Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno

..sem hotu prehtet, pa nism. in zdej mam na desnem pokrovu cilindra lukno in bi rabu novo (staro)

ce ma kdo kero viska -> mejl na nexus6.nexus6@gmail.com

hvala lepa.

Pozdravljen!

Če pokrov ventilov ni preveč poškodovan, bi mogoče lahko poskusil zavariti s tole zadevo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest mam levega (novega) za 2002L

rabim levi pokrov cilindra ga mogoče kdo ima

Objavljeno

letnik 2000 ma eno svečko

Tule preveri kataloško stevilko.

Objavljeno

rabim levi pokrov cilindra ga mogoče kdo ima

mam. Sem ti poslal na mejl...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Malo pozno pa vendar....če še rabiš pokrov ventilov (Levi)-ga lahko dobiš pri meni....,mi samo leži, in ne rabim ker imam 1200rt-ja

lp

lado

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav,

Iščem ščitnike za roke od BMW-ja za namontirat na TDM-a:

71607652330 / SET HAND PROTECTOR

Če ima morda kdo za prodat rabljene ali pa pozna koga ki bi jih prodajal, vas prosim če mi sporočite, lahko kr na ZS.

Hvala,

t3hnik

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Malo pozno pa vendar....če še rabiš pokrov ventilov (Levi)-ga lahko dobiš pri meni....,mi samo leži, in ne rabim ker imam 1200rt-ja

lp

lado

Če gre za - spark plug cover, bi ga jaz kupil rabim pa u stvari oba dva.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene pa zanima če je med vami kaka dobra duša, ki bi mi osebno pokazala (se razume, da ne bi bilo zastonj) kako se opravi sinhronizacija cilindrov pri bmw-ju r1150gs.

Namreč, po več letih sem se prvič opogumil in poskusil to narediti sam, pred tem sem si prebral malo morje raznega gradiva, mnenj, postopkov itd. (kar mi je najbrž tudi nekoliko zmešalo pojme), pa sem se lotil. Rezultat ni kdo ve kaj, motor vrti slabše kot prej :jezen .

V bistvu mi ni jasno, koloni na testerju (doma narejen, deska, plastična cev pa olje v njej) sta uravnovešeni, motor pa vrti, da je katastrofa, pa obrati so na 500 na minuto! Obup.

Objavljeno

Hi, če si se držal navodil potem bi moral uspet. Jaz sem na bivšem GS-u opravil brez problema. Poskusi pogledat še tole (Throttle body synch) mogoče bo potem šlo.

Objavljeno

A-ha. Bom pogledal. Še prej pa bom moral nabaviti par dobrih ventilatorjev, namreč, segrevanje motorja je kar zoprno. GS je super motorček le ta sistem hlajenja ima po mojem svoje slabe plati. Pred leti sem šel v Grčijo skozi Albanijo in v Tirani je bil tak promet, da se ni nikamor prišlo. Bilo je poletje, huda vročina in olje se je tako segrelo, da je display za temperaturo kazal 7 črtic. Od takrat se v poletnih mesecih pridno izigibam natrpanih centrov mesta... To pregrevanje me je lovilo tudi med sinhroniziranjem.

Bomo že nekako.

Hvalahvala

Objavljeno

Problem "pregrevanja" v takšnem primeru rešiš z dvema 12V ventilatorjema iz računalnika pred hladilnikom olja določena serija RT je imela to orginal.

Objavljeno

Ja, bom moral dva ventilatorja nabavit pa bo. Sem si ogledal link, je kar fajn, če bi prej vedel zanj bi bilo marsikaj bolj jasno :wallbash:. Še vedno pa mi ne gre v račun kako imam lahko pri prostem teku tako nizko število obratov. Namreč, prosti tek sem skušal naštelat s tema dvema medeninastima vijakoma, pa sem ju že blizu dveh krogov odvil, koloni na testerju sta bili ok pa obratov je bilo tam nekje 500/min.<p>Mah...

Objavljeno

Ja, bom moral dva ventilatorja nabavit pa bo. Sem si ogledal link, je kar fajn, če bi prej vedel zanj bi bilo marsikaj bolj jasno :wallbash:. Še vedno pa mi ne gre v račun kako imam lahko pri prostem teku tako nizko število obratov. Namreč, prosti tek sem skušal naštelat s tema dvema medeninastima vijakoma, pa sem ju že blizu dveh krogov odvil, koloni na testerju sta bili ok pa obratov je bilo tam nekje 500/min.<p>Mah...

Sem že malce pozabi, ampak če se prav spomnem...

1.v prostem teku: z levim nastaviš obrate 1100+-50, in potem z desnim sinhroniziraš, da enako vlečeta.

