Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Original izpuh je lepši pa tudi sicer mi je stari model celi lepši.

Objavljeno
  Ob 26. 3. 2014 ob 17:26, Snecer pravi:

Original izpuh je lepši pa tudi sicer mi je stari model celi lepši.

Bi se skoraj strinjal,  (no razen izpuha) sicer je original lep, ampak tudi ti dimniki so dobri, sploh, ker je moped predelan. 

Motor je dizajnersko in proporcionalno je doteran, tako da ta novi model ne more nadgradit tega in išče neko svojo pot, ki se jo bomo morali šele navaditi.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Fanta to je stara oblika Z.ja... ;)

Objavljeno
  Ob 26. 3. 2014 ob 18:08, DAMI34 pravi:

Bi se skoraj strinjal,  (no razen izpuha) sicer je original lep, ampak tudi ti dimniki so dobri, sploh, ker je moped predelan. 

Motor je dizajnersko in proporcionalno je doteran, tako da ta novi model ne more nadgradit tega in išče neko svojo pot, ki se jo bomo morali šele navaditi.

edino teh dveh bratu na žalost ne moreš homologirat, če ne so meni to eni ta lepših rajfniku :D

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Le pozdrav.

 

Upam da nisem zgrešil kategorije, pa da se ne ponavljam.  Če se ponavljam se opravičujem že vnaprej.

Zanima me servis na 18 000 za Z1000 letnik 2008.

Imel sem namen menjati samo olje, oljni pa zračni filter. Nekdo na servisu pa mi je rekel, da bi bilo pametno na 18k narediti menjavo svečk in menjavo olja. Po servisni knjigi svečke še niso  za menjavo.

Je smiselno na 18000 menjati vse? 

 

Hvala in lp,

Matic

Objavljeno
  Ob 31. 3. 2014 ob 7:55, maticcc2000 pravi:

Le pozdrav.

 

Upam da nisem zgrešil kategorije, pa da se ne ponavljam.  Če se ponavljam se opravičujem že vnaprej.

Zanima me servis na 18 000 za Z1000 letnik 2008.

Imel sem namen menjati samo olje, oljni pa zračni filter. Nekdo na servisu pa mi je rekel, da bi bilo pametno na 18k narediti menjavo svečk in menjavo olja. Po servisni knjigi svečke še niso  za menjavo.

Je smiselno na 18000 menjati vse? 

 

Hvala in lp,

Matic

Če veš da so km realni potem počakaj do naslednjega servisa, glede na letnik bi pa ti priporočal, če še ni bilo zamenjano zavorno olje.

Objavljeno
  Ob 31. 3. 2014 ob 8:38, norc 16 pravi:

Če veš da so km realni potem počakaj do naslednjega servisa, glede na letnik bi pa ti priporočal, če še ni bilo zamenjano zavorno olje.

Kilometri so realni. Pravkar pa gledam za svečke v knigici da piše 12k, 24k pa 36k menjava. Zdaj a ne znam prebrat prav ali je res to potrebno na take male kilometre?

Drugače hvala za odgovor. 

Objavljeno
  Ob 31. 3. 2014 ob 12:17, Snecer pravi:

Super link. Hvala. Ja saj. Najhitrejša menjava piše 40 000 mil, torej okrog 64 000 KM za Navadne NGK iridium.

Ne bom preveč kompliciral. Glede na to motor lepo teče, bom menjal na 24000, tako kot na prejšnjem.

Hvala za odgvore.

lp,

Matic

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem samo dal link od proizvajalca :)

 

Mehanik mi je rekel, da pač preventivno na 24k km menjaš, saj to je potrošni material.

 

Ugodno se dobijo na ebay.co.uk

 

http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-NGK-LASER-IRIDIUM-CR9EIA-9-6289-SPARK-PLUG-WHOLESALE-ZX1000C-NINJA-ZX10R-GSX-/151101736732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item232e5d871c

 

Tu še kako prepoznaš fake

http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/

 

  Citiraj

 

What is the difference between Laser Iridium and Iridium IX?

NGK Laser Iridium:

- OEM style
- Smallest iridium tip ensuring best durability
- Longer life Plug due to the use of Platinum Pad
- Lifespan of 80,000 Miles - 100,000 Miles  :OK:

 
NGK Iridium IX:

- Next best to Laser Iridium
- Smaller Iridium tip ensuring good durability
- Lacks a platinum Pad; meaning shorter operating life due to oxidization
- Lifespan of 40,000 Miles - 50,000 Miles
Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

a je ze kdo nabavu tanovga. men osebno videz neki ne stima, kr se pa cene tice pa sam spizdi stran 14.000 :eek:  za 5jurckov je drazi k z800 

Objavljeno
  Ob 1. 4. 2014 ob 15:58, Snecer pravi:

Jaz sem samo dal link od proizvajalca :)

 

Mehanik mi je rekel, da pač preventivno na 24k km menjaš, saj to je potrošni material.

