Skoči na vsebino

BMW S 1000 RR


Priporočene objave

Objavljeno

18k€ za motor :surrender:

nadmotor :surrender: med motorji

pa cena v nemciji je enaka kakor pri nas

14.599€

z vso dodatno opremo pa...

15.650€..... pa dobavljivi.... za 250€ ti ga se v slovenijo dostavijo... na kar zelo veliko oglasujejo......

cena 18.500 je pa na poljskem :grim

financiranje 3 easy pac podpira bmw da se mnozicno dvignejo prodajne stevilke v evropi...

lp h

Objavljeno

18k€ za motor :surrender:

za ta motor z lahkoto če bi jih imel viška. saj sploh ni dosti več kot japonsak konkurenca če prišteješ bombončke, ki jih večinoma japonci nimajo (razen kawe z traction contr.). osnovni model pa ma itak enako ceno kot japonci.

če bi kupoval litraša bi sigurno se odločal med kawo (tradicionalna navezanost) in bmw-jem (kam smo prišli da bmw resno pride v izbor pri športnem motorju :whistle: ). po sedaj videni obliki kawe bi verjetno vzel bmw-ja.

no ampak nisem v tej dilemi ker mi pač enih 14-15 k€ fali :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Katerega na cesti "ne moreš" izkoristiti :)

Na cesti ne moreš izkoristit nobenga SS litraša, če pa že to poizkušaš potem pa je bolj, da se rezervira prostor na britofu.

Sej tudi cene japoncev, ki se gibljeno okoli 13k€ niso ravno nizke, ker imajo težave z močnim jenom. Sej je brez veze ampak preračunano v tolarje so že japonci preko 3M SIT, BMW pa okoli 4M SIT. Ja ti € so nam čist orinetacijo pokvarli.

EDIT: ne vem zakaj zadnje čase delajo tako "češke" izpuhe na tako dragih motorjih.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

EDIT: ne vem zakaj zadnje čase delajo tako "češke" izpuhe na tako dragih motorjih.

to je zarota mednarodnih koorporacij in akrapoviča :whistle:

Objavljeno

nadmotor :surrender: med motorji

pa cena v nemciji je enaka kakor pri nas

14.599€

z vso dodatno opremo pa...

15.650€..... pa dobavljivi.... za 250€ ti ga se v slovenijo dostavijo... na kar zelo veliko oglasujejo......

cena 18.500 je pa na poljskem :grim

financiranje 3 easy pac podpira bmw da se mnozicno dvignejo prodajne stevilke v evropi...

lp h

Govorim o cenah pri BMWju, sem vsak teden v Nemčiji. Na motorjih je objavljena cena okoli 18.500.

Posebne ponudbe, popusti, osebni dogovori,...so druga stvar.

Za ceno, ki si jo napisal za dostavo v Slovenijo se ga ne izplača vzeti. Isto lahko dobiš pri nas in še ves suport imaš potem, ki ti ga tujec ne bo nudil.

Ne pozabi še na DMV in homologacijo!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

povezava

Ta dva sem videl v petek.

Še vedno govorim o cenah, ki so na motorjih, ne o tistih, za katere se lahko dogovoriš.

Pri tehničnih zadevah, kot je motor in računalnik, sem vedno za nakup pri lokalnem prodajalcu.

Saj ti tudi on lahko ponudi dobro ceno, jasno ne bo nihče objavljal najnižje cene od katere lahko gre, ker bi ljudje potem hoteli še za manj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Govorim o cenah pri BMWju, sem vsak teden v Nemčiji. Na motorjih je objavljena cena okoli 18.500.

Posebne ponudbe, popusti, osebni dogovori,...so druga stvar.

Za ceno, ki si jo napisal za dostavo v Slovenijo se ga ne izplača vzeti. Isto lahko dobiš pri nas in še ves suport imaš potem, ki ti ga tujec ne bo nudil.

Ne pozabi še na DMV in homologacijo!

niso to posebne ponudbe.

BMW fura po celi evropi skoraj iste cene.. razen avstrijci ki imajo Nova davek.......

Davek na motocikle

Zakon uvaja tudi davek na motorna vozila za motorna kolesa (tudi trikolesa in štirikolesa). Tu je davek odvisen od moči motorja in znaša za moč motorja do 25 kW 1,5 odstotka, nad 25 do 50 kW 2 odstotka, nad 50 do 75 kW 3 odstotke in nad 75 kW 5 odstotkov.

neglede kje kupis bmw imas 2 letno garancijo..... tako da lahko kjerkoli v evropi uveljavljas to zadevo.....

vrjetno si slisal za bruto in neto cene?

ce se znas dogovorit ga lahko dobis ceneje in ce imas cas... te stvari urejat

problem je da kvota motorjev se oddaja konec leta... tako da je tekom leta tesko narocit motocikel ki bi ti ustrezal kar se tice barve....

dobis pa tisto kar je na zalogi oz se kje drugje kaksna zaloga sprosti

definitivno pa je suport v tujini ene 3 nivoje visji kakor pri nasih pooblascenih prodajalcih oz servisih....

glede da zivim ta trenutek 5 km vstran od nemske meje sem vrjetno dobro informiran glede cen tem motociklov :)

da ne omenim se gotovinskega popusta ki ga dobis ce se odlocis za taksno zadevo ...

homologacija je 70€ ce se ne motim? odvisno kje delas..

no da ne bomo off.

post-16508-0-14177200-1307605715_thumb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še bolj na trdo amortizacijo? Men se je zdel precej trd, jaz bi kak klik spustil, pa nisem imel dovolj časa se igrat še s tem.

