motolover Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Če bi prebral ta test, bi ga kar kupil. Tako sem ga pa že... Še snega se znebimo in na prve kilometre. A ja, še Akrapovič pade prej, da ga bom slišal kako hrope pod ritjo. Street legal maco47, sesir in nejcgs 3
motolover Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 No, pa je doma. Jutri potegnem staro opremo na plano in en krog utekavanja, najverjetneje do obale. Ravno prav pride dan počitka pred nedeljskim Kraškim tekom. Gorgh, gsx750f, maco47 in 1 other 4
nejcgs Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 No, pa je doma. Jutri potegnem staro opremo na plano in en krog utekavanja, najverjetneje do obale. Ravno prav pride dan počitka pred nedeljskim Kraškim tekom.
MoTo G_P Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Se doskrat vozim v grosuplje...pa sm si enakt uzev čas pa sm ga šou pogledat v avtoval BMW...res huda mašinca ni kej... :worship:
TADEJ46 Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Se doskrat vozim v grosuplje...pa sm si enakt uzev čas pa sm ga šou pogledat v avtoval BMW...res huda mašinca ni kej... :worship: jo tudi da na poskusnih 30km..
motolover Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Slik je na internetu več kot dovolj, kaj novega ne bi imel pokazati. Ker je bilo vreme bolj žalostno sem se za prvo vožnjo zadovoljil od Lj do Hotedrščice. Po prvih 100km so me bila sama usta, še dobro, da sem imel čelado, da se mi glava ni preklala na pol. Motor je lahek, okreten kot kak 600tak in meni pri mojih 179cm ravno pravšnih mer. Noge niso preveč pokrčene, celoten položaj je pravzaprav zelo sproščen. Malo moti slaba okretnost na manjših površinah pri nizkih hitrostih, to je pač posledica športne geometrije in balance. Mogoče sem malo razvajen od Pan Europe, da o trialu ne govorimo:) Vozil sem ga zmerno na funkciji RAIN, kjer bo do otoplitve in utekavanja tudi ostal. Bolj sem potreben utekavanja jaz, kot motor. Kaj več o vožnji in vtisih napišem po nekaj novih km, mogoče res prilepim kako slikco in seveda zamenjam avatar. Na temo blokade pa samo to, da jo zdaj da BMW uredi že tovarniško, pri mojem so imeli serviserji pri Cosmosu kar nekaj težav. Kje je bila težava ne vem, menda je bila softverske narave. To je povzročilo par zapletov, njim je naredilo nekaj stroškov, meni majhno zamudo pri dobavi, kar me ni zelo motilo, saj vreme res še ni pravšje. Tudi moj emšo narekuje boljše živce in potrpežljivost pri novih igračkah. So se pa korektno odzvali in obljubili kompenzacijo v obliki prvega servisa brezplačno. Vse pohvale za trud za zadovoljno stranko, ki so ga pokazali. malakai, Bremzer, sesir in 2 others 4 1
Andrej777 Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Slik je na internetu več kot dovolj, kaj novega ne bi imel pokazati. Ker je bilo vreme bolj žalostno sem se za prvo vožnjo zadovoljil od Lj do Hotedrščice. Po prvih 100km so me bila sama usta, še dobro, da sem imel čelado, da se mi glava ni preklala na pol. Motor je lahek, okreten kot kak 600tak in meni pri mojih 179cm ravno pravšnih mer. Noge niso preveč pokrčene, celoten položaj je pravzaprav zelo sproščen. Malo moti slaba okretnost na manjših površinah pri nizkih hitrostih, to je pač posledica športne geometrije in balance. Mogoče sem malo razvajen od Pan Europe, da o trialu ne govorimo:) Vozil sem ga zmerno na funkciji RAIN, kjer bo do otoplitve in utekavanja tudi ostal. Bolj sem potreben utekavanja jaz, kot motor. Kaj več o vožnji in vtisih napišem po nekaj novih km, mogoče res prilepim kako slikco in seveda zamenjam avatar. Na temo blokade pa samo to, da jo zdaj da BMW uredi že tovarniško, pri mojem so imeli serviserji pri Cosmosu kar nekaj težav. Kje je bila težava ne vem, menda je bila softverske narave. To je povzročilo par zapletov, njim je naredilo nekaj stroškov, meni majhno zamudo pri dobavi, kar me ni zelo motilo, saj vreme res še ni pravšje. Tudi moj emšo narekuje boljše živce in potrpežljivost pri novih igračkah. So se pa korektno odzvali in obljubili kompenzacijo v obliki prvega servisa brezplačno. Vse pohvale za trud za zadovoljno stranko, ki so ga pokazali. S takim odnosom bojo dobro delal. Prevečkrat je bilo že slišati da je bil odnos prodajalcev pri nekaterih firmah popolnoma nrepimeren. Velja za vse znamke in ne samo za BMW. In kako se tdi zdi RAIN mode?? Si hitro na meji naklona, ki ga dopušča ali se da tudi malo bolj dinamično peljat??
