Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno

še zadnji :topic: : dajte malce povprašat naokoli, če koga zanima (prijatelj prodaja)...

grazias... :afro1:

Objavljeno
Imel enak "problem" z 1100 rs, l. 94. Klenkalo je včasih pod polno obremenitvijo - npr. v hrib s polnim gasom, se pa ni povečevalo s časom. Motor sem potem prodal (ne zaradi tega), tako da ti žal ne morem pomagat.

hmm to se meni dogaja pri mojem GS-u, tudi pri polni obremenitvi pa samo pri določenih obratih, tam okoli 3500 - 4000...kaj pa je vzrok za to?? a bi moral peljat kaj ventile naštelat a kaj??

Če ga pa normalno vozim je pa vse ok...?Na cajte me malo moti, sploh ko recimo z naloženim motorjem v kakšen klanec prehitevaš...

Objavljeno (popravljeno)

Imam tudi jaz iste težave. Tankaj 98 ali 100oktanski bencin in bo motor precej manj klenkal.

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno
še zadnji :topic: : dajte malce povprašat naokoli, če koga zanima (prijatelj prodaja)...

grazias... :afro1:

jaz bi bil kandidat, samo šele marca 2006.... :grim

(ni$$$cajtapress)

Objavljeno
Imam tudi jaz iste težave. Tankaj 98 ali 100oktanski bencin in bo motor precej manj klenkal.

bom res probal z bencinom, sem pa že dosti bral o tem na nemških straneh, pa tud jamrajo. No a kdo mogoče ve zakaj to nastane, pa a je lahko kaj nevarno za mašino??

Objavljeno

Glede na to, da je GS potovalna endura (tud za kako črno Afriko), a naj ne bi bil ta motorčič manj občutljiv na slabšo kvaliteto bencina (oziroma nekoliko nižje oktane)??? Zakaj bi torej to težavo reševal z višje oktanskim bencinom???

Resno sprašujem, ker se mi zdi manjša občutljivost potovalne endure na bencin pomembna prednost pri odločitvi za nakup.

Še eno vprašanje: R1200gs ima nekoliko bolj ''navito'' mašino kot 1150 - ali je zato mogoče mašina od 1200 bolj občutljiva na kvaliteto goriva???

tnx

Objavljeno

tukaj je opisano ko se je en nemec nekaj ukvarjal s tem in hodil od servisa do servisa...no mogoče podcenjujem ampak na kakšno strokovno pomoč ne vem če lahko računam, da bi peljal in bodo uštimali tako kot se zagre.

Klingeln I

Klingeln II

Prov en dan se bom zapeljal mimo AA (Avto Aktiva) da vidim kaj bodo povedali....

Objavljeno
Še eno vprašanje: R1200gs ima nekoliko bolj ''navito'' mašino kot 1150 - ali je zato mogoče mašina od 1200 bolj občutljiva na kvaliteto goriva???

tnx

če se ne motim ima R 1200 GS tudi neke čipe zraven pri vbrizgu goriva, ki jih menjaš če se potikaš po krajih z slabšim bencinom. torej z normalnim čipom do afrike pol pa menjava, tako nekako so vsaj zagotavljali.

se ne spomnim točno, bi nagaya menda vedla kaj točno so razlagali in pisali v tehničnih podatkih!

Objavljeno
Glede na to, da je GS potovalna endura (tud za kako črno Afriko), a naj ne bi bil ta motorčič manj občutljiv na slabšo kvaliteto bencina (oziroma nekoliko nižje oktane)???

tnx

Zadnji GS-i za Afriko so bili zračno hlajeni. Ostalo je marketing in ljudje, ki se hranijo z miti, ki jim jih sčarajo. Sploh pa. Malo pobrskaš po spletu in najdeš frike, ki prečijo kontinente s skuterji ali sportaši in najdeš GS-e, ki ne zapeljejo na cesto (?) brez članstva v ADAC-u.

Resno sprašujem, ker se mi zdi manjša občutljivost potovalne endure na bencin pomembna prednost pri odločitvi za nakup.

Prebral sem na metre postov na raznih boxer forumih, zato bi prej prečil Saharo z rabljeno japonsko enduro, kot z R 1200 GS. Pa sem fen boxerjev, da ne bo pomote.

Še eno vprašanje: R1200gs ima nekoliko bolj ''navito'' mašino kot 1150 - ali je zato mogoče mašina od 1200 bolj občutljiva na kvaliteto goriva???

Menda ne, ker ima vsak valj svoje tipalo klenkanja. Pri Touratechu so se z R1200 GS pojali po Andih (tja do 4 jurje visoko) z bencinom, ki je imel kakih 80 oktanov, pa ni bilo težav.

robberrt dobri linki.

