Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Podobno se je meno dogajalo, do srede, ko je pri 59600km obstal. Delal je samo en cilinder. Prepihalo je en izpušni ventil.

Rezultat.

165000sit za nove ventile.

Za nove ventile pa še marsikaj. 165000SIT ??

Če redno voziš na servis tam tudi redno kontrolira ventile, kot je negdo spraševal kaj naj naredi.

Drgač pa je trbe pri teh motorjih kontrolirati olje in ga tudi doliti.

Popravljeno . Popravil nikasport
Objavljeno

Za nove ventile pa še marsikaj. 165000SIT ??

Če redno voziš na servis tam tudi redno kontrolira ventile, kot je negdo spraševal kaj naj naredi.

Drgač pa je trbe pri teh motorjih kontrolirati olje in ga tudi doliti.

Izpušni ventil 4 x 12613

vstopni ventil 4 x 6725

Tesnilo glave 2 x 5965

tesnilo teflon 8 x 745

Tesnilni obroček 2 x 491

delo 42000

+ DDV

= 165874 sit

v ceni je všteto brušenje ležišča ventila

P.S.

Olja ni nikoli zmanjkalo

Objavljeno

:wacko:

A to gre na tvoje stroške?

Zgleda, da na servisu niso niti enkrat ventilov pogledal.

Objavljeno

:wacko:

A to gre na tvoje stroške?

Zgleda, da na servisu niso niti enkrat ventilov pogledal.

Pa na čigave? Motor star 6 let.

so vsakokrat pogledali in nastavili, ma je ventil prepihal. Je bilo ležišče poškodovano, pa je počasi ventil pobralo.

Je motor začel malo klenkati že pri 5000km in se je počasi klenkanje povečevalo, dokler ni dokončno pri 60000 šlo. Lahko da je šlo za napako ležišča že od samega začetka.

Objavljeno

Pa na čigave? Motor star 6 let.

so vsakokrat pogledali in nastavili, ma je ventil prepihal. Je bilo ležišče poškodovano, pa je počasi ventil pobralo.

Je motor začel malo klenkati že pri 5000km in se je počasi klenkanje povečevalo, dokler ni dokončno pri 60000 šlo. Lahko da je šlo za napako ležišča že od samega začetka.

kako je s tem klenkanjem, men se tudi pojavlja če recimo tankam 95 ali pa po hrvaškem, pa ko je polno naložen motor, pojavlja se pa tam pri določenih obratih med 4000 in 5000 ?

kot sem bral po tujih forumih se to vsem dogaja??

Objavljeno

kako je s tem klenkanjem, men se tudi pojavlja če recimo tankam 95 ali pa po hrvaškem, pa ko je polno naložen motor, pojavlja se pa tam pri določenih obratih med 4000 in 5000 ?

kot sem bral po tujih forumih se to vsem dogaja??

Tako se je tudi pri medi dogajalo. Pa sem začel z 98 pa je težava za nekaj časa izginila in se začela počasi spet pojavljat. Pa je bilo vedno slabše. Če sem tankal 95, pa nisem smel čez 3500 obratov in pol gasa. Dokler se ni ustavil.

Koliko kilometrov imaš ti?

Objavljeno

Tako se je tudi pri medi dogajalo. Pa sem začel z 98 pa je težava za nekaj časa izginila in se začela počasi spet pojavljat. Pa je bilo vedno slabše. Če sem tankal 95, pa nisem smel čez 3500 obratov in pol gasa. Dokler se ni ustavil.

Koliko kilometrov imaš ti?

46.000, ampak če se sam vozim mi ne, tud če ga stisnem...sam ne vem sem bral to na boxer forumu pa na gs-forumu pa se to vsem dogaja. Pa so že pošiljali maile v tovarno pa so rekli da je to normalno, tko da ne vem če bi ravno zaradi tega klenkanja prepihalo ventil?? ali pa se motim?? A se da kej preventivno naresti??

