Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


Priporočene objave

Objavljeno

aaaa

najlepša hvala :OK:

zdele mi je poslov mail d ma na zalogi dellorto PHBH 26...ka pravte?

qrc, sm mislu dt link od strani www.dellorto.it, pa so jo glih dns posodobl, tku d ne morm pridt do podatku o tem frgazerju, d bi mi gdu kej pomagov lahku :cry:

pa dobr...sej bom mogu tku al tku serviserja prašat...

Objavljeno

evo fantje:

DELLORTO PHBH 26

21.600 SIT + 700 SIT = 22.300 SIT

zdej pa sm še naročit pa gor dat :OK:

upam d bo šlu, če se bo pa kej poznal, bom vrjetn pa spomlad poročov :)

Objavljeno

evo fantje:

DELLORTO PHBH 26

21.600 SIT + 700 SIT = 22.300 SIT

zdej pa sm še naročit pa gor dat :OK:

upam d bo šlu, če se bo pa kej poznal, bom vrjetn pa spomlad poročov :)

Če boš že naročo pa menjaval pa ja ne boš do pomladi čakal da vidiš če se pozna? Malo bol se pač oblečt... =D

Objavljeno (popravljeno)

:yes:

sm, ne bo nč iz tega pred naslednim servisem :BUA:

sm glih pršu od serviserja, k sm biu pr njemu zard tega k nekej cuka, pač se mi zdi d ne dela tku k mora, pa je reku d je tu pač tak frgazer in ne more tku hitr dohajat, pa sm reku d bi dau dellorto gor, pa prav d škoda dnarja kr s tem nebi te težave odpravu

sej podobne probleme so mel pr xt-jkah...morm mau poizvedt ka so poštimal

zakaj pa čakat do naslednga servisa? ker bo takrat use skup mau bol pogledov, pa ventile naštelov...

in zakaj zdej ne pogleda vsega tega? ker vrjetn je frgazer tist k ni sposobn dohajat moje roke :P

:wacko: čedale bol bom začeu vrjet d ta motor ne bo dau nč več iz sebe :cry: , zdej sm začeu prepričvat tastare, d pr 18ih nekej hujšga, sm kaj k so se čist zabetoniral in se jih ne da premaknt...

torej počakmo do spomlad, d vidmo ka bo na servisu, do takrat pa šparam..., če se ne bo pojavlu d je kej narobe, in d je res frgazer tist, bo pol pa zihr dellorto...

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

uganu

sej sm tud na tu pomislu ja, kr pač noče d bi ga kje moj fotr pol loviu :P hec hec, al pa ne vem kaj :?

Objavljeno

aja...zaka pa sprašujš, če sm biu pr jeršinu? maš izkušne?

Objavljeno (popravljeno)

jo pa mam res :BUA:

on ne vidi več nobenga mojga motorja :angry2:

no bom pa še šel po kakšne dele do njega, so neke podobne cene kot v trgovinah (iste cene kot uvoznik ima)

hočem povedat: štacuna je ql, servis pa niti približno

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno (popravljeno)

zdej sm začeu prepričvat tastare, d pr 18ih nekej hujšga, sm kaj k so se čist zabetoniral in se jih ne da premaknt...

torej počakmo do spomlad, d vidmo ka bo na servisu, do takrat pa šparam...

Zokovi moto-nasveti del 1 (kako zaceti)

-Poglavje 1 (nakup motorja)

-Tocka 8 (kako starse prepricat, da pristanejo na prehod na mocnejsi stroj):

-Nacin 4 (izsiljevanje)

-Variacija 3 (na svojo pest drug motor):

Obstajajo motorji ki so nezanesljivi, poceni za nakup, dragi za vzdrzevanje, mocni ko prasica, in nevarni ko kurba. Za primer vzamimo kako z groznjo o Yamahi FZR 1000 Genesis dobiti nov motocikel:

S=sin

D=foter

M=mat

S: -Ati ati, jest ne bom vec CBRke vozu, ne gre nikamor!

F: -Kurc te gleda, se tega si izsilu, zaj ga pa voz!

S: -Pol jo bom pa predelu!

F: -Pol te bom pa stouku ko merjasca!

S: -Pol si bom pa drugega kupu!

F: -Pol te bom pa z bajte fuknu!

S: -Sej ne bos vedu, v mickini garazi ga bom skrivu!

F: -Spizdi da te ne focnem!

...sin spizdi...

