Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Pri toplem motorju in stisnjeni sklopki se na minimumu čuje zvok nekako TOK, TOK, TOK, TOK, ki pri spuščeni sklopki precej tišji.

Kaj bi lahko bilo?

Probaj lokalizirat ali se bolj sliši z leve desne ali bolj zadaj.Namreč če se bolj sliši s strani je to ventil in je potrebno samo nastavit ventile,če se sliši bolj odzadaj bi bilo lahko kaj z menjalnikom.Najbolje bi bilo najprej natančno nastavit ventile,če ima motor več ko 80K kil.,je treba dobro pregledat obrabo: odmične gredi,klackalic ali dročnikov ! !To ni tako velik poseg in če se bo še vedno slišalo potem je nekaj v menjalniku !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sliši se nekje v motorju. Ventili niso, ker se po servisu enako sliši. Menjalnik tudi ni, ker se najbolj sliši ko je sklopka stisnjena in menjalnik miruje.

Pri višjih obratih 2500+ pa ni zaznat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sliši se nekje v motorju. Ventili niso, ker se po servisu enako sliši. Menjalnik tudi ni, ker se najbolj sliši ko je sklopka stisnjena in menjalnik miruje.

Pri višjih obratih 2500+ pa ni zaznat.

kje si pa servis naredu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Ker "ne najdem" primernega slovenskega izraza bom napisal kr angleško: Cam Chain Tensioner. Ga je kdo že zamenjal, pri kolikih km se bi naj?

post-12240-0-76285200-1352457485_thumb.jpg

post-12240-0-77109300-1352457498_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen! Del ki ga omenjaš se ne obrablja. Obrabijo se deli po katerih drsi veriga za pogon odmičnih gredi (2,3 in 4) na sliki. Del ki ga omenjaš so menjali zaradi "lepotne napake", "rožlanje" verige ob zagonu motorja kar pa ni vplivalo na delovanje motorja.

Oljni tlak prituska na batek iz druge slike (na tvoji objavi) in skrbi za za napetost pogonske verige.

post-7865-0-34115500-1352465519_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

 

imam doma na novo 1150 gs-a, pa kr nisem nek mehanik, bi prosil za kakšne informacije kje bi v štajerskem koncu našel kakšnega strokovnjaka za boxerje, ki bi mi znal naštelat oz. servisirat mašino??? 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

imam doma na novo 1150 gs-a, pa kr nisem nek mehanik, bi prosil za kakšne informacije kje bi v štajerskem koncu našel kakšnega strokovnjaka za boxerje, ki bi mi znal naštelat oz. servisirat mašino??? 

 

Lp

Pero 041408298 servisira pol štajerskega in koroškega konca. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Tudi sam sem postal nasmejani GS-fahrer - izpolnjena življenjska želja! :)

 

Kobilica je '01 R1150GS, rumen, ABS, 64kkm, servisna zgodovina, system stranski kufri, meglenke, adv vizir + touratech deflektor, K&N filter, xenon, praktično brez praske ... Zelo sem zadovoljen z nakupom.

 

Dobil sem ga v stari Gorici od ekstra prijaznega mladeniča s slovenskimi koreninami, parkiranega pa je imel pri pooblaščenem serviserju, kjer je bil tudi servisiran. Kratka razdalja do tja je bila res balzam - sem se lepo zapeljal s svojo staro Pegaso (se poceni prodaja, če koga zanima), ga pogledal, testiral, se vse pogovoril in preveril, potem pa s prikolico ponj. Doma povsem drugačen sprejem - za ta motor je v tem trenutku 18% dajatev ob "uvozu" (EU v tem primeru ne pomaga kaj dosti, očitno). 10% ker je EURO1, 5% ker je nad 1000ccm, 3% ker je med 60kW in 70kW. Katastrofalne dajatve, če mene vprašate.

