Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Po eni strani je res, po drugi ko pa vidiš na grobniku razne TDMke in Fazerke... :)

Drugače se pa strinjam, za pisto je definitivno SS.

[/quote

od st motorckov sta vfr pa xx favorita, drgac pa naked.

sam jst se itak ne vozm nč po pisti tko da mi je vseeno al se da po kolenčku pelat al ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje sanje so Ducati 998. Drugače pa ker vem da tudi ta ni udoben gledam za VFR, kjer je veliko manj moči a je sedež že bolj OK ali pa XX kot je bila omenjena. Še vedno se da zelo hitro peljat, ravno kot z SS po cesti ampak s tem da prideš nazaj spočit - ne pa še bolj zmantran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje sanje so Ducati 998. Drugače pa ker vem da tudi ta ni udoben gledam za VFR, kjer je veliko manj moči a je sedež že bolj OK ali pa XX kot je bila omenjena. Še vedno se da zelo hitro peljat, ravno kot z SS po cesti ampak s tem da prideš nazaj spočit - ne pa še bolj zmantran.

amen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in čez dve urci bomo spet bral v kaki drugi temi da je edino SS moped kej vreden..

ma če misliš potovat niti ni, če ga maš pa za se po ridah gor pa dol celo nedeljo naganjat je pa tut skuter ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje sanje so Ducati 998. Drugače pa ker vem da tudi ta ni udoben gledam za VFR, kjer je veliko manj moči a je sedež že bolj OK ali pa XX kot je bila omenjena. Še vedno se da zelo hitro peljat, ravno kot z SS po cesti ampak s tem da prideš nazaj spočit - ne pa še bolj zmantran.

Sklepam, da ti Aprilia (Italijan) ne diši, ker v ta segment spada tudi Futura.

Sej niti ni pomembno. Glede Honde (XX pa VFR): XX je težka, široka in neokretna, čisto nasprotje od VFRke. Če mene vprašate glasujem za VFRko. (Če pa primerjamo še Futuro je prav tako okretnejša od XXa, kile se ne čutijo tko kot pri XXu, je 2 cilindra kar mi je všeč predvsem pa zame največji plus pri Futuri, JE EVROPSKO VELIKA za visoke voznike in ima svetovni sedež tako za voznika kot sopotnika - daleč najbolj komot iz tega segmenta in dosti bolj komot od marsikaterega touring motorja).

Edini minus pri VFRki z moje strani je veličina! :( In ravno zaradi veličine nisem kupil VFRke ampak raje Futuro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklepam, da ti Aprilia (Italijan) ne diši, ker v ta segment spada tudi Futura.

Sej niti ni pomembno. Glede Honde (XX pa VFR): XX je težka, široka in neokretna, čisto nasprotje od VFRke. Če mene vprašate glasujem za VFRko. (Če pa primerjamo še Futuro je prav tako okretnejša od XXa, kile se ne čutijo tko kot pri XXu, je 2 cilindra kar mi je všeč predvsem pa zame največji plus pri Futuri, JE EVROPSKO VELIKA za visoke voznike in ima svetovni sedež tako za voznika kot sopotnika - daleč najbolj komot iz tega segmenta in dosti bolj komot od marsikaterega touring motorja).

Edini minus pri VFRki z moje strani je veličina! :( In ravno zaradi veličine nisem kupil VFRke ampak raje Futuro.

veličina ? a ti je premala vfr ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jaz kupoval drugi motor sem se nekako odločal med CB1300 in vfr800..podobni letniki, podobno ohranjeno, podobna cena..

no kar se mene tiče..sem naredil prav da sem vzel cb-jko..mercedes med motocikli..

s katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? pa če sta 2 gor sploh ni razlike,..

glede udobja..ne bi sploh komentiral..

pri dvovaljnikih me moti to, da ko se začne nekaj dogajat je treba šaltat..sej ne da ne gre..pač stvar osebnega okusa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jaz kupoval drugi motor sem se nekako odločal med CB1300 in vfr800..podobni letniki, podobno ohranjeno, podobna cena..

no kar se mene tiče..sem naredil prav da sem vzel cb-jko..mercedes med motocikli..

s katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? pa če sta 2 gor sploh ni razlike,..

glede udobja..ne bi sploh komentiral..

pri dvovaljnikih me moti to, da ko se začne nekaj dogajat je treba šaltat..sej ne da ne gre..pač stvar osebnega okusa..

a nima vfr 4 valjne mašine ? sej verjetno bom tut jst pogrešal navor če bom prešaltal iz 1300 na 800. Me je kr mal strah da se ne bom zajebal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nima vfr 4 valjne mašine ? sej verjetno bom tut jst pogrešal navor če bom prešaltal iz 1300 na 800. Me je kr mal strah da se ne bom zajebal.

vfr je seveda v4..

mene sta od vfr-ke odvrnile 2 stvari..