 

Ugodno se dobijo na ebay.co.uk

 

http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-NGK-LASER-IRIDIUM-CR9EIA-9-6289-SPARK-PLUG-WHOLESALE-ZX1000C-NINJA-ZX10R-GSX-/151101736732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item232e5d871c

 

Tu še kako prepoznaš fake

http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/

Men je mehanik reku, da Iridiumke gladko nardijo 40kkm. Nato sem jih menjal na 42kkm in so še vedno super zgledale. Zelo pa je pomembno da se takrat očisti ali menja tudi kapice na kablih ker drugače začnejo rustat, oksidirat, in prebijat.

 

Zdej pa bodi pameten keri mehanik ima prav :D

Objavljeno
  Ob 1. 4. 2014 ob 15:58, Snecer pravi:

Jaz sem samo dal link od proizvajalca :)

 

Mehanik mi je rekel, da pač preventivno na 24k km menjaš, saj to je potrošni material.

 

Ugodno se dobijo na ebay.co.uk

 

http://www.ebay.co.uk/itm/4-x-NGK-LASER-IRIDIUM-CR9EIA-9-6289-SPARK-PLUG-WHOLESALE-ZX1000C-NINJA-ZX10R-GSX-/151101736732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item232e5d871c

 

Tu še kako prepoznaš fake

http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/

Super. Hvala lepa.

Objavljeno
  Ob 1. 4. 2014 ob 17:03, t0maz pravi:

a je ze kdo nabavu tanovga. men osebno videz neki ne stima, kr se pa cene tice pa sam spizdi stran 14.000 :eek:  za 5jurckov je drazi k z800 

pa skor za dva čuka od bmw s1000r....

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

V Eurotonu imajo NGK

Za ceno pa nevem :hmm:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Gledam z 1000 letnika 2004 z 33.000km. Oranžen je tudi na avto.netu sem objavil link v kategorijo oglasi z interneta. Kako je kaj s tem motorjem, se ga splača vzeti, kakšne so hibe itd..Ima pa dva akrapota noro lepo:)

 

Lp,Stanko

Objavljeno (popravljeno)

Mpgoce bom spet izpadel pameten ampak 33000 pri letniku 2004 je skoraj znanstvena fantastika, ne recem da ne obstaja moznost ampak...poglej ce je servisna potrjena, ce so racuni servisov, ketna bo lorala biti ze pri koncu ali nova (odvisno od vozne)... Itd itd...drugace so pa to precej tank masine veliko kubikov in malo konjev. Ce je vzdrzeval to dela in dela...

Popravljeno . Popravil aselak
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

Zanima me predvsem za lastnike 07-09 modelov, če se je komu zdelo da je motor zelo trd oz. po kakšni daljši turi se začne pritoževat zadnja plat z bolečinami. Ker se v kratkem odpravljam na daljšo turo cca 2-2,5k km se da kako nastavit na mehkejšo oz. če obstaja kakšna druga rešitev.

Objavljeno
  Ob 12. 6. 2014 ob 12:51, norc 16 pravi:

Zdravo,

 

Zanima me predvsem za lastnike 07-09 modelov, če se je komu zdelo da je motor zelo trd oz. po kakšni daljši turi se začne pritoževat zadnja plat z bolečinami. Ker se v kratkem odpravljam na daljšo turo cca 2-2,5k km se da kako nastavit na mehkejšo oz. če obstaja kakšna druga rešitev.

Potovanje ni tok stvar sedeža, kot primernih pavz in razgibovanja ritnih mišic. drugač pa ja, louis ma poceni varjanto, blazinico za pod rit.

Objavljeno
  Ob 12. 6. 2014 ob 13:21, DAMI34 pravi:

Potovanje ni tok stvar sedeža, kot primernih pavz in razgibovanja ritnih mišic. drugač pa ja, louis ma poceni varjanto, blazinico za pod rit.

Obstaja kakšna povezava ?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Marsi kaj že videl, ampak tole, pa kapo dol za izvirnost!  :OK:

 

z1000.jpg

 

z1000-v-akciji.jpg

 

 

 

dve leti kasneje v grši barvi, samo motor pa dosti lepše dela :)

 

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 1
  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!