Skoči na vsebino

Honda VFR 400 R


RHonda

Priporočene objave

Ja to je eno in isto, sam sm pac uporabu 2 izraza..

Pokliči v Koper firmo VOZA d.o.o ti lahko nabavi orig ali identični regler in ti ga bo poslal po povzetju.Ko ga pokličeš imej točne podatke od motorja in po možnosti kako številko iz reglerja.On ti bo lahko dal tudi njegov e-mail naslov in mu pošlješ sliko reglerja, če bo potrebno.Ima pa sedaj trgovino tudi v Ljubljani, dal ti bom kar njegov Gsm;041/637227 pokliči po deveti zjutraj, nevem pa kdaj dela ta teden namerč en teden dela dopolne in en teden polpoldne. Ime mu je Omar!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni regulator napetosti in regler isti šmorn? :hmm:

Ni isti šmorn; REGLER = po nemško, ragulator napetosti pa = slovensko!

Tudi ŠMORN = po nemško po naše pa je omleta bolj debelo pečena in ko je napol pečena se jo zreže še malo popeče in to naj bi bil šmorn po naše po nemško pa SCHMORN!!!

Poboljšaš ga če nanj posipaš še malo sladkorja + čokolade v prahu v otročjih letih je bila to ena njboljših večerij!!!

Ps; pane vzet preveč resmo - malo heca! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni isti šmorn; REGLER = po nemško, ragulator napetosti pa = slovensko!

Tudi ŠMORN = po nemško po naše pa je omleta bolj debelo pečena in ko je napol pečena se jo zreže še malo popeče in to naj bi bil šmorn po naše po nemško pa SCHMORN!!!

Poboljšaš ga če nanj posipaš še malo sladkorja + čokolade v prahu v otročjih letih je bila to ena njboljših večerij!!!

Ps; pane vzet preveč resmo - malo heca! :whistle:

ŠMORN = CARSKI PRAŽENEC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdaj sem razdrl staro masino (zaribano) in situacija je taka: koscki bata v karterju, zlomljena ojnica (od delcev je poskodovan

se en cilinder poleg tega), po bosansko receno uzas. Motor se je ob navijanju na mestu pregrel, zvilo je glavo, voda se je

zmesala v olje in bat je prijel. Ostalo je sledilo. Masino sem razstavil, samih glav pa ne morem dol vzet in sem ze zlomil

gedore. Jutri grem k kolegu, da dokoncamo. Ko bo cas, bom pokazal se slike.

Se eno vprasanje: ce bodo glave se dobre, jih bom imel za rezervo. Potrebno bo brusenje. Zdaj me pa zanima, kako se ve koliko

zbrusiti glavo, ce hocem imeti kompresijo recimo 12.5 namesto 11.5?? Kje je kaksen majster, ki bi to vedel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj sej boš naredu cel doktorat s tem motorjem :slap:

Jaz sem sicer mel CBR 400 RR pa je pičila brez problemov..hehe :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem razdrl staro masino (zaribano) in situacija je taka: koscki bata v karterju, zlomljena ojnica (od delcev je poskodovan

se en cilinder poleg tega), po bosansko receno uzas. Motor se je ob navijanju na mestu pregrel, zvilo je glavo, voda se je

zmesala v olje in bat je prijel. Ostalo je sledilo. Masino sem razstavil, samih glav pa ne morem dol vzet in sem ze zlomil

gedore. Jutri grem k kolegu, da dokoncamo. Ko bo cas, bom pokazal se slike.

Se eno vprasanje: ce bodo glave se dobre, jih bom imel za rezervo. Potrebno bo brusenje. Zdaj me pa zanima, kako se ve koliko

zbrusiti glavo, ce hocem imeti kompresijo recimo 12.5 namesto 11.5?? Kje je kaksen majster, ki bi to vedel?

care. sej je koncano. si zrihtal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:http://mngforce.typepad.com/nc450vdev/nc450v-gen-52-efi.html

Kle so pa res naredili doktorat. 100 konj na kolesu pri tem motorju :blink:

Sej to je litrska moc skoraj kot pri 800gp motorjih. Pa z njimi tekmujejo v formula1, kjer so gsx-r 750 in podobne masine :whistle:

Nikjer, razen po narocilu (drago!) ne dobis vseh teh komponent. Kar se da narest je brusenje glave pa avspuh predelat in konc.

Mogoce ce se mi bo se dalo, drugo zimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:

Nikjer, razen po narocilu (drago!) ne dobis vseh teh komponent. Kar se da narest je brusenje glave pa avspuh predelat in konc.

Mogoce ce se mi bo se dalo, drugo zimo.

SREČNO KEKEC :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da hoce prevec. Za vse dele, ki manjkajo bi blo treba kar se nekaj odsteti + tega jih je skoraj nemogoce dobiti

(v doglednem casu sploh ne). Jaz mu nebi dal vec kot 300-400eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ima kdo mogoče stopalke za ta motor? oziroma od kirega motorja bi pasale gor?

Pa plastike tudi iščem če ima kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!