Objavljeno

Še bolj na trdo amortizacijo? Men se je zdel precej trd, jaz bi kak klik spustil, pa nisem imel dovolj časa se igrat še s tem.

Ja jest ko sem dobu BMW-ja,je bil motor nastavljen precej mehko, plus tega nisem lih Dani Pedrosa po kilaži :grrr tko da sem kar precej stršal motor :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj pa dusa napram duku? :rolleyes: . Fajn napisano. Cakam test Lilly.

Objavljeno

Kaj pa dusa napram duku? :rolleyes: . Fajn napisano. Cakam test Lilly.

It's soulless :P Tud jest komi čakam na test Lilly APRC :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pol če te jest prov razumem, bi imel raje S1000 RR-ja, kot trenutnega Ducatija?? Zanimivo, BMW mi je itak s temle cestakom zadel v polno. Okej, zaradi prednjih luči bi zamižal na eno oko, drgač pa lep k svina :)

A duše pa tudi nima nobene?

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Pol če te jest prov razumem, bi imel raje S1000 RR-ja, kot trenutnega Ducatija?? Zanimivo, BMW mi je itak s temle cestakom zadel v polno. Okej, zaradi prednjih luči bi zamižal na eno oko, drgač pa lep k svina :)

A duše pa tudi nima nobene?

Ne razumeš me prav :grrr trenutni Ducati čist zadovoljuje potrebe ki jih imam. Če pa bi bil v tem trenutku brez motorja, in bi kupoval v klasi SS 1000, bi pa definitivno vzel Bmw-ja. Ali pa Aprilio :hmm: no to bom še stestiral pa da vidmo.

Je pa tko kot praviš z temle motorjem BMW zadel v polno, in razpizdil vse Japonce plus vse evropske proizvajalce motorjev. In kaj to pomeni? Samo to, da bodo proizkusili vsi naredit motor, ki ne bo isti kot BMW, ampak boljši kot BMW, in tuki mi kot potencialni kupci samo dobimo :P

Me prav zanima z kakšnimi specialkami bo BMW-ja napadla konkurenca :)

In ne, Bavarc nima duše :lol: čeprav je najboljši motor trenutno :grim

Objavljeno

In ne, Bavarc nima duše :lol: čeprav je najboljši motor trenutno :grim

ma jo..sam vprašanje če jo voznik upa odkrit.. :D

Objavljeno

Bizi triple x, kako pa kaj BMW lima? :-).

Objavljeno

Bizi triple x, kako pa kaj BMW lima? :-).

Bolj kot tvoj P 996 turbo :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa ne rečt, da motorji z 150 ++Ps nimajo duše ! saj z tako vožnjo je duša že skoraj v nebesih,da nekaj crkne npr:pnevmatika,zablokira mašina itd.:headbang:

Pri bmw-ju, če se ti vse to kar si naštel zgodi te windowsi rešijo. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Seveda se da tudi z SS počasi.. Moj Suzuki gre pravzaprav prav lepo in mirno v 6. prestavi 50 km/h čez naselje. Položaj na motorju je tisti, ki te "sili" v hitrejšo vožnjo..

Jaz osebno se tudi lažje peljem počasi s kakšnim bolj touring motorjem ali nakedom kakor s sportakom. Če se gremo kam skupaj peljat, pa se npr. po eni odprti cesti peljemo 70 km/h ker je pač v koloni kakšen začetnik, itd, na sportaku sam to premišljujem kako mi je neprijetno ker na rokah visim, pa noge preveč pokrčene, itd.. Če grem pa sam, z malo bolj sportskim tempom, pa enostavno pozabim na to. Medtem ko z eno fejzrco se lahko tut čist počasi peljem v koloni in mi je čist prijetno. Medtem ko na sportaku mi pač ni.

In zato se meni zdi brezveze imet športni motor, če ga nimaš tudi za občasen obisk steze. Ker mi je končno ratalo zrihtat motor sam za na pisto, bo "cestnega" Gixxerja zaradi omenjenega kmalu zamenjal kakšen bolj vožnji v prometu primeren motor.

S1000RR je bomba. Ampak izključno za cestno vožnjo ga pa jaz ne bi imel. Tak motor je doma na dirkališču in če ga vsaj občasno ne pelješ tja ne razumem čisto kje je smisel ga imet. Smo si pa seveda različni in nekomu je pač bol važen izgled, imidž, itd.. In tudi s tem ni nič narobe, da se razumemo, zato pa obstaja tolk različnih motorjev :)

Popravljeno . Popravil Jure

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!