robberrt Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 LEPO,LEPO. KAKO PA PRIŽIGAŠ DODATNE LUČI? ALI IMAŠ DODATNO STIKALO IN KJE? :? trenutno imam zvezano na stikalo za dolge luči, tako da ko poblendam se prižgejo in pa ko gorijo tudi dolge luči, je pa možno tud zvezat tako da bi imel dodatno stikalo s katerim prižgeš in ugasneš.
bica Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 (popravljeno) evo, ko sem pred časom spraševal glede lokov in luči...itd, sedaj je bila zadeva realizirana, zgleda pa takole. lepo lepo dobro si to ustimal..... kaj pa finance....koliko te je kej stalo? Popravljeno April 12, 2006. Popravil bica
bica Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 A ima kdo izkusnje z loki za zascito cilindrov proizvajalca Sw Motech? Cena je cca 140 EUR. Izgledajo pa tako kot je prikazano stodaj..
robberrt Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 lepo lepo dobro si to ustimal..... kaj pa finance....koliko te je kej stalo? jah ni blo poceni, samo mi je pa že od nekdaj to všeč tko da.... loki so od Wunderlich in stanejo 200 eur, cena je sicer dražja kot tisti na ebay ampak men je všeč ker pridejo pod spodnjo zaščito in so sedaj ko so našraufani fiksni in jih ni potrebno ob menjavi olja ali pa čiščenju šraufati stran. Zgorenj luči na lokih so bile 100eur, pa nosilec za garmin 88eur od touratecha, aja pa že mreže za luči 8eur komad se pravi 16 eur. Zamenjal sem še čep na cilindru za dolivanje olja, 25eur, tko da vse skupaj mal cez 400eur... drugače pa tele loke take kot so na sliki tud en iz primorske prodaja....če te zanima cena je pa ista kot v nemčiji...
bica Objavljeno April 19, 2006 Opozori Objavljeno April 19, 2006 loki so od Wunderlich in stanejo 200 eur, cena je sicer dražja kot tisti na ebay ampak men je všeč ker pridejo pod spodnjo zaščito in so sedaj ko so našraufani fiksni in jih ni potrebno ob menjavi olja ali pa čiščenju šraufati stran. A mislis, da je potrebno te od Sw Motech-a pri servisu dol sravfati......
robberrt Objavljeno April 19, 2006 Opozori Objavljeno April 19, 2006 Kokr vidm je spodej en šrauf in del ki vodi nad zaščito po zunanji strani. Te od wundelicha pa pridejo spredaj spodaj zašraufane kjer je že luknja. Mislim da jih ima en forumaš na svojem, poglej pod to temo par strani nazaj ko sem tudi jaz spraševal...
Greyhound Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 Katero olje nalivate v vase GS-e. Original BMW, dobiš na servisu.
Zdrawc Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 Original BMW, dobiš na servisu. ....in to je drugače od katere firme :hmm: BMW ziher nima svoje rafinerije, kot ne svoje tovarne čelad/škornjev/.........
bambi Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 ....in to je drugače od katere firme :hmm: BMW ziher nima svoje rafinerije, kot ne svoje tovarne čelad/škornjev/......... V motorju imam Aral BasicTronic 10W-40, v bistvu pa je pri tem bokserju skoraj vseeno kakšno olje vlivaš noter. Pač mu zaradi lastnega boljšega počutja enkrat na leto privoščim sintetično olje, samo se mi zdi, da je to olje skoraj preredko. Pri utekavanju pa tak pravijo, da bi naj prvih 10000 km vlival not mineralno olje, kajti pri sintetičnem bi utekavanje potekalo še veliko dlje. V menjalniku in zadnjem diferencialu pa imam CASTROL MTX 75-140W, prestavljenje poteka sedaj dosti bolj tekoče in mehko kot pred tem. Tega olja pri nas ni za dobit, imajo pa ga v Louisu (mislim, da je liter okoli 20€). Rabiš ga pa malenkost več kot en liter.
Greyhound Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 ....in to je drugače od katere firme :hmm: BMW ziher nima svoje rafinerije, kot ne svoje tovarne čelad/škornjev/......... To je res, ampak glede na to, da s ceno niti ne pretiravajo (2jurja/liter), pač vliješ v motor originalno olje. Lahko tudi katerega drugega, ampak o tem se mi ne da filozofirat. Se raje vozim... .)
robberrt Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 jaz tud original notri tankam, čeprav original mislim da piše gor 20W 50. Kolk vam ga pa kej pokuri. Meni ga liter al pa kakšen deci več na 10.000km, je pa res da motor vozim zelo na izi, malokrat pride recimo čez 5000 obratov... Zdi se mi da je to kar dost...a bi se to kej rešilo če bi recimo zamenjal obročke...
