marting Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 Zdravo! Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS. Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče www kjer je to prikazano. Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...? Oblika, pritrditev, načrt...?!? MartinG
Ice Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 www.touratech.de www.daerr.de www.jfmotorsport.de vsaj kaksno sliko bi moral najdit tukaj. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
pero Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi! Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo! Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!! Ciao,by Pero
Ice Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 ahem.....BTW touratech ima tudi "zastopnika" pri graz-u.vsaj bil je se lani oktobra. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
marijan Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 tem zaščitam cene niso tako navite. lp marijan
pero Objavljeno Januar 10, 2002 Opozori Objavljeno Januar 10, 2002 Zaščita motorja pred padcem pa je ena od najpomembnejših kosov dodatne opreme!Bi jo mogu kr vsak met oz. jo ma k mu je kej do motorja!Jest jo bom tudi letos monteru na Hondo TA(za zaščitne bare dal 16ksit-nih)!Ugodno glede na možne cene popravil plastike z nalepkami! Ciao,by Pero
bmw Objavljeno Januar 12, 2002 Opozori Objavljeno Januar 12, 2002 imam BMW R1200C in sem dal originalno zaščito za cilindre.Stane okoli 78000,00 sit, vendar se mi zdi da stane cilinder z glavo in ostalo drobnarijo mnogo mnogo več............... Prijateljski nasvet:......kupi zaščito....... lp., bmw
Roman Objavljeno Januar 13, 2002 Opozori Objavljeno Januar 13, 2002 quote: Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo! Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!! Ko jih sam stestiraš, ti garancija pomaga ravno toliko kot tistemu angležu potrdilo, da nima AIDS-a, v vicu o madžarski prostitutki.
borissuper Objavljeno April 22, 2002 Opozori Objavljeno April 22, 2002 Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo. V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov. Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem. Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj. LP Boriss
pero Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj. LP Boriss Še dobro da nisi sred avtoceste dol stopu! Ciao,by Pero
marijan Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 tudi to bi se mu lahko zgodilo. 180 joj dovoljeno je le 130 lp marijan
strom Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 quote: Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi! Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo! Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!! Ciao,by Pero Izplača se praktično zmeraj. Za primer vzemimo nosilce top-case zadev. Max. obremenitev 3kg. Ja, za kruh je OK. Če lahko, si izdelaj sam. Potem pa še neseš speskat pa kromirat, pa je. LP
ftp Objavljeno Maj 22, 2002 Opozori Objavljeno Maj 22, 2002 quote: Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo. V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov. Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem. Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj. LP Boriss Glede tresenja, pri BMW boxerjih je zelo pomembna kalibracija cilindrov, ki jo opravijo na vsaken servisu (vsakih 10000km). Če je to opravljeno kot se spodobi, je motor kar miren, če ne pač več trese. To je zelo odvisno od serviserja. Kar se pa tiče zaščit za BMW pa takole. Plastične drsalke na cilindrih (R1150GS serijsko) dovolj dobro poskrbijo pri manjših zdrsaih, pa tudi zamnjava ni draga. Pri kromiranem okvirju pa že samo ko se motor zvrne se grdo pozna na cevi (popraskano, vdrta cev), pri hujšem padcu pa ne pomaga prav dosti. Priporočam namestitev zaščitnega okvirja samo če bi radi spremenili izgled motorja, neke večje uporabnosti pa nima.
