Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

si delal crash test??

Ma ne! previsoke pločnike imajo brez sestopov za vozičke. Prometni znak se je pa kar pojavu tam.....na pločniku.:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Gs1150 umrla razsvetljava komplet razen štop luči.

tudi žmigavci in hupa

varovalke so ok. releji tudi ok.

Je slučajno mel ker tak problem, da ne iščem po motorju.

Ko sem ga hladnega vžgal, prižgal luči...in ko sem ga ponovno s( čokom) vžgal, luči ni bilo več ????:unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gs1150 umrla razsvetljava komplet razen štop luči.

tudi žmigavci in hupa

varovalke so ok. releji tudi ok.

Je slučajno mel ker tak problem, da ne iščem po motorju.

Ko sem ga hladnega vžgal, prižgal luči...in ko sem ga ponovno s( čokom) vžgal, luči ni bilo več ????:unsure:

Preglej kable do stikal na ročkah. Lahko, da je kakšen zaradi gibanja krmila prekinjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne! previsoke pločnike imajo brez sestopov za vozičke. Prometni znak se je pa kar pojavu tam.....na pločniku.:whistle:

Kabli se strgajo v bužirki pri križu(tanku) ne pri ročki.Sem pred časom sigurno na 10-tih policajskih to popravljal !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kabli se strgajo v bužirki pri križu(tanku) ne pri ročki.Sem pred časom sigurno na 10-tih policajskih to popravljal !!!

Kable do stikal na ročkah pomeni, kompleten kabel od konektorja pod tankom do uvoda v ročke.

cb500, če se ne motim si pred kratkim "podiral" motor mogoče je vzrok samo kakšen iztaknjen konektor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem :beer1: kjerkoli.

rele zamenjal, sedaj ni hupe :whistle: . Jermen je bil na servisu menjan na 50 000 in rezerva je v kufru

en mali beksl in to je to (novega bo pa treba nabavit za hupo)

lp.Robi

post-16083-0-37170200-1308665918_thumb.jpg

post-16083-0-15151200-1308665994_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V prihodnjih dneh imam namem menjati olje v menjalniku. Zanima me ali lahko motor stoji na centralnem štenderju in izteče ven vse olje ali ga je potrebno dati na kolesa in nagniti k sebi. Nevem kako je oblikovan "karter"? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prihodnjih dneh imam namem menjati olje v menjalniku. Zanima me ali lahko motor stoji na centralnem štenderju in izteče ven vse olje ali ga je potrebno dati na kolesa in nagniti k sebi. Nevem kako je oblikovan "karter"? Hvala.

Dovolj bo kar na glavno stojalo. Na koncu ga malo nagneš (seveda to storiš pri toplem menjalniku). Moj nasvet zamenjaj še olje v kotnem prenosu.

Transmission Gear Oil Change

Tools Parts

hex bit socket – 8mm gear oil, synthetic (75W/90) 1000cc

socket – 13mm crush washers

ratchet - drain plug

short extension - fill plug

oil drain pan

carb or brake cleaner

torque wrench

clear tubing (tygon)

funnel

measuring cylinder (photo store)

rag

1. Put the bike on the centerstand.

2. Place the oil drain pan under the drain plug.

3. Remove the drain plug on the right side of the transmission just above the

brake pedal, 8mm bit hex socket. (R1100GS transmission drain plug is just below

the fill plug, hidden up the “tunnel”, 13mm socket).

4. Remove the fill plug on the right side of the transmission just above the drain

plug, 8mm hex bit socket.

5. Clean the metal filings from the magnetic drain plug using a rag and carb or

brake cleaner.

6. Install the drain plug using a new crush washer, torque to 22 ft.lb. (30 Nm).

(Some R1100GS do not use a crush washer on the transmission drain plug).

(Some R1100GS torque the drain plug to 17 ft.lb. (23 Nm)).

7. Fill the transmission with 1000cc (1.06 qt.) of synthetic gear oil using the

flexible tubing and a funnel – fill to the bottom edge of the filler hole.

Note: I use tygon tubing from the hardware store – one end goes into the fill hole

and a funnel is inserted into the other end.

8. Install the fill plug using a new crush washer, torque to 22 ft.lb. (30 Nm)

(Some R1100GS torque the fill plug to 17 ft.lb. (23 Nm)).

