Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Priporočene objave

Objavljeno
GP kariero? nič ne vem o kaki karieri..je pa res da je SS motor za po cesti bedarija..tko da je pistaš v garaži..

Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija?

vsakemu svoje, ni res?

Objavljeno
katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira?

Peljal CB 1300 in edino kar sem pogrešal je bila pa šesta prestava, drgač pa motor za umirjeno vožnjo :worship:

post-8975-1213217340_thumb.jpg

post-8975-1213217357_thumb.jpg

Objavljeno
Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija?

vsakemu svoje, ni res?

pa lahko se tako reče ja..mislim da nisem edini..so pa SS motorji namenjeni pisti..tam se najbolš počutjo..tam ga lahko pelješ relativno varno..po cesti MENI pač ni več se z njimi za vozit..

zato pa mam dva motorja, kupljena rabljena, vsakega za svoj namen, skupna cena je pa taka kot če bi kupil novega tisočaka..al pa še malo manj..

itak..kakor komu paše..sej svoje mnenje tukaj izražamo in ne edine sprejemljive resnice..

je pa nek že malo starejši dirkač nedolgo nazaj rekel da bi prepovedal se po cesti vozit z SS motorji..ampak to je že druga zgodba

Objavljeno
Peljal CB 1300 in edino kar sem pogrešal je bila pa šesta prestava, drgač pa motor za umirjeno vožnjo :worship:

pa sej je za cesto namenjen..in za na cesto ne rabiš šeste prestave..gre zadost..čist zadost

Objavljeno
pa sej je za cesto namenjen..in za na cesto ne rabiš šeste prestave..gre zadost..čist zadost

Vseen morš met mal rezerve, če glih do utrke pride pa maš dirkalnik doma :D :P B)

Objavljeno
Vseen morš met mal rezerve, če glih do utrke pride pa maš dirkalnik doma :D :P B)

ma..vseen se na nakedu nad 230 ni tko fajn pelat..tolk gre pa tut s peto..še več..

Objavljeno
Sklepam, da ti Aprilia (Italijan) ne diši, ker v ta segment spada tudi Futura.

Sej niti ni pomembno. Glede Honde (XX pa VFR): XX je težka, široka in neokretna, čisto nasprotje od VFRke...

:blink: :blink:

XX neokretna? Pa kaj si se do zdaj z biciklom vozil?

XX je pa ja lahkoten mopedek.

Objavljeno
:blink: :blink:

XX neokretna? Pa kaj si se do zdaj z biciklom vozil?

XX je pa ja lahkoten mopedek.

Js z bicikli, ti pa z GoldWingi :headbang:

Če ga primerjamo z VFR je VFR bolj okretna in lahkotna, teža se manj čuti predvsem pa je je manj v zgornjem delu. V primerjavi z mojo Futuro pa da sploh ne govorimo. Predvsem v primerjavi s Futuro, ker smo jih neposredno primerjali na poligonu in so vsi, ki so probali oba motorja vključno z mano bli istega mnenja. Da je Aprilia bolj okretna in se teža pri njej dosti manj čuti.

Objavljeno
Hočeš reči, da je ss za po cesti, ZATE bedarija?

vsakemu svoje, ni res?

They heard I'm the king, now they wanna test my crown

Glede na to, da si se odrekel motorju zaradi predanosti preučevanju tega kako lahko kočija (avto) porabi čim več benzina , bi se lahko reklo, da si abdiciral-odložil krono.

(drugi je vsaj prišel nazaj k sebi).

Objavljeno (popravljeno)
Logika je taka:

Nimajo vsi denarja za si kupit 1 motor za vikend turce s prijatli, en motor za dolga potovanja po avtocestah, en motor za it v sosednjo vas na kafe... Zato obstajajo tudi kompromisi. Fazerka recimo je namenjena ravno temu, je športna, z njo pa se lahko komot odpelješ na daljše potovanje (s cestakom je že težje). TDMka je še nekoliko bolj potovalna, ima pa vs sebi kanček športnega in kanček endura. S TDMko se da tudi hitro peljat, zelo udobna za daljša potovanja, da se pa it tudi po kakšnem makadamu (cestak - odpadejo ti roke).

Bi pa tudi jaz, vsekakor, imel v garaži enga Hard Endurota za po brezpotjih, enga SuperMotarda za po mestu, eno Aprilio Tuono za vikend izlete s prijatli, eno RSV R Factory za it na pisto, in seveda mojo Futurco :D

Ampak to je že mal :topic: .

1000 za po cesti, 600 za po pisti!