 

Po nakupu sem takoj naredil servis in ob raziskovanju vrst 20w50 odkril olje Petronas Selenia HPX 20w50 (full sintetika) za zanimivo ceno 7EUR liter. Po 1000 km ne kaže znakov porabe, bom pa več napisal, ko se nabere več km. Za menjalnik in FD sem uporabil Wolf 80w90, mineralno, cena 8EUR liter. Vse skupaj torej relativno poceni servis. Olupili so me le pri filtru, ki je ob naročilu preko neta za cca 7EUR, za Mann sem plačal 2x več.

 

Po izpraznjenih treh rezervoarjih tudi ni klenkal, tankal pa sem 95 na Petrolu in OMV. Me je pa prejšnji lastnik opozoril, da se to zna zgoditi v vročini, ter da pomaga 100-tka, medtem ko je imel on z 98-tko slabe izkušnje (zanimivo).

 

Poraba (vsak tank posebej) 6,08l, 5,83l in 6,62l na 100km. Meni se zdi kar precej, vsaj glede na zapise na tem forumu. Vožnja precej dinamična, 10% mesto, 30% ovinki, ostalo hitra relacija (Lj-Piran-Lj, 100km/h+), sem pa šele sedaj očistil zračni filter, filter goriva pa še moram.

 

Ima kdo kakšne izkušnje s K&N filtri? Na ADV se prebere vse živo - da olje s filtra zapacka senzorje itd?

 

Zdaj želim še skompletirati opremo, zato me zanima, če se komu valja po garaži Givi ali Kappa specifičen nosilec zadnjega kovčka za 1150GS (tisti, ki ima oporo, ki se privije tudi na okvir, ne le na alu prtljažnik - da le-ta ne poči). Prav tako me zanima kovček Monokey, po možnosti nad 50l.

 

Razmišljam tudi o cevnih zaščitah motorja, pa se dosti prebere, da se motor ob padcu zaradi njih rad začne preobračati in je škoda še večja. Ima kdo izkušnje s tem (advrider je poln nasvetov, a redko kdo je res padel)?

 

Poleg tega me zanima še, če kdo ve, kako se preveri ali imaš močnejši ali navaden alternator. Imam namreč Exide BMW gel akumulator, ki sicer lepo vžiga, vendar pa ima očitno premalo moči, da bi iz prve startal tudi ABS. Ta problem rešujem tako, da prevozim nekaj metrov, ugasnem motor ter ponovno vžgem. Potem dela tako kot mora. Po 1000km in polnjenju se akumulator ni uspel postaviti, zato me zanima, če je premalo napajanja (vozim s prižganimi meglenkami) ali je pač fuč akumulator.

 

Ali se bliža kakšen BMW-Motorrad dogodek, da se malo srečamo? :)

 

Jutri uživajte v soncu in srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Tudi sam sem postal nasmejani GS-fahrer - izpolnjena življenjska želja! :)

 

Kobilica je '01 R1150GS, rumen, ABS, 64kkm, servisna zgodovina, system stranski kufri, meglenke, adv vizir + touratech deflektor, K&N filter, xenon, praktično brez praske ... Zelo sem zadovoljen z nakupom.

 

Dobil sem ga v stari Gorici od ekstra prijaznega mladeniča s slovenskimi koreninami, parkiranega pa je imel pri pooblaščenem serviserju, kjer je bil tudi servisiran. Kratka razdalja do tja je bila res balzam - sem se lepo zapeljal s svojo staro Pegaso (se poceni prodaja, če koga zanima), ga pogledal, testiral, se vse pogovoril in preveril, potem pa s prikolico ponj. Doma povsem drugačen sprejem - za ta motor je v tem trenutku 18% dajatev ob "uvozu" (EU v tem primeru ne pomaga kaj dosti, očitno). 10% ker je EURO1, 5% ker je nad 1000ccm, 3% ker je med 60kW in 70kW. Katastrofalne dajatve, če mene vprašate.

