MiNa Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Očitno sem res "baksus", ker o crknjeni črpalki tudi na tujih forumih ni veliko govora (razen pri 1200 pa še tam samo elektronika). Ali pa lastniki o problemih molčijo, da jim "japanerji" niso privoščljivi. Motor sem na servis peljal bolj zaradi štampiljke. Čes servis in uslugo drugače nimam pripomb, le malo me moti da pumpa škripne takoj po servisu. Ja drugače pa kot sem napisal v neki drugi temi JUNC nudi veliko užitkov. Včasih pač ni zmožen nadaljevati poti. Tudi Romunska avantura se je končala BP. Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Evo po desetdnevnem čakanju (v sezoni Bolj Malo Wozi) na gumijasto podložko črpalke goriva sem danes zadevo končno sestavil. Dela BP. Jutri pa na test proti BiH in MNE..... PS, v kestlu ni bilo nikakršne svinjarije, rje ali celo vode!
MiNa Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Je kdo poizkusil kaj takega kot je na sliki? Po trditvi "mojstra" je glasnost še vedno v mejah dovoljenega . Ne vem zakaj potem vozim s seboj par kil pleha? Pa še prostora za levi lovček ostane več. Enako vidim, da počnejo tudi lastniki 1200-totk.
TBoxer Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Je kdo poizkusil kaj takega kot je na sliki? ... Jaz ko sem nekaj prčkal na motorju in sem snel lonec, sem za pokušino vžgal motor in je bil zgolj za odtenek bolj glasen. Čisto drugače je, ko pobereš dol še katalizator. :evilgrin: lp
PURPLE Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Jaz ga servisiram pri Avtovalu in meni ga sinhronizira tako kot je v navodilih, na minimumu in pri 3500..... P.S. 3.9. sem narocen na 60K servis bom porocal kaj je bilo menjano..... Si že bil na servisu, mesec dni je naokoli.
matjazek Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 Jaz ko sem nekaj prčkal na motorju in sem snel lonec, sem za pokušino vžgal motor in je bil zgolj za odtenek bolj glasen. Čisto drugače je, ko pobereš dol še katalizator. :evilgrin: lp Js sem mel na GS-u nekaj časa praktično čisto odprt auspuh brez katalizatorja. Poleg tega, da je bil navgravžno glasen, je bilo treba stekleno volno in tiste mrežice menjavati vsakih 15.000. Ko sem nazaj namontiral original auspuh, je motor začel spet neverjetno mirno tečt, prej pa se je vedno nekaj zaganjal. Skratka, original je pa le original. Pa še po tunelih se zdaj spet upam normalno vozit
bmwslo Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Nema zime za eskime , tale se pripravlja za ringarajo zika 1
ZD€N€ Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Nema zime za eskime , tale se pripravlja za ringarajo Tale je pa faca
MiNa Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Vooou! Tale je pa pobrusil stopalke. logarr in ciciban 2
Pechovski Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 Nekak ne vem v kateri temi naj pišem, ker sem bolj malo na tem forumu, bom kar v tej. Kupil sem gs-a 1150, letnik 2001, 35000 prevoženih (upam, da res) in imam par vprašanj. Kakšne izkušnje imate z pooblaščenimi serviserji v Slo. (Selmar, Avtoval...)? Ali je kdo že kdaj menjal sklopko? Meni namreč sklopka, predvsem v peti prestavi in ko motor še ni segret, zdrsne. Ko se motor segreje, zdrsavanja skoraj ni več opaziti. Ali menite, da bo potrebna zamenjava sklopke in koliko to približno stane? Ali kdo pozna kakšnega dobrega serviserja? Lp.
bmwslo Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 Nekak ne vem v kateri temi naj pišem, ker sem bolj malo na tem forumu, bom kar v tej. Kupil sem gs-a 1150, letnik 2001, 35000 prevoženih (upam, da res) in imam par vprašanj. Kakšne izkušnje imate z pooblaščenimi serviserji v Slo. (Selmar, Avtoval..? Ali je kdo že kdaj menjal sklopko? Meni namreč sklopka, predvsem v peti prestavi in ko motor še ni segret, zdrsne. Ko se motor segreje, zdrsavanja skoraj ni več opaziti. Ali menite, da bo potrebna zamenjava sklopke in koliko to približno stane? Ali kdo pozna kakšnega dobrega serviserja? Lp. Avtoval je že dober, pa tudi cene imajo bolj normalne menda. Sam še nisem bil tam (na nobenem pooblaščenem v 8 letih, kar mam BMW-ja ) . Obstaja tudi nekaj mojstrov, ki servis doma nardijo in so res dobri. Sicer se mi pa zdi, da sklopka pri 35 k km nebi smela biti fuč in drset. Mogoče se ti to sam malo "dozdeva". Pa več bodi na forumu, je informacij kolikor jih hočeš gor. Mogoče nam BMW-jašem še kaka skupna turca rata letos
du-le Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 Mogoče nam BMW-jašem še kaka skupna turca rata letos
Pechovski Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Sklopka drsi 100 %. Tako, da če je kdo pripravljen zaupati kakšen kontakt od dobrega serviserja, se priporočam. .) Lp
motorist Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Pri 35k km so res mogli grdo delati z motorjem, da je sklopka hin. Drugače je pa možno, da ti spušča semering na vztrajniku-poznam dva primera ko je bila to krivda za drsenje sklopke. Za menjavo sklopke in/ali semeringa pa je potrebno dati motor "na pol" in je kar veliko dela.
