KyoKon Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 (popravljeno) Podobno se je meno dogajalo, do srede, ko je pri 59600km obstal. Delal je samo en cilinder. Prepihalo je en izpušni ventil. Rezultat. 165000sit za nove ventile. Za nove ventile pa še marsikaj. 165000SIT ?? Če redno voziš na servis tam tudi redno kontrolira ventile, kot je negdo spraševal kaj naj naredi. Drgač pa je trbe pri teh motorjih kontrolirati olje in ga tudi doliti. Popravljeno Junij 10, 2006. Popravil nikasport
ftp Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 Za nove ventile pa še marsikaj. 165000SIT ?? Če redno voziš na servis tam tudi redno kontrolira ventile, kot je negdo spraševal kaj naj naredi. Drgač pa je trbe pri teh motorjih kontrolirati olje in ga tudi doliti. Izpušni ventil 4 x 12613 vstopni ventil 4 x 6725 Tesnilo glave 2 x 5965 tesnilo teflon 8 x 745 Tesnilni obroček 2 x 491 delo 42000 + DDV = 165874 sit v ceni je všteto brušenje ležišča ventila P.S. Olja ni nikoli zmanjkalo
simonsi Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 :wacko: A to gre na tvoje stroške? Zgleda, da na servisu niso niti enkrat ventilov pogledal.
ftp Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 :wacko: A to gre na tvoje stroške? Zgleda, da na servisu niso niti enkrat ventilov pogledal. Pa na čigave? Motor star 6 let. so vsakokrat pogledali in nastavili, ma je ventil prepihal. Je bilo ležišče poškodovano, pa je počasi ventil pobralo. Je motor začel malo klenkati že pri 5000km in se je počasi klenkanje povečevalo, dokler ni dokončno pri 60000 šlo. Lahko da je šlo za napako ležišča že od samega začetka.
robberrt Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Pa na čigave? Motor star 6 let. so vsakokrat pogledali in nastavili, ma je ventil prepihal. Je bilo ležišče poškodovano, pa je počasi ventil pobralo. Je motor začel malo klenkati že pri 5000km in se je počasi klenkanje povečevalo, dokler ni dokončno pri 60000 šlo. Lahko da je šlo za napako ležišča že od samega začetka. kako je s tem klenkanjem, men se tudi pojavlja če recimo tankam 95 ali pa po hrvaškem, pa ko je polno naložen motor, pojavlja se pa tam pri določenih obratih med 4000 in 5000 ? kot sem bral po tujih forumih se to vsem dogaja??
ftp Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 kako je s tem klenkanjem, men se tudi pojavlja če recimo tankam 95 ali pa po hrvaškem, pa ko je polno naložen motor, pojavlja se pa tam pri določenih obratih med 4000 in 5000 ? kot sem bral po tujih forumih se to vsem dogaja?? Tako se je tudi pri medi dogajalo. Pa sem začel z 98 pa je težava za nekaj časa izginila in se začela počasi spet pojavljat. Pa je bilo vedno slabše. Če sem tankal 95, pa nisem smel čez 3500 obratov in pol gasa. Dokler se ni ustavil. Koliko kilometrov imaš ti?