dukemb Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 S takim odnosom bojo dobro delal. Prevečkrat je bilo že slišati da je bil odnos prodajalcev pri nekaterih firmah popolnoma nrepimeren. Velja za vse znamke in ne samo za BMW. In kako se tdi zdi RAIN mode?? Si hitro na meji naklona, ki ga dopušča ali se da tudi malo bolj dinamično peljat?? Saj je isti prodajalec kot je bil na Avto Aktivu ( Darko ). Bil je vedno korekten. LP Bremzer in drCubo 1 1
motolover Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 (popravljeno) Odnos osebe kot prodajalca je samo končni rezultat celotnega odnosa podjetja. Če mu ne dajo dovolj prostih rok, ne more kaj dosti narediti. Očitno se v Cosmosu tega zavedajo in dajo zaposlenim določene kompetence. Po potopu Avto Aktiva sem imel tam prvič na servisu tudi avto in so bili zelo v redu. Dali so mi celo seznam, katera opravila in stroške naj pričakujem v bližnji prihodnosti (avto ima namreč že 10 let). Nazaj k vožnji in motorjem. RAIN je tak lepo umirjen program ravno pravšen za utekavanje in nove gume ter zimsko umazanijo na cestah. Prejle sem bil na kratki vožnji in na par grobih lepih ovinkih poskušal kako se obnaša ob naglem dodajanju plina. Pospešuje lepo zvezno in ti pravzaprav preprečuje neumnosti. Kot sem bral na enem tujem testu: "like a 750cc with an electronic nanny". Opis čisto ustreza tej funkciji. Pri obratih, katerih se zdaj držim, ne bezlja kaj dosti, moram pa pohvaliti, da je motor res lepo prožen. Skriva veliko večji navor, kot bi ga pričakoval od tisočaka z vrstnim motorjem. Drugače je motor lepo vozen in moram priznati, da komaj čakam, da bo utečen. Popravljeno Marec 25, 2010. Popravil motolover Bremzer 1
Prevtzer Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Danes videl tega BMW-ja v Portorožu, se mi zdi da je celo imel Akrapoviča gor, nisem ziher ker sem gledal iz druge strani. V resnici izgleda zelo zelo lep, dejansko nisem pričakoval tega
MoTo G_P Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 jo tudi da na poskusnih 30km.. kakšni so pogoji da ga greš lahka pelat?
maco47 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 kakšni so pogoji da ga greš lahka pelat? Da imaš bogatga ateta in nepozab ga sabo vzet!!! dotem, aero, suhi in 3 others 5 1
TADEJ46 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 kakšni so pogoji da ga greš lahka pelat? vrjetno dober dan prodajalca in pa tvoja predstava da si zagret kupec hah
Andrej777 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Če ne boš glih prišel t trgovino in reku: "dober dan, jaz bi se šel pa z tanovim BMW-jem zapelat" pomoje nebi smelo biti problemov. Zgledat moraš vsaj malo resen pa se da vse zment. Jaz sem pri Valentinčiču brez problemov dobil na probo k1300s. Še za vikend bi mi ga dal za ceno enodnevne izposoje :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy:
suzuki Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Hola, za tale motorček cvetkamarjetka, xyznanixyz, dotem in 1 other 2 2
drCubo Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 Saj je isti prodajalec kot je bil na Avto Aktivu ( Darko ). Bil je vedno korekten. LP no to je pa res...že leta enako.
