Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

če ni skrivnost koliko si odštel pri

Carboninu za tale komplet??

Objavljeno

če ni skrivnost koliko si odštel pri

Carboninu za tale komplet??

 

400 eur

Objavljeno

pokrov tanka ni?

 

Ne ni ga, tank je itak že mal pobuškan, pa tud nazaj na cesto več ne bo šel, tko da ga neki ne mislim šparat :grrr tanka mislim :grim

Objavljeno

Ne ni ga, tank je itak že mal pobuškan, pa tud nazaj na cesto več ne bo šel, tko da ga neki ne mislim šparat :grrr tanka mislim :grim

.....matr sam ti si pa res letošnjo zimo na polno zastavo in z mopedom in z cilji vidm......."ne mislim ga šparat".....še en kamikaza več bo :D

Objavljeno

.....matr sam ti si pa res letošnjo zimo na polno zastavo in z mopedom in z cilji vidm......."ne mislim ga šparat".....še en kamikaza več bo :D

Iz teksta sm razbral, da mal se ti pa že noge tresejo :P:D sej tut drugo mesto bo lep rezultat B)

Objavljeno

Crusty od koliko si dal fedre v sprednje vilce??

Objavljeno

Crusty od koliko si dal fedre v sprednje vilce??

Misliš rečt katere?? Ohlinsovi so, matr za kg ne vem, bi mogu Markota vprašat, je blo na začetku kr mal težav, vse na glavo :(.......sam zdej je pa super, motor miren, več ali manj skoz po obeh biciklih........prej je bil pa rodeo non-stop :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Misliš rečt katere?? Ohlinsovi so, matr za kg ne vem, bi mogu Markota vprašat, je blo na začetku kr mal težav, vse na glavo :(.......sam zdej je pa super, motor miren, več ali manj skoz po obeh biciklih........prej je bil pa rodeo non-stop :D

ja za kile sem mislil....sva z Markotom zadnjič ugotovila da je to pri meni razlog da ne morem brenzat kot se spodobi in spustit motor v zavoj....nobene sigurnosti ne da ker so prešvoh K  :)

Objavljeno (popravljeno)

Crusty od koliko si dal fedre v sprednje vilce??

A je že šlo pod 1:50 da rabiš ohlinse?

Tako je šlo lani...post-13120-0-89681200-1359822707_thumb.png

Popravljeno . Popravil m1ha
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A je že šlo pod 1:50 da rabiš ohlinse?

Tako je šlo lani...attachicon.gifphoto.png

??...ne razumem miha ??

Objavljeno

??...ne razumem miha ??

Tole so tvoji casi lani enkat konc marca. A gre zdej tolk hitrej da brez öhlinsov res ne gre vec?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

katere pletene cevi imate(ferma in kje se jih da kupiti po pametni ceni) in katero olje za bremze...Hvala

Objavljeno

Postojna ma skoz enga špijuna dol za skalco s štoparco :D:P

a lohk še jaz dobim tele alternativne cajte......da vidm kolk un Adriatic timing laže.....mrbit sm pa le šu 1.31....."štopar za skalco" dam za ta velk pir :P:D

Objavljeno

a lohk še jaz dobim tele alternativne cajte......da vidm kolk un Adriatic timing laže.....mrbit sm pa le šu 1.31....."štopar za skalco" dam za ta velk pir :P:D

Alternativni timing meri samo bodoče prvake, ti nisi v tem rangu :-)

Ti si že prvak!

Objavljeno

Nc skrivaj. Useh mojih 120 kil je blo na pitwallu. Nism mel namena nikol objavt al pa oment teh casov, ker sm grobnik obkrozil pes in z biciklom. Ampak vse to nebulozenje me je zlomilo.

De ne bo pomote, jez tebi tako kot vsem ostalim zelim in prvoscim 1:29:00

Mi je pa kot zaljubljencu v motorje tezko brat kaj vse potrebuje dodelave. Bedno mi je brat izgovore na 1001 stvar. Tole Slovensko precenjevanje samega sebe....

