Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

:topic:

Celuloid - naj mi kdo prosim razloži kaj je to.

Celuloid so ene jajce, ki so jih delali, predno so poznali plastiko, uporablja pa se še (ali se je) za filme. Saj poznaš izraz "celulojdni trak" No to je navaden film za stare fotke ali pa film iz filmske kamere.

Torej za tole zamenjavo jermena, lahko namesto celuloida uporabiš drug primeren kos tanke plastike . :naughty:

Jebenti česa vse tale današnja mladina ne ve :whistle::lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo, jaz bi rad vzpostavil kontakt z TETEC-om, če ima kdo njegov mail ali telefonsko bi lepo prosil za posredovanje.Lep pozdrav vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Po kratkem potepu po Romuniji ogledu prologa RBR2009 v kraju Sibiu in srečanju z motoristi iz Moskve me je moja "Sveta krava" skoraj pustila v Romuniji. Krivec je na sliki spodaj.

Dokaz, da se BMW ne kvari ampak le ne more nadaljevati poti :whistle: .

post-7865-1250534239_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po kratkem potepu po Romuniji ogledu prologa RBR2009 v kraju Sibiu in srečanju z motoristi iz Moskve me je moja "Sveta krava" skoraj pustila v Romuniji. Krivec je na sliki spodaj.

Dokaz, da se BMW ne kvari ampak le ne more nadaljevati poti :whistle: .

... in kako si rešil ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in kako si rešil ??

Na kratko takole. Odstranil ventilček s kroglico in vzmetjo, opral črpalko v svežem bencinu, zložil ventilček nazaj, priklopil dovolj dolge kable na črpalko jo potopil v bencin ter poskusil. TADA črpalka se je zavrtela. Postopek prečrpavanja večkrat ponovil cca 5l, da vidim kako bo. Potem pa sestavil vse skupaj nazaj in naprej na pot.

Ekipa, ki je bila prisotna. Domačin Silvio, Samo, Oleg, avtomoto in js.

... in kako si rešil ??

Na kratko takole. Odstranil ventilček s kroglico in vzmetjo, opral črpalko v svežem bencinu, zložil ventilček nazaj, priklopil dovolj dolge kable na črpalko jo potopil v bencin ter poskusil. TADA črpalka se je zavrtela. Postopek prečrpavanja večkrat ponovil cca 5l, da vidim kako bo. Potem pa sestavil vse skupaj nazaj in naprej na pot.

Ekipa, ki je bila prisotna. Domačin Silvio, Samo, Oleg, avtomoto in js.

post-7865-1250672371_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi gre kar malo nasmeh kako popravljate namreč prvo kar je če pumpa zašteka kot je tebi je najprej potrebno zamenjat filter benzina in še to mrežico na črpalki, kajti do zastoja črpalke pride samo zaradi nečistoče v bernzinu ali zaradi rje pri plehnatih tankih, ki stojijo celo zimo brez benzina in zarjavijo.Sicer pa bi bilo vseno dobro pomislit na menjavo črpalke kajti večkrat zaštekajo v črpalki tudi valčki.Odvisno koliko kilometrov ima motor,koliko je star in kako je bil servisiran.Pa še tole vsi ki se odpravite večkrat na daljše ture z motorji novejše izdelave (einšpricerji) obvezno dodajte vsaj na vsako tretje tankanje dodatek v benzin,ki podmazuje vse vbrizgalne elemente kot je črpalka, ventili in vbrzgalne šobe. Če teh dodatkov na črpalkah ali v trgovini nedobite se lahko uporablja Valvring olje rudeče barve na 20l benzina pri vsakem tretjem tankanju 0,5 dl.tega olja.

Ps: pa še tole, pumpa se začne vrteti ponavadi že ko jo samo malo streseš je brez potrebe nekakšno prečrpavanje kar zna biti zelo nevarno kajti nepozabi v črpalki so krtačke kjer se v primiru,da ni potopljena v benzn začne kresat in kaj hitro se benzin na prostem vžge. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa v Romuniji ni šlo nič na smeh! Motor je bil na servisu 50kkm (pred 3500km) pri Avtovalu. Poleg vsega ostalega so menjali tudi filter goriva, ki pa je za črpalko.

Žal na zahtevo lastnika, tako kot nekateri, v delavnici nisem bil prisoten.

