thumper Objavljeno November 21, 2016 Opozori Objavljeno November 21, 2016 http://www.motorcyclenews.com/news/2012/november/nov1312-milan-kawasaki-z1000-special-/ ker fukiš bajk... gretzky 1
Ribitch Objavljeno Januar 10, 2017 Opozori Objavljeno Januar 10, 2017 Čist tak brezvezno vprašanje... ☺ je kdo menjaval verigo? Mislim to v motorju,ne ketno za pogon koles..... v service manualu nisem zaslediu potrebe po menjavi? Verjetno itak nima smisla nič,vsaj pred 100.000km?lp
NejcZ Objavljeno Februar 25, 2017 Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 Fantje, ima kdo Z1000 2007+ za prodat?
tonek Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Kakšna je razlika model 2008 in prejšni model. Nevem prav kdaj je bil model spremenjen. Lp
renyy Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Največja razlika je predvsem v obliki in sprednjih zavorah. Seveda so tudi druge malenkostne razlike, kot vzmetenje, teža, navor, moč praktično ista..... ampak niti ne tolikšna razlika, da bi občutil razliko. Spremenjen model se je začel z letom 2007. Torej 2006 je še star (taprvi) model. Od 2010 naprej pa je bil spet novi model. lp tonek 1
TOM3 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Pozdravljeni, Zanima me če ima kdo tezavo pri rosenju žarometa za dolgo luc, po domače nabira se kondenz :-), kako rešiti to? Gre za z1000 letnik 2008
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 1 uro, TOM3 pravi: Pozdravljeni, Zanima me če ima kdo tezavo pri rosenju žarometa za dolgo luc, po domače nabira se kondenz :-), kako rešiti to? Gre za z1000 letnik 2008 včasih smo meli reklo, če pride not naj gre še ven. Jaz, sicer ne na motorju, večkrat pa na zadnjih lučeh od kombijev zavrtam spodaj drobno luknjico 0,3 ali 0,5cm, pa je problem rešen. TOM3 in Andro Asgaard 2
Andro Asgaard Objavljeno April 23, 2017 Opozori Objavljeno April 23, 2017 Vabljeni vsi na 1.zbor. Vec na Facebook: https://www.facebook.com/events/1491838927555250/?ti=icl v kolikor link ne dela, podrobnosti na sliki spodaj. Povabi se ostale Z- lastnike DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Nove barve za 2018: GoBobi in wabb 1 1
alfa155 Objavljeno Avgust 15, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2017 Pozdravljeni. Kolega ima Z-ja letnik 2008 in ima težave z zadnjo lučjo. Ne dela mu ne pozicija ne štop. Maso ima. Preko ključavnice pa ne dobi plusa. Je težava v ključavnici? Ali je vezano od kje drugje?
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 16, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2017 8 hours ago, alfa155 said: Pozdravljeni. Kolega ima Z-ja letnik 2008 in ima težave z zadnjo lučjo. Ne dela mu ne pozicija ne štop. Maso ima. Preko ključavnice pa ne dobi plusa. Je težava v ključavnici? Ali je vezano od kje drugje? pojma nimam, pogledov bi pa tle: https://www.google.com/search?q=kawasaki+z1000+2008+wiring+diagram&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjBzNaCitvVAhVIrxoKHcQBDoMQBQgkKAA&biw=1920&bih=974
alfa155 Objavljeno Avgust 16, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2017 Nikjer ni sheme prav za ta model. Pozicija pa ne dela ne spredaj ne zadaj. Ključavnica v pozicijo "ON" ne spusti plusa za pozicijo. Razdrla se je tudi ključavnica, pa je vse tipi topi. Nikjer nobene ožganine ali vovka.
