Skoči na vsebino

BMW S 1000 RR


Noise

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

No, pa je doma. Jutri potegnem staro opremo na plano in en krog utekavanja, najverjetneje do obale.

Ravno prav pride dan počitka pred nedeljskim Kraškim tekom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa je doma. Jutri potegnem staro opremo na plano in en krog utekavanja, najverjetneje do obale.

Ravno prav pride dan počitka pred nedeljskim Kraškim tekom.

brezslik.gif

bmw.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se doskrat vozim v grosuplje...pa sm si enakt uzev čas pa sm ga šou pogledat v avtoval BMW...res huda mašinca ni kej... :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se doskrat vozim v grosuplje...pa sm si enakt uzev čas pa sm ga šou pogledat v avtoval BMW...res huda mašinca ni kej... :worship: :worship:

jo tudi da na poskusnih 30km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slik je na internetu več kot dovolj, kaj novega ne bi imel pokazati.

Ker je bilo vreme bolj žalostno sem se za prvo vožnjo zadovoljil od Lj do Hotedrščice.

Po prvih 100km so me bila sama usta, še dobro, da sem imel čelado, da se mi glava ni preklala na pol.

Motor je lahek, okreten kot kak 600tak in meni pri mojih 179cm ravno pravšnih mer. Noge niso preveč pokrčene, celoten položaj je pravzaprav zelo sproščen. Malo moti slaba okretnost na manjših površinah pri nizkih hitrostih, to je pač posledica športne geometrije in balance. Mogoče sem malo razvajen od Pan Europe, da o trialu ne govorimo:)

Vozil sem ga zmerno na funkciji RAIN, kjer bo do otoplitve in utekavanja tudi ostal. Bolj sem potreben utekavanja jaz, kot motor.

Kaj več o vožnji in vtisih napišem po nekaj novih km, mogoče res prilepim kako slikco in seveda zamenjam avatar.

Na temo blokade pa samo to, da jo zdaj da BMW uredi že tovarniško, pri mojem so imeli serviserji pri Cosmosu kar nekaj težav. Kje je bila težava ne vem, menda je bila softverske narave. To je povzročilo par zapletov, njim je naredilo nekaj stroškov, meni majhno zamudo pri dobavi, kar me ni zelo motilo, saj vreme res še ni pravšje. Tudi moj emšo narekuje boljše živce in potrpežljivost pri novih igračkah. So se pa korektno odzvali in obljubili kompenzacijo v obliki prvega servisa brezplačno. Vse pohvale za trud za zadovoljno stranko, ki so ga pokazali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slik je na internetu več kot dovolj, kaj novega ne bi imel pokazati.

Ker je bilo vreme bolj žalostno sem se za prvo vožnjo zadovoljil od Lj do Hotedrščice.

Po prvih 100km so me bila sama usta, še dobro, da sem imel čelado, da se mi glava ni preklala na pol.

Motor je lahek, okreten kot kak 600tak in meni pri mojih 179cm ravno pravšnih mer. Noge niso preveč pokrčene, celoten položaj je pravzaprav zelo sproščen. Malo moti slaba okretnost na manjših površinah pri nizkih hitrostih, to je pač posledica športne geometrije in balance. Mogoče sem malo razvajen od Pan Europe, da o trialu ne govorimo:)

Vozil sem ga zmerno na funkciji RAIN, kjer bo do otoplitve in utekavanja tudi ostal. Bolj sem potreben utekavanja jaz, kot motor.

Kaj več o vožnji in vtisih napišem po nekaj novih km, mogoče res prilepim kako slikco in seveda zamenjam avatar.

Na temo blokade pa samo to, da jo zdaj da BMW uredi že tovarniško, pri mojem so imeli serviserji pri Cosmosu kar nekaj težav. Kje je bila težava ne vem, menda je bila softverske narave. To je povzročilo par zapletov, njim je naredilo nekaj stroškov, meni majhno zamudo pri dobavi, kar me ni zelo motilo, saj vreme res še ni pravšje. Tudi moj emšo narekuje boljše živce in potrpežljivost pri novih igračkah. So se pa korektno odzvali in obljubili kompenzacijo v obliki prvega servisa brezplačno. Vse pohvale za trud za zadovoljno stranko, ki so ga pokazali.