Kar si napisal pod Post Scriptum pa vem. Zato tudi rdeč poudarjen zapis na moji strani!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu ste me splašili s tem jermenom.

In sem se ga lotil. RTja sem slekel, odvil vse štiri vijake na pokrovu jermena. Potem pa se ustavi.

V vseh priročnikih piše, pokrov potegni navzdol. Vendar se moj zagozdi na krivinah izpuha.

Ve kdo, kako naprej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa v Romuniji ni šlo nič na smeh! Motor je bil na servisu 50kkm (pred 3500km) pri Avtovalu. Poleg vsega ostalega so menjali tudi filter goriva, ki pa je za črpalko.

Žal na zahtevo lastnika, tako kot nekateri, v delavnici nisem bil prisoten.

Kar si napisal pod Post Scriptum pa vem. Zato tudi rdeč poudarjen zapis na moji strani!

bencinski filter goriva se menja na 40.000 kilometrov.....pa jermen alternatorja tudi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu ste me splašili s tem jermenom.

In sem se ga lotil. RTja sem slekel, odvil vse štiri vijake na pokrovu jermena. Potem pa se ustavi.

V vseh priročnikih piše, pokrov potegni navzdol. Vendar se moj zagozdi na krivinah izpuha.

Ve kdo, kako naprej?

Pokrov mora it dol čisto enostavno. Sam sem ga mel dol pred par mesci, brez neke posebne panike in problema. Mislim, da ni potrebno vleči navzdol.

Sigurno gre prav enostavno.

post-5391-12510583799_thumb.jpg

Evo še dokaz, da je bil pokrov dol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bencinski filter goriva se menja na 40.000 kilometrov.....pa jermen alternatorja tudi....

Po podatkih iz knjižice "Servis in tehnika" jermen Poly-V menjamo na 60Kkm? imaš ti kakšen drugačen podatek?

post-7865-12512261445_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to jermen je pred potjo v Romunijo izgledal takole. Tudi po detaljnem pregledu "na uč" brez razpok ali poškodb.

Cena novega pa je bila v primerjavi z ceno črpalke 12x nižja. Dokler motor ne bo imel 60Kkm ga bom vozil seboj kot rezervo.

post-7865-125122661525_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po podatkih iz knjižice "Servis in tehnika" jermen Poly-V menjamo na 60Kkm? imaš ti kakšen drugačen podatek?

po podatkih iz te knižice že mogoče....če bom našel ameriške "servisne pole" (imam jih nekje, samo najti jih moram), je v njih menjava na 40.000 km- isto kot bencinski filter (tega imaš celo napisanega v knjižici na 40.000)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po podatkih iz te knižice že mogoče....če bom našel ameriške "servisne pole" (imam jih nekje, samo najti jih moram), je v njih menjava na 40.000 km- isto kot bencinski filter (tega imaš celo napisanega v knjižici na 40.000)

Ameriška navodila? milje/kilometri? :?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ameriška navodila? milje/kilometri? :?.

nekako ločim med njimi no.....nisem imel cveka v šoli....vrednosti so res podane v miljah, vendar imamo doma čarunalnik.... :whistle:

drugače je pa zanimivo....pri nas serviserji sinhronizirajo cilindre na lerlaufu, v navodilih pa piše dvojna sinhronizacija....pri lerlaufu in pri 3500 obratih (je pa res, da je zraven pripisano opozorilo pred pregretjem motorja)...

toliko sem si zapomnil....ko jih najdem, jih pripopam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako ločim med njimi no.....nisem imel cveka v šoli....vrednosti so res podane v miljah, vendar imamo doma čarunalnik.... :whistle:

drugače je pa zanimivo....pri nas serviserji sinhronizirajo cilindre na lerlaufu, v navodilih pa piše dvojna sinhronizacija....pri lerlaufu in pri 3500 obratih (je pa res, da je zraven pripisano opozorilo pred pregretjem motorja)...

toliko sem si zapomnil....ko jih najdem, jih pripopam...

Mogoče se nisva razumela!? Oba sva očitno kot pismena človeka prebrala in razumela pravilno.

Zanimivo pa je da za različna tržišča prihajajo navodila, ki se lahko razlikujejo.