...pri kosilu:

S: -Ati ati, lej, tale Yamahca ma glih dost kojou, pa sam 300 jurjov kosta, tolk pa ze mam nasparanga, registriru jo itak ne bom, gum tud ne menjavu, pa za skifom spizdit bo pa 1000 kubikov tak dost!

F: -[v šoku osupne]

...v tisini pojejo do konca...

...zvecer, v spalnici:

F: -Smrkuc je fukjen, res si bo yamaho kupu...

M: -Mene je pa strah za njega, daj mu neki varnega kup...

F: -aj, jebote...

M: -Dans me taak glaava boli...

F: [si misli]: spet naum fuku...

...naslednje jutro:

F: -Sine, z mamo sma ti kupla Kawo ZX6R, baje ma dost hude bremze...

S: -Pa ne glih Kawe... :(

F: -Ne prtozuj se, sej ti boma se registracijo placala...

-> cilj je dosezen. <-

:P

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Zok ce bi to slo tko, bi blo pa res super :OK: ko bo kdo sprobal naj pove hehe :P :D

Objavljeno

:lol1:

današnja doza smeha :OK:

vsaka čast, ti bi bil lahk komik :worship:

Objavljeno

loooool :D zok si ti ena faca ne :D

Objavljeno (popravljeno)

sej ne da ste offtopic

:doze:

Popravljeno . Popravil Froš
Objavljeno

:lol1: :lol1: :lol1: go zok :OK:

Objavljeno

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: ampk res huda fora, sm ti povem, d pr men ne bo vžgala...žou

:topic:

koci...ti vrjetn pol sam šraufaš, a?

mogoče veš še za kšnga serviserja, kr js h njemu hodm, ztu k sm tm tud kupu, pa pooblaščen je .)

spet :topic:....sej je tko al tko tema že zasmetena :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Vsem, ki želite predelati Yamahino 125, zračno hlajeno, 4 T mašino svetujem sledeče.

Menjava samo enega "kosa" ne bo obrodila nobenih sadov in boste imeli občutek, da ste samo denar stran pometali. Če se odločite za predelavo, predelajte vse ali pa vsaj večino stvari, ki se jih precej enostavno dobi in vgradi.

To so:

- bat (poveča kompresijo, cca 100€)

- vplinjač (svetujem Mikuni (26), saj je po izkušnjah bolj stabilen, kot pa Dellorto, ga je lažje nastaviti in paše na originalni kolektor, cca 250€)

- športni filter (K&N, cca 30€)

- odmična gred (140€)

- elektronika (z omejevalcem RPM, cca 150€)

- menjava izpušnega sistema (cca 300€)

S temi posegi boste pridobili nekje 30 % večjo moč agregata.

Na Tomosu 125 SM, s katerim sem vozil DP, sem vse to predelal (No ja, ne jaz, moj mehanik, ki na forumu sliši na ime GIDL). Zdaj ima motor vse skupaj (z MAKSI-jevimi delavnicami, treningi in dirkami) cca 3000 km. Deluje še vedno brezhibo!!!, torej je zadeva vzdržljiva. Zdaj bo mehanik motor razstavil in preveril morebitno obrabljenost, zamenjal kar bo potrebno (če sploh bo kaj!) in v naslednji sezoni motor čaka podobna "usoda" (dirkanje, delavnice, ...). Naj povem še to, da je bil ta motor vsaj tako hiter, kot tovarniško pripravljen motor za dirke!

Nekateri med vami ste ta motor že preizkusili in lahko ocenite, če je zadeva vredna predelave. Predvsem tisti, ki že sedaj vozite 125ccm, 4T "stroje".

Veliko vas je že povpraševalo o končni hitrosti, ki jo zaradi kratkega prenosa nismo nikoli merili oziroma nas ni zanimala. Ko se bo zdaj sestavil motor, bom namestil original zobniški prenos in izmeril tudi končno hitrost. Predvidevam, da bo motor na dolgi ravnini presegel 130 km/h!

lp, bladzo

post-570-1163633251_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno (popravljeno)

Hahahaha....Zok...car... :D :D :D

No ja... Pr men je blo pa tko, da ko sem js vsak dan fotru tečnaru za motor, je bil medtem motor že 2 mesca kupljen, pa jaz tega sploh nism vedu. In da me je fotr še bolj "jebu" sva šla v AS gledat motorje (mene je seveda komaj ločil od motorja v salonu :) ) in on je tam spraševal prodajalca, če sploh še je kak motor na zalogi pa o ceni se je neki zanimu in bla bla bla...v glavnem sm bil že čist na tleh, misleč da motorja sploh ne bom dočaku...pol pa čez kak teden nardim izpit, povem fotru, on mi reče naj grem neki k teti v garažo pogledat...(se mi ni niti svitalo o čem govori)...odprem vrata...in :kva2: :kva2: :kva2:

No ja...važn da ga zdej mam!!! :whistle:

[Offtopic: OFF] .)

