Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


Priporočene objave

Objavljeno

Upaš to mogoče dokazaT? firbec pač O:-)

pa to je itq že splošno znano, da imamo ne tok kvaliteten bencin, kot zahodne države, sam pri nas je še dobro, še slabše je na hrvaškem

je pa bilo enkrat več primerov, ko je bil na petrolovih pumpah slab dizel, in je kar nekaj avtomobilov moralo na servis

Objavljeno

pa to je itq že splošno znano, da imamo ne tok kvaliteten bencin, kot zahodne države, sam pri nas je še dobro, še slabše je na hrvaškem

je pa bilo enkrat več primerov, ko je bil na petrolovih pumpah slab dizel, in je kar nekaj avtomobilov moralo na servis

sam tej časi so minili, bencin more ustrezat evropskim standardom, in petrolov bencin ustreza in presega evropske standarde

Objavljeno

ja pomoje tud ja... mi mamo ziher daleč najbolši benz v EU, sploh pa petrol :lol1:

fora je v tem...benz mamo kvalitetn ampak ko pride benz v določeno bencinsko pa je pol njegova kvaliteta čist odvisna od tega kolk folka tam tanka in na kak hitro se benz tam menjuje...ker če bo benz dolgo stal v cisterni bo zgubo na kvaliteti...tak da benz svojo kvaliteto spreminja od bencinske do bencinske...naprimer ob AC al pa da je kaka vlka bencinska v kakem vlkem kraju...je skor 100% bolša kvaliteta kot pa kje na podeželju ko pride na dan 5 avtov tankat...

Objavljeno

dodajam še eno zadevo (bol popularna pr skutrjih), in sicer nitro :naughty:. baje se dobi full pocen pa še mejhn riziko odpovedi agregata naj bi biu, js sm slišu ceno 180 evrov za zmontirano zadevo :eek: , sm če tukej govorimo o ybr, me mal skrbi pregrevanje, kr je pač zračnu hlajen, pa še to, zanima me kko je s prestavami, v 4-ko se namreč da "vgradit" 5 prestavo, kko bi blo to vidt na ybr (sm d bi dau not 6)--> sprašujem zato, kr če bi se odloču za nitro, bi to lahko velik pomenil,

aja pa v temi avspuh ni nč pametnga pa bom kr tukej vprašov, če bi gdu vedu kje bi se dalu dobit kej pametnga za ne prevelko ceno--->akrapovič sicr dela za enduro (tomos z mašino ybr) sm cena :BUA:

lp

Objavljeno

nitro je sam za nekajsekundno pospesevanje, drugace je pa neuoporaben.

Objavljeno

nitro je sam za nekajsekundno pospesevanje, drugace je pa neuoporaben.

10 sekund traja aja pa ena bombica k je pač vklučena naj bi zadostovala za 8x-no uporabo :D

nitro je sam za nekajsekundno pospesevanje, drugace je pa neuoporaben.

pomoje bi znalu bit ZELUUU zanimivu

Objavljeno

dodajam še eno zadevo (bol popularna pr skutrjih), in sicer nitro :naughty:. baje se dobi full pocen pa še mejhn riziko odpovedi agregata naj bi biu, js sm slišu ceno 180 evrov za zmontirano zadevo :eek: , sm če tukej govorimo o ybr, me mal skrbi pregrevanje, kr je pač zračnu hlajen, pa še to, zanima me kko je s prestavami, v 4-ko se namreč da "vgradit" 5 prestavo, kko bi blo to vidt na ybr (sm d bi dau not 6)--> sprašujem zato, kr če bi se odloču za nitro, bi to lahko velik pomenil,

aja pa v temi avspuh ni nč pametnga pa bom kr tukej vprašov, če bi gdu vedu kje bi se dalu dobit kej pametnga za ne prevelko ceno--->akrapovič sicr dela za enduro (tomos z mašino ybr) sm cena :BUA:

lp

Nitro na YBR :blink:.

Objavljeno

Nitro na YBR :blink:.

al pa na kakšnem drugem motorju, js pač govorim o ybr kr me je ornk prjelu za tole zadevo B)

Objavljeno

Nitro na YBR :blink:.

...ja, mozno je vse... ...razen tega da dol pokne eno serijsko non-restricted RSko brez nitrota... :lol1:

Objavljeno

Dobr, boš dal nitro gor, najbrž ne car size jeklenke, ampak tako mal manjšo. Prvo kam boš dal to na ybr? Skuter ma plac pod sedežom, ybr ga nima, ampak ok, se da že kam drugam fiksirat.

Fora je predvsem v tem, da je NOS samo za nekaj časa in ko se ga porabi, je potrebno novo jeklenko kupit. Skratka, meni se ne zdi to nekaj, kar bi se splačalo, razn če nimaš preveč denarja

nos.bmp

ybr.bmp

untitled.bmp

Objavljeno

Dobr, boš dal nitro gor, najbrž ne car size jeklenke, ampak tako mal manjšo. Prvo kam boš dal to na ybr? Skuter ma plac pod sedežom, ybr ga nima, ampak ok, se da že kam drugam fiksirat.

