Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Par let boš moral še počakat! za to ceno in tak motor z vsem kar navajaš! Mogoče jim cene kaj padejo leta 2013 ko pride NOV boxer vodno hlajen ! :hmm:

Ps;pozabljaš, da kupuješ BMW-eja ! :whistle:

Hvala za nasvete. Danes sem našel in pogledal enega ki ni "italijanski". Čeprav me ne moti tuje poreklo si kljub vsemu želim pošteno igro...zato sem tut popeezdil na italijana. Upam da sem dobro izbral... sporočim še;-)

Še enkrat hvala vsem, ki ste me klicali in pomagali.

TRST JE NAŠ!!! :fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pišete o zamenjavi zadnjega ležaja. O katerem ležaju se pogovarjate? Na kolesu? Namreč, danes sem probal zadnje kolo pomigat sem in tja (motor na centralnem stojalu)in se čuti majhna zračnost. Zanima me ali moram v zadnjem kolesu zamenjat ležaj, je lahko zračnost kje drugje? Se lahko letos še vozim in menjam čez zimo? Zanima me tudi za koliko cm lahko z roko zavrtite zadnje kolo naprej in nazaj, ko je motor ugasnjen in v prestavi? motor ima 40000 km.

Drugače sem se svojega gs-a že kar lepo navadil in ga je res lepo voziti. Svoj čar ima tudi boxer motor in pač sama pojava motorja v celoti. Imel bi pa dva stranska kovčka (original), če ima kdo za prodat.

Srečno vožnjo vsem v letošnji sezoni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno je malo zračnosti v zadnjem ležaju, in ga čutiš ko pomigaš kolo.

Tudi zavrti se kar nekaj, zato brez skrbi vozi.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največ o tvojem "problemu" je napisanega na tem forumu v temah ki jih boš našel pod Final Drive Failure. N a1100 in 1150 to ni bila prav pogosta napaka se pa dogaja, da razpade zadnji ležaj. Prvi znaki FDF so, če nadeš pri menjavi olja v kotmem prenosu delce kovic obroča, ki držijo kroglice v ležaju v pravilnem razporedu. Bolj natančno se to vidi se to vidi, če snameš obročasto tesnilo "semering", vendar potem moraš tesnilo menjat.

Sicer je bila to zelo pogosta napaka na prvih 1200GS modelih starejše "kravce" pa opravijo tudi preko 100Kkm preden je to problem. Zračnosti kot jo opisuješ na mojem 1150GS v prečni smeri ne zaznavam, v smeri vrtrnja pa čutiš zračnost kompletnega prenosa do sklople (kotni prenos, kardan, menjalnik - primarna in sekumdarna gred ter ozobutev na sklopki). Tako, da to ni relevanten podatek samo za kotni prenos podosto mu pravijo tudi Dif...

Moj nasvet poglej olje, če v njem ni delcev kovine nalij novo in vozi.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni gre zadnje kolo, če gledaš na vrhu gume, za približno 4-5 cm naprej in nazaj, ko je motor v prestavi. Meni so to zdi kar veliko, ali je pač to normalno?

A kdo uporablja v boxerju na primer MOTUL 5100 15W50 polsintetiko? Po moje bi tega olja popilo manj, ker je polsintetika, vendar ima zraven tudi aditive

za menjalnik oziroma mokro sklopko?

Kje naj naročim novo sklopko za GS-a? Kakšne je kaj cena? Pozimi ga bom verjetno razštiklal in zamenjal to bavarsko čudo od sklopke.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 40Kkm izrabljena sklopka? precej hitro se mi zdi. Sicer je to odvisno od načina vožnje. O porabi olja smo se pa pri boxerjih razpisali tule. Res je naš forum precej nepregleden.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno je malo zračnosti v zadnjem ležaju, in ga čutiš ko pomigaš kolo.

Tudi zavrti se kar nekaj, zato brez skrbi vozi.

Danes sem to malo preveril, pa zračnost ni na zadnjem ležaju, ampak na ležajih kjer se kardan lomi oz. kjer je kotni prenos (kardan) na nihajko pritrjen.

A lahko poskusim samo zategnit ležaj ali je potrebna menjava ležajev?

Če samo zategnem, je potrebno uporabit Loctite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem to malo preveril, pa zračnost ni na zadnjem ležaju, ampak na ležajih kjer se kardan lomi oz. kjer je kotni prenos (kardan) na nihajko pritrjen.

A lahko poskusim samo zategnit ležaj ali je potrebna menjava ležajev?

Če samo zategnem, je potrebno uporabit Loctite?

Potrebna bo menjava ležajev, ker to sta igličasta ležaja vsaj pri mojem K-aju so igličasti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sta igličasta.

A ni pri teh, da se jih da stisnit (konus)?

