Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

"Simosi" raje priznaj,da toliko sploh nebi ali nemoreš dati za motor.Stremi rabljenimi razvalinami nimam vsaj jaz kaj počet.Še nikoli nisem kupil rabljenega mototorja in ga tudi nebom,saj šraufam poklicno cele dneve(to je moj biznis) moj motor pa šraufa Valentinčič dokler se ne izteče podaljšana garancija.Veš dokler stane veliki servis manj,kot jaz zaslužim v enem dopoldnevu naj to kar drugi delajo in odgovarjajo za svoje delo,jaz pa se spet eno leto veselo vozim.

Ps. pa še tole,če bi ga samo enkrat peljal,bi imel popolnoma drugačno mnenje-mi lahko verjameš.

Smo pač nekateri manj premožni kot ti in zaradi tega posegamo po "starih" - rabljenih motorjih, kar pa niti pod razno ne pomeni, da smo kej manj kot ti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, pa kaj mu vsa ta visoka tehnika pomaga, ko pa lahko vsak mulček na malo bolj naviti 600-tki na izhodu iz prvega ovinka švigne mimo tako hitro, da oni na bemflu sploh ne skapira kaj se mu je pripetilo. BMW je res motor za stare ateje s preveč dnarja, da se lahko hvalijo po raznih forumih kaj vse ma njegov motor.

Če bi blo govora o pisti bi se strinjal s tabo. Če bi vsi tako kot ti razmišljali verjetno v prodajnih katalogih razen 600 SS motorjev nebi bilo ravno dosti izbire. Nekateri pač uživamo tudi kdaj pa kdaj turistično vožnjo v dvoje s polno naloženimi kovčki (ravno včeraj bli na CRESU in koga srečam na bencinski nad Rijeko? Dr. Jakoba - pozdrav! :)) no skratka, takrat mi prav ugaja da imam pod ritjo 1000 ccm V2. Se pa strinjam, da je za športno vožnjo bolj zanimiv 600SS, ker pa žal ne premorem 2 motorjev oziroma nočem vsega svojga premoženja v motorje vložit, se pač zadovoljim z mojo Futurco, ki je lahko ravno tko športno zanimiva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi blo govora o pisti bi se strinjal s tabo. Če bi vsi tako kot ti razmišljali verjetno v prodajnih katalogih razen 600 SS motorjev nebi bilo ravno dosti izbire. Nekateri pač uživamo tudi kdaj pa kdaj turistično vožnjo v dvoje s polno naloženimi kovčki (ravno včeraj bli na CRESU in koga srečam na bencinski nad Rijeko? Dr. Jakoba - pozdrav! :)) no skratka, takrat mi prav ugaja da imam pod ritjo 1000 ccm V2. Se pa strinjam, da je za športno vožnjo bolj zanimiv 600SS, ker pa žal ne premorem 2 motorjev oziroma nočem vsega svojga premoženja v motorje vložit, se pač zadovoljim z mojo Futurco, ki je lahko ravno tko športno zanimiva!

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem na pisti s 600 hitrejši kot s 1000. :whistle:

Jaz sem šel na 450. :naughty:

Pametnjakovič ne ve, da se nas črna kronika ne tiče. :? Še posebej ne s prepričanjem, da je za pisto dovolj 600, ker je 1000 za pisto premočan in je zato bolj primeren za cesto. :slap:

Tudi jaz sem si kupil motor za dosti manj denarja, kot je nov, pa se z njim vozim že veliiiko več kot tri leta. Pa sploh ni kanta, ampak pravi stroj. :OK:

hmmm..... :hmm: 0? :?

:yes: 0!!!!

S 1000 SS si lahko večji pozer na cesti. :D Pa za šankom tudi, če imaš prometno v roki.

Jaz imam 450, pa mi ni treba uporabljati menjalnika od 10 km/h do 130 km/h.

