Bremzer Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 Pri toplem motorju in stisnjeni sklopki se na minimumu čuje zvok nekako TOK, TOK, TOK, TOK, ki pri spuščeni sklopki precej tišji. Kaj bi lahko bilo? Probaj lokalizirat ali se bolj sliši z leve desne ali bolj zadaj.Namreč če se bolj sliši s strani je to ventil in je potrebno samo nastavit ventile,če se sliši bolj odzadaj bi bilo lahko kaj z menjalnikom.Najbolje bi bilo najprej natančno nastavit ventile,če ima motor več ko 80K kil.,je treba dobro pregledat obrabo: odmične gredi,klackalic ali dročnikov ! !To ni tako velik poseg in če se bo še vedno slišalo potem je nekaj v menjalniku !
ftp Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 Sliši se nekje v motorju. Ventili niso, ker se po servisu enako sliši. Menjalnik tudi ni, ker se najbolj sliši ko je sklopka stisnjena in menjalnik miruje. Pri višjih obratih 2500+ pa ni zaznat.
Ruf Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 Sliši se nekje v motorju. Ventili niso, ker se po servisu enako sliši. Menjalnik tudi ni, ker se najbolj sliši ko je sklopka stisnjena in menjalnik miruje. Pri višjih obratih 2500+ pa ni zaznat. kje si pa servis naredu
ftp Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 (popravljeno) N. Gorica - Avtoselect Popravljeno Avgust 14, 2012. Popravil ftp
Ruf Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 N. Gorica - Avtoselect pejt nazaj do njih in naj uredijo,
ftp Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 Enako je že dlje časa, tudi ko sem ga servisiral v LJ A-Cosmos.
ftp Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 A je kdo že sprobal "Tobinators" nastavitev vetrobrana in sranske deflektorje za zmanjsanje turbolence in hrupa? Tobinators http://www.bmwmoa.org/forum/showthread.php?t=1425 Deflektorji http://www.amazon.com/BMW-1150GS-ADV-Wind-Deflectors/dp/B006VY1A3K
PURPLE Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Ker "ne najdem" primernega slovenskega izraza bom napisal kr angleško: Cam Chain Tensioner. Ga je kdo že zamenjal, pri kolikih km se bi naj?
MiNa Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Pozdravljen! Del ki ga omenjaš se ne obrablja. Obrabijo se deli po katerih drsi veriga za pogon odmičnih gredi (2,3 in 4) na sliki. Del ki ga omenjaš so menjali zaradi "lepotne napake", "rožlanje" verige ob zagonu motorja kar pa ni vplivalo na delovanje motorja. Oljni tlak prituska na batek iz druge slike (na tvoji objavi) in skrbi za za napetost pogonske verige.
MiNa Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 (popravljeno) Mal je trajal, da sem našel. Tule je zadeva opisana v sliki in besedi zelo na široko. (kot vidim so tvoje slike od tam) Popravljeno November 9, 2012. Popravil MiNa
PURPLE Objavljeno November 9, 2012 Opozori Objavljeno November 9, 2012 Mal je trajal, da sem našel. Tule je zadeva opisana v sliki in besedi zelo na široko. (kot vidim so tvoje slike od tam) Mirč hvala ti za odgovor - sem si kr mislil, da boš ti našel odgovor. Lp
GOSAK Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 nujno rabim dimenzije alu topcasa DxVxŠ od 1150 gsa hvala
benjo77 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pozdravljeni, imam doma na novo 1150 gs-a, pa kr nisem nek mehanik, bi prosil za kakšne informacije kje bi v štajerskem koncu našel kakšnega strokovnjaka za boxerje, ki bi mi znal naštelat oz. servisirat mašino??? Lp
Pips Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pozdravljeni, imam doma na novo 1150 gs-a, pa kr nisem nek mehanik, bi prosil za kakšne informacije kje bi v štajerskem koncu našel kakšnega strokovnjaka za boxerje, ki bi mi znal naštelat oz. servisirat mašino??? Lp Pero 041408298 servisira pol štajerskega in koroškega konca. lp
