?hm...ok sem pač bolj navajen na avto,sem biu ziher da ostaja termostat malo odpret glede na temp. ...... ja vglavnem v gužvi čez mesto mislim da sem meu max 102 stopinj.....  ventilator dela 100%, sem pred nakupom preveril,nisem biu pozoren edino pri koliko stopinjah se je vklopil.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Ribitch pravi:

Aja torej je normalno?hm...ok sem pač bolj navajen na avto,sem biu ziher da ostaja termostat malo odpret glede na temp. ...... ja vglavnem v gužvi čez mesto mislim da sem meu max 102 stopinj.....  ventilator dela 100%, sem pred nakupom preveril,nisem biu pozoren edino pri koliko stopinjah se je vklopil.....

sej lahko preveriš na mestu, kar vem nekje 95 ali 98C, fajn je met service manual, pa lahko tam točno preveriš. Sicer ma pa moped svojo diagnostiko in če bi bila temp. previsoka, bi ti zihr zagorela kaka lučka, pa kak napis bi se pojavil na armaturki. Sicer ne vem kater letnik imaš moped, predvidevam, da novejše, ker SX 2011 niti temperature ne kaže.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem je najbolje da preveriš pri nekom, ki ima isti model, jaz poznam bolj situacijo za 2010 in novejše. Vendar, kot sem napisal, po moji logiki ni nič narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ribitch imam 2008 letnik kot ti, naredil 30k kilometrov v 2h letih.. in je kul use. tudi meni recimo se na jadranki na kakšnem semaforju segreje do 100-102°C, noben problem če dela vent. drgač pa potovalna okrog 80-90 poleti, zima pa 70-80°C. Pa imam karbonske zaščite na obeh straneh motorja. mogoče če bi dal manj viskozno olje bi se kakšno stopinjo več segrel ampak no panic. Predlagam ti da , glede na to da si prevozil prvih 250 km, da si sprednje vilce spustiš za 0,5-1 cm (boljša lega na cestišču) . in sproti si nastavljaj prednje in zadnje vzmetenje (trdota) in (rebound). za prednje vilce imaš na vrhu vzmeti(prilagam sliko). za zadnjega pa spodej na nihajki (prilagam sliko). prednje sm zavil en krog . zadnjega 3kroge manj od hard. :) ti povem... čist druga pravljica. deset krat bolj sigurna vožnja. srečno, Lp. javi ko boš na pirmorskem :)

 

13613459_10210149980452552_1053818548889131395_o.jpg

14086297_10210559019318268_8607574700710555506_o.jpg

14115687_10210559020198290_4373215633936842837_o.jpg

14124308_10210559021278317_1045699730807511664_o.jpg

Popravljeno . Popravil Andro Asgaard
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala! Bom malo experimentiro ko bom imel viška časa :) prejšnji lastnik je imel od oka ene 30kg več tak da bom moral malo nastavit...vidim da imaš stabilizator belance?kako se stvar obnese?si sam montiral?lp

Popravljeno . Popravil Ribitch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Ribitch said:

Hvala! Bom malo experimentiro ko bom imel viška časa :) prejšnji lastnik je imel od oka ene 30kg več tak da bom moral malo nastavit...vidim da imaš stabilizator belance?kako se stvar obnese?si sam montiral?lp

Stabilizator sem sam namestil. Tko bom reku.. kot začetnik(4valnika), sem se odloču za stabilizator iz dveh razlogov, če me kakšna stvar preseneti, da zadeva umiri tresljaje, in odkrito ti povem da mi je 4x rešu skori siguren padec v 2,6leta motociklizma. (nizka hitrost okrog 60kmh poln naklon - beri drsa stopalka po tleh) proti izhodu preveč odpru gas in je imelo namen katapulta ampak je stvar rešla problem.. in še par podobnih ko spusti prva na nepredvidenem makadu. je pa res da nekako 50/50 , vpliva tudi na samozavest.. in psiho. usaj pri meni. :) zna bit da te pa kakšen krat tudi zaj**be ta stvarca.. ampak pretehta v bolj pozitivno. usaj pri meni. ne bo ti žal 150-300€. vrjemi. drugače imaš pa 12 nasstavitev trdote, od popolnoma mehkega do res trdega , stvar okusa in stila vožnje. kratki zaprti ovinki (medium) dolgi hitri (hard), potovanje (off). Lp

 

Popravljeno . Popravil Andro Asgaard
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/22/2016 at 8:18 PM, Andro Asgaard said:

Stabilizator sem sam namestil. Tko bom reku.. kot začetnik(4valnika), sem se odloču za stabilizator iz dveh razlogov, če me kakšna stvar preseneti, da zadeva umiri tresljaje, in odkrito ti povem da mi je 4x rešu skori siguren padec v 2,6leta motociklizma. (nizka hitrost okrog 60kmh poln naklon - beri drsa stopalka po tleh) proti izhodu preveč odpru gas in je imelo namen katapulta ampak je stvar rešla problem.. in še par podobnih ko spusti prva na nepredvidenem makadu. je pa res da nekako 50/50 , vpliva tudi na samozavest.. in psiho. usaj pri meni. :) zna bit da te pa kakšen krat tudi zaj**be ta stvarca.. ampak pretehta v bolj pozitivno. usaj pri meni. ne bo ti žal 150-300€. vrjemi. drugače imaš pa 12 nasstavitev trdote, od popolnoma mehkega do res trdega , stvar okusa in stila vožnje. kratki zaprti ovinki (medium) dolgi hitri (hard), potovanje (off). Lp

 

Andro, si vse lepo napisal in nimam kaj primonit, sam nevem pa, če te je v tistih situacijah ravno blažilec krmnila reševal. Al pa samo jaz nisem pravilno razumel situacij, ki si jih opisoval v zgornjem postu. Blažilec krmila je primarno nameščen zaradi tankslepperjev, ki pa dvomim, da si ga doživel pod polnim nagibom pri 60 na uro. Popravi me če se motim, sej pravim, možno da nisem azumel ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!