Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Bistvo predelave motorja je ta, da bo vozniku čimbolje ustrezal. Koliko se kdo drug pelje s kakšnim motorjem je tu povsem irelevantno.

Če boš to temo mal nazaj prebral boš ugotovu, da ni !

Se prav te bom kr jest pod drobnogled uzeu namest drugih: :grim

Vidm, da imaš Yamaho R6. Serijsko je na Grobniku šla 1:34 se prav, da če ti ne greš tok s serijsko pol mal blodiš. Ker pa sklepam, da maš gor Akrapoviča in vidm, da tut Ohlins bi mogu jet okol 1.31 in, če ne greš se mal zamisl ker mečeš denar stran in tega gor sploh ne rabš in si za ta denar kup raj kšn inštrument pa doma mal igrej nanga (naprimer kšno flavto) :P:D

Objavljeno

nisem nikjer najdu podatke o superstock predelavi(pravila) za 600ccm ali 1000ccm petarde

bi prosu če mi kdo pove kakšne so ali kak link :)

in katere so večje razlike med 600 in 1000ccm

Hvala :)

Objavljeno

nisem nikjer najdu podatke o superstock predelavi(pravila) za 600ccm ali 1000ccm petarde

bi prosu če mi kdo pove kakšne so ali kak link :)

in katere so večje razlike med 600 in 1000ccm

Hvala :)

stock je zelo zelo serijsko dirkanje. zato je letos na svetovnem BMW z Bandovinijem tako hudo zmagal. V bistvu lahko menjaš zadnji feder in avspuh.

na motorju lahko menjaš edino dihtungo pod glavo, dovoljene so kartuše v prednjih vilicah, in dovoljena je nadgradnja elektonike, ne vem a je dovoljeno menjat kompletno električno instalacijo, al samo posodobitev z black boxi ala Yoshimura HRC YEC in podobno. . . . . Razlika med 600 in 1000 je 400 ccm :)

Objavljeno

Hvala, dobiš za kfe pr boemčki :)

Kaj pa boljše zavore(diski, čeljusti, cevi, ploščice)?

Objavljeno

Če boš to temo mal nazaj prebral boš ugotovu, da ni !

Se prav te bom kr jest pod drobnogled uzeu namest drugih: :grim

Vidm, da imaš Yamaho R6. Serijsko je na Grobniku šla 1:34 se prav, da če ti ne greš tok s serijsko pol mal blodiš. Ker pa sklepam, da maš gor Akrapoviča in vidm, da tut Ohlins bi mogu jet okol 1.31 in, če ne greš se mal zamisl ker mečeš denar stran in tega gor sploh ne rabš in si za ta denar kup raj kšn inštrument pa doma mal igrej nanga (naprimer kšno flavto) :P:D

802887-picard_no_facepalm_super.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj v stilu staro vs novo

Sam če pogledaš stara gajbica pa sam 1,6 sekunde zaostaja pa kaka je razlika v motorjih. kosta pa 1300 funtov. Zanimivo ni kej.

Objavljeno

bo treba pol nabavt tako staro piksno pa na grobnik :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

bo treba pol nabavt tako staro piksno pa na grobnik :)

pa še škoda ti je ni, če jo sesuješ :D

Objavljeno

ja...čeprov pol bi tud novo aprilijo kupu :evilgrin:

Objavljeno

pomoje če pišem božičku, dedku mrazu pa miklavžu dobim za en tank benza ne pa za ceu moped :D

Pa še neki bi prašu k sm glih tuki, u pravilniku od SuperStock 600 nism nikjer vidu da bi bla kaka omejitev na starost mopeda, je omejitev?

Objavljeno

Pa še neki bi prašu k sm glih tuki, u pravilniku od SuperStock 600 nism nikjer vidu da bi bla kaka omejitev na starost mopeda, je omejitev?

A ti bi recimo z motorjem iz leta 1998 nastopal v Superstock 600 klasi. Jest kot konkurent nebi imel nič proti :lol:

Drugač pa proizvajalci homologirajo nov model motorja pri zvezi FIM, kot sem gledal za dobo 5-ih let.

Objavljeno

5 let je ja, res nevem zakaj bi šu tekmovat v tako klaso s takim motorjem, mislm če hočeš dirkat maš tut ogromn drugih, bolj konkurenčnih klas :)

Objavljeno

Sm uprašu bl zrd firbca :)

Tak glej, da ne bo zgolj pri firbcu ostalo....

malo nenavadno si se spravil k zadevi, mogoče ti bo moja izkušnja pomagala.

Ko enkrat ugotoviš, da si na cesti vedno prehiter in da se da počasi in varno samo na pisti peljat si omisliš motor za pisto (ne takega kot je XJ6N). Jaz sem to ugotovil lani. Kupil sem GSX-R 600 K2 in se podal na razne prireditve kot so Deyzi days in podobne zadeve, pa par treningov na Marofu. Iz motorja sem pobral žmigavce in ogledala pa fusrasterje za sovoznika. Luči sem prelepil, izpuh je originalen. Po nekaj obiskih piste sem prišel do ugotovitve, da ima motocikel še dosti rezerve in da bo treba na meni delat. Torej iz zapisanega za mene sledi, tudi s staro kanto se lahko hitro pelješ, rekorde pa bodo drugi podirali, pa ne zaradi starega motorja....

Glede pravilnikov FIM si ne razbijat glave, za začetek se preizkusi na kakšni amaterski zadevi. Težko je verjeti kako hitri so nekateri. Potem, ko vse takšne amaterske dirkače prehitiš pa začni iskat sponzorje in pravilnike FIM, da boš videl do kod segneš.

LP Bajsi - od besed k dejanjem!

Objavljeno

Hvala Bajsi :)

že lep cajt razmišljam o nabavi mopeda za se občasno gont po pisti, sm ugotovu da cesta ni dirkališče in greš sam kdaj mau preveč pa si u avtu :)

Hvala za nasvet :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala Bajsi :)

že lep cajt razmišljam o nabavi mopeda za se občasno gont po pisti, sm ugotovu da cesta ni dirkališče in greš sam kdaj mau preveč pa si u avtu :)

Hvala za nasvet :)

Če še ne veš kaj bi kupil,ti jaz prodam cbr 600,narejeno za pisto :kva2:

Objavljeno

to še pride...bi se mogu it prvo pelat po pisti da vidm če mi paše, pol pa v nabavo :)

Objavljeno

Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". :OK:B)

LP : David

Objavljeno

Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". :OK:B)

LP : David

Pametna odločitev............ :OK: .......mal ti bo "tošl skup zlezu" ampak užitki so pa več kot super :)

Objavljeno

Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". :OK:B)

LP : David

To sem storil pred približno desetimi leti.Zelo pametna odločitev,vendar tisto vsaj enkrat na mesec......nea gre.

LP

Objavljeno

To sem storil pred približno desetimi leti.Zelo pametna odločitev,vendar tisto vsaj enkrat na mesec......nea gre.

LP

se strinjam edino pista ti da popoln in brezskrben užitek. točke sem že popravljal iz 13 na 9 denarne kazni ne štejem več.

pista najmanj 2x na mesec in to ne le grobnik italia je 10x boljša. so pa stroški. brez prikolice bo bolj improvizacija.

zato pa lahko namontiraš nehomologirane komponente in prave gume.

da pa ne zanemaris vsakdanjih cest, kjer se tudi veliko dogaja, moraš pač imet najmanj 2 motocikla. ni slabo še kakšen offroad.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!