MiNa Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Kako da nima tako enostavne regulacije prednapetosti vzmeti kot orginal? Misliš ta na Ebay-u? Ker sem gledal in je 650€ s hidravlično regulacijo. Bližnjico sem ti dal do modela za samo 314€ vendar prednapetost reguliraš s posebnim ključem. Tule imaš vse kar najdeš na eBayu od Wilbersa za 314€ do Ohlira za 1494€ vendar v kompletu s sprednjim. Negdo prodaja tudi rabljenega orginal za 350€. Kolega je dal Ohlinsa pred odhodom do Vladivostoka general o obnovit (nisem siguren, če se da obnovit orginal BMW-jev). BTW koliko km pa že imaš?
ftp Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Kilometrov ima 100k + nekaj drobiža. Baje se da obnovit (250-300€) Ma kako je z obnovljenimi amortizerji?
ftp Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Kakšne so razlike med Ohlins-om in Wilbers-om pa obnovljenem originalu? Je Ohlins vreden več denarja?
MiNa Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Kakšne so razlike med Ohlins-om in Wilbers-om pa obnovljenem originalu? Je Ohlins vreden več denarja? Med ohlinsom i wilbersom je 150€ razlike v korist wilbersa vendar mislim, da je ohlins ime, ki nekaj pomeni. Osebno bi se vseeno odločil za "cenejšo" varianto ostanek denarja pa porabil za kakšno pot, Če boš na orginalnem menjal samo vzmet (kot je predlagano) boš sigurno slej kot prej moral opraviti še ostalo, menjava tesnil itd 100k kilometrov le ni tako malo. Pred dnevi sem govoril z motoristom iz gorenjske odpravlja se v Gruzijo. Menjal je oba amortizerja, pravi, da je razlika občutna. Napiši v iskalnik "obnova amortizerjev". Veliko se po forumih piše o tej zadevi tudi o tem kako so z obnovljenimi amortizerji uporabniki zadovoljni.
ftp Objavljeno Avgust 29, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2010 Koliko bi pa prišlo prav nastavitev kompresije na GS-u(dražji amortizer)?
MiNa Objavljeno September 1, 2010 Opozori Objavljeno September 1, 2010 Koliko bi pa prišlo prav nastavitev kompresije na GS-u(dražji amortizer)? Bolj kot nastavitev "kompresije" je to " preload" vzmeti. S tem povečas prednapetost vzmeti pri večji obremenitvi motorja. To so tisti "kliki", ki si jih opisal v enem od postov. Razlika v ceni pri Ohlinsu je cca 150€. Tudi pri navadnem cenejšem amortizerju je moč prednapeti vzmet vendar s posebnim ključem in med posegom ponavadi "hodiš" po kolenih. Wilbers hoče za sprednji amortizer 360€ za zadnjega pa 549€ http://www.motorcycle-suspension.com/listen_usa/federbeine.pdf. http://www.ohlins.com/Products/MountingInstructions/MI_BM942.pdf Ohlins pa je kar nekaj dražji. Seveda pa še vedno ostane "obnova" orginalnega 33532335725 tole je koda http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51759&rnd=03192010 lp, Mirč
ftp Objavljeno September 1, 2010 Opozori Objavljeno September 1, 2010 (popravljeno) Wilbers zadnji 549€ + 169€ hidravlično nastavljanje. Ohlins ima 3 vrste zadnjega amortizerja za GS-a. BM 542 je krajši (nižji motor) mi ne pride v poštev BM 940 nastavitev prednapetosti (hidravlična) in povratka (rebound) BM 540 nastavitev prednapetosti (hidravlična), kompresije (compression) in povratka (rebound) Med zadnjima dvema je za 200€ razlike. A je nastavitev kompresije toliko pomembna na GS-u in vredna +200€? Popravljeno September 1, 2010. Popravil ftp
matjazek Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 Hm, tole bo tudi mene počćasi doletelo na 1100. Zaenkrat zadevo rešujem še z zategovanjem vzmeti z unim gumbom, pa se mi zdi, da še vedno lepo vozi. Amortizer pa še drži, tako da bo nekaj časa kar ostalo tako. Ampak kar dopisujte se še naprej an to tem, ker mi bo (na žalost) slej ko prej aktualna. LP, M.
ftp Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 Jaz ga imam že nekaj časa našponanega do konca. Sam se še lepo peljem v dvoje s prtljago pa se kar zibamo. Koliko kilometrov pa imaš na 1100?
matjazek Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 Jaz ga imam že nekaj časa našponanega do konca. Sam se še lepo peljem v dvoje s prtljago pa se kar zibamo. Koliko kilometrov pa imaš na 1100? Sam ga mam našponanega na približno polovici, kar je pa bolj našpanano, me pa pol že križ boli. Kilometrov pa je ene 140.000
ftp Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Lepi kolometri. Si imel kakšne težave v teh letih?
MiNa Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Lepi kolometri. Si imel kakšne težave v teh letih? Saj jenapisal, da ga boli križ .
matjazek Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Lepi kolometri. Si imel kakšne težave v teh letih? 1x (letos) me je pustil na cesti zaradi bencinske pumpe, pred časo zamenjal kuplongo in ležaj zadaj, druga pa nič posbnega...olje, bremz ploščice, ipd.
bica Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 (popravljeno) Koko se obnese ta sipa? Jo kdo ima? http://www.wunderlic...&prodid=8110065 Popravljeno November 23, 2010. Popravil bica
matjazy Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 Imam težavico s svojim GSom, ki je v teh dneh malce nadležna... Desna ročka ne greje več. Ima kdo kakšne izkušnje s tem, preden se preveč vneto pravim raziskovat?
