Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Morda ni ravno vprašanje za to temo, a ker je ravno aktivna... Kolegu se na RT 1150 (04) cca 70000 km, prižiga lučka za ABS, ko motor ustavi, ugasne, ponovno zalaufa, alarm izgine, pa se žez kakih 30 km štorija spet ponovi? Je problem v tipalu? A delajo bremze ko lučka sveti normalno? seveda brez abs?

Morda kakšna ideja, kaj bi lahko bil problem?:surrender:

Kolikor mi je znano je lahko napaka na "poškodovanem" senzorju, obroču na kolesu, ki daje impulze ali pa celo slab akumulator....

Zavore delujejo normalno. Kot si napisal brez ABS.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Zgleda, da bo šla tudi moja bencinska črpalka rakom žvižgat - dobiva vrščeč zvok.

Matjažek ti je crknila kr naenkrat ali se je zvok kaj stopnjeval?

Mina in kako ti dela ta pumpa iz Evrotona?

Zdravo,

meni je kar nekaj časa dajala signale, da bo crknila, ampak niti nisem vedel, da je to pumpa. Njvečkrat sem mislil, da je tisto piskanje nek piš okoli motorja.

No, potem pa je lepega dne malo pocukal in crknil. Najprej sem mislil, da ga je zalila voda, ampak očitno to ni bilo to.

Trenutno mi dela tako, da motr pelje enih 50 km, potem pa pumpa ribne in po 3-4 urah ko se ohladi, gre spet nadaljnih 50.

Prav zdaj čakam informacije iz Srbije, kjer bi naj bi bile te pumpe mnogo cenejše. Ko izvem, javim.

LP, Matjaž

Objavljeno

Morda ni ravno vprašanje za to temo, a ker je ravno aktivna... Kolegu se na RT 1150 (04) cca 70000 km, prižiga lučka za ABS, ko motor ustavi, ugasne, ponovno zalaufa, alarm izgine, pa se žez kakih 30 km štorija spet ponovi? Je problem v tipalu? A delajo bremze ko lučka sveti normalno? seveda brez abs?

Morda kakšna ideja, kaj bi lahko bil problem?:surrender:

Če se napaka pojavi med vožnjo, ni težava v akumulatorju; v tem primeru bi lučke utripale že od zagona naprej. Najprej je za preverit če je distanca med senzorjem in obročem za impulze v predpisanih tolerancah (spredaj in zadaj), če ne pa je potrebno opraviti diagnostiko na ABS-u.

LP, Skiny

Objavljeno

Je šlo vse skupaj iz slabega na slabše... Motor je začel "čudno trest in ropotat", pod štangasom te je nekaj "sunilo" v rit (kot prebijanje ali elektrošok) in je ugasnil. Pa si ga lahko takoj nazaj prižgal pa spet... Ko sem ga držal na 1500 - 2000 obratov, se je "sunek" fajn začutil na riti in v glasu motorja, samo takrat ne ugasne... med vožnjo težav sicer ni bilo zaznati na na mestu je bil čuden ropot res strah vzbujajoač... sVA SE PRIPELJALA do serviserja (na 20 km 3 x ugasnil (križišča), in 1x resetiral ABS), ki je samo rekel TAKOJ UGASNI.... pRVA DIAGNOZA: Filtri so čisti, lastnik motorja je kolega šele 1 mesec, prevozil max 500 km, servis je naredil prodajalec pred 3 meseci a zgodovina ni ravno preverjena, a najbrž je "šla" cinšpula... a katera, to bo treba ugotovit... upam da ni še kaj drugega... je pa res razpizden...:headbang:, prej je vozil VN 800, na katerem ga je bolel križ, sam crknal mu ni pa nikdar nič...

Objavljeno

Bo moral bit nekaj več kot samo ena vžigalna tuljava. Motor ima namreč dve svečki na valj, vsaka od njih ima ločeno vžigalno tuljavo. Če iskra izgine na eni od obeh svečk gre motor sicer slabše, a ne dela tega kar si opisal...

LP, Skiny

Objavljeno

Bo moral bit nekaj več kot samo ena vžigalna tuljava. Motor ima namreč dve svečki na valj, vsaka od njih ima ločeno vžigalno tuljavo. Če iskra izgine na eni od obeh svečk gre motor sicer slabše, a ne dela tega kar si opisal...

LP, Skiny

JA, dela to kar sem opisal...:trance_33_sleep:

Potrjeno! VŽIGALNA TULJAVA! Preden so naročili novo, so probali zalaufat z eno rabljeno in moped je zapredel b.p.! Za vsak slučaj se bodo zamenjale še svečke... pa obljubljena je res hitra BMW odzivnost... Včeraj naročeno, danes naj bi blo dostavljeno... bomo vidli... o stroških pa poročam... :trance_27_notworthy:

Lučka za ABS? Bomo vidli, če je bila zadeva povezana, ali gre morda za drug problem...:surrender:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

JA, dela to kar sem opisal...:trance_33_sleep:

Potrjeno! VŽIGALNA TULJAVA! Preden so naročili novo, so probali zalaufat z eno rabljeno in moped je zapredel b.p.! Za vsak slučaj se bodo zamenjale še svečke... pa obljubljena je res hitra BMW odzivnost... Včeraj naročeno, danes naj bi blo dostavljeno... bomo vidli... o stroških pa poročam... :trance_27_notworthy:

Lučka za ABS? Bomo vidli, če je bila zadeva povezana, ali gre morda za drug problem...:surrender:

Nisem trdil, da ni vžigalna tuljava, temveč da če je, ni samo ena. Motor ima dve svečki na valj in tudi če ima iskro samo ena od obeh ne sme crknit in na splošno imet opisanih simptomov. Upam, da so preverili delovanje vžiga na vseh svečkah?