1. servisi znajo bit zajebani..pa ni nujno da so..pač bolj zakompliciran motocikel..

2. CBS zavore..za pussy-je :whistle:

pluse za cb-jko ne bom našteval..k pol bo folk sam še to vozu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jaz kupoval drugi motor sem se nekako odločal med CB1300 in vfr800..podobni letniki, podobno ohranjeno, podobna cena..

no kar se mene tiče..sem naredil prav da sem vzel cb-jko..mercedes med motocikli..

s katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? pa če sta 2 gor sploh ni razlike,..

glede udobja..ne bi sploh komentiral..

pri dvovaljnikih me moti to, da ko se začne nekaj dogajat je treba šaltat..sej ne da ne gre..pač stvar osebnega okusa..

Resno ti to misliš pri 1300 obratih ? Potem je pa super za potovanje, enkrat bom probal kje staknit pa probat. Vsak dan se mi bolj dopade...

Ja moj stil je supersport, ampak samo zaradi dizajna, če bi še enkrat kupoval bi to bila ali XX ali pa VFR zagotovo. PrevečtrpišnaSSpress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vfr je seveda v4..

mene sta od vfr-ke odvrnile 2 stvari..

1. servisi znajo bit zajebani..pa ni nujno da so..pač bolj zakompliciran motocikel..

2. CBS zavore..za pussy-je :whistle:

pluse za cb-jko ne bom našteval..k pol bo folk sam še to vozu :whistle:

ma cb je grda :D bi mogu eno streetfighter masko gor fuknt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma cb je grda :D bi mogu eno streetfighter masko gor fuknt

A tvoj XJR pa spredaj nima okroglega lustra?? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma cb je grda :D bi mogu eno streetfighter masko gor fuknt

ma ni grda..lahko pa bi bila kaka stvar bolj domiselno narejena..

je nekaj predelav v temi cb1300 tuki na ms-ju..

sam jest se s tem ne mislim ukvarjat..

policaji pa to..pa te jebejo..

zdej bom poleg ta velke prve pomoči dal še trikotnik, žarnice, vlečno vrv pa odsevne jopiče pod sedež..tko za foro..za policaje.. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklepam, da ti Aprilia (Italijan) ne diši, ker v ta segment spada tudi Futura.

Sej niti ni pomembno. Glede Honde (XX pa VFR): XX je težka, široka in neokretna, čisto nasprotje od VFRke. Če mene vprašate glasujem za VFRko. (Če pa primerjamo še Futuro je prav tako okretnejša od XXa, kile se ne čutijo tko kot pri XXu, je 2 cilindra kar mi je všeč predvsem pa zame največji plus pri Futuri, JE EVROPSKO VELIKA za visoke voznike in ima svetovni sedež tako za voznika kot sopotnika - daleč najbolj komot iz tega segmenta in dosti bolj komot od marsikaterega touring motorja).

Edini minus pri VFRki z moje strani je veličina! :( In ravno zaradi veličine nisem kupil VFRke ampak raje Futuro.

Meni se Futura zelo dopade glede izgleda; bolj kot VFR, ki je na koncu modelne poti in je že predolgo modelno nespremenjena.

Honda XX pa je ogromen tanker, ki še najbolj spominja na nemške športnike.

Za na cesto tovarne res nimajo posrečene ponudbe za tiste ki si želijo malo bolj udobnega športnika.

S sedanjimi SS je namreč razvoj šel preveč ekstremno v smeri dirkališč, kar se kaže tudi v zelo nizko položenem krmilu; za razliko od še nekaj let nazaj.

Če ima človek še dva metra pa je s sedanjimi SS na cesti prava muka, ki ne odtehta šarma SS motorja.

Za upati je, da bo Honda z novo VFR naredila uravnoteženega udobnega športnika, saj ostala japonska konkurenca spi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marketing japonskih tovarn se je zadnje čase usmeril v same neke tržne niše oziroma čudaške motocikle, za katere se ne ve, čemu naj bi sploh služili. Najbolj svetli primerki so razne:

- FZ verije

- street verzije kot XJR, TDM, XT, WR, YBR

- MT serija

Toliko da vzamemo za primer Yamahine modele; pri drugih je podobno.

Po mojem mnenju so pravi veliki motocikli:

-Super sport

-Sport

-Touring

-Cruiser.

Ravno kot par primerkov.