Ni konusa je raven igličasti ležaj kar precej širok ca 2 cm eden pa je mogoče malo ožji,če se nemotim nista enaka. Pa še tole ta luft na kolesu, ki ga omenjaš ca 4 cm je NORMALNO ! Kot ti je bilo že rečeno olje se menja v dif.(kotni prenos)po novem na 20K kil.tako,da nebo škodilo, če ga zamenjaš in se prepričaš,da ni kakih metalnih delcev v olju, nato nalij novo olje ca 2,5 dl in gasaaaaa !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem to malo preveril, pa zračnost ni na zadnjem ležaju, ampak na ležajih kjer se kardan lomi oz. kjer je kotni prenos (kardan) na nihajko pritrjen.

A lahko poskusim samo zategnit ležaj ali je potrebna menjava ležajev?

Če samo zategnem, je potrebno uporabit Loctite?

Lahko poizkusiš, itak nimaš kaj zgubit... Sem pa že pozabil če so tu navadni ležaji ali ne...

Tu naj bi bilo zaleplejno s tamočnim Loctite, tako da boš moral vijake prej odvit, počistit, nanest Loctite in šele nato ponovno zategnit.

Jaz sem vijake očistil, tako da sem jih segrel s pištolo na vroč zrak (na 250°C) in jih nato samo s krpo obrisal (saj se lepilo stopi/utekočin), so bili kot novi. Samo pazi da se ne opečeš.:ninja:

lp

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem to malo preveril, pa zračnost ni na zadnjem ležaju, ampak na ležajih kjer se kardan lomi oz. kjer je kotni prenos (kardan) na nihajko pritrjen.

A lahko poskusim samo zategnit ležaj ali je potrebna menjava ležajev?

Če samo zategnem, je potrebno uporabit Loctite?

Tule boš našel podatke o ležaju, v SM pa podatke o tem koliko "zategniti" vijake.

BMW R 1150 GS Repair Manual.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, sem vse to že pogledal.

post-688-0-61559300-1304236263_thumb.jpg

Ker je na levi strani "Floating-bearing stud bolt - 2" sem mislil da se ga da malce zategnit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Ker je na levi strani "Floating-bearing stud bolt - 2" sem mislil da se ga da malce zategnit?

Poizkusi kaj imaš za zgubit, vsega skupaj je pol urce dela.

Če se še prav spomnem, sta vijaka na koncu malce konusna in v kolikor ni ležaj fuč, če ga boš zategnil bi znalo, da odpraviš zračnost.

Pa obvezno uporabi Loctite, v navodilih je zahtevan 2701 zamenjal ga je 271.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, sem vse to že pogledal.

post-688-0-61559300-1304236263_thumb.jpg

Ker je na levi strani "Floating-bearing stud bolt - 2" sem mislil da se ga da malce zategnit?

Pozabi na kakršno koli zategovanje!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaj se da zategniti, ker je narejen na konus.

Pri meni pa je ta levi zaribal in se vrtel okoli osovine, tako da jo je malo poribal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaj se da zategniti, ker je narejen na konus.

Pri meni pa je ta levi zaribal in se vrtel okoli osovine, tako da jo je malo poribal.

Kaj potem si rešil?

Ali rabiš nov ležaj in vijak?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 40Kkm izrabljena sklopka? precej hitro se mi zdi. Sicer je to odvisno od načina vožnje. O porabi olja smo se pa pri boxerjih razpisali tule. Res je naš forum precej nepregleden.

Na mojem 1100 GSu je šla sklopka pri ene 80.000 km. Menjat je bilo treba lamelo, pa še neka potisna zadeva (ala ohišje je bilo hin). Takrat je bil motor star okoli 10 let, tako da ne vem, ali je bil razlog za menjavo v starosti ali v zlorabljanju.

Pri podobnih kilometrih sem tudi menjal ležaj na zadnjem prenosu, ker je spustilo olje, še prej pa je vedno bolj šel levo-desno.

Počasi se bom navadil vseh teh BMW fint, pol pa sploh več ne bom menjal motorja, hahahah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaji so zamenjani, zatika pa se pri Loctite 2701 ki ga ni za dobit in sem ga moral naročit preko spleta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni; V Umagu je blo faaaaajn :yea1: . Ima kateri kaj delov viška?

gs 1150 zelo lepo drsi po asvaltu :wallbash: , problem so le robniki in prometni znaki :whistle:

- desni ščitnik za cilinder

- prednji blatnik na kolesu

- vetrobransko steklo

- lahko tudi pokrov glave cilindra in vijak za pokrov( zvit in rastrgana gumica)

- nadblatnik ( kljun)

motor je 2001 letnik, glava z eno svečko.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni; V Umagu je blo faaaaajn :yea1: . Ima kateri kaj delov viška?

gs 1150 zelo lepo drsi po asvaltu :wallbash: , problem so le robniki in prometni znaki :whistle:

- desni ščitnik za cilinder

- prednji blatnik na kolesu

- vetrobransko steklo

- lahko tudi pokrov glave cilindra in vijak za pokrov( zvit in rastrgana gumica)

- nadblatnik ( kljun)

motor je 2001 letnik, glava z eno svečko.

lp.

si delal crash test??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!