Rams Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 a ima kdo kakšen bolj odprt auspuh na boxer mašini?? Me zanima kolk je kaj nadležno pri hitrosti 120, 140 a se ornk dere, ker lani sem v toscani slišal R1150R z auspuhom in je res lep zvok... Kaj se pa splača dati, samo zadnji lonec drug a komplet?? Spodej v katalizatorju je tud en senzor vsaj kar sem uspel videti verjetno ne morš dat tisto kar stran ali pač??? jaz imam akrapoviča na r1100s in športni filter K&N.... katalizator sem seveda dal dol!! za zvok pa kaj naj ti rečem...... ves kasen zvok ima ducati?? no ne da se hvalim sam men je moj zvok veliko boljsi :)
bica Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Meni moj GS neki trokira....Vcasih, cisto nakljucno, kot bi ga na stikalu ugasnil, pa spet prizgal... ko spustis gas, ga spet dodas pa dela....Ma kdo kaksno resitev????
Špilferderber Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 kakšne smeti v kanalih raznoraznih? hladen motor?
Greyhound Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Meni moj GS neki trokira....Vcasih, cisto nakljucno, kot bi ga na stikalu ugasnil, pa spet prizgal... ko spustis gas, ga spet dodas pa dela....Ma kdo kaksno resitev???? ...pelji ga k Romanu v Avto-Aktiv :D
bica Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Motor je nov 3000 Km sem kupil salonskega.. Trokira pa pri segretem motorju....se posebej ce gas dajem nahitro.... Ce pazim, in ga dam pocasi, tudi ce ga gadm potem do fula pa je OK in tudi OK potegne....
robberrt Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 hmm, svečke, mogoče kakšen filter v rezervarju za zamenjati, lahko da so se nabrale notri kakšne smeti če je motor dalj časa stal, mogoče so nalili kakšen umazan bencin iz kakšne kante.... Pa si se že dost prevozil z motorjem a se ti to zdej na začetku dogaja? Kolega je imel na varaderotu podoben problem ko je dobil motor iz servisa mu ni lepo šel, trokiral, cukal, pol je pa nalil en dodatek notri pa je blo dobr... Jaz bi prvo preveril filtre pa svečke...
simonsi Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Motor je nov 3000 Km sem kupil salonskega.. Trokira pa pri segretem motorju....se posebej ce gas dajem nahitro.... Ce pazim, in ga dam pocasi, tudi ce ga gadm potem do fula pa je OK in tudi OK potegne.... TPS :hmm:
ftp Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Meni moj GS neki trokira....Vcasih, cisto nakljucno, kot bi ga na stikalu ugasnil, pa spet prizgal... ko spustis gas, ga spet dodas pa dela....Ma kdo kaksno resitev???? Podobno se je meno dogajalo, do srede, ko je pri 59600km obstal. Delal je samo en cilinder. Prepihalo je en izpušni ventil. Rezultat. 165000sit za nove ventile.
ftp Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Vsi redni servisi na pooblaščenih servisih
kaciga Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 a mi lahko nekdo pove, a je ta motor za kupit al se ga raje na daleč ognem. zdi se mi, da so z njimi sami problemi, ali se motim? :blush:
simonsi Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Vsi redni servisi na pooblaščenih servisih Pol se pa serviserju na vrat obesi :angry:
robberrt Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 a mi lahko nekdo pove, a je ta motor za kupit al se ga raje na daleč ognem. zdi se mi, da so z njimi sami problemi, ali se motim? :blush: jaz nimam nobenih problemov z nemu, ne vem zakaj bi bli problemi...mislim da je to veliko bolj preizkušen motor kot pa marsikateri japonec, ok ne rečem AfriceTwin...itd. Trenutno se jih tud ene par prodaja pri nas, če bi pa rad z vso opremo ti pa prodam jaz mojega, 2002 letnik, bi jaz vzel tanovega...
Špilferderber Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 po izkušnjah večine svetovnih popotnikov so z njim res sami problemi.. :grrr
robberrt Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 včasih (med vojno) so se gverilci vozili z njimi, danes se pa mi...ki smo tud nekej vrste gverile ;)
moto rider Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 (popravljeno) Tudi sam bi ga nabavil, če bi... :? Nekako simpatiziram z njim... Kardan, udobje, tehnološke rešitve, ki ti pomagajo na poti itd, itd... Toda! Moje davne izkušnje kažejo drugače. Pa še veliko se piše o... :? :hmm: :hmm: Davno tega sem imel R 100 in K 100. Dober motor, toda... Na žalost, sem imel z obema kup problemov, ki BMW-ju niso ravno v reklamo. Ne bom našteval. Imel sem kup "japoncev". Servis, gorivo, (tudi) težka roka in nikoli nobenega problema. Ampak, da me boste pravilno razumeli; Še vedno bi imel Bavarca... Pa me je nekako "strah"! :hmm: :? To sem povedal čisto nepristransko. Zame je motor vreden toliko, kolikor kilometrov lahko na njemu prevoziš z nasmeškom na obrazu. Za 10 konjev gor ali dol, mi je vseeno. R 1150 ali R 1200 GS... Človek potrebuje ohlajene živce med točko "A in točko B", ki pa sta včasih silno relativni. (Samo na glas razmišljam....) Sem dregnil v žerjavico? :? :hmm: Poslušam mnenja... Popravljeno Junij 8, 2006. Popravil fičo
šokac Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 Podobno se je meno dogajalo, do srede, ko je pri 59600km obstal. Delal je samo en cilinder. Prepihalo je en izpušni ventil. Rezultat. 165000sit za nove ventile. Ne ga že vnaprej strašiti... :grrr A ventile si redno kontroliral? :hmm: In zakaj bi moral redno kontrolirati ventile in kako bi jih naj kontroliral po tvoje? Po tem takem bi moral redno kontrolirati tudi valje, ipd...
