RHonda Objavljeno Maj 20, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 To bi pa tudi jest imel :rolleyes: Detant 1
hilton Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 http://de.youtube.com/watch?v=pzLQG1iwAdk eto dežavu alias powler nam pokaze kak se pelje z to kolarnco staro :worship: :worship: stari ovinki pa ti lezijo ja :naughty:
miha Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 http://de.youtube.com/watch?v=1Cqu9BAlj5E&...feature=related mal nasveta za obnovo
hilton Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 samo jebenti ko te slike gledam. felge ma pe velke ko moja rogova specialka 21 :naughty:
GRUNF Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 (popravljeno) To bi pa tudi jest imel :rolleyes: Pa kaj ti vse ne bi imel.......... :fredy: Dobro, da vsaj bakrene žlebe in ostale barvne kovine pustiš na miru.........(ko že ostalo staro železje okrog pobiraš) Popravljeno Maj 21, 2008. Popravil GRUNF grepavl 1
hilton Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Pa kaj ti vse ne bi imel.......... :fredy: Dobro, da vsaj bakrene žlebe in ostale barvne kovine pustiš na miru.........(ko že ostalo staro železje okrog pobiraš) grunf vedno znova nas prijetno nasmejiš :grim :grim :grim
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 akrapo je bil samo za zvok ne kake konje Načeloma to ne bo držalo. Ko so sprobavali izpuhe na dynojetu je edino Akrapovič dal 8-10KM poleg, vsi ostali (med njimi tudi Remus) so se slabo odrezali, nekateri celo slabše od serijskega. Če se ne motim je bil testni motor GSX 600R.
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Ta se je pa resno poleg spravo: http://de.youtube.com/watch?v=1Cqu9BAlj5E&...feature=related
_THUNDER_ Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Načeloma to ne bo držalo. Ko so sprobavali izpuhe na dynojetu je edino Akrapovič dal 8-10KM poleg, vsi ostali (med njimi tudi Remus) so se slabo odrezali, nekateri celo slabše od serijskega. Če se ne motim je bil testni motor GSX 600R. maš mogoče kje ta test? predvsem Remus me zanima, da bo že enkrat mir.. kolega namreč za sveto trdi, da je Remus 100X boljši in dražji od Akrapota, pa se mu sploh ne da dopovedat v kakšni zmoti živi... :headbang: :headbang: :headbang:
norc 16 Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Načeloma to ne bo držalo. Ko so sprobavali izpuhe na dynojetu je edino Akrapovič dal 8-10KM poleg, vsi ostali (med njimi tudi Remus) so se slabo odrezali, nekateri celo slabše od serijskega. Če se ne motim je bil testni motor GSX 600R. na mojem takratnem. ker je bil samo dušilec pa še to od neke 600ke. celoten sistem pa verjamem da bi dal kakšen konjiček zraven
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 (popravljeno) maš mogoče kje ta test? predvsem Remus me zanima, da bo že enkrat mir.. kolega namreč za sveto trdi, da je Remus 100X boljši in dražji od Akrapota, pa se mu sploh ne da dopovedat v kakšni zmoti živi... :headbang: :headbang: :headbang: Nevem, bom pogledal, ampak dvomim, da še imam kje te revije. No, sej bo Hilton kaj izvohal :D Kolegu povej, da Remus je za na Yugote :D :topic: Popravljeno Maj 21, 2008. Popravil Tomozuki