Nekaj so govorili da dobiš en čip za manj oktansko gorivo, recimo za države kjer imajo tako gorivo in da potem klenkanje izgine, vendar pa se malo tud pozna na moči...Ali pa če zamenjaš auspuh pa katalizator stran da mal povečaš navor da tud ni problemov

Objavljeno

46.000, ampak če se sam vozim mi ne, tud če ga stisnem...sam ne vem sem bral to na boxer forumu pa na gs-forumu pa se to vsem dogaja. Pa so že pošiljali maile v tovarno pa so rekli da je to normalno, tko da ne vem če bi ravno zaradi tega klenkanja prepihalo ventil?? ali pa se motim?? A se da kej preventivno naresti??

Nekaj so govorili da dobiš en čip za manj oktansko gorivo, recimo za države kjer imajo tako gorivo in da potem klenkanje izgine, vendar pa se malo tud pozna na moči...Ali pa če zamenjaš auspuh pa katalizator stran da mal povečaš navor da tud ni problemov

Meni je zadnje čase v vseh primerih. Z 95 se šel kot star neuglašen diesel. Z 98 pa zadovoljivo razen nad 4000 obrati ko je zaklenkalo. Večino se vozim v dveh. V toplejših dnevih je bilo klenkanje izrazitejše. Nekajkrat se je zgodilo, da je pri tem ko je zaklenkao izgubil moč, pa sem popustil gas in ponovno dodal in je normalno nadaljeval. Tudi ko se je ustavil je bilo podobno. Je začel klenkat, zgubil moč, popustil gas in ni več primil.

Mislim da ni prepihal zaradi klenkanja, ampak je klenkal zaradi netesneja ventila. Bom videl kako je sedaj z novimi ventili.

Preventivno??? Ne vem. V mojem primeru, brez odpiranja motorja nič. So ti s testerjem pregledali elektroniko? Lahko je tudi kakšen od senzorjev, ki ne podaja pravih podatkov.

Meni so na servisu vse podrobni pregledali in vse ok. Naredil sem servis na 60000 (v Trzinu) in po poti proti domu prišel do Vrhnike, kjer se je ustavil.

Glede čipa nimam pojma, pa tudi katalizatorja in auspuha ne mislim menjat, zaradi možnih težav s policisti in homologacijo.

Objavljeno

Takih problemov pa res ne bi pričakoval od BMW-ja.

Verjetno bi bil problem rešen z zakasnitvijo vžiga oz preprogramiranjem vžiga.

Objavljeno

pa baje da novejši...letnik 2003 ki imajo 4 svečke tud ne klenkajo...Bom na 50.000 ko bom delal servis dal malo bolj pod drobnogled, pa da vidim kaj bodo povedali strokovnjaki...

Objavljeno

Jaz mam letnik 2003....Motor je delal OK rez super.....tankal vedno v Logatcu (MOL), potem pa dvakrat 95 na Petrolu (Vrhnika, Cerknica)....in prava pizdarija.....pri 5000 obratih, se je ustavil, kot ce bi obrnil kljuc, ko sem menjal v visjo prestavo je spet sel OK do 5000 obr.

Zdej ze nekajkrat tankal 98 MOL Logatec....in vceraj na servisu (Grosuplje), motor pregledali s senzorjem (ni pokazal nobene napake) rekli, da je problem samo v bencinu...In dejansko po 4 rezervarjih 98 motor spet dela, ne trokira in se vrti tudi do 8000 obr..

A je imel ze kdo take probleme? A je res bencin toliko slabsi?

Objavljeno

Jaz mam letnik 2003....Motor je delal OK rez super.....tankal vedno v Logatcu (MOL), potem pa dvakrat 95 na Petrolu (Vrhnika, Cerknica)....in prava pizdarija.....pri 5000 obratih, se je ustavil, kot ce bi obrnil kljuc, ko sem menjal v visjo prestavo je spet sel OK do 5000 obr.