robberrt Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Tako se je tudi pri medi dogajalo. Pa sem začel z 98 pa je težava za nekaj časa izginila in se začela počasi spet pojavljat. Pa je bilo vedno slabše. Če sem tankal 95, pa nisem smel čez 3500 obratov in pol gasa. Dokler se ni ustavil. Koliko kilometrov imaš ti? 46.000, ampak če se sam vozim mi ne, tud če ga stisnem...sam ne vem sem bral to na boxer forumu pa na gs-forumu pa se to vsem dogaja. Pa so že pošiljali maile v tovarno pa so rekli da je to normalno, tko da ne vem če bi ravno zaradi tega klenkanja prepihalo ventil?? ali pa se motim?? A se da kej preventivno naresti?? Nekaj so govorili da dobiš en čip za manj oktansko gorivo, recimo za države kjer imajo tako gorivo in da potem klenkanje izgine, vendar pa se malo tud pozna na moči...Ali pa če zamenjaš auspuh pa katalizator stran da mal povečaš navor da tud ni problemov
ftp Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 46.000, ampak če se sam vozim mi ne, tud če ga stisnem...sam ne vem sem bral to na boxer forumu pa na gs-forumu pa se to vsem dogaja. Pa so že pošiljali maile v tovarno pa so rekli da je to normalno, tko da ne vem če bi ravno zaradi tega klenkanja prepihalo ventil?? ali pa se motim?? A se da kej preventivno naresti?? Nekaj so govorili da dobiš en čip za manj oktansko gorivo, recimo za države kjer imajo tako gorivo in da potem klenkanje izgine, vendar pa se malo tud pozna na moči...Ali pa če zamenjaš auspuh pa katalizator stran da mal povečaš navor da tud ni problemov Meni je zadnje čase v vseh primerih. Z 95 se šel kot star neuglašen diesel. Z 98 pa zadovoljivo razen nad 4000 obrati ko je zaklenkalo. Večino se vozim v dveh. V toplejših dnevih je bilo klenkanje izrazitejše. Nekajkrat se je zgodilo, da je pri tem ko je zaklenkao izgubil moč, pa sem popustil gas in ponovno dodal in je normalno nadaljeval. Tudi ko se je ustavil je bilo podobno. Je začel klenkat, zgubil moč, popustil gas in ni več primil. Mislim da ni prepihal zaradi klenkanja, ampak je klenkal zaradi netesneja ventila. Bom videl kako je sedaj z novimi ventili. Preventivno??? Ne vem. V mojem primeru, brez odpiranja motorja nič. So ti s testerjem pregledali elektroniko? Lahko je tudi kakšen od senzorjev, ki ne podaja pravih podatkov. Meni so na servisu vse podrobni pregledali in vse ok. Naredil sem servis na 60000 (v Trzinu) in po poti proti domu prišel do Vrhnike, kjer se je ustavil. Glede čipa nimam pojma, pa tudi katalizatorja in auspuha ne mislim menjat, zaradi možnih težav s policisti in homologacijo.
simonsi Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Takih problemov pa res ne bi pričakoval od BMW-ja. Verjetno bi bil problem rešen z zakasnitvijo vžiga oz preprogramiranjem vžiga.
robberrt Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 pa baje da novejši...letnik 2003 ki imajo 4 svečke tud ne klenkajo...Bom na 50.000 ko bom delal servis dal malo bolj pod drobnogled, pa da vidim kaj bodo povedali strokovnjaki...
bica Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Jaz mam letnik 2003....Motor je delal OK rez super.....tankal vedno v Logatcu (MOL), potem pa dvakrat 95 na Petrolu (Vrhnika, Cerknica)....in prava pizdarija.....pri 5000 obratih, se je ustavil, kot ce bi obrnil kljuc, ko sem menjal v visjo prestavo je spet sel OK do 5000 obr. Zdej ze nekajkrat tankal 98 MOL Logatec....in vceraj na servisu (Grosuplje), motor pregledali s senzorjem (ni pokazal nobene napake) rekli, da je problem samo v bencinu...In dejansko po 4 rezervarjih 98 motor spet dela, ne trokira in se vrti tudi do 8000 obr.. A je imel ze kdo take probleme? A je res bencin toliko slabsi?