Kolega vozi Varadero in v slovenskih navodilih je servisni interval (olje, filter ect) 6Kkm v "orginalnih" angleških pa 10Kkm (japonsko ne znamo) sicer pa je varadero narejen v Evropi :?.

Izgleda, da prevajalci prevajajo bolj na željo serviserjev seveda se pa lahko tudi motim.

BMW1150RServiceInterval.pdf

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se nisva razumela!? Oba sva očitno kot pismena človeka prebrala in razumela pravilno.

Zanimivo pa je da za različna tržišča prihajajo navodila, ki se lahko razlikujejo.

Kolega vozi Varadero in v slovenskih navodilih je servisni interval (olje, filter ect) 6Kkm v "orginalnih" angleških pa 10Kkm (japonsko ne znamo) sicer pa je varadero narejen v Evropi :?.

Izgleda, da prevajalci prevajajo bolj na željo serviserjev seveda se pa lahko tudi motim.

se strinjam s teboj....osebno na 40.000 km menjam bencinski filter, jermen alternatorja in svečke ne glede na stanje....drugače pri 50.000 km kontroliraj zadnji semering na diferencialu (tisti ta veliki), saj je meni začel solziti točno na 50 in 100.000 km....švabi pravijo, da je to potrošni material...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar precej potrošnega materiala imajo tile naši BMW-ji :headbang:. Sicer pa od "nepredvidenega potrošnega" materiala je bila problem v 55Kkm le črpalkaza gorivo. (O oživljanju v Romuniji si mogoče celo bral). Moti me le cena orginalne. Najbrž bom za rezervo kupil OEM, ker je več kot pol cenejša. Je pa popolnona enaka tudi po podatkih 110l/h 3bare.

PS, opravljaš sevise sam ali pri poobblaščenem serviserju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri nas serviserji sinhronizirajo cilindre na lerlaufu, v navodilih pa piše dvojna sinhronizacija....pri lerlaufu in pri 3500 obratih (je pa res, da je zraven pripisano opozorilo pred pregretjem motorja)...

toliko sem si zapomnil....ko jih najdem, jih pripopam...

Jaz ga servisiram pri Avtovalu in meni ga sinhronizira tako kot je v navodilih, na minimumu in pri 3500.....

P.S. 3.9. sem narocen na 60K servis bom porocal kaj je bilo menjano.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar precej potrošnega materiala imajo tile naši BMW-ji :headbang:. Sicer pa od "nepredvidenega potrošnega" materiala je bila problem v 55Kkm le črpalkaza gorivo. (O oživljanju v Romuniji si mogoče celo bral). Moti me le cena orginalne. Najbrž bom za rezervo kupil OEM, ker je več kot pol cenejša. Je pa popolnona enaka tudi po podatkih 110l/h 3bare.

PS, opravljaš sevise sam ali pri poobblaščenem serviserju?

Bosansko Motorno Wozilo servisiram kar sam..in to oba BMW-ja..ceneje, večji gušt, pa še vse naredim tako kot je treba....uz kafu,piće,cigaru traja to nekje okoli dve uri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar precej potrošnega materiala imajo tile naši BMW-ji :headbang:. Sicer pa od "nepredvidenega potrošnega" materiala je bila problem v 55Kkm le črpalkaza gorivo. (O oživljanju v Romuniji si mogoče celo bral). Moti me le cena orginalne. Najbrž bom za rezervo kupil OEM, ker je več kot pol cenejša. Je pa popolnona enaka tudi po podatkih 110l/h 3bare.

PS, opravljaš sevise sam ali pri poobblaščenem serviserju?

"hebi ga, takav nam je horoskop" bi rekel kolega...sicer je cena "potrošnega materiala" zanemarljiva v primerjavi s užitkom...me pa čudi, da ti je "kihnila" bencinska pumpa....meni je na R1200C ratala pri teh kilometrih (120.000) malo glasneša (kar ni presenetljivo, saj če bi jaz toliko tekočine spustil po grlu, bi že zdavnaj tenko piskal) , vendar dela BP.....

prijateljski nasvet : menjaj na 40kkm filter goriva,jermen in svečke....jermen se rad po teh kilometrih strga in če imaš srečo, ti samo "razbije" pokrov....če te sreče ni, se navije okoli jermenice in sesuje hall-ova senzorja locirana za jermenico....potem je strošek bistveno višji, pa še nemobilen si.

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!