Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Ljudje božji pa kaj vi delate z gumami.

25000km z enim kompletom se mi zdi nenormalno veliko.

Sam z Tourance enakih dimenzij kot jih ima GS naredim z Varaderom maksimalno 15000km pa težko rečem zase da imam težko roko.

Sploh po robovih se mi zdi Tourance precej mehka saj jo pobere precej prej kot po sredini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh po robovih se mi zdi Tourance precej mehka saj jo pobere precej prej kot po sredini

:topic:

Leteči, to mojemu kolegu na Varaderotu dela isto, rob mu čisto pobere, medtem ko mu po sredini ostane še 2mm profila :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam vozim Metzeler Tourance in vsakokrat opažam, da so gume po robu bolj obrabljene , kot po sredini. Pa to ne pomeni, da hudo zalagam ovinke, prej nasprotno. Naredim pa približno 12000-13000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm samo 12.000...ne vem...po 12.000km je imela moja še profila...

No mogoče je tud podatek da so se na mojem GSu prvič menjale zavorne ploščice, zadej pa spredej pri servisu na 40.000km...

Je pa res da se ne vozim veliko po makadamu ali pa brepotjih, mogoče vsega skupej 100km makadama v vsej dobi gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če je že kdo imel problem, meni se namreč dogaja da ko imam motor na centralnem stojalu in porukam zadnje kolo da se čuti luft. Luft pa kot sem uspel ugotoviti je nekje pri zadnjem delu kardana. Kaj bi to bilo. Verjetno je že kdo imel podobno težavo. Motor ima 50.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če je že kdo imel problem, meni se namreč dogaja da ko imam motor na centralnem stojalu in porukam zadnje kolo da se čuti luft. Luft pa kot sem uspel ugotoviti je nekje pri zadnjem delu kardana. Kaj bi to bilo. Verjetno je že kdo imel podobno težavo. Motor ima 50.000km.

Če primeš kolo zgoraj in spodaj, zmigaš sem ter tja, kolo nebi smelo imeti zračnosti. Če jo ima je ponavadi kriva zračnost igličnega ležaja, kjer je zadnji zobniški pogon z zglobom pritrjen na nihajno roko. Ležaj sčasoma pridobi nekaj zračnosti in v večini primerov se da težava rešiti samo z tako, da se zategne vijak na notranji strani nihajne roke(na tisti, kjer je kolo), na sliki pod št 7 in 8. Če je ležaj preveč obrabljen, je potrebna zamenjava.

post-689-1152563589_thumb.jpg

post-689-1152563655_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm samo dvomim da je spredej luft ker sem rukal pa se spredej popolnoma nič ne čuti, se pa bolj čuti kot da bi tukaj imel zadnji del luft, čuti se nekje v notranjosti...Možno edino da se prenaša od spredej nazaj...

IPB Slika

Bolj ciljam da bi bil luft v tem zglobu zadej ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da sva se narobe razumela.

No, če si kolo zmigal, kot sem napisal, in če nima zračnosti, potem je ta iglični ležaj OK.

Si mislil zračnost, ko kolo z roko (motor na stojalu) zavrtiš naprej/nazaj v brzini? Ta zračnost je običajna, pri meni je ca. +/- 1cm, merjeno na obodu kolesa.

Edino kar še lahko povzroča zračnost (kolo primeš spredaj in zadaj, zmigaš) je velik kroglični ležaj na izstopu pesta kolesa.

Okvaro tega ležaja sem imel jaz lani v Grčiji. Na najbolj neprimernem mestu(bogu iza nogu) so naenkrat prišle na plano pogledat kroglice ležaja, potisnile ven tesnilni obroč kar je seveda povzročilo, da je izteklo vse olje. Motor smo lahko dalje peljali le še z vlečno službo.

Na sliki je moj razpadli ležaj:

post-689-1152737089_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap jaz mislim da bi znalo biti to to, ker spredaj res ni lufta, malo že mora imeti kolo lufta ampak tako kot si rekel v sredini ne če ga primeš in porukaš. Če bi se vozil tukaj okoli bi še počakal da se točno vidi kje je luft, ampak čez 1 mesec grem na malo daljšo pot pa ne bi rad imel nevšečnosti zaradi ležaja ki stane 3000 sit...

V ponedeljek sem zmenjen pri mehaniku pa bova zadej razdrla. Bolj ciljam na ta ležaj ki si ga opisal

Hvala ti!!

Pri koliko km je pa tebi odpovedal??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap jaz mislim da bi znalo biti to to, ker spredaj res ni lufta, malo že mora imeti kolo lufta ampak tako kot si rekel v sredini ne če ga primeš in porukaš. Če bi se vozil tukaj okoli bi še počakal da se točno vidi kje je luft, ampak čez 1 mesec grem na malo daljšo pot pa ne bi rad imel nevšečnosti zaradi ležaja ki stane 3000 sit...

V ponedeljek sem zmenjen pri mehaniku pa bova zadej razdrla. Bolj ciljam na ta ležaj ki si ga opisal

Hvala ti!!