S takim odnosom bojo dobro delal. Prevečkrat je bilo že slišati da je bil odnos prodajalcev pri nekaterih firmah popolnoma nrepimeren. Velja za vse znamke in ne samo za BMW.

In kako se tdi zdi RAIN mode?? Si hitro na meji naklona, ki ga dopušča ali se da tudi malo bolj dinamično peljat??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takim odnosom bojo dobro delal. Prevečkrat je bilo že slišati da je bil odnos prodajalcev pri nekaterih firmah popolnoma nrepimeren. Velja za vse znamke in ne samo za BMW.

In kako se tdi zdi RAIN mode?? Si hitro na meji naklona, ki ga dopušča ali se da tudi malo bolj dinamično peljat??

Saj je isti prodajalec kot je bil na Avto Aktivu ( Darko ). Bil je vedno korekten.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odnos osebe kot prodajalca je samo končni rezultat celotnega odnosa podjetja. Če mu ne dajo dovolj prostih rok, ne more kaj dosti narediti. Očitno se v Cosmosu tega zavedajo in dajo zaposlenim določene kompetence. Po potopu Avto Aktiva sem imel tam prvič na servisu tudi avto in so bili zelo v redu. Dali so mi celo seznam, katera opravila in stroške naj pričakujem v bližnji prihodnosti (avto ima namreč že 10 let).

Nazaj k vožnji in motorjem. RAIN je tak lepo umirjen program ravno pravšen za utekavanje in nove gume ter zimsko umazanijo na cestah.

Prejle sem bil na kratki vožnji in na par grobih lepih ovinkih poskušal kako se obnaša ob naglem dodajanju plina. Pospešuje lepo zvezno in ti pravzaprav preprečuje neumnosti. Kot sem bral na enem tujem testu: "like a 750cc with an electronic nanny". Opis čisto ustreza tej funkciji.

Pri obratih, katerih se zdaj držim, ne bezlja kaj dosti, moram pa pohvaliti, da je motor res lepo prožen. Skriva veliko večji navor, kot bi ga pričakoval od tisočaka z vrstnim motorjem.

Drugače je motor lepo vozen in moram priznati, da komaj čakam, da bo utečen.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes videl tega BMW-ja v Portorožu, se mi zdi da je celo imel Akrapoviča gor, nisem ziher ker sem gledal iz druge strani. V resnici izgleda zelo zelo lep, dejansko nisem pričakoval tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšni so pogoji da ga greš lahka pelat? :whistle:

vrjetno dober dan prodajalca in pa tvoja predstava da si zagret kupec :D hah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne boš glih prišel t trgovino in reku:

"dober dan, jaz bi se šel pa z tanovim BMW-jem zapelat"

pomoje nebi smelo biti problemov. Zgledat moraš vsaj malo resen pa se da vse zment. Jaz sem pri Valentinčiču brez problemov dobil na probo k1300s. Še za vikend bi mi ga dal za ceno enodnevne izposoje :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Saj je isti prodajalec kot je bil na Avto Aktivu ( Darko ). Bil je vedno korekten.

LP

no to je pa res...že leta enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se trudim in počasi nabiram kilometre (še vedno jih imam na kolesu več). Motor je super vodljiv, zavore so neverjetne, malo me straši njegova moč, ki je je za na cesto kar preveč. Še dobro, da je navora vrh glave, se lahko lepo voziš tudi v nizkih obratih. Pri mojih letih motoriranja se poraja vprašanje smiselnosti takega izstrelka za na cesto. Dobra kombinacija bi bila za dnevne ture GS, za na dirkališče pa RR.

V torek pade prvi servis, še nekaj km moram naklepati do takrat, v sredo ga pa peljem na prvi sprehod na Grobnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

A kdo ve kakšne težave so se pojavljale pri tem motorju,menda so novi modeli šibkejši,zaradi nekih preobremenitev mašine???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!