motolover Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Malo se trudim in počasi nabiram kilometre (še vedno jih imam na kolesu več). Motor je super vodljiv, zavore so neverjetne, malo me straši njegova moč, ki je je za na cesto kar preveč. Še dobro, da je navora vrh glave, se lahko lepo voziš tudi v nizkih obratih. Pri mojih letih motoriranja se poraja vprašanje smiselnosti takega izstrelka za na cesto. Dobra kombinacija bi bila za dnevne ture GS, za na dirkališče pa RR. V torek pade prvi servis, še nekaj km moram naklepati do takrat, v sredo ga pa peljem na prvi sprehod na Grobnik.
motolover Objavljeno April 16, 2010 Opozori Objavljeno April 16, 2010 Grobnik je bil, dež pa tudi. Ker nisem imel časa čakati cel dan sem se vrnil brez vožnje.
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 16, 2010 Opozori Objavljeno April 16, 2010 do sedaj so 4 prodani v sloveniji Od tega je en novi lastnik že v svežem grobu, ne? ... rdeci_vragec, DESIM, TBoxer in 35 others 3 35
davinci Objavljeno April 16, 2010 Opozori Objavljeno April 16, 2010 Od tega je en novi lastnik že v svežem grobu, ne? ... partybreaker si mogu dodat ne? casper7, aero in v3sn4 2 1
Popularna objava motolover Objavljeno April 17, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2010 Nimam besed na tako neumen komentar. Bi ti predlagal, da se zaposliš v medijih, te bodo z veseljem sprejeli (v kolikor si sposoben na papir spraviti več kot en kratek ciničen stavek). Nazaj k motorju. Danes sem se malo vozil po Krasu, obiskal zbor BMW kluba na Štanjelu, kjer so me počastili s kosilom (vsaka čast klubu in zahvala predsedniku Marjanu Božiču) in nato šel še do Obale in nazaj. Kot sem rekel, prvič 1.000km ne bom preklopil iz rain na sport. Tega sem se tudi držal. Ta odločitev se mi je izkazala kar pametna, da zdaj res vidim razliko med njima. Razlika med funkcijo rain in sport je tako velika, da imaš občutek, da sediš na drugem motorju. Motor je na rain mnogo lepše odziven in bolj umirjen. Ta funkcija je res primerna za vsakodnevne izlete v kolikor nimaš namena izvajati nizkih preletov po slovenskih cestah in ti je tvoje telo ljubo (kje boš pa živel, če ga uničiš?). Na sport je bolj živčen, občutek imaš, kot bi delal na višjih obratih in imel višji navor. Kar ni in ne bi bilo nič narobe, če ne misliš voziti tekoče. Za tekočo vožnjo postane motor občutljiv in celo preveč odziven. Mali premik ročice in zasuje te s celo čredo divjih Mustangov, ki komaj čakajo, da jih spustijo na plano. Po kakih 50km vožnje na sport, sem šel v Logatcu na avtocesto proti Lj. in po par km preklopil nazaj na rain in se lepo umirjeno peljal do doma. Kratko spoznanje: rain je prava izbira za vsakodnevne vožnje, kar je naprej od sport pa že ime samo pove. Samo preklapljanje med funkcijami je otroško enostavno: spustiš plin, stisneš sklopko in na gumbu na desni ročki izbereš na katero funkcijo želiš preklopiti. Po nekaj sekundah se to zgodi in na ekranu opaziš v kateri funkciji si. Odlična in enostavna rešitev. TOMTECH, halls, Gabry18 in 14 others 16 1
maco47 Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 Pogled v delovanje odmičnih gredi,ki se vrtijo 2X počasneje od glavne gredi!BMW S1000 RR.htm dotem, Bremzer in suntrace14 3
nejcgs Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 za tiste, ki jim cca 200 konj na s1000rr ni dovolj (s turbo polnilnikom do 381 konj) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/January/jan0710-bmw-s1000rr-gets-381bhp/
Senna Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 A kdo ve kakšne težave so se pojavljale pri tem motorju,menda so novi modeli šibkejši,zaradi nekih preobremenitev mašine???
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se