RHonda Objavljeno Junij 24, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Meni je počil kovinski del (nanj je priključena gumijasta cev za vodo), na katerega pride kovinska cev za vodo- skratka problem v hladilnem sistemu. Zdej me pa zanima, iz katerih materialov je bilo ohišje agregata pri teh hondah in če se da to kako zavariti. LEPO prosim za odgovor. Kolk pa pride recimo generalno popravilo (ventili......itd) za ta motor ? Res pa je tudi da temperatura vode ni presegla 1/4 števca, prpblam je bil samo v tem da je voda prišla v olje. Motor še zdej lavfa. Detant 1
RHonda Objavljeno Junij 24, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Žal ne. Te honde ko mam jaz so samo 2 v evropi smo gledali na interpol. NC 24, imajo 85 konj, pa 130kg suha masa. Novejše pa imajo 61 konj. Jaz bom moral zdaj delati generalko, ker je žal motor uničen- nimam sreče z nobenim motorjem :? Detant 1
RHonda Objavljeno Junij 24, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 A se da notri kaka druga mašina namontirat (vfr-750?) ??? če ne bo s to nič ??? Detant 1
Stric Burek Objavljeno Junij 25, 2008 Opozori Objavljeno Junij 25, 2008 Vsak motor ki si imel si zjebal. In zmerej si kupiš neke stare eksotike, popravljat in VZDRŽEVAT pa nima kdo. :headbang: Prodaj vse in pejdi raje spat. 2 so v evropi in ti jo zjebeš. Bravo, čestitam :worship:
kađiva Objavljeno Junij 25, 2008 Opozori Objavljeno Junij 25, 2008 no to da sta sam 2 v Evropi ne bo držalo :rolleyes: če ne verjameš vtipkaj na www.mobile.de pa ti jih kr nekej najde :) tud v SLO je še ene par VFR400 Hond, sam se bol po garažah valjajo sem ti pa že v Besnci povedal, da motor ti je po vsej verjetnosti zakuhal, lahko da ti je tud dihtanga na glavi šla...v glavnem glede na vrednost motorja bolš, da greš drugo v Nemčijo iskat, če si jo tolk želiš ;) ker deli za te VFR-ke so dragi, ni to potrošn material kt za cbr600 ipd.
RHonda Objavljeno Junij 25, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 25, 2008 Sej je na ebay.uk ena mašina za 150eur Detant 1
simonsi Objavljeno Junij 25, 2008 Opozori Objavljeno Junij 25, 2008 Nekaj za prowlerja. Upam, da boš znal malo bolj cenit ta mehanska čudesa.
RHonda Objavljeno Junij 29, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Ve kdo za kakšno razbito ali celo NC24, mogoče na odpadu: Slovenija, Italija, Avstrija, Nemčija...iščem agregat, pozna kdo koga ki brska za takšnimi stvarmi ? Jest rabim agregat da bo mal za dele...Kakršnakoli pomoč in nasvet je dobrodošel. Zdej jest je še nisem odpiral, lahko da ni nič, lahko pa katastrofa.....Gre not kaki drugi agregat (vfr 750 npr...) čeprav sem jaz potiho razmišljal še o čem močnejšem...click Detant 1
RHonda Objavljeno Julij 18, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Agregat sem že naročil in plačal v Angliji (Ebay). Malo pa sem žalosten ker nikjer na internetu ne najdem tehničnih podatkov o moči in navoru moje NC24 forceV4. V prometni mi piše 57 kw (toliko jih tudi v vožnji kaže in šla je po občutku okrog 240, čeprav je števec le do 180) in 150 kg. O moči tole: vsi tehnični podatki o podobnih (NC30 npr) govorijo o 61hp pri 12500 rpm. Smešno mi je to, da se moja honda zbudi šele pri 13000, zaživi pri 15000 in pol še mal zvrti, tak da ta podatek o konjih ne bo držal. O teži- za NC 30 piše da ima 180 kg. Toliko pa je imala moja zx-6r ninja (sej jo vsi poznate) in je bla DOST težji motor od te honde. Tud kokr sm NC24 premetaval po ovinkih je dosti bolj slična po teži 125-kam ne pa 600ccm motorjem. Meni je to idealen motor. Masa (malenkost večja) in dimenzije pnevmatik iste kot v 125 ccm razredu- moč pa skor 80 konj- DREAMS :whistle: Detant 1
