Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


kekec

Priporočene objave

Če sem prav razumel ima mz zelo podobno mašino kot njegova sestra z 250 kubiki, tako da ga je zelo enostavno naviti na tako moč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, daš not 250 kubikov pa je :)

Če pa misliš dobit podobno moč iz 125ccm pa kar odmisli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a niso enkrat govoril za MZ 125 , da z zamenjavo odmične gredi pa izpuha lahko dobiš do 22-24 konj?

Sej zato sprašujem. Tudi na internetu velikokrat najdeš podatke o 21 do 24 KM.

No mlatenje v prazno upam da to ni ker naj bi imel MZ vseeno najbolj razvito 4T 125ccm mašino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene predvsem zanime tale zadevšna ( elektronika (z omejevalcem RPM, cca 150€) )!!!! kako je s to zadevoke lohka to kupmo!?

Če te zanima elektronika (C.D.I. enota), ti jo lahko posodim za probat, dobi pa se jo lahko preko neta! Čisto enostavno se jo namesti, saj je potrebno le odklopiti obstoječo in priklopiti to.

Mz je povsem druga pesem kar se tiče predelave, saj je vodno hlajen, ima 4 ventile, tako je možnost povečanja moči veliko večja. Ima že v osnovi večjo moč kot pa serijski yamahin agregat.

Sicer smo pa delali tudi primerjavo v pospeških serijskega MZ-ja in pa predelanega Tomosa in ni imel MZ "za burek". Če bi tako predelal MZ-ja, bi bilo pa obratno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je gidl predlagov tkole k sm ga prašov kaj je najbolš pa kaj bi blo najolš najprej predelat:

oj

najprej predvsem odmična, potem izpuh in drug uplinjač, potem elektronika in šele na koncu bat. Tak bi bil moj predlog na vrstni red predelave.

sm kr prekopirov iz pm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa nei za ta dnar še en motor poleg kupo ki ga nei rabo predelovat? :? Razumem da so doma proti pa to samo jih prestraši malo da boš raketo nareo iz ybrke in glede na to da nima ravno najbolših bremz pa ostalih voznih lastnosti bo bol nevarno ko pa če menjaš za hiter motor z dobrimi komponentami :D Razn če doma vsaj maleeeeenkost vedo o motorih pol ti bojo pustli predelovat ybrko ker vejo da neo vlke razlike med predelavo pa tem kaj maš zdaj... No ne narobe razumet razlika bo samo ne ne vem kak velika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja glede mojega prejšnjega posta nočem se preveč vtikovat pa ti neke govorit samo to je pač moj nasvet. Ti pa se sam odloči za tisto kaj bi najbol rad pa vso srečo pri tem :OK: Če te veseli zakaj pa ne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čuješ lahko pa bi si ti poleg nitrota še kerozin noter dal v ybr-ko, te pa bi že bil konkurenca adrijinim letalom, ali vsaj športnim cessnam :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čuješ lahko pa bi si ti poleg nitrota še kerozin noter dal v ybr-ko, te pa bi že bil konkurenca adrijinim letalom, ali vsaj športnim cessnam :D :D

pa daj no ne ga zajebavat tolko :D :D :D saj bo slej ko prej skapiral to, kar mu vsi ze lep cas hocemo dopovedat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa daj no ne ga zajebavat tolko :D :D :D saj bo slej ko prej skapiral to, kar mu vsi ze lep cas hocemo dopovedat :D

ehehe, malo heca more bit, sicer pa če ma človek veselje pa cajt za take fore naj rihta ne, bomo vsaj prvič bli priča ybr-ki na raketni pogon :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa za xtx se dobi kaksna elektronika??? :?

Je popolnoma enaka, kot pri vseh modelih, ki uporabljajo yamahin 4T agregat! Lahko ti jo posodim za probat!

Sicer pa, vsem v vednost!!!

Tema govori o predelavi 4T 125ccm motorja, pa naj bo to smiselno ali ne! V primeru, da želite moralizirati ali pa se spraševati, če se to splača, si odprite temo o tem in na dolgo in široko razpravljajte!

Ne splača se ponavadi tistemu, ki nima denarja! Če bi na stvari gleda tako, kot nekateri med vami, bi si kupil 450ccm stroj in se s Tomosom sploh ne bi ukvarjal. Skratka ne pametujte!!!

lp, bladzo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe...ybr na raketni pogon... :D

Najbolš da si kupiš eno YBR (novo seveda), ji odstraniš mašino, močno ojačaš okvir, vgradiš motor od Yamahe R1 in se z njo voziš na polje... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je popolnoma enaka, kot pri vseh modelih, ki uporabljajo yamahin 4T agregat! Lahko ti jo posodim za probat!

Sicer pa, vsem v vednost!!!

Tema govori o predelavi 4T 125ccm motorja, pa naj bo to smiselno ali ne! V primeru, da želite moralizirati ali pa se spraševati, če se to splača, si odprite temo o tem in na dolgo in široko razpravljajte!

Ne splača se ponavadi tistemu, ki nima denarja! Če bi na stvari gleda tako, kot nekateri med vami, bi si kupil 450ccm stroj in se s Tomosom sploh ne bi ukvarjal. Skratka ne pametujte!!!

lp, bladzo

:worship:

drugi pa ne rabte glih kej dost govort, kr mislm d hočte vi, lastniki varader pa xt-jk in ostalih 4T, tud nekej improvizirat....brez skrbi, ne berm js sm te teme :whistle:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blush: :blush: se opravičujem, mislu sm vžig :headbang: :slap:

no torej, v čem je pol fora nove elektronike?

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aham še tulele, zdej k je predlog podan s cenami, se prav se ve kje se te zadeve dobijo, pa me zanima kku naj do njih pridem, kr mam nekoga k bi mi tu vse skup zrihtov, če bi js lepu prnesu :)

se da tu po pošti dobit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!