Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

A je ta kombinacija kje uradno najavljena,ker tole mi smrdi po photoshopu. Drgač pa dobra kombinacija,všeč mi je,ker ima črna platišča in črn izpuh,sam še bug spoiler bi prebarval na zeleno in bi blo super.

v oranžni barvi bi bil tud čist hud.

Lp

Tele barvne kombinacije sem ujel na Motorbox-u. Evo ti povezava: http://www.motorbox.com/moto/kawasaki-nuovi-colori-2011

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes uspel stestirati novo šipco in lahko rečem, da sem 2x zadovoljen. S svojo širšo obliko in par cm več višine, zrak lepo usmeri v zgornji del čelade in čez. Tudi pritisk je v prsa nekolko manjši pri višjih hitrostih. Izgled celotne maske je pa zdaj nekoliko lepše zaključen in meni osebno veliko lepši.

Zdaj pa v lov za novimi ogledali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Vsem, ki imate novega Z-ja 1000......sm mal fauš....... :whistle:......trenutno sem na 750-tki......ampak enkart bo tudi 1000-ka.

Popravljeno . Popravil colin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem, ki imate novega Z-ja 1000......sm mal fauš....... :whistle:......trenutno sem na 750-tki......ampak enkart bo tudi 1000-ka.

Normalno, da bo tudi pri tebi 1000. Glede na to, da si iz Celja si lahko kdaj prideš tudi malo lušt naredit. Sem tudi sam prej vozil Z750 in je zelo dober motor za zelo pameten denar.

Popravljeno . Popravil birdybirdy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vsem, ki imate novega Z-ja 1000......sm mal fauš....... :whistle:......trenutno sem na 750-tki......ampak enkart bo tudi 1000-ka.

[/quote

Ta Z je še boljši. :naughty:

post-10325-0-53791200-1298310521_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J, tile SX-i so res lepi,sm ga vidu v živo in je res lep, ampak me je pa takoj na njem zmotla ena stvar in to je, da je črna barva navadna in ne metalna, kaj hudiča so razmišljali pri kawasakiju, aja recesija je, verjetno bo to razlog :)

Zraven te lepe metalne zelene bi se sigurno lepo prilegala tudi metalna črna pa še manj občutljiva je na praske in podobno.

Pač tko je, mogoče več sreče pri modelu 2012, pa po tiho upam, da bo tudi oranžen SX :)

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud men barva ni všeč, ampak če ti je motor všeč potem nimaš veliko izbire. Je pri motorjih skoraj tako kot v stari Jugi. Sem kupoval stojadina, pa sem imel na izbiro modro ali plavo barvo. Ni se bilo težko odločiti.

Če bi lahko izbiral bi kupil rdečega Z-ja, kot ga imajo za Ameriko. Je zelo lep.

post-10325-0-69721400-1298403162_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Eko prva polovica modifikacije je izvedena :boobies:. Bugspojler pa še ni prišel.

Živ ker sm glih učeri kupu z1000 mi še ni vse čist jasn zato me sam zanima kok si dal za tele spojlerje in pa a je kakšn lastnik dal narest paintbrush ali airbrush na svojega Z750 ali z1000 ker razmišljam o tem in me zanima kaj vi pravte a to zbije ceno motorja pri prodaja ali ne. ?

P.S

(Tistga z750 k ma eno glavo gor pa neke ketne sm vidu sam me zanima če ma kdo kšn bl hud paint)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Se opravičujem, ker nisem našel teme od "starega" z1000.

Za letnik 2006 bi rabil naslednje dele:

-sprednja maska

-luč

-nosilec sprednje maske

-ključavnica

-zgornji križ

Ima kdo mogoče, kaj rabljenega? :D

LP Kevin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lepo pozdravljeni. Imam en problem,in ker sam nisem najbolj tehnični tip, se obračam na vas. Včeraj se mi je po cca.5km ko sem šel od doma prižgala lučka za olje.

Ko sem se ustavil in pogledal nivo olja,sem videl da je nivo na max.,tako da sem se odpeljal do službe (drugega mi ni preostalo),in nazaj. Se pa zgodi, da ko sem npr.prehiteval in gas odprl,lučka včasih kar ugasne oz.malo "požmrka".

Drugače se motor ne obnaša niš drugače kot se je pred tem problemom. Servis je bil delan pred 4000km,tako da sem kar malo obupan,...saj sem ravno zamenjal zadnjo gumo po 14dneh!!!ker ni bilo financ cprej :)

Lepo se zahvaljujem za odgovore,..še posebej me zanima če se lahko peljem,..ali je bolje da ga,ko bo kak denarček padu, naložim in peljem v eliso?

aja,..imam pa Z 1000 l.2003

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole piše v service manualu za 2003 Z1000:

If the engine oil gets extremely low or if the oil pump or oil passages clog up or otherwise do not function properly, the oil pressure warning light will light. If this light stays on when the engine is running above idle speed, stop the engine immediately and find the cause.