caressi Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Pozdravljeni vsi skupaj, Tudi sam sem postal nasmejani GS-fahrer - izpolnjena življenjska želja! Kobilica je '01 R1150GS, rumen, ABS, 64kkm, servisna zgodovina, system stranski kufri, meglenke, adv vizir + touratech deflektor, K&N filter, xenon, praktično brez praske ... Zelo sem zadovoljen z nakupom. Dobil sem ga v stari Gorici od ekstra prijaznega mladeniča s slovenskimi koreninami, parkiranega pa je imel pri pooblaščenem serviserju, kjer je bil tudi servisiran. Kratka razdalja do tja je bila res balzam - sem se lepo zapeljal s svojo staro Pegaso (se poceni prodaja, če koga zanima), ga pogledal, testiral, se vse pogovoril in preveril, potem pa s prikolico ponj. Doma povsem drugačen sprejem - za ta motor je v tem trenutku 18% dajatev ob "uvozu" (EU v tem primeru ne pomaga kaj dosti, očitno). 10% ker je EURO1, 5% ker je nad 1000ccm, 3% ker je med 60kW in 70kW. Katastrofalne dajatve, če mene vprašate. Po nakupu sem takoj naredil servis in ob raziskovanju vrst 20w50 odkril olje Petronas Selenia HPX 20w50 (full sintetika) za zanimivo ceno 7EUR liter. Po 1000 km ne kaže znakov porabe, bom pa več napisal, ko se nabere več km. Za menjalnik in FD sem uporabil Wolf 80w90, mineralno, cena 8EUR liter. Vse skupaj torej relativno poceni servis. Olupili so me le pri filtru, ki je ob naročilu preko neta za cca 7EUR, za Mann sem plačal 2x več. Po izpraznjenih treh rezervoarjih tudi ni klenkal, tankal pa sem 95 na Petrolu in OMV. Me je pa prejšnji lastnik opozoril, da se to zna zgoditi v vročini, ter da pomaga 100-tka, medtem ko je imel on z 98-tko slabe izkušnje (zanimivo). Poraba (vsak tank posebej) 6,08l, 5,83l in 6,62l na 100km. Meni se zdi kar precej, vsaj glede na zapise na tem forumu. Vožnja precej dinamična, 10% mesto, 30% ovinki, ostalo hitra relacija (Lj-Piran-Lj, 100km/h+), sem pa šele sedaj očistil zračni filter, filter goriva pa še moram. Ima kdo kakšne izkušnje s K&N filtri? Na ADV se prebere vse živo - da olje s filtra zapacka senzorje itd? Zdaj želim še skompletirati opremo, zato me zanima, če se komu valja po garaži Givi ali Kappa specifičen nosilec zadnjega kovčka za 1150GS (tisti, ki ima oporo, ki se privije tudi na okvir, ne le na alu prtljažnik - da le-ta ne poči). Prav tako me zanima kovček Monokey, po možnosti nad 50l. Razmišljam tudi o cevnih zaščitah motorja, pa se dosti prebere, da se motor ob padcu zaradi njih rad začne preobračati in je škoda še večja. Ima kdo izkušnje s tem (advrider je poln nasvetov, a redko kdo je res padel)? Poleg tega me zanima še, če kdo ve, kako se preveri ali imaš močnejši ali navaden alternator. Imam namreč Exide BMW gel akumulator, ki sicer lepo vžiga, vendar pa ima očitno premalo moči, da bi iz prve startal tudi ABS. Ta problem rešujem tako, da prevozim nekaj metrov, ugasnem motor ter ponovno vžgem. Potem dela tako kot mora. Po 1000km in polnjenju se akumulator ni uspel postaviti, zato me zanima, če je premalo napajanja (vozim s prižganimi meglenkami) ali je pač fuč akumulator. Ali se bliža kakšen BMW-Motorrad dogodek, da se malo srečamo? Jutri uživajte v soncu in srečno vožnjo! krucymucy 1
skalaprava Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Pozdravljeni vsi skupaj, Tudi sam sem postal nasmejani GS-fahrer - izpolnjena življenjska želja! Kobilica je '01 R1150GS, rumen, ABS, 64kkm, servisna zgodovina, system stranski kufri, meglenke, adv vizir + touratech deflektor, K&N filter, xenon, praktično brez praske ... Zelo sem zadovoljen z nakupom. Dobil sem ga v stari Gorici od ekstra prijaznega mladeniča s slovenskimi koreninami, parkiranega pa je imel pri pooblaščenem serviserju, kjer je bil tudi servisiran. Kratka razdalja do tja je bila res balzam - sem se lepo zapeljal s svojo staro Pegaso (se poceni prodaja, če koga zanima), ga pogledal, testiral, se vse pogovoril in preveril, potem pa s prikolico ponj. Doma povsem drugačen sprejem - za ta motor je v tem trenutku 18% dajatev ob "uvozu" (EU v tem primeru ne pomaga kaj dosti, očitno). 