Ko so se tepli Prosenik, m1ha, pokojni miljon, Bobs, Albreht na 750, pa Rozman so sekali cele dirke 33, brez NTec gum!

Razumem tud veselje do redelav RVT-style, in Crustyevo upgradanje bemfle, ampak....zdi se mi da najvec pridobis z treningom. Stock fedri so DOKAZANO dobri za 1:31:00. K5 je odlicn dirkalnik iz skatle ven.

Objavljeno

Glej Predrag jaz nimam nič proti tebi sploh si pa ega ne dvigam. Vedno sem dirkal izključno za svoje veselje!

Mi gre pa rahlo na živce, ko poslušam te bistroumne ugotovitve o obveznih predelavah vzmetenje in tačk in bremz in skratka vsega, da greš lahko sploh prvič na pisto! Pa ni važno al se pelješ 1:50 al pa 1:40, ker vsi ti časi so povsem dosegljivi z vsakim 15 let starim popolnoma serijskim motorjem!

In potem berejo mladiči te neumnosti in si predstavljajo da rabijo vsaj 2012 letnik in vsaj za 10000€ dodatne opreme za se malo v krog vozit

Objavljeno

Glej Predrag jaz nimam nič proti tebi sploh si pa ega ne dvigam. Vedno sem dirkal izključno za svoje veselje!

Mi gre pa rahlo na živce, ko poslušam te bistroumne ugotovitve o obveznih predelavah vzmetenje in tačk in bremz in skratka vsega, da greš lahko sploh prvič na pisto! Pa ni važno al se pelješ 1:50 al pa 1:40, ker vsi ti časi so povsem dosegljivi z vsakim 15 let starim popolnoma serijskim motorjem!

In potem berejo mladiči te neumnosti in si predstavljajo da rabijo vsaj 2012 letnik in vsaj za 10000€ dodatne opreme za se malo v krog vozit

 

a je to kaj čudnega, samo poglej slike zadnjih 5, 6 strani

Objavljeno

hmm Miha če bi vprašal kako vzmet imam zdaj in bi se debata vodila v tej smeri....bi sigurno bilo poučno za vse....drugače pa lahko priznaš da je šlo edino za egotrip glede nekega časa in napad name....

...Marko mehanik z grobnika je dal bol trde vzmeti v vilce ker se počuti bol varnega pa vozi samo na cesti tisti svoj k5 suzuki...če govoriva o kaj je potrebno za se vozit na grobniku in zakaj nekdo porabi 10000 eur pa se popolnoma strinjam.....moti pa me ne tudi če nekdo z motorjem 2012 in 10000 eur opreme vozi bol počasi od mene....če ima naj uživa....

...moj suzuki k5 je prva tisočka ki jo vozim na grobniku...kupil sem jo z razbitimi vilcami...oklepi...itd itd...sestavil za zelo malo denarja z izmenjavo blaga (denarja sem porabil 2500 eur za motor in par stvari ostalo menjava)....prvič v življenju sem si dal resno vzmetenje ker sem dobil iz fabrike po močni vezi in v denarju bi bilo manj kot original.....ker so čisto profi dirkalne imam kar nekaj problemov.....smešno se zdi amak če ni vse naštelano v nulo je rezultat dosti slabši od naštelane original ker so občutljive na vsako pizdarijo....

Objavljeno

Uf madonca je pa blo enih besed dons :D

Noben pa ne pove, da ni dirkanje le takrat ko sediš na mopedu pa noriš z ovinka v ovinek...........men velik pomeni, že to,da lahko kaj brkljam po njem, zamenjam kakšen vijak, naredim kaj drugače kot je original, berem kaj počnejo drugi........vem, da s tem ne bom nič hitrejši nič boljši......tko pač to je vsaj zame......tko, da če fantje predelujejo jih ni za grajat, mogoče bi lahko s kakšnim nasvetom kaj pomagali...........noben od nas tukaj gor ni za GP, pa ne se kregat :P  

Objavljeno

Jaz nimam nič proti predelavam, dejstvo pa je da ogromno hobi dirkačev išče izgovore v tehniki ne pa v sebi! In ja zakaj nebi predelal če lahko in ti je to gušt, ampak ogromno ljudi bere forume in dobi vtis, da če ne predelaš se ne da it na pisto! KAR PA NI RES!

