Atron Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 4T 35 HP sploh nardit neb mogu brez turbine, pa da bi blo se vsaj na pol vzdrzljivo, k bi se mogl sukat ko sam satan... :devil: pa tud ce bi mel turbino, bi bla zivljenjska doba vprasljiva, kr na turbino tud delujejo giroskopske sile ob nagibih, ovinkih, itd, glede na to kak mala bi bla bi se morala sukat na vrtoglavih obratih (drugac bi masina mela preveliko turbo luknjo - majhna masina pac), in ko bi jo blo treba menjat bi se bolj bolela glava. :blush: ...a ni bolj na simpl met 125 cc 2T motor, za katerega dobis dele za vsakim vogalom, se ga na izi in poceni frizira, ima ogromen tuning potencial, in po vrhu se gre ko prasica? :grim 2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo..
JeRn3j Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo.. PURE 2T power RULS :devil: :devil: :devil:
Gregc Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 a misliš da čeprav je mašina bolj navita, jo maš pa za skos :? :grrr lih tko bi mogu rihtat...lej jst smislm, da če bi nardil 125cc, enga 4T, enga pa 2T, pa oba z recimo 35HP, si upam rečt da bi 4T prej crknu, .....več premičnih delov, ketnca,odmična gred, ventili, turbina, hlajenje turbine and shit Ja to o 35 hp se strinjam, ampak recimo kaj če bi si zaželel skromnješih 25 konjev? To se stvar že bolj spodobneje premika kot pa 15, se ti ne zdi. Jaz nisem govoril o tem da bi bilo bolje narediti 4t motor z turbino ki bi proizvedel 35 konjev. Sicer pa kakor sem doumel, bi pri motorju prišel kompresor bolj v poštev.
k0ci Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 2t motorji.. dost bolj osnežajujejo.. več ola.. smrdi ah.. ne dopade se mi , rajš počakm neomejeno in pol bo tapravo.. :lol1: ti pa si taprav ej, to je moja zadnja skrb glede 2T mašine....če se cestarji vozjo z unimi starimi tamčki, ko spuščajo v zrak več plinov ko kakšna termoelektrarna, pol se tut jaz čist nič ne sekiram zarad onesnaževanja
Gregc Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 :lol1: ti pa si taprav ej, to je moja zadnja skrb glede 2T mašine....če se cestarji vozjo z unimi starimi tamčki, ko spuščajo v zrak več plinov ko kakšna termoelektrarna, pol se tut jaz čist nič ne sekiram zarad onesnaževanja To je pa res. To je pa zadnja stvar zaradi katere bi premislil o izbiri med 2t in 4t.
Atron Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 aja se prav tko pol če oni pol zkaj tud mi neb..ah nima smisla
Gregc Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 aja se prav tko pol če oni pol zkaj tud mi neb..ah nima smisla V bisvtu res nima smisla... :)
k0ci Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 aja se prav tko pol če oni pol zkaj tud mi neb..ah nima smisla vsaka čast :worship: hitr se učiš
Čamac Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 aja se prav tko pol če oni pol zkaj tud mi neb..ah nima smisla Ko boš se enkrat pelal s cagivo boš pozabo na okolje :D
Stroj Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 :grim Lahko pa tankaš super plus 98, k je do okolja prijazen :D
Atron Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 (popravljeno) jst v mojo xtjko tankam OMV super 100, ki je prav tako brez žvepla kot petrolov 98, pa še 2 oktana ma več tak da :P bulš izgorevanje, boljš izkoristek, manjše onesnaževanje okolja :P pa posledično naj bi bila tud poraba manjša čeprav tist bolš izkoristek ga pri 125cc ne opazš :P je pa vseen bulš O:-) Popravljeno Oktober 10, 2006. Popravil Atron
zlabo Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 oktanov imata enako, s to razliko da se jaz v velikem loku izogibam petrola, ker tisto vodo ki je v bencinu kar drago prodajajo...
