hilton Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 18k€ za motor :surrender: nadmotor :surrender: med motorji pa cena v nemciji je enaka kakor pri nas 14.599€ z vso dodatno opremo pa... 15.650€..... pa dobavljivi.... za 250€ ti ga se v slovenijo dostavijo... na kar zelo veliko oglasujejo...... cena 18.500 je pa na poljskem :grim financiranje 3 easy pac podpira bmw da se mnozicno dvignejo prodajne stevilke v evropi... lp h Bremzer, halls in Gregc 1 2
Pervy Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 18k€ za motor :surrender: za ta motor z lahkoto če bi jih imel viška. saj sploh ni dosti več kot japonsak konkurenca če prišteješ bombončke, ki jih večinoma japonci nimajo (razen kawe z traction contr.). osnovni model pa ma itak enako ceno kot japonci. če bi kupoval litraša bi sigurno se odločal med kawo (tradicionalna navezanost) in bmw-jem (kam smo prišli da bmw resno pride v izbor pri športnem motorju ). po sedaj videni obliki kawe bi verjetno vzel bmw-ja. no ampak nisem v tej dilemi ker mi pač enih 14-15 k€ fali ZdenkoK, hilton, Kor13 in 5 others 8
Snečer Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 18k€ za motor :surrender: Katerega na cesti "ne moreš" izkoristiti simonsi, halls, BIZIXXX in 1 other 2 2
bikez Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 (popravljeno) Katerega na cesti "ne moreš" izkoristiti Na cesti ne moreš izkoristit nobenga SS litraša, če pa že to poizkušaš potem pa je bolj, da se rezervira prostor na britofu. Sej tudi cene japoncev, ki se gibljeno okoli 13k€ niso ravno nizke, ker imajo težave z močnim jenom. Sej je brez veze ampak preračunano v tolarje so že japonci preko 3M SIT, BMW pa okoli 4M SIT. Ja ti € so nam čist orinetacijo pokvarli. EDIT: ne vem zakaj zadnje čase delajo tako "češke" izpuhe na tako dragih motorjih. Popravljeno Junij 9, 2011. Popravil bikez Ninč, casper7, gandi in 2 others 5
Pervy Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 EDIT: ne vem zakaj zadnje čase delajo tako "češke" izpuhe na tako dragih motorjih. to je zarota mednarodnih koorporacij in akrapoviča Kor13, cvetkamarjetka, Sharko in 1 other 4
motolover Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 nadmotor :surrender: med motorji pa cena v nemciji je enaka kakor pri nas 14.599€ z vso dodatno opremo pa... 15.650€..... pa dobavljivi.... za 250€ ti ga se v slovenijo dostavijo... na kar zelo veliko oglasujejo...... cena 18.500 je pa na poljskem :grim financiranje 3 easy pac podpira bmw da se mnozicno dvignejo prodajne stevilke v evropi... lp h Govorim o cenah pri BMWju, sem vsak teden v Nemčiji. Na motorjih je objavljena cena okoli 18.500. Posebne ponudbe, popusti, osebni dogovori,...so druga stvar. Za ceno, ki si jo napisal za dostavo v Slovenijo se ga ne izplača vzeti. Isto lahko dobiš pri nas in še ves suport imaš potem, ki ti ga tujec ne bo nudil. Ne pozabi še na DMV in homologacijo! hilton in halls 2
motolover Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 povezava Ta dva sem videl v petek. Še vedno govorim o cenah, ki so na motorjih, ne o tistih, za katere se lahko dogovoriš. Pri tehničnih zadevah, kot je motor in računalnik, sem vedno za nakup pri lokalnem prodajalcu. Saj ti tudi on lahko ponudi dobro ceno, jasno ne bo nihče objavljal najnižje cene od katere lahko gre, ker bi ljudje potem hoteli še za manj. halls in hilton 2
hilton Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Govorim o cenah pri BMWju, sem vsak teden v Nemčiji. Na motorjih je objavljena cena okoli 18.500. Posebne ponudbe, popusti, osebni dogovori,...so druga stvar. Za ceno, ki si jo napisal za dostavo v Slovenijo se ga ne izplača vzeti. Isto lahko dobiš pri nas in še ves suport imaš potem, ki ti ga tujec ne bo nudil. Ne pozabi še na DMV in homologacijo! niso to posebne ponudbe. BMW fura po celi evropi skoraj iste cene.. razen avstrijci ki imajo Nova davek....... Davek na motocikle Zakon uvaja tudi davek na motorna vozila za motorna kolesa (tudi trikolesa in štirikolesa). Tu je davek odvisen od moči motorja in znaša za moč motorja do 25 kW 1,5 odstotka, nad 25 do 50 kW 2 odstotka, nad 50 do 75 kW 3 odstotke in nad 75 kW 5 odstotkov. neglede kje kupis bmw imas 2 letno garancijo..... tako da lahko kjerkoli v evropi uveljavljas to zadevo..... vrjetno si slisal za bruto in neto cene? ce se znas dogovorit ga lahko dobis ceneje in ce imas cas... te stvari urejat problem je da kvota motorjev se oddaja konec leta... tako da je tekom leta tesko narocit motocikel ki bi ti ustrezal kar se tice barve.... dobis pa tisto kar je na zalogi oz se kje drugje kaksna zaloga sprosti definitivno pa je suport v tujini ene 3 nivoje visji kakor pri nasih pooblascenih prodajalcih oz servisih.... glede da zivim ta trenutek 5 km vstran od nemske meje sem vrjetno dobro informiran glede cen tem motociklov da ne omenim se gotovinskega popusta ki ga dobis ce se odlocis za taksno zadevo ... homologacija je 70€ ce se ne motim? odvisno kje delas.. no da ne bomo off. sesir in halls 1 1