Fora je predvsem v tem, da je NOS samo za nekaj časa in ko se ga porabi, je potrebno novo jeklenko kupit. Skratka, meni se ne zdi to nekaj, kar bi se splačalo, razn če nimaš preveč denarja

dobr no sej do tega tud ne morš kr tku pridt, sm če maš veze pol tud ni panike pridt do nove flaše, oz. da ti jo nafilajo...

dobr no pa pustmo ybr, gremo na splošno, sej tud na 2T bi blo zanimiv, sm kok cajt bi šlo, če že zdej rikne po 15k kilometrih, po moje še sprobat neb mogl :lol1:

:doze:

post-12378-1161453116_thumb.jpg

Objavljeno

No, sej eni majo NOS gor. Pač je neki tistga pospeška, sam samo za par sekund. Raj kaj takega gor dam :naughty:

post-3961-1161453937_thumb.jpg

post-3961-1161453950_thumb.jpg

post-3961-1161453958_thumb.jpg

post-3961-1161453974_thumb.jpg

post-3961-1161453987_thumb.jpg

post-3961-1161454005_thumb.jpg

Objavljeno

men se zdi brezveze frizirat majhne 4T zadeve, ce pa ni efekta... ...lahk ma ybr nevemkako glavo pa frgazar pa auspuh pa turbino pa NOS, k ga bo se vedno ena RSka letnik 91 vredna 100 jurjev, s kitom za 70 jurjev dol poknala da jasn ne bo nobenmu, da o okvirju, vzmetenju, zavorah, itd niti ne govorimo.. ...ce bi radi stroj, kupte stroj, pride cenej ko pa da kupis zadevo k je ze v osnovi ne-stroj, pa iz nje poskusas nardit stroj...

btw, tole na slikah je 2T krosla honda CR, predelana v dragsterja (in btw ima tud turbino - razen on na zadnji sliki).

Objavljeno

no sej...če je gdu opazu ne govorim sm o nitrotu [beri nazaj], kr tu je lahku brez učinka oz. je minimalen če ne porihtaš še kej druzga, govorl smo tud o turbotu že, sej na netu obstaja filmčk od ybr 125 turbo, sm je to zadevo pa dost težje dobit ne...

Objavljeno

. ...lahk ma ybr nevemkako glavo pa frgazar pa auspuh pa turbino pa NOS, k ga bo se vedno ena RSka letnik 91 vredna 100 jurjev, s kitom za 70 jurjev dol poknala da jasn ne bo nobenmu, da o okvirju, vzmetenju, zavorah, itd niti ne govorimo.. ...ce bi radi stroj, kupte stroj, pride cenej ko pa da kupis zadevo k je ze v osnovi ne-stroj, pa iz nje poskusas nardit stroj...

:grrr

2T vs. 4T, fantje... ...pri takih litrskih moceh se stroski obrnejo v prid 2T, je 2T veliko enostavnejsi za vzdrzevanje in popravila... :blush:

Objavljeno

2t se lažje popravlja, 4t se pa sploh pokvari ne :P

Objavljeno

2t se lažje popravlja, 4t se pa sploh pokvari ne :P

mhm najbolše :) ti pri določenih kilometrih odpove bat/cilinder...maš dost večje stroške kot če ti 2T motor ribne

Objavljeno

Točno tko. In če lahko ribe hayabusa, pol bo tud kšn 125 4t lahko ribnu :yes:

Objavljeno

ja men je skor šlo vse u k ko mi je bat v ventil zabivalo :BUA: sm meu srečo da sta bat in cilinder cela ostala...tud 4t se pokvari :grim

Objavljeno

Mene pa neki zanima.. :) A rabi tud 4t kako posebno ulavfavanje? Al loh kr takoj teram na polno :grim ?

LP

Objavljeno

Mene pa neki zanima.. :) A rabi tud 4t kako posebno ulavfavanje? Al loh kr takoj teram na polno :grim ?

LP

Seveda da tudi 4t rabi ulaufavanje.

Objavljeno (popravljeno)

Vsak motor je priporočlivo pred kšnimi extremnimi obrati ogret :) Če si pa mislu utekanje, je pa to dobro prvih 500/1000 km počasi peljat, da se deli mašine povsem prilegajo al nekak tko. Ker so vsi deli mašine narejeni na 1/1000 natančno, tega v tovarni ne morjo še bolj izbolšat, pa to potem narediš ti z utekanjem

Popravljeno . Popravil Stroj
Objavljeno

Mene pa neki zanima.. :) A rabi tud 4t kako posebno ulavfavanje? Al loh kr takoj teram na polno :grim ?

LP

am ce je motor nov mors gledt tud da tko rekoc tud menjalnik "ulaufas" ..... bilo kir 2t al pa 4t ..

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!