Objavljeno
tukaj je opisano ko se je en nemec nekaj ukvarjal s tem in hodil od servisa do servisa...no mogoče podcenjujem ampak na kakšno strokovno pomoč ne vem če lahko računam, da bi peljal in bodo uštimali tako kot se zagre.

Klingeln I

Klingeln II

Prov en dan se bom zapeljal mimo AA (Avto Aktiva) da vidim kaj bodo povedali....

Pa za tiste ki se nam niti ne sanja nemščina, kaj pravijo na teh dveh povezavah?

Objavljeno

pravjo da so mogl vse sami (vozniki in tunerji) pogruntat

BMW kot firma ni mela pojma in niti ni hotla razumet tezav voznikov

da se govori on nekem uzitki pri voznji, BMW ne razume

ce klenka, pac potrpis <BMWpress>

vztrajno so zatrjevali da se nobena msina ni bla unicena zaradi tega klenkanja

itak, ce bi bla najbrz nebi nc hotl slisat o zamenjavi

in se pol ko so pogruntal zakaj se vse skup dogaja ni BMW hotel povzeti njihovega stalisca niti se ni izrazil do njihove resitve

skratka od BMW na vseh nivojih ne mores pricakovati nic

se najmanj skrb o posameznikovem zadovoljstvu

vse je v statistikah, ce VI niste zadovoljni z necim, vam ne bomo pomagali, prodajte in kupite drug motor, v splosnem nasim motorjem nic ne manjka in nam ni v interesu raziskovat primere nezadovoljstva posameznikov

nasih stalisc ne bomo spreminjali

(p.s. hvala za vas denar)

moj nasleden motor bo model ki je star minimum 10 let in so ga mojstri popolnoma s-hack-ali, samo tako mas moznost da kej spremenis

mislm, ne morm dovolj izrazit nezadovoljstva do take obravnave potrosnika

ce bi bil jest sef bi s kolom okrog hodu, vsako stranko majo da v nulo postrezejo

vsi postopki obravnave stranke morajo biti stranki v vsakem trenutku na vpogled in po potrebi morajo obstajati mehanizmi eskalacije, Jeb* se men za dnar ki ga zapravim, sele podpora za casa uporabe izdelka men prinese zadovoljstvo, ko vem da skrbijo za mene, produkt in zadovoljstvo pri uporabi produkta

ampak ne, takoj ko kups, si na svojem

gor dol garancija, samo popravjo symptome, ne pa bolezni

in se prepricat jih ne mors v odpravo bolezni

jemlejo ene tablete da te zmeri narobe razumejo :SS :SS :SS

vedno mora obstajati konstruktiven dialog med stranko in zastopnikom oz. serviserjem

(ojoj, don't get me started)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

evo eno vprašanje če se je komu dogajalo :

pri hitrostih med 50 in 80 če spustim belanco mi mal trese, pa gume so bile nove pred 5000km, prvo kolo je scentrirano sem ga imel pri vulkanizerju in je bilo točno tolk uteži gor kot jih je dal ob menjavi gum, zadnjo potem nisem probal, sploh ne vem od kje bi se lahko prenašalo?? Spredej tudi če rukaš sem ter tja, gor dol ni nikjer lufta....

Je imel mogoče kdaj kdo kakšne podobne težave, a je možno da je na zadnjem kolesu kakšen ležaj kje fuč pa da se prenaša, nimam več idej, mogoče kardan kej prenaša????

hvala za pomoč

Objavljeno

Čudne reči se dogajojo telim vašim zlata vrednim BMW-jem :P

Objavljeno (popravljeno)
evo eno vprašanje če se je komu dogajalo :

pri hitrostih med 50 in 80 če spustim belanco mi mal trese, pa gume so bile nove pred 5000km, prvo kolo je scentrirano sem ga imel pri vulkanizerju in je bilo točno tolk uteži gor kot jih je dal ob menjavi gum, zadnjo potem nisem probal, sploh ne vem od kje bi se lahko prenašalo?? Spredej tudi če rukaš sem ter tja, gor dol ni nikjer lufta....

Je imel mogoče kdaj kdo kakšne podobne težave, a je možno da je na zadnjem kolesu kakšen ležaj kje fuč pa da se prenaša, nimam več idej, mogoče kardan kej prenaša????

hvala za pomoč

Če ti pa lahko odgovorim na tole, je pa ponavadi treba gumo centrirati 2x "po pravilih", ker se po cca. 1000 km šele dodobra uleže, pol pa še enkrat na centrirni stroj, pa bo 95% dobr. .) Lahko je pa tud škart guma, pa centrirni stroj tega ne zazna.

Tud sam sm že mel ta problem, pa ne enkrat :angry:

Popravljeno . Popravil CAPIROMZY
Objavljeno
Čudne reči se dogajojo telim vašim zlata vrednim BMW-jem  :P

Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno!

motor dela, so zgolj vprašanja

Objavljeno

:oops: za :topic:

Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno!