hilton Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Wunderlich - S10000RR to je to ena meni nora predelava spid3r in halls 1 1
bikez Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Wunderlich - S10000RR to je to ena meni nora predelava Rdeč je meni res lep! ZdenkoK 1
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno Avgust 26, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 No, včeraj sem imel na testu tale motorček. Glede na to da zadnje dve leti skorajda ni testa klase SS 1000 kjer Bmw ni zmagal :hooray: , so bila pričakovanja velika. Najbolj me je pa zanimalo, kako je motor uglašen z vsemi elektro pomagali ( ABS, DTC, Anti wheelie control, Quickshifter) in kako se to obnese na cesti. No, takoj ko sem odpeljal iz Ac Cosmosa sem zavil proti domači delavnici, kjer sem amortizacijo naštelal malj bolj na trdo, ker se je Bmw kar malce preveč guncal za moje pojme. No, amortizerje smo zrihtal in mal spustil gume ( Bridgestone BT016) in gasa naprej. Mal sem bil skeptičen glede gum, ker sem navajen bolj SS gum za cesto, ampak za moj stil vožnje so ble kul in tud kolenčkanja je bilo nekaj. Štartal sem v Sport modu, ampak po glih eni minuti me je že matral kako je v Race modu, Slick je pa itak izklopljen. Prvo sem šel poiskat en bolj drseči asfalt, se pripeljal malček hitreje in stisnu bremze. Tam ko bi se verjetno z motorjem brez ABS lovil, je tole mala malca. Ponovim v kontra stran da vidim kako dela Traction control, obrnem gas, 190 konjičkov malo trza levo, desno ampak brez vsake panike. Trotlziher, ma čista zmaga si rečem. Tud po zadnjem gre, se sicer ni neki za hvalit z prevoženo dolžino, ampak v Race modu se kar da peljat Quickshifter pa tud dela u redu, celo furo sem se igral z menjalnikom Braaaaar pop Braaaaar pop gor in dol :lol: No ko sem čez v Kalcah zavil levo in krenil proti Grčarevcu sem prvič sprobal 2 in 3 prestavo do maksimuma, se je pa začela vožnja kot se temu motorju zagre. Planinsko polje- Planina-Kačje ride gor dol ene 123 krat ^_^ do Postojen natočit in naprej do Črnega kala in do Dekanov obrnit in nazaj po isti trasi. Vmes sem še skrenil na avtocesto pri Divači in šel poizkusit prebit zvočni zid do Sežane WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAA V glavnem me je motor precej navdušil, super se pelje, odlične zavore, moči v višjih obratih je za popizdit, kvaliteta izdelave komponent je na Bmw nivoju, in taglavno, vsa tale elektronika deluje res odlično. Mam pa tud dve zameri, pod zadnjim sedežom ni ama nič prostora. Tud za škatlico cigaret ne, bog ne daj še kakšenga fotkiča al pa denarnico not tlačit. In pa stopalke za noge, ma so tko visok, da sem noge kr kmalu čutu. Je pa moj Ducati 1098 pravi touring motor napram Bmw-ju, kar se tiče udobja rok, pozicije nog, in sedeža. Ampak če bi bil zdele gol in bos,se pravi brez motorja, grem definitivno po Bmw-ja . Taki ponudbi kot jo imajo zdajle, je težko rečt ne. Še RSV4 APRC sprobam, počakam jesensko predstavitev novga Ducatija, pol pa da vidmo JP77, Ninč, Markko in 13 others 16
MihaJ Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 Še bolj na trdo amortizacijo? Men se je zdel precej trd, jaz bi kak klik spustil, pa nisem imel dovolj časa se igrat še s tem. BIZIXXX in hilton 1 1
BIZIXXX Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Še bolj na trdo amortizacijo? Men se je zdel precej trd, jaz bi kak klik spustil, pa nisem imel dovolj časa se igrat še s tem. Ja jest ko sem dobu BMW-ja,je bil motor nastavljen precej mehko, plus tega nisem lih Dani Pedrosa po kilaži :grrr tko da sem kar precej stršal motor :grim She in JP77 2
Terminator Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Kaj pa dusa napram duku? . Fajn napisano. Cakam test Lilly.
