RVT Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Bistvo predelave motorja je ta, da bo vozniku čimbolje ustrezal. Koliko se kdo drug pelje s kakšnim motorjem je tu povsem irelevantno. Če boš to temo mal nazaj prebral boš ugotovu, da ni ! Se prav te bom kr jest pod drobnogled uzeu namest drugih: :grim Vidm, da imaš Yamaho R6. Serijsko je na Grobniku šla 1:34 se prav, da če ti ne greš tok s serijsko pol mal blodiš. Ker pa sklepam, da maš gor Akrapoviča in vidm, da tut Ohlins bi mogu jet okol 1.31 in, če ne greš se mal zamisl ker mečeš denar stran in tega gor sploh ne rabš in si za ta denar kup raj kšn inštrument pa doma mal igrej nanga (naprimer kšno flavto) suzuki, roko, dive in 7 others 8 2
Robyy Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 nisem nikjer najdu podatke o superstock predelavi(pravila) za 600ccm ali 1000ccm petarde bi prosu če mi kdo pove kakšne so ali kak link in katere so večje razlike med 600 in 1000ccm Hvala
Cartman Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 nisem nikjer najdu podatke o superstock predelavi(pravila) za 600ccm ali 1000ccm petarde bi prosu če mi kdo pove kakšne so ali kak link in katere so večje razlike med 600 in 1000ccm Hvala stock je zelo zelo serijsko dirkanje. zato je letos na svetovnem BMW z Bandovinijem tako hudo zmagal. V bistvu lahko menjaš zadnji feder in avspuh. na motorju lahko menjaš edino dihtungo pod glavo, dovoljene so kartuše v prednjih vilicah, in dovoljena je nadgradnja elektonike, ne vem a je dovoljeno menjat kompletno električno instalacijo, al samo posodobitev z black boxi ala Yoshimura HRC YEC in podobno. . . . . Razlika med 600 in 1000 je 400 ccm DXR16, gsx750f, gandi in 5 others 7 1
Robyy Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Hvala, dobiš za kfe pr boemčki Kaj pa boljše zavore(diski, čeljusti, cevi, ploščice)?
lmperator Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Če boš to temo mal nazaj prebral boš ugotovu, da ni ! Se prav te bom kr jest pod drobnogled uzeu namest drugih: :grim Vidm, da imaš Yamaho R6. Serijsko je na Grobniku šla 1:34 se prav, da če ti ne greš tok s serijsko pol mal blodiš. Ker pa sklepam, da maš gor Akrapoviča in vidm, da tut Ohlins bi mogu jet okol 1.31 in, če ne greš se mal zamisl ker mečeš denar stran in tega gor sploh ne rabš in si za ta denar kup raj kšn inštrument pa doma mal igrej nanga (naprimer kšno flavto) roko in Robyy 2
logarr Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Hvala, dobiš za kfe pr boemčki Kaj pa boljše zavore(diski, čeljusti, cevi, ploščice)? http://lmgtfy.com/?q=superstock+1000+rules Drugi link.
Robyy Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 heh, dobra fora to z googlom Hvala
mcv Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Nekaj v stilu staro vs novo DXR16, iom in Igorr 3
Necky Objavljeno November 25, 2010 Opozori Objavljeno November 25, 2010 Nekaj v stilu staro vs novo Sam če pogledaš stara gajbica pa sam 1,6 sekunde zaostaja pa kaka je razlika v motorjih. kosta pa 1300 funtov. Zanimivo ni kej.
Robyy Objavljeno November 28, 2010 Opozori Objavljeno November 28, 2010 bo treba pol nabavt tako staro piksno pa na grobnik gsx750f in iom 2
Spider™ Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 bo treba pol nabavt tako staro piksno pa na grobnik pa še škoda ti je ni, če jo sesuješ
Robyy Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 ja...čeprov pol bi tud novo aprilijo kupu :evilgrin:
Spider™ Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 treba pisat božičku da prnese kašno
Robyy Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 pomoje če pišem božičku, dedku mrazu pa miklavžu dobim za en tank benza ne pa za ceu moped Pa še neki bi prašu k sm glih tuki, u pravilniku od SuperStock 600 nism nikjer vidu da bi bla kaka omejitev na starost mopeda, je omejitev?