Več o ostalem vzdrževanju "bembure" pa lahko prebereš tukaj.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mina hvala za info. Imam komplet vseh treh olj, motor - klasika Motul 15w50, menjalnik procycle SEA 75W-140 - vollsynthetisch GL5 in kotni prenos Castrol EPX 90 - GL5. Motul je preverjen za ostala dva pa upam, da bosta tudi odgovarjala "Helgi".

post-12240-0-17564500-1311323546_thumb.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na mojem GS1100 se je začel pojavljat en čuden zvok, ko je motor v leru. Ko stisnem sklopko zvok utihne.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi to lahko bilo? Motor ima slabih 150000, sklopka je bila menjana pri okoli 80.000 in še zaenkrat ne drsi.

Hvala in LP, M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem GS1100 se je začel pojavljat en čuden zvok, ko je motor v leru. Ko stisnem sklopko zvok utihne.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi to lahko bilo? Motor ima slabih 150000, sklopka je bila menjana pri okoli 80.000 in še zaenkrat ne drsi.

Hvala in LP, M.

Če utihne, ko stisneš sklopko je eden od LEŽAJEV v menjalniku.Spusti olje v menjalniku v čisto posodo in če opaziš metalne opilke v olju takoj daj popravt menjalnik-zanmenjat ležaje sicer bo škoda dosti večja, ko ti uniči še kak zobnik ali načne osovino !:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je kdo v fazi kupovanja BMW R 1150 GS-a, je moj naprodaj :)

prodal bi ga izključno zato, ker bi mi trenutno denar prišel prav, drugače bi ga zagotovo obdržal dalje. Dela namreč popolnoma brezhibno in je preprosto zakon! :)

več na: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=86881

za ogled slik morate biti prijavljeni, če pa koga zanima, pa lahko pošljem kakšne še na mejl :)

je tudi na avto.netu

post-1758-0-16329600-1318061440_thumb.jpg

post-1758-0-74331700-1318061316_thumb.jpg

post-1758-0-37402200-1318061298_thumb.jpg

post-1758-0-49720700-1318061345_thumb.jpg

post-1758-0-00652500-1318061386_thumb.jpg

post-1758-0-16329600-1318061440_thumb.jpg

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je kdo v fazi kupovanja BMW R 1150 GS-a, je moj naprodaj :)

prodal bi ga izključno zato, ker bi mi trenutno denar prišel prav, drugače bi ga zagotovo obdržal dalje. Dela namreč popolnoma brezhibno in je preprosto zakon! :)

več na: http://forum.bmwslo....ead.php?t=86881

za ogled slik morate biti prijavljeni, če pa koga zanima, pa lahko pošljem kakšne še na mejl :)

je tudi na avto.netu

lp

ž

Mal težka bo za 11 + let (spomladi čez ca 3 mesece bo 12 let) z ca 100K kil. star model (1150) tretji lastnik, prodat za 1/3 ++ takratne cene motorja !:hmm:

Ps.če boš dal za pametno ceno imam kupca,starejši možak obrtnik išče nekaj takega ! Garantirati boš moral samo porabo olja kot si napisal ! Lp moj Gsm v avtarju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je to potisni ležal.....

Lep pozdrav,na mojem Bmw-ju 1150 mi ropoče loputa za zrak (desna) na "frgazarju" ali ima kdo kakšno idejo kako to popraviti, ne vpliva na vožnjo, vendar je zelo moteče, če pa kupim komplet konektor(same lopute se ne da) je pa baje zelo drag

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal težka bo za 11 + let (spomladi čez ca 3 mesece bo 12 let) z ca 100K kil. star model (1150) tretji lastnik, prodat za 1/3 ++ takratne cene motorja ! :hmm:

Ps.če boš dal za pametno ceno imam kupca,starejši možak obrtnik išče nekaj takega ! Garantirati boš moral samo porabo olja kot si napisal ! Lp moj Gsm v avtarju

maš PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni. Zanima me, če ima kdo za prodati ščitnike za roke za BMW 1150 GS? Prosim, naj me kontaktira. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..sem hotu prehtet, pa nism. in zdej mam na desnem pokrovu cilindra lukno in bi rabu novo (staro)

ce ma kdo kero viska -> mejl na nexus6.nexus6@gmail.com

hvala lepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena novega bo tam okoli 100 € Rabljenga boš težko dobil, da ni že poškodovan. Jaz imam za 1150 2003 in dalje levega malo poškodovanega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je kdo tle menjal štarter. Rabim samo en del (okvir), ki se ponavadi ne uniči ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!