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tvoj XJR pa spredaj nima okroglega lustra?? :rolleyes:

ja sam za razliko od cb-jke ma dost bol klasično obliko. cb-jka ma tisto rit čist preveč dvignjeno in ni čist nč podobna kakemu klasičnemu motorju varjanta xjr, zrx, gsx. kar se tega tiče je honda nek futurističen zmazek s tisto cb 1300 in tistimi led diodami. Pač enmu se dopade cb-jka meni se pač ne k je zašla daleč od klasike. old school cb 750 je pa legenda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam za razliko od cb-jke ma dost bol klasično obliko. cb-jka ma tisto rit čist preveč dvignjeno in ni čist nč podobna kakemu klasičnemu motorju varjanta xjr, zrx, gsx. kar se tega tiče je honda nek futurističen zmazek s tisto cb 1300 in tistimi led diodami. Pač enmu se dopade cb-jka meni se pač ne k je zašla daleč od klasike. old school cb 750 je pa legenda :)

je zajeban k jo treba skos v zadek gledat?..pač je tolk bolša.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam za razliko od cb-jke ma dost bol klasično obliko. cb-jka ma tisto rit čist preveč dvignjeno in ni čist nč podobna kakemu klasičnemu motorju varjanta xjr, zrx, gsx. kar se tega tiče je honda nek futurističen zmazek s tisto cb 1300 in tistimi led diodami. Pač enmu se dopade cb-jka meni se pač ne k je zašla daleč od klasike. old school cb 750 je pa legenda :)

No ja, če ti vidiš CB bolj futurističen kot XJR, bo pa treba k optiku stopit, ane? Sicer pa je tudi Biker77 dober odgovor napisal...

post-5704-1213189109_thumb.jpg

post-5704-1213189115_thumb.jpg

post-5704-1213189121_thumb.jpg

post-5704-1213189134_thumb.jpg

post-5704-1213189139_thumb.jpg

post-5704-1213189145_thumb.jpg

post-5704-1213189157.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam za razliko od cb-jke ma dost bol klasično obliko. cb-jka ma tisto rit čist preveč dvignjeno in ni čist nč podobna kakemu klasičnemu motorju varjanta xjr, zrx, gsx. kar se tega tiče je honda nek futurističen zmazek s tisto cb 1300 in tistimi led diodami. Pač enmu se dopade cb-jka meni se pač ne k je zašla daleč od klasike. old school cb 750 je pa legenda :)

in my bookCB ji ne manjka nič. ena ima petkrake zlato pobarvane feltne. huda k norc. Nnikol pa nebom razumel ljudi k so tistmu motorju narisali pol oklep. pa tista hauba je zločin proti človečnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je zajeban k jo treba skos v zadek gledat?..pač je tolk bolša.. :whistle:

Biker kako to, da si šel na ST motocikel? Opustil gp kariero, ali imaš še pistaša v garaži?

lp, Nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker kako to, da si šel na ST motocikel? Opustil gp kariero, ali imaš še pistaša v garaži?

lp, Nejc

GP kariero? nič ne vem o kaki karieri..je pa res da je SS motor za po cesti bedarija..tko da je pistaš v garaži..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marketing japonskih tovarn se je zadnje čase usmeril v same neke tržne niše oziroma čudaške motocikle, za katere se ne ve, čemu naj bi sploh služili. Najbolj svetli primerki so razne....

Moram rečt, da me je peta slika res impresionirala! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram rečt, da me je peta slika res impresionirala! :whistle:

Ha, ha, ha, zakaj pa?? Mene je zaradi "mačke"!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marketing japonskih tovarn se je zadnje čase usmeril v same neke tržne niše oziroma čudaške motocikle, za katere se ne ve, čemu naj bi sploh služili. Najbolj svetli primerki so razne:

- FZ verije

- street verzije kot XJR, TDM, XT, WR, YBR

- MT serija

Toliko da vzamemo za primer Yamahine modele; pri drugih je podobno.

Po mojem mnenju so pravi veliki motocikli:

-Super sport

-Sport

-Touring

-Cruiser.

Ravno kot par primerkov.

Logika je taka:

Nimajo vsi denarja za si kupit 1 motor za vikend turce s prijatli, en motor za dolga potovanja po avtocestah, en motor za it v sosednjo vas na kafe... Zato obstajajo tudi kompromisi. Fazerka recimo je namenjena ravno temu, je športna, z njo pa se lahko komot odpelješ na daljše potovanje (s cestakom je že težje). TDMka je še nekoliko bolj potovalna, ima pa vs sebi kanček športnega in kanček endura. S TDMko se da tudi hitro peljat, zelo udobna za daljša potovanja, da se pa it tudi po kakšnem makadamu (cestak - odpadejo ti roke).

Bi pa tudi jaz, vsekakor, imel v garaži enga Hard Endurota za po brezpotjih, enga SuperMotarda za po mestu, eno Aprilio Tuono za vikend izlete s prijatli, eno RSV R Factory za it na pisto, in seveda mojo Futurco :D

Ampak to je že mal :topic: .

1000 za po cesti, 600 za po pisti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!