Popravljeno . Popravil Stig
Objavljeno (popravljeno)

Vsem, ki želite predelati Yamahino 125, zračno hlajeno, 4 T mašino svetujem sledeče.

Menjava samo enega "kosa" ne bo obrodila nobenih sadov in boste imeli občutek, da ste samo denar stran pometali. Če se odločite za predelavo, predelajte vse ali pa vsaj večino stvari, ki se jih precej enostavno dobi in vgradi.

To so:

- bat (poveča kompresijo, cca 100€)

- vplinjač (svetujem Mikuni (26), saj je po izkušnjah bolj stabilen, kot pa Dellorto, ga je lažje nastaviti in paše na originalni kolektor, cca 250€)

- športni filter (K&N, cca 30€)

- odmična gred (140€)

- elektronika (z omejevalcem RPM, cca 150€)

- menjava izpušnega sistema (cca 300€)

S temi posegi boste pridobili nekje 30 % večjo moč agregata.

Na Tomosu 125 SM, s katerim sem vozil DP, sem vse to predelal (No ja, ne jaz, moj mehanik, ki na forumu sliši na ime GIDL). Zdaj ima motor vse skupaj (z MAKSI-jevimi delavnicami, treningi in dirkami) cca 3000 km. Deluje še vedno brezhibo!!!, torej je zadeva vzdržljiva. Zdaj bo mehanik motor razstavil in preveril morebitno obrabljenost, zamenjal kar bo potrebno (če sploh bo kaj!) in v naslednji sezoni motor čaka podobna "usoda" (dirkanje, delavnice, ...). Naj povem še to, da je bil ta motor vsaj tako hiter, kot tovarniško pripravljen motor za dirke!

Nekateri med vami ste ta motor že preizkusili in lahko ocenite, če je zadeva vredna predelave. Predvsem tisti, ki že sedaj vozite 125ccm, 4T "stroje".

Veliko vas je že povpraševalo o končni hitrosti, ki jo zaradi kratkega prenosa nismo nikoli merili oziroma nas ni zanimala. Ko se bo zdaj sestavil motor, bom namestil original zobniški prenos in izmeril tudi končno hitrost. Predvidevam, da bo motor na dolgi ravnini presegel 130 km/h!

lp, bladzo

hja in če vse skup seštejemo pride okol 1000€ (tu bo vrjetn tu k sm že enkrat reku)....motor je biu pa 500k :whistle:

najlepša hvala za nasvet, vrjamm d se po tem res velik prdobi, sm js nism prpravlen tolk vložit v motor....nekje 200-300 mogoče mal več € še ampk, tud nism preveč zahteven, namreč če bi hotu d gre motor 150++ neb sanjov o 4T ampk 2T, men je cilj nekako pridt vsaj na 120-130 realnih... .)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno (popravljeno)

kje se pa drgač dobijo te zadeve, d vem za zihr?

zanima me bat pa frgazer, s tem bi se dalu nekej prdobit, a? kasnej pa še odmična gred in sem na konju :OK: , sej tu bi se dal postopoma...

Dej mau več povej o teh zadevah, pa še o vzdržlivosti kej (lahku pol k bote razkopal pa vidl kku je)

Lahku tud na PM

tnx

lp

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

Mene predvsem zanime tale zadevšna ( elektronika (z omejevalcem RPM, cca 150€) )!!!! kako je s to zadevoke lohka to kupmo!?

Objavljeno

in zakaj bi ti rabil omejevalec RPM :?

ne boj se ker čez 130 ne bo šlo

Objavljeno

Bladzo, če slučajno veš kakšen je efekt menjave samo izpuha in odmične gredi.

Zanima me za MZ-ja ampak najbrž kakšne res velike razlike med tomosom ni.

Objavljeno

Hmm...drgač se da tud fino pozabavat z zobniki in verigo...

Objavljeno

Bladzo, če slučajno veš kakšen je efekt menjave samo izpuha in odmične gredi.

Zanima me za MZ-ja ampak najbrž kakšne res velike razlike med tomosom ni.

a niso enkrat govoril za MZ 125 , da z zamenjavo odmične gredi pa izpuha lahko dobiš do 22-24 konj?

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!