LP, Skiny

Objavljeno

Nisem trdil, da ni vžigalna tuljava, temveč da če je, ni samo ena. Motor ima dve svečki na valj in tudi če ima iskro samo ena od obeh ne sme crknit in na splošno imet opisanih simptomov. Upam, da so preverili delovanje vžiga na vseh svečkah?

LP, Skiny

Zamenjali so eno vžigalno tuljavo in vse svečke (prej so probali z rabljeno, da so ugotovili katera je hin)... Laufa BP!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zgleda, da bo šla tudi moja bencinska črpalka rakom žvižgat - dobiva vrščeč zvok.

Matjažek ti je crknila kr naenkrat ali se je zvok kaj stopnjeval?

Mina in kako ti dela ta pumpa iz Evrotona?

Kdo ve kaj sem nalil na tejle črpalki v Gruziji. Po nekaj kilometrih je začela "nova" pumpa dobivat zvok kot tista, ki me je pustila v Romuniji. Še dobro, da sem imel staro s seboj čeprav tudi "vrešči".

Menjava na terenu je mala malca, če le imaš rezervo.

Cisterna je na levi napol zakopana.

post-7865-127825401321_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

:topic:

Zgleda da sem se zmotil glede pumpe. Pred časom nabavil novo čelado, pred tem povišano šibo in zgleda da mi ta kombinacija pri določeni hitrosti ustvarja vrščeč zvok - I hope so.

Objavljeno

:topic:

Zgleda da sem se zmotil glede pumpe. Pred časom nabavil novo čelado, pred tem povišano šibo in zgleda da mi ta kombinacija pri določeni hitrosti ustvarja vrščeč zvok - I hope so.

Pa ja čuješ, če ti tudi na mestu "cvili" ali samo med vožnjo??? :ninja:

lp

Objavljeno

Kako je z zadnjim ležajem pri teh motorjih? Pri kolikih kilometrih ste ga zamenjali, če ste ga?

Objavljeno

Kako je z zadnjim ležajem pri teh motorjih? Pri kolikih kilometrih ste ga zamenjali, če ste ga?

Če je bilo olje vedno (redno) menjano vem, da bivši moj ima 133.000km in še lepo prede worship.gif

Objavljeno

Pozdravljeni! Slučajno kdo ve kje pri nas bi lahko dobil hitro spojko za bencin razen seveda v "zlatarni"?

post-7865-002331300 1278607458_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni! Slučajno kdo ve kje pri nas bi lahko dobil hitro spojko za bencin razen seveda v "zlatarni"?

verjetno pri meni doma

drugače luis graz

Objavljeno

Pozdravljeni! Slučajno kdo ve kje pri nas bi lahko dobil hitro spojko za bencin razen seveda v "zlatarni"?

Za to hitro spojko potrebuješ tudi originalna klešča, ki so za demonrtažo kot tudi za montažo.Ni pa nujno da daš enako spojko saj lahko uporabiš tudi navadno na izvijač dobiš jo v vsaki štacuni z avto deli ali v Merkurju in podobnih trgovinah.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Opažam da je motor s časom zadaj postal nižji. Noge bolje stojijo na tleh s celim stopalom (pa nisem zrasel) in luč sveti vedno višje. Prednapetost zadnjega vzmetenja je nastavljena na max (večinoma vožnja v dveh s prtljago). Ko prednapetost nastavim na min in začnem vrteti, prvih 15 klikov izgleda, kot da gre v prazno, nobenega upora vrtenju, kasneje pa vrtenje postane "normalno" trdo.

Kaj se da naredit?

Objavljeno

zgleda se ti je vzmet posedla in bo treba novo.

Objavljeno

A ima kdo kakšne iskušnje z obnavlanjem amortizerjev (menjavo vzmeti) in kako je v primerjavi z zamenjavo z novim (cenovno in kvalitativno)?

Objavljeno

Opažam da je motor s časom zadaj postal nižji. Noge bolje stojijo na tleh s celim stopalom (pa nisem zrasel) in luč sveti vedno višje. Prednapetost zadnjega vzmetenja je nastavljena na max (večinoma vožnja v dveh s prtljago). Ko prednapetost nastavim na min in začnem vrteti, prvih 15 klikov izgleda, kot da gre v prazno, nobenega upora vrtenju, kasneje pa vrtenje postane "normalno" trdo.

Kaj se da naredit?

Obvezno moraš vzmet zamenjat in to boš noral kar originalno kupit vprašaj na servisu saj to nemore biti nevemkako drago.Blažilec(amortizer) pa ni nujno menjat, če še opravlja svojo funkcijo in nepušča olja!

Objavljeno

A ima kdo kakšne iskušnje z obnavlanjem amortizerjev (menjavo vzmeti) in kako je v primerjavi z zamenjavo z novim (cenovno in kvalitativno)?

Lahko poizkusiš tudi tule, Wilbers je poceni vendar nima tako enostavne regulacije prednapetosti vzmeti kot orginal.

Objavljeno

Kako da nima tako enostavne regulacije prednapetosti vzmeti kot orginal? Misliš ta na Ebay-u?

Ker sem gledal in je 650€ s hidravlično regulacijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!