Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem, nisem nikoli gledal nazaj. Bom kasneje pogledal če je še gor. :)

 

A je že kdo menjal pumpo gorva s kakšno aftermarket, ker nova original je okoli 400€?

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kupim BMW R1150GS ali GS Adventure po razumni ceni.

Če bi kdo prodal prosim naj pošlje ZS.

Popravljeno . Popravil Kawl
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupim komplet plastičnih ščitnikov za roke R1150GS. Prosim info na ZS, hvala ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Če kdo slabo vidi na kontrole, prodam kvalitetne piktograme za obnovitev in boljšo vidljivost. Cena 24€.

IMG_20160501_080736.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 1. maj 2016 at 8:13, Kawl pravi:

Če kdo slabo vidi na kontrole, prodam kvalitetne piktograme za obnovitev in boljšo vidljivost. Cena 24€.

IMG_20160501_080736.jpg

Kawl...jaz bi imel te piktograme prosim kontaktiraj me na pm

  • 2 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kupim zadnji amortizer za GS1150.

Če pa kdo rabi alu posteljo za GS 1100 GS1150 imam eno za prodat v dobrem stanju komplet z ročajem zgoraj (potrebno bi jo bilo samo prebarvati - drugače pa ni zlomljena kjer se ta zadeva ponavadi zlomi... 

Lahko pa se zmenimo menjava 1:1 :)

s-l225.jpg

 

Popravljeno . Popravil Kawl
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na svojem 1150 gs danes zamenjal olje motorja, filtre, zavorno olje, obrisal prah tako da zdaj na tehnični.

Motor prede kot muca zdi se mi pa ko se je segrel da se slisijo ventili ker ko je motor hladen se ga komaj sliši potem pa ko se je ogrel klenka. Je kak kandidat da bi znal nastavit ventile? ne vem kako se da motor v fazo sej lističe vtikat ni problem tako da bi to sam popravil

Objavljeno

Glasni ventili in klenkanje ni isto. Ventili so glasni ko niso prav nastavljeni, klenkanje pa je zvok ob nekontrolirani detonaciji. Klenkanje je pri 1150 kar pogost pojav.

Za glasne ventile je lahko vzrok tudi preredko olje.

S katerega konca pa si?

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, discover0709 pravi:

Na svojem 1150 gs danes zamenjal olje motorja, filtre, zavorno olje, obrisal prah tako da zdaj na tehnični.

Motor prede kot muca zdi se mi pa ko se je segrel da se slisijo ventili ker ko je motor hladen se ga komaj sliši potem pa ko se je ogrel klenka. Je kak kandidat da bi znal nastavit ventile? ne vem kako se da motor v fazo sej lističe vtikat ni problem tako da bi to sam popravil

Google...

Če ti v osnovi nastavitev ventilov ni tuja imaš tule navodila kako nastaviti ventile (oilhead) - lahko pogledaš še več prispevkov.

Vendar pazi lahko več za...eš kot "popraviš". Nastavitev ni samo "vtikanje" litičev... Upam da veš za pregovor (loud valves, happy valves). To za zračno hlajene bokserje še posebej velja.

Olje pa kot predpisuje "proizvajalec" 20w50.

ps, klenkanje bo manj izrazito, če boš uporabljal 100 oktansko gorivo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

mogoče je res bolj pametno dat teh par 10 evrov za nastavitev kot da vse zaj......

Objavljeno
pred 3 minutami, discover0709 pravi:

mogoče je res bolj pametno dat teh par 10 evrov za nastavitev kot da vse zaj......

Ampak klenka ti vseeno verjetno, ker je to hiba teh motorjev. Eni pać bolj klenkajo drugi manj, če imaš seveda še onega ki ni twin spark.

Objavljeno
14 minutes ago, Kawl said:

Ampak klenka ti vseeno verjetno, ker je to hiba teh motorjev. Eni pać bolj klenkajo drugi manj, če imaš seveda še onega ki ni twin spark.

Tudi klenkanja na teh motorjih, se lahko rešiš.

Objavljeno

ja verjetno se da resit na  nek nacin ker ko je hladen se ne slisi kot bi bil iz trgovine in bi ga prvic vzgal potem ko se ogreje pa druga zgodba

Objavljeno
pred 16 urami, ftp pravi:

Tudi klenkanja na teh motorjih, se lahko rešiš.

imaš kakšen predlog? Oziroma kako ?

Objavljeno

Jaz sem kar 10 let ugotavljal razlog za klenkanje in ugotovil da je razlog velika poraba olja (meni  že od novega približno 4L / 10kkm) in posledično usedline (ostanki) izgorelega olja na glavi in čelu bata ki med delovanjem zažarijo in povzročajo nekontrolirane detonacije.

Za rešit to težavo sem najprej ...

1. zamenjal olje in sicer iz originalnega sem prešel na Motul 5100 15w-50 in že s tem zmanjšal porabo na pod 2L / 10kkm

2. nekaj časa (2 leti) uporabljal sredstvo za čiščenje ventilov in izgorevalnih komor Liqui moly - ventil sauber

3. kupil napravico, ki zlaže temperaturo vhodnega zraka (na pamet ne vem proizvajalca, lahko pa doma pogledam), da motor dobil nekoliko  bogatejšo mešanico.

S tem sem se rešil nadležnega klenkanja.

 

Sedaj pa že leto dni brez 2 in 3 točke, pa dela brez težav.

Objavljeno

Če še nimaš, ti bo tole v veliko pomoč.

Glede olj je pa tako, uporabljaj tisto kar predpisuje proizvajalec, tukaj mislim na specifikacije, kdo to olje proizvaja, je pa vseeno. Posebej, če se "pogovarjamo" o znanih in renomiranih proizvajalcih, vse ostalo je "poslušanje trave" kako raste.

Pozoren bodi na to, da je v kotnem prenosu in menjalniku točno predpisana količina. Tudi preveč olja je problem, ne tolikšen, kot če ga je premalo, pa vendar.

Objavljeno
pred 21 urami, MiNa pravi:

Če še nimaš, ti bo tole v veliko pomoč.

Glede olj je pa tako, uporabljaj tisto kar predpisuje proizvajalec, tukaj mislim na specifikacije, kdo to olje proizvaja, je pa vseeno. Posebej, če se "pogovarjamo" o znanih in renomiranih proizvajalcih, vse ostalo je "poslušanje trave" kako raste.

Pozoren bodi na to, da je v kotnem prenosu in menjalniku točno predpisana količina. Tudi preveč olja je problem, ne tolikšen, kot če ga je premalo, pa vendar.

Imaš mogoče link za R1100GS?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!