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 jaz tud original notri tankam, čeprav original mislim da piše gor 20W 50. Kolk vam ga pa kej pokuri. Meni ga liter al pa kakšen deci več na 10.000km, je pa res da motor vozim zelo na izi, malokrat pride recimo čez 5000 obratov... Zdi se mi da je to kar dost...a bi se to kej rešilo če bi recimo zamenjal obročke... koliko kilometrov pa ima, če smem vprašat ?? lp
robberrt Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 koliko kilometrov pa ima, če smem vprašat ?? lp 45.000, sej olja kuri od 25.000 naprej isto sam tko...
Špilferderber Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 letos za spremembo nalil Motul 5100.. perfektna zadeva, veliko bolje se obnese kot (priporočeni) Castrol.. od servisa preteklo 7000km, pa ga še ni požrl 2 deci..
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ni ravno GS je pa blizu. Ima mogoče kdo kakšna navodila za vzdrževanje za R1150R, v *.pdf ali na CDju ?? lp
SiR Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ni ravno GS je pa blizu. Ima mogoče kdo kakšna navodila za vzdrževanje za R1150R, v *.pdf ali na CDju ?? lp če ti v tej temi ne bodo znali pomagat, ti bodo pa mogoče v BMW R1150R ;) ali pa v tisti o navodilih, mikrofilmih in podobni šari
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 če ti v tej temi ne bodo znali pomagat, ti bodo pa mogoče v BMW R1150R ;) ali pa v tisti o navodilih, mikrofilmih in podobni šari To sem že zdavnaj vse pregledal, pa tudi iskalnik uporabil :D , vendar nič pametnega našel, tudi preko Googla ne. Ker vsi imajo za GS, RT. Sam za R ne. Hvala vseeno SymRu. Če pa kdo ima, se priporočam. lp
robberrt Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 letos za spremembo nalil Motul 5100.. perfektna zadeva, veliko bolje se obnese kot (priporočeni) Castrol.. od servisa preteklo 7000km, pa ga še ni požrl 2 deci.. katero je to motul 5100?? Kakšna je pa oznaka W??? A je isto 20W 50?? kot Castrol...
robberrt Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 a ima kdo kakšen bolj odprt auspuh na boxer mašini?? Me zanima kolk je kaj nadležno pri hitrosti 120, 140 a se ornk dere, ker lani sem v toscani slišal R1150R z auspuhom in je res lep zvok... Kaj se pa splača dati, samo zadnji lonec drug a komplet?? Spodej v katalizatorju je tud en senzor vsaj kar sem uspel videti verjetno ne morš dat tisto kar stran ali pač???
Lucky Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Letos v Kamniku videl in slišal rumenega GS-a 1200 z dvema Akropovičema. Čista poezija. Cena pa najbrž tut.
bica Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Za GS 1150 zadnji lonec Akrapovic, (koda: S-B11SO1-HT), je cena 427,80 EUR + 20% DDV.
tomaž Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Letos v Kamniku videl in slišal rumenega GS-a 1200 z dvema Akropovičema. Čista poezija. Cena pa najbrž tut. Nekaj malega drobiža € manj kot 1.700,00 € + DDV !
motoristek Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 (popravljeno) A ima kdo izkusnje z loki za zascito cilindrov proizvajalca Sw Motech? Cena je cca 140 EUR. Izgledajo pa tako kot je prikazano stodaj.. Ugodno :kva2: Katero olje nalivate v vase GS-e. Nalivaj original :OK: ....in to je drugače od katere firme :hmm: BMW ziher nima svoje rafinerije, kot ne svoje tovarne čelad/škornjev/......... ...imaš prav, samo je pa razvijal olje za box mašine, ki se hladijo oljno in zračno. Pa še drag ni. :kva2: jaz tud original notri tankam, čeprav original mislim da piše gor 20W 50. Kolk vam ga pa kej pokuri. Meni ga liter al pa kakšen deci več na 10.000km, je pa res da motor vozim zelo na izi, malokrat pride recimo čez 5000 obratov... bodi srečen :worship: Zdi se mi da je to kar dost...a bi se to kej rešilo če bi recimo zamenjal obročke... pusti mašino, to kar imaš je super. :yea1: Popravljeno Maj 10, 2006. Popravil motoristek
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se