Zakaj bi potem sploh potreboval več kot 450 oz. po nekaterih trditvah kar 1000, če mi že s tem motorjem ni potrebno šaltati, če se mi ne ljubi. :P Pa da vidimo, katera 1000 bi bila v prometu bolj uporabna od moje pokalice 450.

Raje se naučite vozit z APN6, potem pa razmišljajte, kdo ima večjega. :xx:

Veš kaj mali ko sem se naučil vozit z takrat še APN 4 si še ti s pimpekom po pesku pisal al pa ateku po mošnji skakal. Če si pa šel iz 1000 na 450 si pač izjema ki potrjuje pravilo. In sploh če hočeš imet kot pišeš samo uporaben motor si pa kupi kakega malega skuterčka, boš še lažje domov pripeljal ajnkauf. Jaz imam motor da si malo dvignem adrenalin. Pač vsakemu svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 450, pa mi ni treba uporabljati menjalnika od 10 km/h do 130 km/h.

jaz imam 1300 pa od 35 do 240 ni treba šaltat..

predvsem pa nič ne trese in ropota .)

mal heca..

za cesto definitivno nekaj kar se dovolj udobno pelje in ima pokončno in dovolj široko krmilo.

za pisto je pa vseen kolk kubikov je, sam da se uživa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. za cesto definitivno nekaj kar se dovolj udobno pelje in ima pokončno in dovolj široko krmilo.

2. za pisto je pa vseen kolk kubikov je, sam da se uživa..

1. :worship: podpis

2. bo treba še delat :unsure: (da se kej nabere $)

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti "jurja" ne moreš (varno) 100 % izkoristiti.

Kdor tega ne verjame, naj povpraša fante, ki se vozijo v "ovalu".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je popolnoma brezpredmetno razpravljati o "izkoriščanju" motorja na javni cesti.

na cesti je vse hitro prehitro.

sam od vožnje po cesti pričakujem le, da s čimanj stresa in največjim možnim užitkom pridem s točke A do točke B, vmes spijem kavo, kaj pojem..itd.

in me nikakor ne more nihče prepričat da je s SS motorjem več užitka kot z nekim polikanim nakedom.

pa okej-lahko je tudi malo bolj brutalen naked-še vedno bolje kot SS.

o malih in velikih endurcah pa ne bi zgubljal besed, ker znajo bit še bolj zabavne.

koliko kubikov? brezvezno vprašanje. če je tempo vožnje normalen, se lahko s 25kw mašinco pelješ zraven odprtih tisočakov.

lahko bi pa tudi @mojgap povedal(a), kaka je razlika v vožnji po cesti med aprilio mille in cb1300.

za pisto je pa stvar jasna..750 :evilgrin:

moram

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj mali ko sem se naučil vozit z takrat še APN 4 si še ti s pimpekom po pesku pisal al pa ateku po mošnji skakal. Če si pa šel iz 1000 na 450 si pač izjema ki potrjuje pravilo. In sploh če hočeš imet kot pišeš samo uporaben motor si pa kupi kakega malega skuterčka, boš še lažje domov pripeljal ajnkauf. Jaz imam motor da si malo dvignem adrenalin. Pač vsakemu svoje.

Mislim, da bo potrebno iti malo še v šolo, ker si se očitno preveč vozil z APN 4 in šprical šolo, pa so sedaj težave z branjem. :nono:

Nikoli nisem napisal, da hočem imeti samo uporaben motor. :lol1:

Sploh pa mislim, da je kakršenkoli skuterček manj uporaben, kot npr. kakšen 500 naked.

"Samo uporabni" motorji so pa vsi motorji. Le namen uporabnosti je različen pri različnih motorjih. :whistle:

Arriba, nisi odgovoril Walkabout, kje si dviguješ adrenalin. Na cesti ali na pisti?