Tole pa piše o preverjanju nivoja olja:

  • Check that the engine oil level is between the upper ( A ) and lower ( B ) levels in the gauge.
    NOTE
    • Situate the motorcycle so that it is perpendicular to the ground.
    • If the motorcycle has just been used, wait several minutes for all the oil to drain down.
    • If the oil has just been changed, start the engine and run it for several minutes at idle speed. This fills the oil filter with oil. Stop the engine,

Precej pomembno je, da je motor pri preverjanju nivoja olja postavljen res 'ravno' pokonci, saj že majhen nagib v eno ali drugo stran pomeni veliko razliko v nivoju na okencu. Jaz si pomagam z vodno tehtnico...

Tole pa piše o možnih vzrokih za prižiganje lučke za olje:

Oil Pressure Warning Light Goes On:

  • Engine oil pump damaged
  • Engine oil screen clogged
  • Engine oil filter clogged
  • Engine oil level too low
  • Engine oil viscosity too low
  • Camshaft bearing worn
  • Crankshaft bearing worn
  • Oil pressure switch damaged
  • Wiring faulty
  • Relief valve stuck open
  • O-ring at the oil passage in the crankcase damaged

Če je nivo olja res OK, potem je to vsekakor zadeva za servis...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa možnost da je olja preveč? Praviš da, ko si ustavil je bil nivo na max, ponavadi par min traja, da se olje nateče v karter, ko ustaviš motor, torej bi lahko prišlo čez max. Če nisi nič dolival, to možnost najbrž lahko izključiš. Je pa fino preverit, ker tudi preveč olja, ti lahko naredi Piz******.

Spet druga možnost pa je, da je olja ravno pikico premalo, za senzor, na indikatorju pa ga je dovolj. Sploh novejše R6ke imajo to navado, da se lučka res htro prižge.

pa LP in srečno rešitev problema!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa možnost da je olja preveč? Praviš da, ko si ustavil je bil nivo na max, ponavadi par min traja, da se olje nateče v karter, ko ustaviš motor, torej bi lahko prišlo čez max. Če nisi nič dolival, to možnost najbrž lahko izključiš. Je pa fino preverit, ker tudi preveč olja, ti lahko naredi Piz******.

Preveč olja sicer lahko škodi, verjetno pa se za to ne bi prižgala lučka (razen, seveda, če je že prišlo do kakšnih večjih poškodb).

Spet druga možnost pa je, da je olja ravno pikico premalo, za senzor, na indikatorju pa ga je dovolj. Sploh novejše R6ke imajo to navado, da se lučka res htro prižge.

Yamahe večinoma imajo senzor nivoja olja, zato so dejansko bolj občutljive na nivo. Nimajo pa senzorja za pritisk olja, tako da če slučajno crkne oljna črpalka, tega ne moreš vedeti in se veselo voziš, dokler motor konkretno ne zariba. :slap:

Večina motorjev ima senzor oljnega pritiska, kar pa žal pomeni, da ko se lučka za olje zares prižge, je škoda v glavnem že storjena...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč olja sicer lahko škodi, verjetno pa se za to ne bi prižgala lučka (razen, seveda, če je že prišlo do kakšnih večjih poškodb).

Yamahe ...

D.

S kawasakiji še nisem imel opravka, samo glede lučke, je pa toliko različnih problemov, da je pomoje najbolj najprej preverit najbolj osnovne napake.

Sicer na motorju še nisem doživel, vendar pa sem zadnič vozil enega VW, pa mu je gorela lučka, zaradi preveč olja! Tudi meni je bilo čudno. Spet drugič je kolegu na r6 zasvetila lučka, seveda takoj panika, pol pa je ugotovil, da to rade počnejo zaradi min pomanjkanja. Spet tretjim lučka zasveti, če nekaj časa stojijo (npr. čez zimo) potem pa neha. Tako da...

Je pa res nikoli ni fino, če se prižge :(

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za enkrat res hvala za odgovore,..mi je pa mogoče malo čudno,da bi bil vzrok preveč olja,...ker 4000km ni lučka svetila,..in olja bi bilo lahko verjetno le manj,in ne več....

drugače sem pa govoril z eliso,..in pravi da če imam srečo je nek senzor,..cca.50 eur,..če mam malo manj sreče baje neka pumpa,...cca 500eur,..če mam pa še malo manj sreče,...je pa še neki v mašini lahko narobe,..tko da pomoje bo najbolše da motor naložim in odpeljem k zdravniku :)

hvala,...če ima pa še kdo kako idejo kaj bi blo pa dobrodošlo,...saj mi teli preveliki stroški nič kaj ne odgovarjajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za enkrat res hvala za odgovore,..mi je pa mogoče malo čudno,da bi bil vzrok preveč olja,...ker 4000km ni lučka svetila,..in olja bi bilo lahko verjetno le manj,in ne več....

Sm napisal, da če nisi dolival, da to lahko izključiš. Če pa bi dolival, pa hitro lahko mal preveč uliješ. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj pomeni RDEČA luč na semaforju, isto pomeni tudi na armaturni plošči, s tem se ni za igrat, če imaš srečo je res samo slab kontakt lahko pa je oljna pumpa, pa čim prej zrihtaj da ne bo večje škode :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!