Original-One Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 GP kariero? nič ne vem o kaki karieri..je pa res da je SS motor za po cesti bedarija..tko da je pistaš v garaži.. Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija? vsakemu svoje, ni res?
RVT Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? Peljal CB 1300 in edino kar sem pogrešal je bila pa šesta prestava, drgač pa motor za umirjeno vožnjo :worship:
biker77 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija? vsakemu svoje, ni res? pa lahko se tako reče ja..mislim da nisem edini..so pa SS motorji namenjeni pisti..tam se najbolš počutjo..tam ga lahko pelješ relativno varno..po cesti MENI pač ni več se z njimi za vozit.. zato pa mam dva motorja, kupljena rabljena, vsakega za svoj namen, skupna cena je pa taka kot če bi kupil novega tisočaka..al pa še malo manj.. itak..kakor komu paše..sej svoje mnenje tukaj izražamo in ne edine sprejemljive resnice.. je pa nek že malo starejši dirkač nedolgo nazaj rekel da bi prepovedal se po cesti vozit z SS motorji..ampak to je že druga zgodba
biker77 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Peljal CB 1300 in edino kar sem pogrešal je bila pa šesta prestava, drgač pa motor za umirjeno vožnjo :worship: pa sej je za cesto namenjen..in za na cesto ne rabiš šeste prestave..gre zadost..čist zadost
RVT Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 pa sej je za cesto namenjen..in za na cesto ne rabiš šeste prestave..gre zadost..čist zadost Vseen morš met mal rezerve, če glih do utrke pride pa maš dirkalnik doma :D :P B)
biker77 Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Vseen morš met mal rezerve, če glih do utrke pride pa maš dirkalnik doma :D :P B) ma..vseen se na nakedu nad 230 ni tko fajn pelat..tolk gre pa tut s peto..še več..
MarduK Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 Sklepam, da ti Aprilia (Italijan) ne diši, ker v ta segment spada tudi Futura. Sej niti ni pomembno. Glede Honde (XX pa VFR): XX je težka, široka in neokretna, čisto nasprotje od VFRke... :blink: :blink: XX neokretna? Pa kaj si se do zdaj z biciklom vozil? XX je pa ja lahkoten mopedek.
Stasky Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 :blink: :blink: XX neokretna? Pa kaj si se do zdaj z biciklom vozil? XX je pa ja lahkoten mopedek. Js z bicikli, ti pa z GoldWingi :headbang: Če ga primerjamo z VFR je VFR bolj okretna in lahkotna, teža se manj čuti predvsem pa je je manj v zgornjem delu. V primerjavi z mojo Futuro pa da sploh ne govorimo. Predvsem v primerjavi s Futuro, ker smo jih neposredno primerjali na poligonu in so vsi, ki so probali oba motorja vključno z mano bli istega mnenja. Da je Aprilia bolj okretna in se teža pri njej dosti manj čuti.
antares Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija? vsakemu svoje, ni res? They heard I'm the king, now they wanna test my crown Glede na to, da si se odrekel motorju zaradi predanosti preučevanju tega kako lahko kočija (avto) porabi čim več benzina , bi se lahko reklo, da si abdiciral-odložil krono. (drugi je vsaj prišel nazaj k sebi).
antares Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Logika je taka:Nimajo vsi denarja za si kupit 1 motor za vikend turce s prijatli, en motor za dolga potovanja po avtocestah, en motor za it v sosednjo vas na kafe... Zato obstajajo tudi kompromisi. Fazerka recimo je namenjena ravno temu, je športna, z njo pa se lahko komot odpelješ na daljše potovanje (s cestakom je že težje). TDMka je še nekoliko bolj potovalna, ima pa vs sebi kanček športnega in kanček endura. S TDMko se da tudi hitro peljat, zelo udobna za daljša potovanja, da se pa it tudi po kakšnem makadamu (cestak - odpadejo ti roke). Bi pa tudi jaz, vsekakor, imel v garaži enga Hard Endurota za po brezpotjih, enga SuperMotarda za po mestu, eno Aprilio Tuono za vikend izlete s prijatli, eno RSV R Factory za it na pisto, in seveda mojo Futurco :D Ampak to je že mal :topic: . 1000 za po cesti, 600 za po pisti! S slikami sem želel pokazati samo nekaj primerkov po posameznih kategorijah motorjev, ker če bi šel lepiti slike vseh na voljo bi nastala galerija. Fazer s polnim oklepom je touring motocikel in to zelo simpatičen, saj je znatno lažji, bolj okreten in vsestransko prilagodljiv, za razliko od večjega brata FJR. Kar se tiče TDM bi se ga res lahko vzelo za luksuznega off-roaderja; kategorija off-road in city (skuter) motorjev se kupuje zaradi izpolnjevanja namenskih potreb terena in ne samo za zabavo pri vožnji, kar je zadeva izven mojega interesa. Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil antares
PURPLE Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 :topic: katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? Rekel bi vsi taveliki nenaviti naked in kakšni turing. Tudi moj boxer gre v 5 z 1300 po ravnem in v klanec, malo ga pač trese ker je dvovalnik.
TADEJ46 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes:
biker77 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 :topic: katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira? Rekel bi vsi taveliki nenaviti naked in kakšni turing. Tudi moj boxer gre v 5 z 1300 po ravnem in v klanec, malo ga pač trese ker je dvovalnik. tist tvoj boxer je parna lokomotiva v primerjavi z cb-jko :evilgrin:
Demon Objavljeno Junij 12, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes: Bla, bla, bla, se da tudi z močnejšim normalno peljat! Takega mišlenja sem bil tudi jaz, ko sem kupoval moped, pa sedaj vem da je napačno!!
tombgo Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes: mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje.....