Tole bi pa mirno lahko zapisali kot izjavo tedna, če ne meseca :worship: :yes:

Tale stavek pride prav na vsakem koraku našega življenja :)

Objavljeno
evo eno vprašanje če se je komu dogajalo :

pri hitrostih med 50 in 80 če spustim belanco mi mal trese, pa gume so bile nove pred 5000km, prvo kolo je scentrirano sem ga imel pri vulkanizerju in je bilo točno tolk uteži gor kot jih je dal ob menjavi gum, zadnjo potem nisem probal, sploh ne vem od kje bi se lahko prenašalo?? Spredej tudi če rukaš sem ter tja, gor dol ni nikjer lufta....

Je imel mogoče kdaj kdo kakšne podobne težave, a je možno da je na zadnjem kolesu kakšen ležaj kje fuč pa da se prenaša, nimam več idej, mogoče kardan kej prenaša????

hvala za pomoč

Katere gume imaš gor?

Imel sem Metzeler Tourance - bila "falš" guma, so mi dali novo prednjo in je OK!

Objavljeno
Katere gume imaš gor?

Imel sem Metzeler Tourance - bila "falš" guma, so mi dali novo prednjo in je OK!

o

ja pa ravno metzeler tourance je, hmmm kako pa si jim dokazal da je bla guma z napako?? Moje imajo sedaj že 6000km, profila pa skorej tolk kot nove....

Če bi lahko dokazal da je napaka na gumi potem bi mogoče lahko reklamacijo uveljavil??

Objavljeno
evo eno vprašanje če se je komu dogajalo :

pri hitrostih med 50 in 80 če spustim belanco mi mal trese, pa gume so bile nove pred 5000km, prvo kolo je scentrirano sem ga imel pri vulkanizerju in je bilo točno tolk uteži gor kot jih je dal ob menjavi gum, zadnjo potem nisem probal, sploh ne vem od kje bi se lahko prenašalo?? Spredej tudi če rukaš sem ter tja, gor dol ni nikjer lufta....

Je imel mogoče kdaj kdo kakšne podobne težave, a je možno da je na zadnjem kolesu kakšen ležaj kje fuč pa da se prenaša, nimam več idej, mogoče kardan kej prenaša????

hvala za pomoč

Tudi jaz imel iste probleme in ko sem Tourance zamenjal za Anakee je tresenje izginilo.

Je pa kolega imel zelo izrazite težave s tresenjem in so mu gumo zamenjali.

Objavljeno
o

ja pa ravno metzeler tourance je, hmmm kako pa si jim dokazal da je bla guma z napako?? Moje imajo sedaj že 6000km, profila pa skorej tolk kot nove....

Če bi lahko dokazal da je napaka na gumi potem bi mogoče lahko reklamacijo uveljavil??

Ne se sikirat, pokličeš v MotorJet v MB in jim razložiš zadevo. Ne komplicirajo, ker poznajo zadevo. Jaz sem z gumo naredil cca 2500km, ker sem šel ravno na pot. Ko sem prišel nazaj so mi jo pa zamenjali. Seveda moraš to poslati nazaj njim. Stori to čimprej, če ne boš res ostal "tresočih rok" :lol1:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Original BMWjeve šipe za GS obstajata samo dve varianti, navadna GS-ova in malo povišana in poširjena, kot jo ima Adventure. Vse ostale šipe so dodatna oprema drugih proizvajalcev.

Jaz imam MRA Varioscreen in se mi zdi, da je od teh najvišja, pa še višino zgornjega dela je mogoče nastavljati. Kot rečeno, piha malo manj, samo vrtinci so pa še vedno.

Če želiš uporabit adventurejevo šipo potrebuješ še stranske nastavke(distančnike), kjer se šipa pritrdi na ohišje stevcev. Ker je šipa širša, so tudi tvoji nastavki malo preozki:

post-689-1128405347_thumb.jpg

Objavljeno

zanimivo, pomoje bom kar tole šipo zdejle čez zimo gor namontiral

No ja kaj se je pa včerej nardilo, mladost je norost, nevednost.

Kupu bele šipce za na žmigovce in ker so seveda nove sem mal namazov vijake ko sem dajal skupaj. In namesto da bi vzel kakšno žajfo sem imel ravno keten spray pri roki pa sm vsak šrauf cist mal notr pomoču. In zjutrej ko pridem v garažo pogledat spet mal motor, primem za šipco pa ostane v roki...in so se tisti utori k je navoj narejen čist zmehčal...in to pri vseh ki sem jih dal gor!! :eek:

trapasta napaka, ampak previdnost če bo kdo kaj takega montiral... :yea2:

Objavljeno

ne šraufam baš dosti, zato me zanima, zakaj bi šraufe namakal v žajfo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!