biker77 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 res je hud, se ga nebi branil hondaš..ne ga srat no..sej veš da ni to zate drgač pa lahko rečem samo, da ni tolk napačen..pa do 14.200 se zavrti..hmm klimbra 1
bmwslo Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 Test v Španiji Moto magazin ImenitnaPriložnost in sesir 1 1
hilton Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 edina stvar ki jo je treba se na ta motor namontirat je akrapovič ror bmw M3, domina, casper7 in 1 other 3 1
Ice Objavljeno December 10, 2009 Opozori Objavljeno December 10, 2009 ne rabis; razen ce si gluh. motor je........... prakticno drug svet. *kabump-kabump-kabump-kabump-..........* at 180bpm.
sesir Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 (popravljeno) MCM testiral na dyno in ima na kolesu 183konjev,kar bi bilo na ojnici preko 200 :naughty: Na istem dynu je R1 pokazala kar 28konjev manj. :glare: Zgleda,da je bmw redka,če ne edina firma,ki deklarira manjšo moč kot je v resnici.Ali pa so se bali,da bi jih premalo prodali,če bi se govorilo o 200konjih Tle je pa link do primerjalnega testa "For us at MCN the BMW 1000 is the Sportsbike of the year 2010." Čestitke BMW-ju! Popravljeno December 19, 2009. Popravil sesir casper7, MihaJ in roko 2 1
sesir Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 (popravljeno) Ne morem več editirat.. V Ameriki je pa res ugodna cena KLIK 13.800 dolarjev z ABS kar je 9.330 EUR :naughty: Options for the S 1000 RR are available at the following prices: Motorsports Paint Scheme: $750 Race ABS: $1,000 Race ABS & Dynamic Traction Control (DTC) $1,480 Gear Shift Assistant: $450 Anti Theft Alarm: $395 Europa nas ropa :evilgrin: Dobro so napisali: "We intend to take the four Japanese head-on. We did not intend to build a motorcycle like Ducati does or KTM does." Popravljeno December 19, 2009. Popravil sesir ImenitnaPriložnost, roko in MihaJ 3
RVT Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 MCM testiral na dyno in ima na kolesu 183konjev,kar bi bilo na ojnici preko 200 :naughty: Na istem dynu je R1 pokazala kar 28konjev manj. :glare: Tut pr akrapoviču je na dynotu pokazu kar 191 na kolesu z njihovim rorom : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ In od R1 2009 močnejši za kar 25 konjev na kolesu: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2009/evolution-49/ :unsure: sesir, casper7, ImenitnaPriložnost in 1 other 3 1
motolover Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Ne morem več editirat.. V Ameriki je pa res ugodna cena KLIK 13.800 dolarjev z ABS kar je 9.330 EUR :naughty: Options for the S 1000 RR are available at the following prices: Motorsports Paint Scheme: $750 Race ABS: $1,000 Race ABS & Dynamic Traction Control (DTC) $1,480 Gear Shift Assistant: $450 Anti Theft Alarm: $395 Europa nas ropa :evilgrin: Dobro so napisali: "We intend to take the four Japanese head-on. We did not intend to build a motorcycle like Ducati does or KTM does." 1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve. 2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil. Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje. ImenitnaPriložnost in sesir 1 1
motolover Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve. 2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil. Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje. ImenitnaPriložnost in sesir 1 1
sesir Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve. 2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil. Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje. 1. so te zelo nizke napram nam...vsaj mislim-nisem se pogljabljal v to... 2.pardon je blo bolj iz glave napisano.Je pač 9,625.44 eurov,da boš zadovoljen! Poznam konkretno samo plače zdravnikov in zobozdravnikov in ti imajo veliko,veliko večje plače kot pri nas!Tako,da kar dejansko vem so plače višje.Predvidevam,da ti veš pri katerem delu imajo nižjo-bi prosil primer!? klimbra in MihaJ 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 @sesir - Katere zdravnike in zobozdravnike v ZDA pa "poznaš"? Tiste, ki delajo privat, ali tiste, ki so v javnih institucijah? itd itd itd ... ne bi se zdaj spuščal spet v debato. Lahko rečem le - če je tako poceni tisti BMW tam, ga pa idi tja kupit - kaj še čakaš? halls, xyznanixyz, sesir in 1 other 4
sesir Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 (popravljeno) če je tako poceni tisti BMW tam, ga pa idi tja kupit - kaj še čakaš? Po moje tebe,da mi daš denar kot vedno z mashino Popravljeno December 20, 2009. Popravil sesir Miha27, halls, klimbra in 1 other 2 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Po moje tebe,da mi daš denar kot vedno z mashino Ni, pač mashina edini dosledno korigira neumnosti, ki jih nekateri pišejo. xyznanixyz, halls, Miha27 in 2 others 5
Andrej777 Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 (popravljeno) Tut pr akrapoviču je na dynotu pokazu kar 191 na kolesu z njihovim rorom : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ In od R1 2009 močnejši za kar 25 konjev na kolesu: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2009/evolution-49/ :unsure: Še bolj impresiven kot je podatek o Max moči in navoru je graf ki pokaže kako se motor obnaša pri različnih obratih. BMW ima tako z kot brez akrapoviča občutno bolj zvezno črto moči in navora. :worship: Yamahin motor zgleda velik bolj živčen Popravljeno December 21, 2009. Popravil Andrej777
T Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 BMW Bemtiš res zgleda da so nardil raketo ki se mi v primerjav z japonci ne zdi pretirano draga...