Atron Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 oktanov imata enako, s to razliko da se jaz v velikem loku izogibam petrola, ker tisto vodo ki je v bencinu kar drago prodajajo... 98=98 oktanov 100=100 oktanov..
k0ci Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 jst v mojo xtjko tankam OMV super 100, ki je prav tako brez žvepla kot petrolov 98, pa še 2 oktana ma več tak da :P bulš izgorevanje, boljš izkoristek, manjše onesnaževanje okolja :P pa posledično naj bi bila tud poraba manjša čeprav tist bolš izkoristek ga pri 125cc ne opazš :P je pa vseen bulš O:-) pa si ti sigurn da nisi član greenpeace-a :?
Atron Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 pa si ti sigurn da nisi član greenpeace-a :? ja no.. pač tako mišlenje mam.. :D :OK:
NejcZ Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Kaj petrol še ma 98?! Pri nas ga nima :S 95 only, najbližji OMV pa je v Velenju.. :BUA:
Jure Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Seveda ima Petrol še 98, normalno :) Jaz nisem še nikoli videl Petrola samo s 95
zlabo Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 98=98 oktanov 100=100 oktanov.. omv super 100 dejansko nima 100 oktanov. AFAIK je to 98 bencin z manjšo vsebnostjo žvepla in majnšimi izboljšavami. Sicer pa noben bencin pri nas nima toliko oktanov kot je navedeno, tako kot 95 nima 95 oktanov ampak tam nekje 93. Razlog za to je v dokaj slabi kvaliteti slo bencina, sploh v primerjavi z zahodnoevropskimi državami
zlabo Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 (popravljeno) aja, sploh pa pri normalnih mašinah razlike kar se tiče moči, med 95 in 100-tko ni. Če le ima tisti "95" dovolj oktanov da motor ne klenka potem nima veze a tankaš 95 al 100. Za mojo NSR-ko je mensezdi predpisano minium 90 oktanov, nisem pa čist 100%. več oktanski bencin potrebujejo tunnani motorji z zvišano kompresijo in pa turbo/kompresor motorji če je povečan tlak polnjenja, tu pa že pride do manjših razlik v moči. edina stvar zaradi katere jaz tankam 100 na omv-ju je to da ima zmanjšano vsebnost žvepla, kar je precej bolje za mašino, saj se po kemični reakciji iz žvepla tvori žveplena kislina, kar pa počasi požira motor občutek da motor bolje gre, po tem ko se tanka 100-tko al pa 98 je pa samo psihični učinek in nič drugega. Ko mi pa prirastek moči nekdo dokaže na dyno testu, na obični mašini (brez znižane kompresije ali povečanega boosta) bom verjel v nasprotno :P to velja tako za motorje kot za avtomobile Popravljeno Oktober 11, 2006. Popravil zlabo
Atron Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 omv super 100 dejansko nima 100 oktanov. AFAIK je to 98 bencin z manjšo vsebnostjo žvepla in majnšimi izboljšavami. Sicer pa noben bencin pri nas nima toliko oktanov kot je navedeno, tako kot 95 nima 95 oktanov ampak tam nekje 93. Razlog za to je v dokaj slabi kvaliteti slo bencina, sploh v primerjavi z zahodnoevropskimi državami Upaš to mogoče dokazaT? firbec pač O:-)
Zok Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Kaj petrol še ma 98?! Pri nas ga nima :S 95 only, najbližji OMV pa je v Velenju.. :BUA: kje pa si se vidu petrolovo 95ko al pa 98ko? ze ime PET-ROL pove, da ma bencin 5 rol, ne 95! :P aja, drugi kontinenti majo drugacen nacin oznacevanja, recimo v ju es ej ma 93-oktanec iste lastnosti kot pri nas 95-oktanec. ;)
Stroj Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Seveda ima Petrol še 98, normalno :) Jaz nisem še nikoli videl Petrola samo s 95 Verjem al ne, v sloveniji je veliko pump, na katerih majo samo 95, diesel in kurilno olje :BUA:
zlabo Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Upaš to mogoče dokazaT? firbec pač O:-) sicer mi ni jasno kako bi to dokazal, ker ne poznam nobenga ki bi delal kakšne kemične analize, vendar bom pa poskusil izbrskati kaj na netu
Priporočene objave