Andro82 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje..... Si pa korajžn :worship: Jes svoje nebi učil na tisočki pa če se na glavo postav!
PURPLE Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 tist tvoj boxer je parna lokomotiva v primerjavi z cb-jko :evilgrin: Ampak kakšen čar se je peljat s parno lokomotivo napram Shinkansenon. Nisem omenil samo moj motor, če nisi dobro prebral :hmm: . Vozim občasno tudi vrstni oz. linijski motor in je prav fajn :yea1: Lp
eXTReme13 Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 kaj pa hornet 900 ?? a je za kej ?
Jure Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje..... Ni toliko problem, da ne bi imela rešpekta.. Ampaj jaz popolnemu začetiku tako močnega motorja ne bi dal enostavno zato, ker je taka oseba gor kot hlod ker ni vajena in lahko samo malo nerodno spusti sklopko, jo malo cukne in se nagonsko prime krmila in malo obrne gas, ko se lovi.. In če je to pri 125 ni hujših posledic, če je pa to na eni oreng mašini je pa aua.. Videl že en kup clipov od padcev na tak način na internetu. No vsekakor vama želim uspešno učenje, ampak jaz to ne bi upal, sploh pa ne na dvovalniku ki res takoj skoči..
fp4492 Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Si pa korajžn :worship: Jes svoje nebi učil na tisočki pa če se na glavo postav! Zakaj ne? Tudi moja je naredila prve metre z R1. Zdej se pa rajši z R1 kot pa z R6 pelje.
Kaki Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Sam sem pred leti iz 125 prešaltal na 900...z pospravljenimi predalčki v glavi se vse da...
SONCE Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Prestiž, stari, PRESTIŽ :lol1:... :yes: moj 600 vas na cesti poje vse. tut 1000 pa magar na 12000 obratov Potem se bo pa hitro zredil na 1200. :smoke: Ti bi mogu napisat, da tvoja 125 vse poje :grim Kaj pa, če je vse res :krneki: Saj bi, pa jih je že toliko pojedel, da je sedaj že 600. Da se vam da :SS . A ne bi raj šli na kak pir :beer1: . 600 ali 1000 ml? Ta teden sem vozil Aprilia Mana 850. Tehnične podatke si oglejte v katalogu vozil. Mislim, da je to pravi motor za tiste, ki se vam ne da uporabljati menjalnika. :OK: Koliko konjev ima in navora niti ni pomembno. Jaz sem ga vozil le solo po pisti in zagotavljam vam, da je povsem dovolj moči in navora tudi na pisti za povprečnega voznika. Od vseh motorjev, ki so bili na pisti, se je mimo mene peljal le Ducati 1098, pa še to na ciljni ravnini, kjer se je on peljal preko 260, jaz pa lepih 190. V ovinkih pa Ducati ni bil prav nič hitrejši. Menjalnik sem imel nastavljen na avtomatski in motor je zelo dobro izbiral prestave. :OK: Za tiste, ki zagovarjate 1000 zaradi manjše uporabe menjalnika, vam priporočam nakup Mane. Saj bi še več napisal, ampak bi izgledalo že kot reklama. :xx: Če je pa SS motor, je pa za tistega, ki zna peljati 600 dovolj, za tistega ki pa ne zna peljati je pa 600 preveč. :grim
tombgo Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Ni toliko problem, da ne bi imela rešpekta.. Ampaj jaz popolnemu začetiku tako močnega motorja ne bi dal enostavno zato, ker je taka oseba gor kot hlod ker ni vajena in lahko samo malo nerodno spusti sklopko, jo malo cukne in se nagonsko prime krmila in malo obrne gas, ko se lovi.. In če je to pri 125 ni hujših posledic, če je pa to na eni oreng mašini je pa aua.. Videl že en kup clipov od padcev na tak način na internetu. No vsekakor vama želim uspešno učenje, ampak jaz to ne bi upal, sploh pa ne na dvovalniku ki res takoj skoči.. Poznam... :winkiss: , sam gas da kaj stegne moraž fullllllll zavrtet nazaj, vsaj pri mojem, tako da ta varianta odpade najprej se malo pogovoriš razložiš in to je to, počasi se daleč pride.... :whistle: po pravici povedano so največji poblemi pri takih začetniki: - prva zavora, še posebej če guma ni poravnana - prekratke noge - premalo gasa - prepočasna vožnja, še posebej skozi ovinek je pa res dobro če se si vsaj kdaj na kaki "štirki" ali 125 vozu, drugač pa če je možnost raje 1000ccm, ker potem ti skoraj vedno pride žal
trojan69 Objavljeno Junij 15, 2008 Opozori Objavljeno Junij 15, 2008 Jah kar se kubikov tiče tud jst prisegam na mal več njih :evilgrin: . Sem nekako sport turing voznik pri čemur mi moj gsxr 1100 zlo lepo odgvarja. Čeprav verjetno ni mišljen kot sport turing zadeva sam je pa pač stara zasnova ne tko doteranga cestaka z udobnim sedežom ter ne prenizkim krmilom. Vozim več al maj po omejitvah, mogoč mal čez (pa ne preveč). Ni pa večjega užitka ko te že rahel zasuk zapestja katapultira kot puščico. Je pa res da morš met vse v glavi pošlihtano pa dost samokontrole...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se