Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


kekec

Priporočene objave

4T 35 HP sploh nardit neb mogu brez turbine, pa da bi blo se vsaj na pol vzdrzljivo, k bi se mogl sukat ko sam satan... :devil:

pa tud ce bi mel turbino, bi bla zivljenjska doba vprasljiva, kr na turbino tud delujejo giroskopske sile ob nagibih, ovinkih, itd, glede na to kak mala bi bla bi se morala sukat na vrtoglavih obratih (drugac bi masina mela preveliko turbo luknjo - majhna masina pac), in ko bi jo blo treba menjat bi se bolj bolela glava. :blush:

...a ni bolj na simpl met 125 cc 2T motor, za katerega dobis dele za vsakim vogalom, se ga na izi in poceni frizira, ima ogromen tuning potencial, in po vrhu se gre ko prasica? :grim

2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo..

PURE 2T power RULS :devil: :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a misliš da čeprav je mašina bolj navita, jo maš pa za skos :? :grrr

lih tko bi mogu rihtat...lej jst smislm, da če bi nardil 125cc, enga 4T, enga pa 2T, pa oba z recimo 35HP, si upam rečt da bi 4T prej crknu, .....več premičnih delov, ketnca,odmična gred, ventili, turbina, hlajenje turbine and shit

Ja to o 35 hp se strinjam, ampak recimo kaj če bi si zaželel skromnješih 25 konjev? To se stvar že bolj spodobneje premika kot pa 15, se ti ne zdi. Jaz nisem govoril o tem da bi bilo bolje narediti 4t motor z turbino ki bi proizvedel 35 konjev.

Sicer pa kakor sem doumel, bi pri motorju prišel kompresor bolj v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo..

:lol1:

ti pa si taprav ej, to je moja zadnja skrb glede 2T mašine....če se cestarji vozjo z unimi starimi tamčki, ko spuščajo v zrak več plinov ko kakšna termoelektrarna, pol se tut jaz čist nič ne sekiram zarad onesnaževanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

ti pa si taprav ej, to je moja zadnja skrb glede 2T mašine....če se cestarji vozjo z unimi starimi tamčki, ko spuščajo v zrak več plinov ko kakšna termoelektrarna, pol se tut jaz čist nič ne sekiram zarad onesnaževanja

To je pa res. To je pa zadnja stvar zaradi katere bi premislil o izbiri med 2t in 4t.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst v mojo xtjko tankam OMV super 100, ki je prav tako brez žvepla kot petrolov 98, pa še 2 oktana ma več tak da :P bulš izgorevanje, boljš izkoristek, manjše onesnaževanje okolja :P pa posledično naj bi bila tud poraba manjša čeprav tist bolš izkoristek ga pri 125cc ne opazš :P je pa vseen bulš O:-)

Popravljeno . Popravil Atron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oktanov imata enako, s to razliko da se jaz v velikem loku izogibam petrola, ker tisto vodo ki je v bencinu kar drago prodajajo...

98=98 oktanov 100=100 oktanov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst v mojo xtjko tankam OMV super 100, ki je prav tako brez žvepla kot petrolov 98, pa še 2 oktana ma več tak da :P bulš izgorevanje, boljš izkoristek, manjše onesnaževanje okolja :P pa posledično naj bi bila tud poraba manjša čeprav tist bolš izkoristek ga pri 125cc ne opazš :P je pa vseen bulš O:-)

pa si ti sigurn da nisi član greenpeace-a :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

98=98 oktanov 100=100 oktanov..

omv super 100 dejansko nima 100 oktanov. AFAIK je to 98 bencin z manjšo vsebnostjo žvepla in majnšimi izboljšavami.

Sicer pa noben bencin pri nas nima toliko oktanov kot je navedeno, tako kot 95 nima 95 oktanov ampak tam nekje 93. Razlog za to je v dokaj slabi kvaliteti slo bencina, sploh v primerjavi z zahodnoevropskimi državami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja,

sploh pa pri normalnih mašinah razlike kar se tiče moči, med 95 in 100-tko ni. Če le ima tisti "95" dovolj oktanov da motor ne klenka potem nima veze a tankaš 95 al 100. Za mojo NSR-ko je mensezdi predpisano minium 90 oktanov, nisem pa čist 100%.

več oktanski bencin potrebujejo tunnani motorji z zvišano kompresijo in pa turbo/kompresor motorji če je povečan tlak polnjenja, tu pa že pride do manjših razlik v moči.

edina stvar zaradi katere jaz tankam 100 na omv-ju je to da ima zmanjšano vsebnost žvepla, kar je precej bolje za mašino, saj se po kemični reakciji iz žvepla tvori žveplena kislina, kar pa počasi požira motor

občutek da motor bolje gre, po tem ko se tanka 100-tko al pa 98 je pa samo psihični učinek in nič drugega.

Ko mi pa prirastek moči nekdo dokaže na dyno testu, na obični mašini (brez znižane kompresije ali povečanega boosta) bom verjel v nasprotno :P

to velja tako za motorje kot za avtomobile

Popravljeno . Popravil zlabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

omv super 100 dejansko nima 100 oktanov. AFAIK je to 98 bencin z manjšo vsebnostjo žvepla in majnšimi izboljšavami.

Sicer pa noben bencin pri nas nima toliko oktanov kot je navedeno, tako kot 95 nima 95 oktanov ampak tam nekje 93. Razlog za to je v dokaj slabi kvaliteti slo bencina, sploh v primerjavi z zahodnoevropskimi državami

Upaš to mogoče dokazaT? firbec pač O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj petrol še ma 98?! Pri nas ga nima :S 95 only, najbližji OMV pa je v Velenju.. :BUA:

kje pa si se vidu petrolovo 95ko al pa 98ko? ze ime PET-ROL pove, da ma bencin 5 rol, ne 95! :P

aja, drugi kontinenti majo drugacen nacin oznacevanja, recimo v ju es ej ma 93-oktanec iste lastnosti kot pri nas 95-oktanec. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ima Petrol še 98, normalno :)

Jaz nisem še nikoli videl Petrola samo s 95

Verjem al ne, v sloveniji je veliko pump, na katerih majo samo 95, diesel in kurilno olje :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upaš to mogoče dokazaT? firbec pač O:-)

sicer mi ni jasno kako bi to dokazal, ker ne poznam nobenga ki bi delal kakšne kemične analize, vendar bom pa poskusil izbrskati kaj na netu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!