Guest Brumer Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Ja to je eno in isto, sam sm pac uporabu 2 izraza.. Pokliči v Koper firmo VOZA d.o.o ti lahko nabavi orig ali identični regler in ti ga bo poslal po povzetju.Ko ga pokličeš imej točne podatke od motorja in po možnosti kako številko iz reglerja.On ti bo lahko dal tudi njegov e-mail naslov in mu pošlješ sliko reglerja, če bo potrebno.Ima pa sedaj trgovino tudi v Ljubljani, dal ti bom kar njegov Gsm;041/637227 pokliči po deveti zjutraj, nevem pa kdaj dela ta teden namerč en teden dela dopolne in en teden polpoldne. Ime mu je Omar! sesir, malakai in dore 3
Guest Brumer Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 A ni regulator napetosti in regler isti šmorn? Ni isti šmorn; REGLER = po nemško, ragulator napetosti pa = slovensko! Tudi ŠMORN = po nemško po naše pa je omleta bolj debelo pečena in ko je napol pečena se jo zreže še malo popeče in to naj bi bil šmorn po naše po nemško pa SCHMORN!!! Poboljšaš ga če nanj posipaš še malo sladkorja + čokolade v prahu v otročjih letih je bila to ena njboljših večerij!!! Ps; pane vzet preveč resmo - malo heca! malakai, P182, sesir in 6 others 6 3
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Ni isti šmorn; REGLER = po nemško, ragulator napetosti pa = slovensko! Tudi ŠMORN = po nemško po naše pa je omleta bolj debelo pečena in ko je napol pečena se jo zreže še malo popeče in to naj bi bil šmorn po naše po nemško pa SCHMORN!!! Poboljšaš ga če nanj posipaš še malo sladkorja + čokolade v prahu v otročjih letih je bila to ena njboljših večerij!!! Ps; pane vzet preveč resmo - malo heca! ŠMORN = CARSKI PRAŽENEC malakai, P182, Prevtzer in 3 others 1 5
GRUNF Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 ŠMORN = CARSKI PRAŽENEC ...če mu primeš zraven rozine.....
RHonda Objavljeno December 14, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2009 Zdaj sem razdrl staro masino (zaribano) in situacija je taka: koscki bata v karterju, zlomljena ojnica (od delcev je poskodovan se en cilinder poleg tega), po bosansko receno uzas. Motor se je ob navijanju na mestu pregrel, zvilo je glavo, voda se je zmesala v olje in bat je prijel. Ostalo je sledilo. Masino sem razstavil, samih glav pa ne morem dol vzet in sem ze zlomil gedore. Jutri grem k kolegu, da dokoncamo. Ko bo cas, bom pokazal se slike. Se eno vprasanje: ce bodo glave se dobre, jih bom imel za rezervo. Potrebno bo brusenje. Zdaj me pa zanima, kako se ve koliko zbrusiti glavo, ce hocem imeti kompresijo recimo 12.5 namesto 11.5?? Kje je kaksen majster, ki bi to vedel?
sulica Objavljeno December 16, 2009 Opozori Objavljeno December 16, 2009 Ajoj sej boš naredu cel doktorat s tem motorjem Jaz sem sicer mel CBR 400 RR pa je pičila brez problemov..hehe
Cartman Objavljeno December 16, 2009 Opozori Objavljeno December 16, 2009 Zdaj sem razdrl staro masino (zaribano) in situacija je taka: koscki bata v karterju, zlomljena ojnica (od delcev je poskodovan se en cilinder poleg tega), po bosansko receno uzas. Motor se je ob navijanju na mestu pregrel, zvilo je glavo, voda se je zmesala v olje in bat je prijel. Ostalo je sledilo. Masino sem razstavil, samih glav pa ne morem dol vzet in sem ze zlomil gedore. Jutri grem k kolegu, da dokoncamo. Ko bo cas, bom pokazal se slike. Se eno vprasanje: ce bodo glave se dobre, jih bom imel za rezervo. Potrebno bo brusenje. Zdaj me pa zanima, kako se ve koliko zbrusiti glavo, ce hocem imeti kompresijo recimo 12.5 namesto 11.5?? Kje je kaksen majster, ki bi to vedel? care. sej je koncano. si zrihtal. sesir in tomkruz 2
RHonda Objavljeno December 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2009 :worship:http://mngforce.typepad.com/nc450vdev/nc450v-gen-52-efi.html Kle so pa res naredili doktorat. 100 konj na kolesu pri tem motorju :blink: Sej to je litrska moc skoraj kot pri 800gp motorjih. Pa z njimi tekmujejo v formula1, kjer so gsx-r 750 in podobne masine Nikjer, razen po narocilu (drago!) ne dobis vseh teh komponent. Kar se da narest je brusenje glave pa avspuh predelat in konc. Mogoce ce se mi bo se dalo, drugo zimo.
sulica Objavljeno December 17, 2009 Opozori Objavljeno December 17, 2009 : Nikjer, razen po narocilu (drago!) ne dobis vseh teh komponent. Kar se da narest je brusenje glave pa avspuh predelat in konc. Mogoce ce se mi bo se dalo, drugo zimo. SREČNO KEKEC :naughty: P182, sesir, halls in 1 other 4
RHonda Objavljeno December 18, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 18, 2009 Hvala, ni kej! Nekej bomo ze spacali. sesir 1
norc 16 Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3377022
RHonda Objavljeno December 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2009 Mislim, da hoce prevec. Za vse dele, ki manjkajo bi blo treba kar se nekaj odsteti + tega jih je skoraj nemogoce dobiti (v doglednem casu sploh ne). Jaz mu nebi dal vec kot 300-400eur.
moto_mat Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 Ima kdo mogoče stopalke za ta motor? oziroma od kirega motorja bi pasale gor? Pa plastike tudi iščem če ima kdo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se