Če si ga na pisti, se lahko dogovoriva, pa se lahko skupaj zabavava. :yea1:

Če si pa adrenalin dviguješ na cesti, potem pa raje ne bom nič napisal, ker bi verjetno izpadlo preveč grdo. :xx:

Zakaj se omejujemo pri 1000, če pa delajo že 1500 in več? Kategorije 600 in 1000 so največkrat mejniki za SS motorje.

1800 ccm z dvema valjema zna zelo lepo grmeti. :naughty: Za grmenje je lahko 600 res lahko premalo za nekatere, če nočejo imeti samo prazne cevi za izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na cesto definitivno 1000 cm3 sport ali super sport motor (raje kot 600 cm3).

Lepša razporeditev navora, bolj uglajeno delovanje, lepše prede v nižjih vrtljajih; skratka bolj "dizelsko" razpoložen.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je popolnoma brezpredmetno razpravljati o "izkoriščanju" motorja na javni cesti.

na cesti je vse hitro prehitro.

sam od vožnje po cesti pričakujem le, da s čimanj stresa in največjim možnim užitkom pridem s točke A do točke B, vmes spijem kavo, kaj pojem..itd.

in me nikakor ne more nihče prepričat da je s SS motorjem več užitka kot z nekim polikanim nakedom.

pa okej-lahko je tudi malo bolj brutalen naked-še vedno bolje kot SS.

o malih in velikih endurcah pa ne bi zgubljal besed, ker znajo bit še bolj zabavne.

koliko kubikov? brezvezno vprašanje. če je tempo vožnje normalen, se lahko s 25kw mašinco pelješ zraven odprtih tisočakov.

lahko bi pa tudi @mojgap povedal(a), kaka je razlika v vožnji po cesti med aprilio mille in cb1300.

za pisto je pa stvar jasna..750 :evilgrin:

moram

Vem , da je :topic: kar se tiče debate o 1000/600 ccm. Ampak glede na to, da me je Biker77 izzval, bom povedal takole.

Ja, v nedeljo sem imel možnost malo bolj sprobat cb1300 in moram rečt, da sem bil zelo pozitivno presenečen kolk dobr se pelje motor. Če mero udobja primerjam z RSV je razlika kot dan pa noč. Uporabnost na cesti je res z naskokom na strani cb-jke. Tudi lega na cesti in vožnja skozi ovinke je zelo lahkotna, čeprav deluje motor velik. Sopotnica na zadnjem sedežu pa je po nekaj kilometrih požrla besede, da je to motor za "stare mame". :rolleyes:

Za 600ccm pa žal ne morem napisat nič, ker so bili vsi motorji, ki sem jih do sedaj vozil 1000 ali več ccm.

Aja, RSV pa vseen nebi zamenu :yea2:

Popravljeno . Popravil mojgap
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 600ccm,sicer 1000 se nisem vozil se mi je pa kot zacetniku ze zgodilo da mi je motor crknu v kriziscu,ker mors dat kr malce vec gasa pri speljevanju :blush: Sam jebat ga,sej se pocas naucis :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

JST sm se v nedelo prepričal da je 100hp in 1200ccm za na cesto dost sm če si dost Odbit :slap:

s kolegom sva šla na Kočevje-Dvor, jst 170hp cbr 1000 kolega pa suzuki bandit 1200,

pa sva skoz skup vozila tut do 200km/h, ni neke razlike s tem da je on vozil do tačk skoz s 5. jst pa s 3. prestavo (je blo pa res pr men še mal rezerve, sm po cesti je treba it zmer še z mal rezerve, vsaj pr men) :kva2:

:grim Se pravi da je za na cesto vrh kape 100hp, lohk te reš tut navor :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

JST sm se v nedelo prepričal da je 100hp in 1200ccm za na cesto dost sm če si dost Odbit :slap:

s kolegom sva šla na Kočevje-Dvor, jst 170hp cbr 1000 kolega pa suzuki bandit 1200,

pa sva skoz skup vozila tut do 200km/h, ni neke razlike s tem da je on vozil do tačk skoz s 5. jst pa s 3. prestavo (je blo pa res pr men še mal rezerve, sm po cesti je treba it zmer še z mal rezerve, vsaj pr men) :kva2:

:grim Se pravi da je za na cesto vrh kape 100hp, lohk te reš tut navor :whistle:

No, če sta prišla do 200km/h na relaciji Kočevje-Dvor, pol jes res ne vidim te tvoje rezerve na cesti :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

JST sm se v nedelo prepričal da je 100hp in 1200ccm za na cesto dost sm če si dost Odbit :slap:

s kolegom sva šla na Kočevje-Dvor, jst 170hp cbr 1000 kolega pa suzuki bandit 1200,

pa sva skoz skup vozila tut do 200km/h, ni neke razlike s tem da je on vozil do tačk skoz s 5. jst pa s 3. prestavo (je blo pa res pr men še mal rezerve, sm po cesti je treba it zmer še z mal rezerve, vsaj pr men) :kva2:

:grim Se pravi da je za na cesto vrh kape 100hp, lohk te reš tut navor :whistle:

a je bla gužva da sta šla tko počas ???????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

JST sm se v nedelo prepričal da je 100hp in 1200ccm za na cesto dost sm če si dost Odbit :slap:

s kolegom sva šla na Kočevje-Dvor, jst 170hp cbr 1000 kolega pa suzuki bandit 1200,

pa sva skoz skup vozila tut do 200km/h, ni neke razlike s tem da je on vozil do tačk skoz s 5. jst pa s 3. prestavo (je blo pa res pr men še mal rezerve, sm po cesti je treba it zmer še z mal rezerve, vsaj pr men) :kva2:

:grim Se pravi da je za na cesto vrh kape 100hp, lohk te reš tut navor :whistle:

Pol pa nista kej preveč dirkala, ker bandit že tko nikamor ne gre, v 5. prestavi pa sploh. Vsaj proti moji fzr-ki. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, sam bala sta se, da tebe srečata, ker je prehitevanje počasnejših nevarno!

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.........leta 1996 19 K DEM. Takrat po (Jazbinškovem zakonu) je stalo toliko DEM 5-sobno stanovanje v cetru Ljubljane.

oprosti, samo s tem si se diskvalificiral. ce bi imel moznost leta 96 kupiti 5 sobno stanovanje v LJ za ta denar bi vsekakor raje storil to, kot kupil kup pleha in plastike. "nalozba" je operativna beseda, "dividende" pa radost na koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprosti, samo s tem si se diskvalificiral. ce bi imel moznost leta 96 kupiti 5 sobno stanovanje v LJ za ta denar bi vsekakor raje storil to, kot kupil kup pleha in plastike. "nalozba" je operativna beseda, "dividende" pa radost na koncu.

Huh, ne bi zdajle roke tlačil v karkoli ognju podobnega, se mi pa po spominu zdi, da Brumerjeva trditev vseeno ni daleč od resnice. Mogoče bom celo preveril, če se mi bo dalo.

Glede same teme pa: sem eden od čudakov in sem brez bolečin presedlal s 1.200 na 650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari so kupili leta 91, ali celo 92 (ne vem točno) v Novem mestu trosobno stanovanje za 30k DEM, leta 2006 so ga prodali za približno 80k €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa nista kej preveč dirkala, ker bandit že tko nikamor ne gre, v 5. prestavi pa sploh. Vsaj proti moji fzr-ki. :blush:

Bandit 1200 gre čist dovol. Pač tvoja fzr-ka je narjena za prtiskat, bandit pa za se pelat. Aja po 500 km na motorju bi tebi roke odpadle un na banditu bi pa še vedno veselo fural naprej :) Pač valda da je razlika fzr ss bandit pa naked bike. Že retard opazi razliko. Sam imam naked bike in ko prehitim ss motor se prašam za koji kurac ma tip ss ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!