BIZIXXX Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 Pa še neki bi prašu k sm glih tuki, u pravilniku od SuperStock 600 nism nikjer vidu da bi bla kaka omejitev na starost mopeda, je omejitev? A ti bi recimo z motorjem iz leta 1998 nastopal v Superstock 600 klasi. Jest kot konkurent nebi imel nič proti :lol: Drugač pa proizvajalci homologirajo nov model motorja pri zvezi FIM, kot sem gledal za dobo 5-ih let.
logarr Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 5 let je ja, res nevem zakaj bi šu tekmovat v tako klaso s takim motorjem, mislm če hočeš dirkat maš tut ogromn drugih, bolj konkurenčnih klas
bajsi Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Sm uprašu bl zrd firbca Tak glej, da ne bo zgolj pri firbcu ostalo.... malo nenavadno si se spravil k zadevi, mogoče ti bo moja izkušnja pomagala. Ko enkrat ugotoviš, da si na cesti vedno prehiter in da se da počasi in varno samo na pisti peljat si omisliš motor za pisto (ne takega kot je XJ6N). Jaz sem to ugotovil lani. Kupil sem GSX-R 600 K2 in se podal na razne prireditve kot so Deyzi days in podobne zadeve, pa par treningov na Marofu. Iz motorja sem pobral žmigavce in ogledala pa fusrasterje za sovoznika. Luči sem prelepil, izpuh je originalen. Po nekaj obiskih piste sem prišel do ugotovitve, da ima motocikel še dosti rezerve in da bo treba na meni delat. Torej iz zapisanega za mene sledi, tudi s staro kanto se lahko hitro pelješ, rekorde pa bodo drugi podirali, pa ne zaradi starega motorja.... Glede pravilnikov FIM si ne razbijat glave, za začetek se preizkusi na kakšni amaterski zadevi. Težko je verjeti kako hitri so nekateri. Potem, ko vse takšne amaterske dirkače prehitiš pa začni iskat sponzorje in pravilnike FIM, da boš videl do kod segneš. LP Bajsi - od besed k dejanjem! AJ, albin, suzuki in 5 others 8
Robyy Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Hvala Bajsi že lep cajt razmišljam o nabavi mopeda za se občasno gont po pisti, sm ugotovu da cesta ni dirkališče in greš sam kdaj mau preveč pa si u avtu Hvala za nasvet bladzo in Kor13 2
bagio Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Hvala Bajsi že lep cajt razmišljam o nabavi mopeda za se občasno gont po pisti, sm ugotovu da cesta ni dirkališče in greš sam kdaj mau preveč pa si u avtu Hvala za nasvet Če še ne veš kaj bi kupil,ti jaz prodam cbr 600,narejeno za pisto MetodT in DXR16 1 1
Robyy Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 to še pride...bi se mogu it prvo pelat po pisti da vidm če mi paše, pol pa v nabavo
david764 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". LP : David biker125, DXR16, crusty in 2 others 5
crusty Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". LP : David Pametna odločitev............ .......mal ti bo "tošl skup zlezu" ampak užitki so pa več kot super DXR16, bladzo, biker125 in 3 others 6
600rrc Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Pozdrav vsem ! Sem motorist deseto leto in iz leta v leto sem zmiraj bol prepričan, da je dirkališče pravi naslov zame in tako sem se konec te sezone odločil, da bom zapustil javno cesto in poskusil uživati vsaj enkrat na mesec- (vsaj trikrat do petkrat na leto ) v sezoni na dirkališču . Zavedam se da zadeva ni poceni vendar je bol pocen kakor, da plačaš kazen , ostaneš brez izpita posledično še brez službe če si vezan na avto ,.... Skratka je najbolša ugodna varjana po moje če gledaš iz takega zornega kota kakor jaz. Če pa ne bom imel financ pa se bom podal v kašno drugo adrenalinsko "zadevo". LP : David To sem storil pred približno desetimi leti.Zelo pametna odločitev,vendar tisto vsaj enkrat na mesec......nea gre. LP bladzo, Kor13, Brnjavka in 1 other 4
gustar Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 To sem storil pred približno desetimi leti.Zelo pametna odločitev,vendar tisto vsaj enkrat na mesec......nea gre. LP se strinjam edino pista ti da popoln in brezskrben užitek. točke sem že popravljal iz 13 na 9 denarne kazni ne štejem več. pista najmanj 2x na mesec in to ne le grobnik italia je 10x boljša. so pa stroški. brez prikolice bo bolj improvizacija. zato pa lahko namontiraš nehomologirane komponente in prave gume. da pa ne zanemaris vsakdanjih cest, kjer se tudi veliko dogaja, moraš pač imet najmanj 2 motocikla. ni slabo še kakšen offroad. nejcracing in Kor13 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se