Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

ker v novi plastiki še nikoli ni bil šrauf in če malo namažeš se brez problema in lepo skupaj zašraufa. Žajfa je pa še za to priporočljiva ker se posuši.

No ja vsekakor izkušnja za naslednjič da za posod ketn spray ni dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja vsekakor izkušnja za naslednjič da za posod ketn spray ni dober.

ne reče se mu zaman ketn spray

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja ok, sem pa zdejle gledal in primerjal s starimi oranžnimi žmigovci in vidm da so teli tko krivo narejeni, da je pa čist možno da ko sem ga notr stišov pa zašraufov da je bil našponan in poču.

Tud ena šipca ne gre lepo notr kot stara, pa so tud te original z BMW znakom.

Grem jutri ali v četrtek na AA po nove ampak bomo tam probal če grejo notr tko kot morajo...

sama jajca....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo pa še tukej berem je tud napisal da moraš ko dobiš žmigovc vzeti pilo in ga še sam mal obdelat....mislm...

kupiš original pa še obdelat ga morš...brezveze, verjetno so neoriginal zato mal draži na ebay ker lepo pašejo :eek: :fight2:

http://www.metzele.de/motorrad/erfahrungsbericht/10500Km.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope.. jaz sem imel podoben primer.. finta je v tem, da bela stekla ne pašejo v isto "šalčko" (tista črna zadeva).. problem je v nekaj milimetrskem robu, ki se ga da v 2 minutah primerno obdelat..

finta je v tem, ker imajo oranžne žarnice drugačne jezičke in ne pašejo v grla od navadnih belih žarnic.. zatorej BMW prodaja vse skupaj v kompletu (bela stekla in šalčko z drugačnim grlom), kar pa je bistveno dražje..

sicer pa menim, da se za deset minut piljenja splača prišarat 10 čukov..

post-685-1128497223_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaja se strinjam samo če pa ne veš pa vse skp uničš pa greš spet po nove za 4000 pa jih popilš :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ekola predelava beli smerokazi uspela ;) mal je bilo treba pobrusit plastike pa je šlo.

Sedaj me pa zanima kam bi zapeljal motor na servis in sicer je redni servis na 40.000km. Nazadnje je bil na uradnem pri 20.000km, pri 30.000 sem jaz menjal olje, filtre, svečke.

Ima kdo kakšen predlog oziroma priporočilo, bi pa rad vidu da če je kje izven gorenjske ali ljubljane da bi bilo v enem dnevu narejeno, oz da počakam.

Mal bi bilo verjetno ventile za pogledat pa vžig pa kar se pač more, kakšno olje v kardanu, menjalniku, mašini...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšen predlog oziroma priporočilo, bi pa rad vidu da če je kje izven gorenjske ali ljubljane da bi bilo v enem dnevu narejeno, oz da počakam.

Definitivno ti priporočam Avto-Aktiv v Trzinu. Če te zanima več, PM!

GH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno ti priporočam Avto-Aktiv v Trzinu. Če te zanima več, PM!

GH

gre naslednji teden tja, sem že zmenjen, tko da ne bo ne vem kaj kompliciral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

spet jaz...

zdej ko se bliža čas novega leta in obdarovanj, sem reku da seb ne bom nič kupu pa bom rajš motorju :kva2:

in sicer...

zaščite cilindrov - stranske loke, pa me zanima če ima kdo izkušnje katere se bolj splača vzeti, original od BMW ali od Touratecha, cena je zelo podobna, pa kje se da Touratech sploh dobiti...Celovec, Villach mogoče??

hvala za nasvet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet jaz...

zdej ko se bliža čas novega leta in obdarovanj, sem reku da seb ne bom nič kupu pa bom rajš motorju :kva2:

in sicer...

zaščite cilindrov - stranske loke, pa me zanima če ima kdo izkušnje katere se bolj splača vzeti, original od BMW ali od Touratecha, cena je zelo podobna, pa kje se da Touratech sploh dobiti...Celovec, Villach mogoče??

hvala za nasvet...

Kupil tiste loke, ki jih prodaja Louis (št. artikla 10023903). Naročil po telefonu v njihovi štacuni v Beljaku, dobil v nekaj dneh. Cena ugodna (pol cene originalnih), zaščita pa po moje OK. Poglej na sliki.

http://louis.de/shop/zusatz/img/big/10023903_TEXT.JPG (slika je od 1100, ker se na tej bolje vidi, sicer so loki zelo podobni ali enaki na 1150). Tudi serviser ni imel pripomb, ker jih med servisom ni treba snemati.

GH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam uporabljam Five Stars za bokse in tank! Zaenkrat boljše zaščite še nisem videl. Dobila pa se je v Hein Gericke. Na www je ni več videt.

LP

post-148-1132126029_thumb.jpg

post-148-1132125994_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

180 je najbrž zaščita za cilindre?

A si dal sprednje vilice spolirat da se tko svetijo?? - dobr zgleda

Zaščita je full v redu tale, edino kar me moti, imel sem namen namontirati ša dodatne luči spredej, kar se pa na tele ne da...

A uno zgornjo zaščito k maš, si pa gor obesil še dodatne torbe??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ima kdo mogoče kakšno drugo varianto za tele dodatne luči, te na sliki pridejo par 100EUR? Če kdo ve za kaj v črni barvi, drugače bom vzel te.....

8200040.jpg

Kakšna je kaj zaščita za cilindre od Wunderlich?? Ima kdo izkušnje?? Ni najcenejša, malo cenejša od touratecha in dražja za 30eur od Hepcko & Becker

8160840a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da to temo prebirate lastniki R 1150 Gs-ov, bom tukaj povprašal....

In sicer, potrebujem voznikov sedež za GS-a. Lahko je podrsan, strgan ali kako drugače poškodovan. Če ga ima kdo od vas kje v garaži, pa ne ve v katero kanto za smeti bi ga stlačil, ga jaz kupim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se na temo sedeza. Kako snames voznikov sedez na R 1150 GS-u?

V navodilih sem gledal, da naj bi sel nazaj pa gor...Nekako mi ne znese....nebi ga pa rad polomil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen bica

Ko odhaklaš zadnjega, na isti način držiš ključ v istem položaju in odhaklati se mora še prvi.

Je pa zelo možno da se ti je v sprednjem zobu zataknil kak kamen ali pa kakšna druga stvar in zatič ne odhakla sedeža.

To težavo sem imel jaz in sem poleti pri 35C 2 uri vlekel sedež dol na vse načine na koncu pa opazil da se je nekako skril v tisti zatič kamen. Kamen sem dregnil ven in sedež je šel brez problema dol...

Če snameš zadnjega se ti vidi pod prvega, pomagaj si s svetilko in mora se odhaklati drugače si pa naredi kakšno kljuko in ga ročno odhaklaj.

LP, Robberrt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!