TBoxer Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 Verjetno je imel v mislih zračnost. lp
simonsi Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 Ja, zračnost ventilov sem imel v mislih.
kaciga Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 (popravljeno) Tudi sam bi ga nabavil, če bi... :? Nekako simpatiziram z njim... Kardan, udobje, tehnološke rešitve, ki ti pomagajo na poti itd, itd... Toda! Moje davne izkušnje kažejo drugače. Pa še veliko se piše o... :? :hmm: :hmm: Davno tega sem imel R 100 in K 100. Dober motor, toda... Na žalost, sem imel z obema kup problemov, ki BMW-ju niso ravno v reklamo. Ne bom našteval. Imel sem kup "japoncev". Servis, gorivo, (tudi) težka roka in nikoli nobenega problema. Ampak, da me boste pravilno razumeli; Še vedno bi imel Bavarca... Pa me je nekako "strah"! :hmm: :? To sem povedal čisto nepristransko. Zame je motor vreden toliko, kolikor kilometrov lahko na njemu prevoziš z nasmeškom na obrazu. Za 10 konjev gor ali dol, mi je vseeno. R 1150 ali R 1200 GS... Človek potrebuje ohlajene živce med točko "A in točko B", ki pa sta včasih silno relativni. (Samo na glas razmišljam....) Sem dregnil v žerjavico? :? :hmm: Poslušam mnenja... fičo, nekako imava isto dilemo, čeprav vozim BMW- ja, samo ni boxer. kupil sem pa ga ravno zaradi vseh slišanih pozitivnih lastnosti o znamki BMW. torej ali naj zamenjam motor, ki dela kot urca, zadovoljuje moje potrebe in v katerega zaupam 100% , za nekaj kar berem, da .... in je v končni fazi zame osebno čisto "preseravanje" (pardon za tak izraz, ni mišljeno dobesedno zato navednice) 2 robbert: ali mi lahko na zs pošlješ koliko okvirno pričakuješ za svoj motor, da vidim, če lahko o tej varjanti sploh razmišljam. Popravljeno Junij 8, 2006. Popravil kaciga
matjazek Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Fičo, poznam GS-a, ki ima že krepko preko 100.000 prevoženih in vse, kar je bilo treba zamenjat je bila sklopka pri 100.000 km. Tudi servisi so se dogajali bolj poredko-približno enkrat na leto; na 20-30.000 z rednim vmesnim dolivanjem olja. Poraba je nizka; okoli 5 l/100 na turah in okoli 6 l/100 v lokalno-udarno stilu vožnje. LP, M. Ps. Ko bom bil velik, bom pa tudi js imel 1200 GSA :)
robberrt Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 (popravljeno) jaz pa neki ne vem.... imel sem par let staro čelado arai, notranja pena se je že malo razrahljala, tudi vizir ni več dihtal kot bi moral, pa mi je ves čas pihalo v čelado (čustil sem na očeh). Prejšni teden sem kupil novo ARAI, odštel zanjo 130.000 sit in evo dons se grem prvič peljat, piha isto ali pa še bolj, s tem da ta vizir tesni kot mora, spodaj pa vleče notri in spet me moti na očeh. Punca zadej pa pravi da je dobr, zdej me pa zanima a se zadej za sprednjo šipo od motorja delajo vrtinci pa da mi zato tko notr vleče, ali pa Arai čelada ni primerna, bi bla bols Schubert....pojma nimam več...a bi moral dati višji vizir na motor?? Kako je kaj pri vas... hvala Popravljeno Junij 10, 2006. Popravil robberrt
SiR Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 Ktero arai si pa vzel? pa - a prej je nisi nič probal? :eek: Drgač pa mislim, da se za šipco GS-a direkt zadi vrtinči lepo in kaki podbradni deflektorji pridejo na čeladi zlo prav
simonsi Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 jaz se brez podbradnega deflektorja ne morem peljat 100m :krneki: pa brez nosnega tut ne.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se