BIZIXXX Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Kaj pa dusa napram duku? . Fajn napisano. Cakam test Lilly. It's soulless Tud jest komi čakam na test Lilly APRC :lol: She in JP77 2
ProdriveR Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Pol če te jest prov razumem, bi imel raje S1000 RR-ja, kot trenutnega Ducatija?? Zanimivo, BMW mi je itak s temle cestakom zadel v polno. Okej, zaradi prednjih luči bi zamižal na eno oko, drgač pa lep k svina A duše pa tudi nima nobene? BIZIXXX in malakai 2
BIZIXXX Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Pol če te jest prov razumem, bi imel raje S1000 RR-ja, kot trenutnega Ducatija?? Zanimivo, BMW mi je itak s temle cestakom zadel v polno. Okej, zaradi prednjih luči bi zamižal na eno oko, drgač pa lep k svina A duše pa tudi nima nobene? Ne razumeš me prav :grrr trenutni Ducati čist zadovoljuje potrebe ki jih imam. Če pa bi bil v tem trenutku brez motorja, in bi kupoval v klasi SS 1000, bi pa definitivno vzel Bmw-ja. Ali pa Aprilio no to bom še stestiral pa da vidmo. Je pa tko kot praviš z temle motorjem BMW zadel v polno, in razpizdil vse Japonce plus vse evropske proizvajalce motorjev. In kaj to pomeni? Samo to, da bodo proizkusili vsi naredit motor, ki ne bo isti kot BMW, ampak boljši kot BMW, in tuki mi kot potencialni kupci samo dobimo Me prav zanima z kakšnimi specialkami bo BMW-ja napadla konkurenca In ne, Bavarc nima duše :lol: čeprav je najboljši motor trenutno :grim JP77, malakai, ZdenkoK in 2 others 4 1
biker77 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 In ne, Bavarc nima duše :lol: čeprav je najboljši motor trenutno :grim ma jo..sam vprašanje če jo voznik upa odkrit.. malakai, Bremzer, MihaJ in 5 others 8
Terminator Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Bizi triple x, kako pa kaj BMW lima? :-).
BIZIXXX Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Bizi triple x, kako pa kaj BMW lima? :-). Bolj kot tvoj P 996 turbo JP77 in She 2
Terminator Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Evo še video bizixx-jeve vožnje. :evilgrin: http://www.youtube.com/watch?v=j2wLlTOjUYc&feature=related casper7, She in P182 3
Coban Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Evo še video bizixx-jeve vožnje. :evilgrin: http://www.youtube.com/watch?v=j2wLlTOjUYc&feature=related Pa ne rečt, da motorji z 150 ++Ps nimajo duše ! saj z tako vožnjo je duša že skoraj v nebesih,da nekaj crkne npr:pnevmatika,zablokira mašina itd. iom, Ervin93, casper7 in 1 other 2 2
Terminator Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Pa ne rečt, da motorji z 150 ++Ps nimajo duše ! saj z tako vožnjo je duša že skoraj v nebesih,da nekaj crkne npr:pnevmatika,zablokira mašina itd. Pri bmw-ju, če se ti vse to kar si naštel zgodi te windowsi rešijo. :naughty:
andrej Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Strašljivo dober tale S1000RR, ampak a ni to recept za nesrečo? P182, Urbii, Bremzer in 3 others 5 1
Jure Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 (popravljeno) Seveda se da tudi z SS počasi.. Moj Suzuki gre pravzaprav prav lepo in mirno v 6. prestavi 50 km/h čez naselje. Položaj na motorju je tisti, ki te "sili" v hitrejšo vožnjo.. Jaz osebno se tudi lažje peljem počasi s kakšnim bolj touring motorjem ali nakedom kakor s sportakom. Če se gremo kam skupaj peljat, pa se npr. po eni odprti cesti peljemo 70 km/h ker je pač v koloni kakšen začetnik, itd, na sportaku sam to premišljujem kako mi je neprijetno ker na rokah visim, pa noge preveč pokrčene, itd.. Če grem pa sam, z malo bolj sportskim tempom, pa enostavno pozabim na to. Medtem ko z eno fejzrco se lahko tut čist počasi peljem v koloni in mi je čist prijetno. Medtem ko na sportaku mi pač ni. In zato se meni zdi brezveze imet športni motor, če ga nimaš tudi za občasen obisk steze. Ker mi je končno ratalo zrihtat motor sam za na pisto, bo "cestnega" Gixxerja zaradi omenjenega kmalu zamenjal kakšen bolj vožnji v prometu primeren motor. S1000RR je bomba. Ampak izključno za cestno vožnjo ga pa jaz ne bi imel. Tak motor je doma na dirkališču in če ga vsaj občasno ne pelješ tja ne razumem čisto kje je smisel ga imet. Smo si pa seveda različni in nekomu je pač bol važen izgled, imidž, itd.. In tudi s tem ni nič narobe, da se razumemo, zato pa obstaja tolk različnih motorjev Popravljeno Avgust 31, 2011. Popravil Jure She, Bremzer, tilingerossi in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se