Zaradi mene lahko dela kdor hoče kar hoče, me pa ne bo nihče prepričal da pri 1:40 čuti razliko med dvemi fedri kako pade motor v ovinek!

Objavljeno

Jaz nimam nič proti predelavam, dejstvo pa je da ogromno hobi dirkačev išče izgovore v tehniki ne pa v sebi! In ja zakaj nebi predelal če lahko in ti je to gušt, ampak ogromno ljudi bere forume in dobi vtis, da če ne predelaš se ne da it na pisto! KAR PA NI RES!

Zaradi mene lahko dela kdor hoče kar hoče, me pa ne bo nihče prepričal da pri 1:40 čuti razliko med dvemi fedri kako pade motor v ovinek!

sem prej napisal da original vzmetenje če dobro naštelano za amaterja je bolje od profi ki ga je treba znat naštelat in je precej občutljivo če kaj narobe klikneš.....ne vem zakaj od vseh predelav tu na forumu je samo moja vzbudila pri tebi in tvojimi prijatelji toliko ogorčenja da ste mene ocenili po 4 štopanih krogih in moje želje po tršim fedrom....to mi malo razloži če lahko...

 

svoj najhitrejši čas sem dosegel pred mnogimi leti na stari r6 2001 in gumami michelin powerrace.....glih gume so me izdale in sem padel v reškem se močno poškodoval tako da sem 8 mesecev ležal in še danes ne hodim normalno itd....6 let nisem vozil motorja in po dolgem času spet začutil željo po vožnji....ker me cesta že dolgo prej ne mika zaradi vsevečje nevarnosti z takimi motorji v prometu....sem se vrnil z željo po užitku same vožnje...zastavil sem si da bom užival brez nepotrebnih rizikov da pridem na svoj najboljši čas sproščeno..in to mi tudi uspeva...vilce kot sem rekel niso original in ko sem lani na koncu sezone probal malo stisnit sem čutil da mi ne daja sigurnosti (ne vem trdoto fedrov ki so zdaj not)...daleč od limita zabrenzam in mi pri skoraj celi zaprti hidravliki+prednapetost na max vilce zabije toliko da ne delajo in začne pumpat gumo....lahko prideš pogledat sprednji blatnik ki ga je pobralo na dveh mestih zaradi deformacije sprednje gume.......v dveh letih sem na motor dal eno novo sprednjo gumo...druge vse rabljene zadaj in spredaj.......po vsem tem če mi izkušen mehanik ko je probal in videl pa slišal ruženje gume in propadanje vilce svetuje naj dam močnejši feder ki stane 100 eur par...bi moral kako reagirat in razmišljat?? ne bom menjal če ali ko pridem na 1.35?...1.33?..kje je meja....zame je meja moja varnost in moj užitek nič drugega

Objavljeno

Odlično napisano sploh 94. stran....zdaj Vas bi pa prosil katere pletene cevi naj zmontiram na 10 let staro hondo cbr 954. HVALA 

Objavljeno

Ne rabiš, baje so 10 let stari stock japonci dobri za letet vsaj 1.32, če ne celo mogoče 1.29, če je dober dan... :rolleyes:

 

 

Ljudje večinoma kupujejo HEL kite po ebayu. Drugač pa lahko snameš lajtnge, greš v podjetje Prix na Viču, in ti jih naredi po meri.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ne rabiš, baje so 10 let stari stock japonci dobri za letet vsaj 1.32, če ne celo mogoče 1.29, če je dober dan... :rolleyes:

 

 

Ljudje večinoma kupujejo HEL kite po ebayu. Drugač pa lahko snameš lajtnge, greš v podjetje Prix na Viču, in ti jih naredi po meri.

 

Hvala...Lahko na PM napišeš naslov in kontaktno št. za prix 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!