Drekavac Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Kasti :oops: me je pooblastil, da v njegovem imenu vprašam, če kdo ve kakšne slabosti ali tovarniške napake za omenjeni agregat. :?: Kako vzdržljivi pa so ti agregati? No, glede na to, da je to BMW, potem najbrž zelo dolgo... 8)
pero Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Pravjo da pije olje do 15.000km !!!!!!!!!!!! Ja je slišat da nekatere moti sunkovito odzivanje na ročico za gas pri stoječem motorju in pri vožnji!No jaz sem peljal že večino bokserjev 1150 in morem reč da bi takoj mel enega v garaži!!!No kar se pa napak in pomankljivosti tiče pa mislim da ni blemov pa sej veš tako k delaš z motorjem tako ti vrača!!TUT HONDE, KAWASAKIJI, YAMAHE,TRIUMPHI SE PELJEJO ZELLOOO DOLGO ČE Z NJIMI LEPO RAVNAŠ!!!Ni vse Bmw ampak mel bi ga mel!!! :D :shock: Ciao,by Pero
kasti Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Ko sem enkrat probal "bavarca", sem takoj vedel da bo to moj naslednji motor - nori občutki!!! Sunkovito pospeševanje, minimalni nose dive pri zaviranju (teleliver!!!), super lega na cesti, razmeroma nizka poraba za 1000 ccm,......
Gallus Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Tudi jaz sem ga imel možnost voziti. Kaj pa pravite na menjalnik :? :? :?: :?:
Ice Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 menjalnik no comment. @ pero: smo ze predebatirali,zakaj so BMW-ji pili olje do cca.15k km.
Pervy Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 meni je motor vsec edino "cukanja" v desno se mores navadit. edino za sportno voznjo ni ker pri hitrem prestavljanju navzdol kolo blokira (kardan). no sicer pa tako ali tako ni narejen za divjo voznjo ceprav se da hitro peljat. je pac bmw in se ga mores navadit. edina napaka za katero sem slisal in ki naj bi se pojavljala pri novih RT in R modelih je da neka objemka ali nekaj takega v menjalniku crne (se iztakne al nekaj takega) in menjalnik zasteka oz ne gre prestavljat. se je zgodilo na prvih novih modelih tako da so verjetno to ze odpravili. ja menjalnik pa zahteva malo trso nogo :P
Jason Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Tudi menjalnik od K1200LT se lahko zašteka. Mogoče je težava podobna. Znancu se je tako zataknil, da je šel samo v prevo prestavo. Zato je moral od Celovca do Kranja peljati v 1. prestavi + sopotnica. Na Tehnunionu so rekli naj ga kar sam pripelje na servis, zato je šel motor čez nekaj dni še do Ljubljane v 1.prestavi. Potem jim je pa baje jebal mater.
blazekw8 Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Jst pa mislm, da je BMW superca, za furat. Jst mam sicer BMW-ja R1100RS, letnik 94, sam vam povem, da se pele k bi bil nov. Pa tut zgleda tko. Ma sicer prevoženih 67000 km, ampak res, nimam pripomb. Morš se ga pa navadt, ker na mestu, ko priviješ gas, ga res nagne na desno stran, sam pri vožnji pa se to ne občuti ravno. Ima pa svojo tehniko vožnje, ki jo morš osvojit. Torej, BMW je za ljudi, ki vedo kaj želijo. Lp Blaž
vrho1679 Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Za pot okoli sveta bi vzel R 1150 GS Adventure.
Brrrm Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Moj trenutno za 6000 km porabil 1 l olja. Ni ravno treznjakovič, pijanec pa tudi ne. Giroskopskega učinka ne čutim več, očitno se hitro navadil in ga podzavestno kompenziram. Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore.
RAN Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore. Večkrat sem mislil že vprašat pa se pol nikoli nisem spomnil, sedaj ko je Brrrm to napisal pa sprašujem, a je omenjena praksa v redu ? Jaz tud kjer imam čas, pa vem da bom moral ustaviti (pred semaforji) prestavljam navzdol in zaviram z mašino. :?:
ftp Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 Ogret motor, posebej poleti ko je topleje, pri polnem gasu malo klenka, velja za 1150, serviser je rekel da to na vseh in še ne vejo točno zakaj. Porabi pa tudi do 3 litre na 10000km. Menjalnik zahteva malo močnejšo nogo. Drugih težav nimam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se