 

Po nakupu sem takoj naredil servis in ob raziskovanju vrst 20w50 odkril olje Petronas Selenia HPX 20w50 (full sintetika) za zanimivo ceno 7EUR liter. Po 1000 km ne kaže znakov porabe, bom pa več napisal, ko se nabere več km. Za menjalnik in FD sem uporabil Wolf 80w90, mineralno, cena 8EUR liter. Vse skupaj torej relativno poceni servis. Olupili so me le pri filtru, ki je ob naročilu preko neta za cca 7EUR, za Mann sem plačal 2x več.

 

Po izpraznjenih treh rezervoarjih tudi ni klenkal, tankal pa sem 95 na Petrolu in OMV. Me je pa prejšnji lastnik opozoril, da se to zna zgoditi v vročini, ter da pomaga 100-tka, medtem ko je imel on z 98-tko slabe izkušnje (zanimivo).

 

Poraba (vsak tank posebej) 6,08l, 5,83l in 6,62l na 100km. Meni se zdi kar precej, vsaj glede na zapise na tem forumu. Vožnja precej dinamična, 10% mesto, 30% ovinki, ostalo hitra relacija (Lj-Piran-Lj, 100km/h+), sem pa šele sedaj očistil zračni filter, filter goriva pa še moram.

 

Ima kdo kakšne izkušnje s K&N filtri? Na ADV se prebere vse živo - da olje s filtra zapacka senzorje itd?

 

Zdaj želim še skompletirati opremo, zato me zanima, če se komu valja po garaži Givi ali Kappa specifičen nosilec zadnjega kovčka za 1150GS (tisti, ki ima oporo, ki se privije tudi na okvir, ne le na alu prtljažnik - da le-ta ne poči). Prav tako me zanima kovček Monokey, po možnosti nad 50l.

 

Razmišljam tudi o cevnih zaščitah motorja, pa se dosti prebere, da se motor ob padcu zaradi njih rad začne preobračati in je škoda še večja. Ima kdo izkušnje s tem (advrider je poln nasvetov, a redko kdo je res padel)?

 

Poleg tega me zanima še, če kdo ve, kako se preveri ali imaš močnejši ali navaden alternator. Imam namreč Exide BMW gel akumulator, ki sicer lepo vžiga, vendar pa ima očitno premalo moči, da bi iz prve startal tudi ABS. Ta problem rešujem tako, da prevozim nekaj metrov, ugasnem motor ter ponovno vžgem. Potem dela tako kot mora. Po 1000km in polnjenju se akumulator ni uspel postaviti, zato me zanima, če je premalo napajanja (vozim s prižganimi meglenkami) ali je pač fuč akumulator.

 

Ali se bliža kakšen BMW-Motorrad dogodek, da se malo srečamo? :)

 

Jutri uživajte v soncu in srečno vožnjo!

 

Selenia HPX je zelo dobra izbira, tudi sam ga uporabljam. Prvih 5000km po menjavi ne boš opazil porabe olje, drugih 5000km pa potem porabi kak deci ali dva. Sam dodajam olju še dodatek STP http://www.stp.eu/uk/products/item/id/179/oil-treatment-petrol-450ml.

 

Drugače pa je letos en velik BMW dogodek: Prvi teden v Juliju je srečanje BMW-jašev v Garmisch Partenkirchen-u na Bavarskem. Letos BMW praznuje 90 let izdelave motociklov in bi znalo biti še posebno zanimivo :OK:

Midva s punco bova verjetno šla.

 

Uživaj s svojim Boxerjem in čim več varnih kilometrov.

 

Lp.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdrav!

 

Zanima me koliko se lahko najbolj spusti motor, na kakšno višino. Ali ima že kdo izkušnje s tem. Kupil si bom verjetno GS-a pa še ne vem kako in za koliko ga lahko znižam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

:OK:

 

Zdaj pa odkrito priznaj, koliko kardanov ti je že odpadlo... :grim

 

Ne vem, nisem nikoli gledal nazaj. Bom kasneje pogledal če je še gor. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!