RHonda Objavljeno Julij 18, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Samo to me še zanima- nekje sem bral da se je za te motorje dala dokupiti HRC elektronika ki dovoljuje višje vrtljaje in premakne krivuljo vžiga- je možno da je le-ta v mojem motorju ? Detant 1
Cartman Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 (popravljeno) Agregat sem že naročil in plačal v Angliji (Ebay). Malo pa sem žalosten ker nikjer na internetu ne najdem tehničnih podatkov o moči in navoru moje NC24 forceV4. V prometni mi piše 57 kw (toliko jih tudi v vožnji kaže in šla je po občutku okrog 240, čeprav je števec le do 180) in 150 kg. O moči tole: vsi tehnični podatki o podobnih (NC30 npr) govorijo o 61hp pri 12500 rpm. Smešno mi je to, da se moja honda zbudi šele pri 13000, zaživi pri 15000 in pol še mal zvrti, tak da ta podatek o konjih ne bo držal. O teži- za NC 30 piše da ima 180 kg. Toliko pa je imala moja zx-6r ninja (sej jo vsi poznate) in je bla DOST težji motor od te honde. Tud kokr sm NC24 premetaval po ovinkih je dosti bolj slična po teži 125-kam ne pa 600ccm motorjem. Meni je to idealen motor. Masa (malenkost večja) in dimenzije pnevmatik iste kot v 125 ccm razredu- moč pa skor 80 konj- DREAMS :whistle: eni podatki drugi podatki. razen će imaš kako specilako, za katero tud japonci ne vedo kaj so čarali. . . . .obratomer pač laže. in občutek tudi. nezanemarljiv podatek : RVF400R 1994: RVF replaced VFR400R with new frame, upside-down forks, 17in rear wheel. The RVF also has smaller carbs due to the Japanese 60hp restriction Popravljeno Julij 19, 2008. Popravil Cartman
RHonda Objavljeno Julij 19, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 (popravljeno) No moram ti rečt da če so to pravi podatki, da jim verjamem. Edino teža je pri meni vprašanje- motor se mi zdi resnično lažji od 193 kg polno natankan- končna hitrost pa čist možno da je 219- meni je glavno to da je več kot pri konkurenci .) Moj motor je OČITNO letnik 87 ne tako kot piše v prometni da je 90- prometna je bila p......... ampak ne z moje strani- tko da zdej bolj verjamem podatkom z neta. Moj motor je VFR 400 RH - star 21 let :evilgrin: Popravljeno Julij 19, 2008. Popravil RHonda Detant 1
RHonda Objavljeno Julij 26, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2008 Sicer nima veze tukaj- ampak nočem odpirati nove teme- zanima me kje bi lahko popravil podatke iz prometnega dovoljenja- motor ima napisanih 57kw namesto 46 kolikor jih ima + tega piše letnik 90 namesto 87- kje lahko to naredim ? LPP v Ljubljani ? Ali na samem kraju registracije- kjer se pač opravi tehnični in to ? Please help.. Aja, nadomestni agregat iz ebaya je že doma ;) Dal sem 200 eur zanj.. Detant 1
biker77 Objavljeno Julij 26, 2008 Opozori Objavljeno Julij 26, 2008 Sicer nima veze tukaj- ampak nočem odpirati nove teme- zanima me kje bi lahko popravil podatke iz prometnega dovoljenja- motor ima napisanih 57kw namesto 46 kolikor jih ima + tega piše letnik 90 namesto 87- kje lahko to naredim ? LPP v Ljubljani ? Ali na samem kraju registracije- kjer se pač opravi tehnični in to ? Please help.. Aja, nadomestni agregat iz ebaya je že doma ;) Dal sem 200 eur zanj.. a ne bi bil glede nepravilnosti v prometni raje tiho, da se ne bo res spravu kdo kej preverjat, po možnosti ugotovil da je to nek drug motor, po možnosti ukraden, in boš potem lahko spet jokal da so hondaši pizde ker so ti policaji zasegl motor?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se