2. pri povišanih obratih (4000): pa štimaš zajle na grlih.

lp

P.S. Če pa sem mimo ustrelil, naj me prosim kdo popravi...

Objavljeno (popravljeno)

Sem pokukal na stare plonk ceglce... in sem res pihnil mimo oz. v povprečju tak postopek je bil na mojem...

Splošno pa velja:

1. v prostem teku:

Medeninasta vijaka se privije do konca, da na lahko nasedeta in nato se ju odvije za1,5 obrata.

Za nastavitev obratov v prostem teku, če so obrati prenizki, na tisti strani, kjer je nižji vakum odviješ vijak in tako se obrati povečajo. Če so previsoki pa narediš ravno obratno, na strani kjer je vakum večji priviješ vijak in s tem znižaš obrate. Tako se igraš, dokler ne uskladiš obrate (1100+-50) in čim boljšo uravnoteženost med cilindroma.

Na (tvoji) vodni tehnici, nižji vakum je tam kjer je nivo tekočine nižji.

Po (vsakem) premiku vijakov, malo daj po gasu in počakaj, da se obrati spet umirijo.

Cevke priklapljaj in odklapljaj le pri ugasnjenem motorju, drugače ti bo povleklo tekočino v motor, ko boš odklopil prvo cevko!

2. pri povišanih obratih (4000):

Povečaj obrate na 4000 za par sekund in poglej kako se premakne nivo.

Jaz sem vedno nastavljal dolžino zajle le na desnem cilindru, ker tako ne vplivaš na že nastavljen minimum.

Če je manjši vakum na desnem cilindru, priviješ vijak zajle, s tem podaljšaš zajlo in zato loputa se začne kasnje odpirat in tako pa povečaš vakum na tem cilindru.

Če pa je večji vakum na desnem cilindru, odviješ vijak zajle, da jo bolj našpona in tako začne prej odpirat loputo, posledično pa se vakum v desnem cilindru zmanjša.

Vijak zajle vsakokrat premakni le za delček in preveri uskaljenost.

Tako ponavljaj dokler ne boš zadovoljen ali naveličan. ;)

Upam da je kaj jasno in smiselno napisano...

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

Je je, jasno in glasno! :OK: Ko to prebiram vidim, da teorijo v bistvu obvladdam, le praksa me je lovila predvsem zaradi tega, ker se je motor pridno segreval, pa nisem imel možnosti ga ustrezno ohlajat (sem ga poskušal hladit s tem, da sem s sesalcem pihal na radiatorček od olja, samo kje :blush:, se motor tako segreva, da bi lahko jajca cvrl na njem ha ha ), pa sem postal kar nekaj živčen... Bom nabavil dva ventilatorja, pa bom postavil enega pred vsak cilinder, to najbrž bo! Sicer sem že dobil enega "inštruktorja", ki mi bo pokazal!, YEAH!

Vsekakor hvala!

Objavljeno

To hlajenje z ventilatorji sicer prakticirajo in forsirajo sem pa pri nas na servisu (dve različni avtohiši) opazoval TBS, ki je opravljen v parih minutah brez prisilnega hlajenja motorja.

Sicer je v navodilih zapisano kako dolgo lahko R motorji (bokserji) delujejo brez prisilnega hlajenja.

Objavljeno

Koliko dolgo?

Objavljeno (popravljeno)

V minutah (couple of minutes) sedaj ali je to 2,3,5 ali 10 minut ??? očitno se tega na servisu lotijo zaradi izkušenj brez ventilatorjev in opravljeno je res v parih mitutah, kot msem že opisal sem bil prisoten.

ps, celotna navodila imam v pdf. če kdo rabi.

post-7865-0-36250200-1338394471_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Saj verjamem, da če zadevo obvladaš opraviš en dva tri, če pa to delaš prvič je bolj možno, da boš rabil dalj časa. Sicer na navodilih od bmw-ja piše, da lahko motor pri miru vrti največ 20 minut.

Objavljeno

Bom nabavil dva ventilatorja, pa bom postavil enega pred vsak cilinder, to najbrž bo! Sicer sem že dobil enega "inštruktorja", ki mi bo pokazal!, YEAH!

Vsekakor hvala!

jaz bi dal en kalorifer, seveda z izključenim gretjem, boljš kot nič :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pri toplem motorju in stisnjeni sklopki se na minimumu čuje zvok nekako TOK, TOK, TOK, TOK, ki pri spuščeni sklopki precej tišji.

Kaj bi lahko bilo?

Objavljeno

Pri toplem motorju in stisnjeni sklopki se na minimumu čuje zvok nekako TOK, TOK, TOK, TOK, ki pri spuščeni sklopki precej tišji.

Kaj bi lahko bilo?

To je vse v redu! Če bi se slišalo TOKTOK-TOK-TOKATOK pa bi bilo že kritično.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!