cb500 Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Pozdravljeni BMWjaši Imam manjši problem z nosilci bočnih kovčkov GS1150 GIVI, bili naj bi kot zaščita motorju in nosilci za ALPOS alu. kovčke. Ko jih zmontiram na original luknje po načrtu GIVIJA (katastrofa) ni simetrije, vsak nosilec strelja po svoje. (nimam dve levi, tako,da to nebi smel bit problem ) Vprašujem tiste, ki ste imeli tak problem in veste o čem govorim. Bmw je letnik 2001 Pechovski; Kolega je mel problem s sklopko ko je imel preveč olja v motorju(nad maksimumom) mu je (zalilo) sklopko
cb500 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Nisem mogel čakat pa sem GIVI-jeve nosilce kar razrezal, malo dodal,ojačal, zavaril... malo črne mat v spreju in to je to. Simetrično in ojačano
matjazek Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Po koliko kilometrih se lahko pričakuje pokvarjeno pumpo za bencin? Meni je izgleda moja šla po 135 k.
Greyhound Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Po koliko kilometrih se lahko pričakuje pokvarjeno pumpo za bencin? Meni je izgleda moja šla po 135 k. Kušni jo, ko jo boš vzel ven. Moja je šla pri 7.000 km.
matjazek Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Kušni jo, ko jo boš vzel ven. Moja je šla pri 7.000 km. Ajej, pol bo pa deležna posebne obravnave. Koliko pa si dal zanjo? Da imam mal občutka, preden grem v akcijo ...
MiNa Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Ajej, pol bo pa deležna posebne obravnave. Koliko pa si dal zanjo? Da imam mal občutka, preden grem v akcijo ... Pozdravljen! Orginalna je cca 290€. Dogodivščine okoli pumpe na mojem GS-u (v Romuniji) si mogoče že prebral. Moj je imel takrat cca 5200Kkm. Je pa pumpa pred tem takoj po menjavi filtra za gorivo (Avtoval) dobila precej vreščeč zvok. PS prijazen možakar mi je črpalko, popolnoma enako po izgledu in tudi po podatkih (tlak 3bar, 120l/h) našel v Velenjskem Eurotonu, vendar je takrat ni imel na zalogi. Cena je bila polovična glede na "orginal". Pokliči in povprašaj.
ciciban Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Sklopka drsi 100 %. Tako, da če je kdo pripravljen zaupati kakšen kontakt od dobrega serviserja, se priporočam. .) Lp Če imaš res samo 35K km in ti sklopka drsi je verjetno, da ti je šlo tesnilo na izhodni gredi. Kako je pri "ta novih" nimam pojma. Preveri če ima ohišje v kateri je sklopka spodaj kakšno drenažno luknjo in če je kje kaj mastno. maco47 1
TBoxer Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Če imaš res samo 35K km in ti sklopka drsi je verjetno, da ti je šlo tesnilo na izhodni gredi. Kako je pri "ta novih" nimam pojma. Preveri če ima ohišje v kateri je sklopka spodaj kakšno drenažno luknjo in če je kje kaj mastno. Prvič je omenil, da mu drsi večinoma v 5 prestavi in še to dokler ni ogret. Če bi bilo krivo olje, bi verjetno vedno drselo, al ne? lp
PURPLE Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Zgleda, da bo šla tudi moja bencinska črpalka rakom žvižgat - dobiva vrščeč zvok. Matjažek ti je crknila kr naenkrat ali se je zvok kaj stopnjeval? Mina in kako ti dela ta pumpa iz Evrotona?
ferek Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Morda ni ravno vprašanje za to temo, a ker je ravno aktivna... Kolegu se na RT 1150 (04) cca 70000 km, prižiga lučka za ABS, ko motor ustavi, ugasne, ponovno zalaufa, alarm izgine, pa se žez kakih 30 km štorija spet ponovi? Je problem v tipalu? A delajo bremze ko lučka sveti normalno? seveda brez abs? Morda kakšna ideja, kaj bi lahko bil problem?:surrender:
MiNa Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Zgleda, da bo šla tudi moja bencinska črpalka rakom žvižgat - dobiva vrščeč zvok. Matjažek ti je crknila kr naenkrat ali se je zvok kaj stopnjeval? Mina in kako ti dela ta pumpa iz Evrotona? Pumpo sem nabavil oginalno, ker lani, ko sem jo rabil pri Eurotonu ni bila dobavljiva v doglednem času.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se