Andro Asgaard Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Zanima me vase mnenje glede prednjih diskov (zavorni kolut) Ali ima kdo izkušnje z zamenjavo, v smislu ali original ali kakšne druge znamke.. katero? Hvala
offsummer Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 (popravljeno) Pozdravljeni! Imam Z1000 z izpuhi HP Corse, tak kot je na sliki, homologirano seveda. Kolektor z katalizatorjem je original, le "lonci" so zamenjani. Vsake toliko me prime, da bi menjal kolektorje za Arrow, vendar ker sta "lonca" kar majhna, me skrbi, da bi ob menjavi imel preveliko glasnost, tudi če bi dal DB killerje notri. Sedaj sem na netu našel nekakšne "dušilce", ki bi jih mogoče v primeru dodal noter. Razmišljal sem tudi o kakšnem "ventilu"... Bom pa verjetno kupil Y cev, za test, ker 700-800€ za Arrow pa da je totalno preglasen, ne bi ravno rad. "Muči" me zvok, ki ga dobiš brez katalizatorja- bolj surovo, kot na spodnjem linku. Z1000 Arrow + Leovinci Ima kdo kako izkušnjo s takim izpuhom, ali kakšnim podobnim " dušilcem", ali pa mogoče mnenje? P.S. verjetno bi moral vse skup potem zapeljat do Čarmana na optimizacijo. Powercomander 5 že imam. Popravljeno Marec 30, 2018. Popravil offsummer
Nightmare Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Sam imam Akrapovičev Slip-on in LeoVincejev de-cat na svojem KTM 690 Duke R in sem v cev vstavil Akrapovičev vložek kar pa se na zvoku ni prav nič poznalo in je bil še vedno pretirano glasen. Če vstavim db-killer pa je zadeva tiha skoraj kot original. Lp, Samo
offsummer Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Kakšen akrapovič vložek je to? Lp
Nightmare Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Praktično enaka zadeva kot si jo sam prilepil. Lp, Samo
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 jst sm mel z 1000sx, kater je mel dva izpuha, zdej pa ne vem a naj za levi izpuh odprem svojo temo in za desni svojo, al lahko kar obadva skupi zmečem, plis help
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 pred 3 urami, offsummer pravi: Pozdravljeni! Imam Z1000 z izpuhi HP Corse, tak kot je na sliki, homologirano seveda. Kolektor z katalizatorjem je original, le "lonci" so zamenjani. Vsake toliko me prime, da bi menjal kolektorje za Arrow, vendar ker sta "lonca" kar majhna, me skrbi, da bi ob menjavi imel preveliko glasnost, tudi če bi dal DB killerje notri. Sedaj sem na netu našel nekakšne "dušilce", ki bi jih mogoče v primeru dodal noter. Razmišljal sem tudi o kakšnem "ventilu"... Bom pa verjetno kupil Y cev, za test, ker 700-800€ za Arrow pa da je totalno preglasen, ne bi ravno rad. "Muči" me zvok, ki ga dobiš brez katalizatorja- bolj surovo, kot na spodnjem linku. Z1000 Arrow + Leovinci Ima kdo kako izkušnjo s takim izpuhom, ali kakšnim podobnim " dušilcem", ali pa mogoče mnenje? P.S. verjetno bi moral vse skup potem zapeljat do Čarmana na optimizacijo. Powercomander 5 že imam. veliko več odgovorov boš našel, če boš pisal v dotično temo o mopedu! ali pa v katero od telih tem: http://motosvet.com/tabla/forum/83-izpušni-sistemi/
offsummer Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 (popravljeno) Hmmm, na kakih drugih forumih se prakticira tako, da ima "težava" svojo temo/naslov v podforumu in ne pod znamko avta, motocikla...kjer se prepleta debata o srečanjih, težavi z lučjo, vilicami, zavorami... in potem prebiraš celo temo, da bi mogoče prišel do rešitve, kako bi rešil problem z levim oz desnim izpuhom. Če mora biti v tej temi in dobim kak odgovor je tut ok P.s. A ni bila tema prej v podforumu izpuhov, se mi zdi da sem dal tam, ali je bilo drugje Zdaj pa nisem zihr...nima veze Popravljeno Marec 30, 2018. Popravil offsummer
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 pred 2 urami, offsummer pravi: Hmmm, na kakih drugih forumih se prakticira tako, da ima "težava" svojo temo/naslov v podforumu in ne pod znamko avta, motocikla...kjer se prepleta debata o srečanjih, težavi z lučjo, vilicami, zavorami... in potem prebiraš celo temo, da bi mogoče prišel do rešitve, kako bi rešil problem z levim oz desnim izpuhom. Če mora biti v tej temi in dobim kak odgovor je tut ok P.s. A ni bila tema prej v podforumu izpuhov, se mi zdi da sem dal tam, ali je bilo drugje Zdaj pa nisem zihr...nima veze ne nisi, odprl si svojo temo v grupi kawasaki, no nič hudega, isto vprašanje lahko vprašaš tule: http://motosvet.com/tabla/forum/83-izpušni-sistemi/ pač poišči temo ki je najbližja tvojmu vprašanju, lahko pa celo konkretno odpreš novo z naslovom HP izpuhi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se