Pri koliko km je pa tebi odpovedal??

Pri 46000km, lahko pa ti drži tudi 150000km, tako da količina kilometrov ni omejitev, se pač zgodi. Sem že na poti do Grčije, nekje v Srbiji ali Makedoniji občasno začutil neke vibracije na "fusrasterjih", pa sem vseeno upal na najboljše(včasih je lahko tudi samo guma). V Grčiji se je potem zgodilo.

Mislim, da stane nekje 11000-12000SIT, potrebno pa je prišteti še tesnilni obroč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ga recimo malo čutim če prestavim recimo iz 4 v tretjo pa takoj ko spustiš sklopko proti koncu malo potrese, pa na cesti če zapelješ čez kakšno manjšo razpoko začutiš da ga malo po svoje potegne...

Upam da je to to, bom poročal, ostalo pa dela brez problema.

Bambi a si ti še kej drugega menjal do zdej?? Kolk pa maš kilometrov??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometrov imam 56000. To je bila prva takšna okvara. Menjane so bile doslej samo vse zavorne ploščice, mislim pa, do bo kmalu potreben en malo večji poseg. Na stiku med motorjem in menjalnikom se mi vsake toliko časa pojavi manjša oljna sraga, kar pomeni, da se poslavlja tesnilni obroček na izstopu motorne gredi, ali pa morda na vstopu v menjalnik-se lahko vidi komaj ko vzameš narazen. To olje sčasoma zamasti lamelo sklopke in le ta prične drseti. Upam, da se to ne bo zgodilo še pred koncem letošnje sezone.

Komplet sklopke(lamela/potisna plošča/vzmet) sem že ugodno kupil na Ebayu, samo šraufat se mi ne da tega narazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje božji pa kaj vi delate z gumami.

25000km z enim kompletom se mi zdi nenormalno veliko.

Sam z Tourance enakih dimenzij kot jih ima GS naredim z Varaderom maksimalno 15000km pa težko rečem zase da imam težko roko.

Sploh po robovih se mi zdi Tourance precej mehka saj jo pobere precej prej kot po sredini

mi smo vzorni vozniki, ki šparamo gume :naughty: Metzeler Tourance zadnja ti mora zdržati 25.000

sprednjo sem sedaj zamenjal, ker sem dal štelat sprednje kolo in sem naredil dobrih 36.000 :kva2: imela je še 2mm profila. :OK: dala je (dolge ture) Sicilija, Grčija, Turčija, enih trikrat Dolomiti, da ne naštevam Maričke in Goličke.... :kva2: človek ne more verjeti :worship:

To je ta guma pred 14.dnevi v Dolomitih, BMW in Harly sta bila pa bobro zakljenjena.... :lol1:

IPB Slika

Popravljeno . Popravil motoristek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

:whistle: :OK:

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

juhej

evo zategnil sem tisti šrauf ki pride iz notranje strani kardana zadej(tak imbus, zunaj je pa 30 navadn), pa je zdej dobr, nima več lufta...

Bomo vidl če bo to držal....

Gume držijo ja...ampak jaz bom pomoje pred korziko preventivno zamenjal obe skupaj, sporočim kolk bo km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

juhej

evo zategnil sem tisti šrauf ki pride iz notranje strani kardana zadej(tak imbus, zunaj je pa 30 navadn), pa je zdej dobr, nima več lufta...

Bomo vidl če bo to držal....

Gume držijo ja...ampak jaz bom pomoje pred korziko preventivno zamenjal obe skupaj, sporočim kolk bo km...

No to sem imel v mislih že na začetku... glej mojo prvo sliko, vijak št.7 in matico št.8

Nekaj časa bo ziher držal, pol se pač tisti mali ležaj zamenja.

Popravljeno . Popravil bambi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sevede samo jaz sem pa samo videl 7 in 8 spredej, npa tudi zadej :), tko da moja napaka ker nisem pravilno prebral navodila :blush:

hvala ti vseen, drugače pa dobra stran una so vse sheme gor... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pri tem servisu sem dal notri olje Castrol GP, pa da vidimo če se bo poraba kej zmanjšala, sem pa mogoče tudi napako delal ob merjenju...Baje je fajn da motor zalaufaš na mestu, pustiš 3,4 minute, ugasneš potem odčitaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako si pa ti meril?

Kaj pa po furi, ravna podlaga, centralno stojalo, pocakas par minut......

Tako jaz delam. A to ni OK?

P.S. jaz dolijem vsakih 1000 Km 1dl originalnega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem porabe olja sem preprosto rešil z menjavo olja.. Motul 5100, problem rešen! v 7000 km dolil 3 deci olja.. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem porabe olja sem preprosto rešil z menjavo olja.. Motul 5100, problem rešen! v 7000 km dolil 3 deci olja.. :OK:

Problem rešen? Jaz v 10.000 km nisem dolil niti enga deci. A je to potem za BMW-je normalno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem rešen? Jaz v 10.000 km nisem dolil niti enga deci. A je to potem za BMW-je normalno?

Ko bos vozil BOKSERJA, bos vedel kaj to pomeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!