MiNa Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Imam težavico s svojim GSom, ki je v teh dneh malce nadležna... Desna ročka ne greje več. Ima kdo kakšne izkušnje s tem, preden se preveč vneto pravim raziskovat? Najdi in odklpi konektor, izmeri upornost (desna je vrtljiva mogoče je prekinjena žica), da ugotoviš kaj sploh je problem. Če dejansko ne deluje grelec se odloči orginal ali zamenjava s kakšnimi neorginalnimi ponavadi precej "ceneje". Prva opcija v "zlatarno" z orginalnimi deli kupiš namestiš in spet bo grelo. Druga pa je, da kupiš grelce jih montiraš in spet bo grelo le dela bo nekaj več.
ghibli Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Pozna kdo kakšnega, ki bi ga prodal? Pa ne mi ponujati kakšn šit iz Italije ali podobno. V sredo sva z prijatlom "bmw"-jem šla vse do Milana kupiti GSa, ki je na fotkah bil čudovit po besedah prodajalca celo eno leto garancije blablablabla da bi na koncu videla kupdreka z nalepko BMW. Skratka kupujem GSa, ki je v odličnem-dobrem stanju, servisna zgodovina, ABS, kufri,slovensko poreklo ni pogoj, realni kilometri in seveda realna cena in ne "slovenska cena"* *slovenska cena- dobesedni prevod: vozilo pri določenih lastnikih nepojasnjeno pridobiva na vrednosti in jo z leti in prevoženimi kilometri ne zgublja, vsa dodatna oprema se plačuje ekstra in po višji ceni od tržne, servisne zgodovine ni ker ga je sam servisiral in kdo še te knjigice in račune hrani, slovensko poreklo z homologacijo iz KP ali MB...
zzigon Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Pozdravljeni, slučajno komu doma leži, kupim: zadnja/sopotnikova LEVA stopalka (fussroster) z nosilcem za BMW R1150GS PM ali zzigon@gmail.com lp ž
bmwslo Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Se mi zdi, da imaš kar huda merila. Seveda bi vsak rad tako kupil, sam prodajalci po moje ravno niso naklonjeni temu :evilgrin: Upam, da boš kaj dobrega dobil
mamkabozja Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Mislim da 5000eur in 50.000km za motor ni prav veliko. Če pa gledaš novega te cena kar v prsih stisne. Za ta denar dobiš motor ki ga boš dolgo, dolgo vozil. Z malo sreče bosta čez leta skupaj postala starodobnika. Veliko sreče pri nakupu. monsterogi 1
bsajnkar Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Pozna kdo kakšnega, ki bi ga prodal? Pa ne mi ponujati kakšn šit iz Italije ali podobno. V sredo sva z prijatlom "bmw"-jem šla vse do Milana kupiti GSa, ki je na fotkah bil čudovit po besedah prodajalca celo eno leto garancije blablablabla da bi na koncu videla kupdreka z nalepko BMW. Skratka kupujem GSa, ki je v odličnem-dobrem stanju, servisna zgodovina, ABS, kufri,slovensko poreklo ni pogoj, realni kilometri in seveda realna cena in ne "slovenska cena"* *slovenska cena- dobesedni prevod: vozilo pri določenih lastnikih nepojasnjeno pridobiva na vrednosti in jo z leti in prevoženimi kilometri ne zgublja, vsa dodatna oprema se plačuje ekstra in po višji ceni od tržne, servisne zgodovine ni ker ga je sam servisiral in kdo še te knjigice in račune hrani, slovensko poreklo z homologacijo iz KP ali MB... Ja, poznam . Na pol aktivno ga prodajam jaz. Imaš ga na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) - ni sicer navadni gs temveč adventure, letnik 2003. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4421546 Če te zanima:gsm 031 690 676. LP Bojan
beki Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Pozdravljeni, slučajno komu doma leži, kupim: zadnja/sopotnikova LEVA stopalka (fussroster) z nosilcem za BMW R1150GS PM ali zzigon@gmail.com lp ž Lahko poiščeš mojo (brez nosilca) na relaciji Logarska - Jezersko!!!!!!!
Bremzer Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 (popravljeno) Skratka kupujem GSa, ki je v odličnem-dobrem stanju, servisna zgodovina, ABS, kufri,slovensko poreklo ni pogoj, realni kilometri in seveda realna cena in ne "slovenska cena"* *slovenska cena- dobesedni prevod: vozilo pri določenih lastnikih nepojasnjeno pridobiva na vrednosti in jo z leti in prevoženimi kilometri ne zgublja, vsa dodatna oprema se plačuje ekstra in po višji ceni od tržne, servisne zgodovine ni ker ga je sam servisiral in kdo še te knjigice in račune hrani, slovensko poreklo z homologacijo iz KP ali MB... Par let boš moral še počakat! za to ceno in tak motor z vsem kar navajaš! Mogoče jim cene kaj padejo leta 2013 ko pride NOV boxer vodno hlajen ! Ps;pozabljaš, da kupuješ BMW-eja ! Popravljeno Februar 17, 2011. Popravil Bremzer maco47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se