Zdej ze nekajkrat tankal 98 MOL Logatec....in vceraj na servisu (Grosuplje), motor pregledali s senzorjem (ni pokazal nobene napake) rekli, da je problem samo v bencinu...In dejansko po 4 rezervarjih 98 motor spet dela, ne trokira in se vrti tudi do 8000 obr..

A je imel ze kdo take probleme? A je res bencin toliko slabsi?

Tudi moj je 2003, tankam 95 (OMV, Petrol), nikoli nobenih problemov.

LP GH

Objavljeno

Tudi moj je 2003, tankam 95 (OMV, Petrol), nikoli nobenih problemov.

LP GH

kolk kilometrov pa imaš na števcu???

Objavljeno

Danes naredil "prvo" celodnevno furco po menjavi ventilov.

Motor sedaj ne klenka in gre kot mora.

Vsaj nekaj.

Objavljeno
Danes naredil "prvo" celodnevno furco po menjavi ventilov.

Motor sedaj ne klenka in gre kot mora.

Vsaj nekaj.

Si tankal 95 al 98?

Objavljeno

Ima kdo original stranska kovčka za prodat. In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp

Objavljeno
In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp

Seveda obstaja cena je okoli 22.000 SIT (nov).

V TC-ju ga verjetno majo na zalogi....

Objavljeno
Ima kdo original stranska kovčka za prodat. Lp

Zadnic sem na www.bolha.com ene nasel...Cena je bla kar ugodna....Sam zdej jih ne najdem vec...verjetno ze prodani....

Ce pa bi rad alu kavcke, se mi je ta tip (Jan 031 600 875), hvalil da jil ful dobro zrihta...

Poklici, bos videl, ce je res tako ugodno...

e-bay plasticni...

http://cgi.ebay.de/Koffer-fuer-BMW-R1100-1...1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/BMW-R-Modelle-gebraucht...1QQcmdZViewItem

Objavljeno

Si tankal 95 al 98?

95

Objavljeno

Ima kdo original stranska kovčka za prodat. In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp

Saj če se ne motim jih že imaš stranske kovčke :? :?

Za givi čekiraj tukaj http://www.jap.si/motosport/ znajo imet nižje cene kot TC.

LP

G

Objavljeno

Saj če se ne motim jih že imaš stranske kovčke :? :?

Za givi čekiraj tukaj http://www.jap.si/motosport/ znajo imet nižje cene kot TC.

LP

G

Na obeh imam zgorni nosilček zlomljen in jih moram imeti prevezane s gurtno. Zadnega bi pa rad dal na original Givi nosilec, ker mi je spet počilo na švasu. Lp

Objavljeno

Seveda obstaja cena je okoli 22.000 SIT (nov).

V TC-ju ga verjetno majo na zalogi....

Meni je rekel, da ne :cry: da naj pogledam na njihovo stran. In tam sem videl, da je samo od l.03 naprej in še to komplet s tremi kufri. Lp

Objavljeno (popravljeno)

Meni je rekel, da ne :cry: da naj pogledam na njihovo stran. In tam sem videl, da je samo od l.03 naprej in še to komplet s tremi kufri. Lp

Jaz sem ga kupil v Trstu MOTOSTAR, dobil sem ga posebej...(moj je sicer letnik 2003)

Napisi jim mail motostartrieste [motostartrieste@yahoo.it], lahko v SLO pa ti bodo napisali ceno....

P.S. obvezno povprasaj za popust (placati moras seveda z gotovino).....

Popravljeno . Popravil bica
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kolko vam zdrzijo gume na GS-ih, vecino normalne voznje do 140Km/h....

Katere gume pa imate gor?

Na mojmu so sedaj BRIDGESTONE - TRAIL WING...

Objavljeno

METZELER Tourance, sedaj imam 22.000km pa bodo 3000 zdržale še brez problema, potem jih pa iz preventive menjam...

Zelo presenečen in navdušen...naslednje pridejo gor iste...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!