Greyhound Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Jaz mam letnik 2003....Motor je delal OK rez super.....tankal vedno v Logatcu (MOL), potem pa dvakrat 95 na Petrolu (Vrhnika, Cerknica)....in prava pizdarija.....pri 5000 obratih, se je ustavil, kot ce bi obrnil kljuc, ko sem menjal v visjo prestavo je spet sel OK do 5000 obr. Zdej ze nekajkrat tankal 98 MOL Logatec....in vceraj na servisu (Grosuplje), motor pregledali s senzorjem (ni pokazal nobene napake) rekli, da je problem samo v bencinu...In dejansko po 4 rezervarjih 98 motor spet dela, ne trokira in se vrti tudi do 8000 obr.. A je imel ze kdo take probleme? A je res bencin toliko slabsi? Tudi moj je 2003, tankam 95 (OMV, Petrol), nikoli nobenih problemov. LP GH
robberrt Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Tudi moj je 2003, tankam 95 (OMV, Petrol), nikoli nobenih problemov. LP GH kolk kilometrov pa imaš na števcu???
ftp Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Danes naredil "prvo" celodnevno furco po menjavi ventilov. Motor sedaj ne klenka in gre kot mora. Vsaj nekaj.
bica Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Danes naredil "prvo" celodnevno furco po menjavi ventilov.Motor sedaj ne klenka in gre kot mora. Vsaj nekaj. Si tankal 95 al 98?
motoristek Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Ima kdo original stranska kovčka za prodat. In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp
bica Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp Seveda obstaja cena je okoli 22.000 SIT (nov). V TC-ju ga verjetno majo na zalogi....
bica Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Ima kdo original stranska kovčka za prodat. Lp Zadnic sem na www.bolha.com ene nasel...Cena je bla kar ugodna....Sam zdej jih ne najdem vec...verjetno ze prodani.... Ce pa bi rad alu kavcke, se mi je ta tip (Jan 031 600 875), hvalil da jil ful dobro zrihta... Poklici, bos videl, ce je res tako ugodno... e-bay plasticni... http://cgi.ebay.de/Koffer-fuer-BMW-R1100-1...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/BMW-R-Modelle-gebraucht...1QQcmdZViewItem
Leteči Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Ima kdo original stranska kovčka za prodat. In, če obstaja za zadni kovček GIVI- nosilec? Lp Saj če se ne motim jih že imaš stranske kovčke :? :? Za givi čekiraj tukaj http://www.jap.si/motosport/ znajo imet nižje cene kot TC. LP G
motoristek Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Saj če se ne motim jih že imaš stranske kovčke :? :? Za givi čekiraj tukaj http://www.jap.si/motosport/ znajo imet nižje cene kot TC. LP G Na obeh imam zgorni nosilček zlomljen in jih moram imeti prevezane s gurtno. Zadnega bi pa rad dal na original Givi nosilec, ker mi je spet počilo na švasu. Lp
motoristek Objavljeno Junij 16, 2006 Opozori Objavljeno Junij 16, 2006 Seveda obstaja cena je okoli 22.000 SIT (nov). V TC-ju ga verjetno majo na zalogi.... Meni je rekel, da ne :cry: da naj pogledam na njihovo stran. In tam sem videl, da je samo od l.03 naprej in še to komplet s tremi kufri. Lp
bica Objavljeno Junij 16, 2006 Opozori Objavljeno Junij 16, 2006 (popravljeno) Meni je rekel, da ne :cry: da naj pogledam na njihovo stran. In tam sem videl, da je samo od l.03 naprej in še to komplet s tremi kufri. Lp Jaz sem ga kupil v Trstu MOTOSTAR, dobil sem ga posebej...(moj je sicer letnik 2003) Napisi jim mail motostartrieste [motostartrieste@yahoo.it], lahko v SLO pa ti bodo napisali ceno.... P.S. obvezno povprasaj za popust (placati moras seveda z gotovino)..... Popravljeno Junij 16, 2006. Popravil bica
bica Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Kolko vam zdrzijo gume na GS-ih, vecino normalne voznje do 140Km/h.... Katere gume pa imate gor? Na mojmu so sedaj BRIDGESTONE - TRAIL WING...
robberrt Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 METZELER Tourance, sedaj imam 22.000km pa bodo 3000 zdržale še brez problema, potem jih pa iz preventive menjam... Zelo presenečen in navdušen...naslednje pridejo gor iste...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se