Cartman Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Še bolj impresiven kot je podatek o Max moči in navoru je graf ki pokaže kako se motor obnaša pri različnih obratih. BMW ima tako z kot brez akrapoviča občutno bolj zvezno črto moči in navora. :worship: Yamahin motor zgleda velik bolj živčen tiste yamahine krace naj bi bile rezultat križne gredi. razlika v voznosti naj bi bila precej manjša kot so odstopanja v krivulijah, ker se gred bol enakomerno vrti, je pri Yamahi vsa navor rezultat dogajanja v valjih, medtem ko je pri klasični gredi velik odsotek navora rezultat "zaleta" gredi. Zato je Yamahin stroj (baje) zelo predvidljiv in krasno vozen. pri BMWjevem grafu me zelo preseneča to, da se zelo lepo odziva že pri srednjih vtrljajih, čeprav ima kratek hod in veliko vrtino v primerjavi z japonci. vrti se čez 13.000 rpm, pa vseeno dosega odlične številke že od 4000 naprej. Očitno so nemci nardili zelo hud agregat. Baje ga bo spomladi en slovenc že gonu na Juri.
sesir Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 (popravljeno) Yamahin motor zgleda velik bolj živčen A le zgleda.Ker po občutku so "vsi" rekli,da yamaha bolj vleče pri nizkih vrtljajih.V praksi pa sta skupi. @cartman bo,bo upam,da mu bo ležal Popravljeno December 21, 2009. Popravil sesir
Ice Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 V praksi pa sta skupi. you wish. :grrr niti pod razno. in da, iz prve roke. *kabump-kabump-kabump-kabump-kabump-kabump*
suhi Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 you wish. :grrr niti pod razno. in da, iz prve roke. Daj ata Ice no, vsi vemo da nisi ravno SS rider, pa je brez veze da posegaš v tole temo, se ti ne zdi? xyznanixyz 1
Ice Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 ok. ne bom vec. ampak pelje se pa sploh ne slabo.
Andrej777 Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Navor v nizkih obratih ni nič posebnega....Pri grafu od BMW-ja in R1 je različna skala za navor .) .) Vseeno pa ja BMW v nizkih obratih dohja s tem da se zavrti še 500 obraov višje
MihaJ Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve. 2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil. Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje. 1. Poglej si koliko imajo davkov na vozila v različnih državah. Precej manj kot pri nas, v rangu 5%. 2. Ah... 3. Njhov BDP/capito je višji. Imajo večjo kupno moč. V USA je pač cenejši za kupit. Tako kot vsi ostali motorji. In avti. In računaniki. In praktično vse kar je tehnikalij. Zgledajo pa fajn konji ja. xyznanixyz 1
hilton Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 nic odoločil sem se spontano da bo to spomladi moje bmw M3 in sesir 2
Demon Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 nic odoločil sem se spontano da bo to spomladi moje Daj stari, ne sanjaj! Zakaj ga boš te imel, da se ti bo prah nabiral na njemu, ali da boš Brumerov prijatelj??? :naughty: :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se