10% ker je EURO1, 5% ker je nad 1000ccm, 3% ker je med 60kW in 70kW. Katastrofalne dajatve, če mene vprašate. Po nakupu sem takoj naredil servis in ob raziskovanju vrst 20w50 odkril olje Petronas Selenia HPX 20w50 (full sintetika) za zanimivo ceno 7EUR liter. Po 1000 km ne kaže znakov porabe, bom pa več napisal, ko se nabere več km. Za menjalnik in FD sem uporabil Wolf 80w90, mineralno, cena 8EUR liter. Vse skupaj torej relativno poceni servis. Olupili so me le pri filtru, ki je ob naročilu preko neta za cca 7EUR, za Mann sem plačal 2x več. Po izpraznjenih treh rezervoarjih tudi ni klenkal, tankal pa sem 95 na Petrolu in OMV. Me je pa prejšnji lastnik opozoril, da se to zna zgoditi v vročini, ter da pomaga 100-tka, medtem ko je imel on z 98-tko slabe izkušnje (zanimivo). Poraba (vsak tank posebej) 6,08l, 5,83l in 6,62l na 100km. Meni se zdi kar precej, vsaj glede na zapise na tem forumu. Vožnja precej dinamična, 10% mesto, 30% ovinki, ostalo hitra relacija (Lj-Piran-Lj, 100km/h+), sem pa šele sedaj očistil zračni filter, filter goriva pa še moram. Ima kdo kakšne izkušnje s K&N filtri? Na ADV se prebere vse živo - da olje s filtra zapacka senzorje itd? Zdaj želim še skompletirati opremo, zato me zanima, če se komu valja po garaži Givi ali Kappa specifičen nosilec zadnjega kovčka za 1150GS (tisti, ki ima oporo, ki se privije tudi na okvir, ne le na alu prtljažnik - da le-ta ne poči). Prav tako me zanima kovček Monokey, po možnosti nad 50l. Razmišljam tudi o cevnih zaščitah motorja, pa se dosti prebere, da se motor ob padcu zaradi njih rad začne preobračati in je škoda še večja. Ima kdo izkušnje s tem (advrider je poln nasvetov, a redko kdo je res padel)? Poleg tega me zanima še, če kdo ve, kako se preveri ali imaš močnejši ali navaden alternator. Imam namreč Exide BMW gel akumulator, ki sicer lepo vžiga, vendar pa ima očitno premalo moči, da bi iz prve startal tudi ABS. Ta problem rešujem tako, da prevozim nekaj metrov, ugasnem motor ter ponovno vžgem. Potem dela tako kot mora. Po 1000km in polnjenju se akumulator ni uspel postaviti, zato me zanima, če je premalo napajanja (vozim s prižganimi meglenkami) ali je pač fuč akumulator. Ali se bliža kakšen BMW-Motorrad dogodek, da se malo srečamo? Jutri uživajte v soncu in srečno vožnjo! Selenia HPX je zelo dobra izbira, tudi sam ga uporabljam. Prvih 5000km po menjavi ne boš opazil porabe olje, drugih 5000km pa potem porabi kak deci ali dva. Sam dodajam olju še dodatek STP http://www.stp.eu/uk/products/item/id/179/oil-treatment-petrol-450ml. Drugače pa je letos en velik BMW dogodek: Prvi teden v Juliju je srečanje BMW-jašev v Garmisch Partenkirchen-u na Bavarskem. Letos BMW praznuje 90 let izdelave motociklov in bi znalo biti še posebno zanimivo Midva s punco bova verjetno šla. Uživaj s svojim Boxerjem in čim več varnih kilometrov. Lp.
tomash Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Pozdrav! Zanima me koliko se lahko najbolj spusti motor, na kakšno višino. Ali ima že kdo izkušnje s tem. Kupil si bom verjetno GS-a pa še ne vem kako in za koliko ga lahko znižam.
biker77 Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Bo Čarman dober naslov. Da se ga. Samo jaz ne bi ekstra pretiraval..
ftp Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Nekje v Albaniji... builder, skalaprava, MariborBMW in 4 others 7
MiNa Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 15 križev na grbi. :notworthy: . Sedaj je pa že sigurno "ulaufan" a?
Joker Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Nekje v Albaniji... DSCN4559.jpg Zdaj pa odkrito priznaj, koliko kardanov ti je že odpadlo... :grim
ftp Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Zdaj pa odkrito priznaj, koliko kardanov ti je že odpadlo... :grim Ne vem, nisem nikoli gledal nazaj. Bom kasneje pogledal če je še gor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se