S slikami sem želel pokazati samo nekaj primerkov po posameznih kategorijah motorjev, ker če bi šel lepiti slike vseh na voljo bi nastala galerija.

Fazer s polnim oklepom je touring motocikel in to zelo simpatičen, saj je znatno lažji, bolj okreten in vsestransko prilagodljiv, za razliko od večjega brata FJR.

Kar se tiče TDM bi se ga res lahko vzelo za luksuznega off-roaderja; kategorija off-road in city (skuter) motorjev se kupuje zaradi izpolnjevanja namenskih potreb terena in ne samo za zabavo pri vožnji, kar je zadeva izven mojega interesa.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno

:topic:

katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira?

Rekel bi vsi taveliki nenaviti naked in kakšni turing. Tudi moj boxer gre v 5 z 1300 po ravnem in v klanec, malo ga pač trese ker je dvovalnik.

Objavljeno

za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes:

Objavljeno
:topic:

katerim motociklom se še lahko v 5. prestavi pelješ pri 1300 obratih pa motor ne protestira?

Rekel bi vsi taveliki nenaviti naked in kakšni turing. Tudi moj boxer gre v 5 z 1300 po ravnem in v klanec, malo ga pač trese ker je dvovalnik.

tist tvoj boxer je parna lokomotiva v primerjavi z cb-jko :evilgrin:

Objavljeno
za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes:

Bla, bla, bla, se da tudi z močnejšim normalno peljat! Takega mišlenja sem bil tudi jaz, ko sem kupoval moped, pa sedaj vem da je napačno!!

Objavljeno
za začetnika vsekakor 600 ker celo točo kojnou ni kar tako obvladati.. to tudi vsi tpravi trgovci svetujejo!! :trance_33_sleep: :rolleyes:

mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje.....

Objavljeno
mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje.....

Si pa korajžn :worship: Jes svoje nebi učil na tisočki pa če se na glavo postav!

Objavljeno
tist tvoj boxer je parna lokomotiva v primerjavi z cb-jko :evilgrin:

Ampak kakšen čar se je peljat s parno lokomotivo napram Shinkansenon. Nisem omenil samo moj motor, če nisi dobro prebral :hmm: . Vozim občasno tudi vrstni oz. linijski motor in je prav fajn :yea1:

Lp

Objavljeno
Kr neki.

Yup.

Objavljeno

kaj pa hornet 900 ?? a je za kej ?

Objavljeno
mojo BABO, ŽENSKO, PUNCO...., ki pred tem ni še vozila ne avtomatika ne skuterja, zdej učim vozit na 1000ccm dvovalniku, pač gre takole: jo pelješ na en velik plac in daš motor pod noge. Ker pa ma ona prevelik rešpekt je še največji problem, ker si gasa ne upa dat, ne pa da jo bo potrebno nazaj držat, njo in konje.....

Ni toliko problem, da ne bi imela rešpekta.. Ampaj jaz popolnemu začetiku tako močnega motorja ne bi dal enostavno zato, ker je taka oseba gor kot hlod ker ni vajena in lahko samo malo nerodno spusti sklopko, jo malo cukne in se nagonsko prime krmila in malo obrne gas, ko se lovi.. In če je to pri 125 ni hujših posledic, če je pa to na eni oreng mašini je pa aua.. Videl že en kup clipov od padcev na tak način na internetu.

No vsekakor vama želim uspešno učenje, ampak jaz to ne bi upal, sploh pa ne na dvovalniku ki res takoj skoči..

Objavljeno
Si pa korajžn :worship: Jes svoje nebi učil na tisočki pa če se na glavo postav!

Zakaj ne? Tudi moja je naredila prve metre z R1. Zdej se pa rajši z R1 kot pa z R6 pelje.

Objavljeno

Sam sem pred leti iz 125 prešaltal na 900...z pospravljenimi predalčki v glavi se vse da...

Objavljeno
Prestiž, stari, PRESTIŽ :lol1:

...

:yes:

moj 600 vas na cesti poje vse. tut 1000 pa magar na 12000 obratov

Potem se bo pa hitro zredil na 1200. :smoke:

Ti bi mogu napisat, da tvoja 125 vse poje :grim

Kaj pa, če je vse res :krneki:

Saj bi, pa jih je že toliko pojedel, da je sedaj že 600.

Da se vam da :SS . A ne bi raj šli na kak pir :beer1: .

600 ali 1000 ml?

Ta teden sem vozil Aprilia Mana 850.

Tehnične podatke si oglejte v katalogu vozil.

Mislim, da je to pravi motor za tiste, ki se vam ne da uporabljati menjalnika. :OK:

Koliko konjev ima in navora niti ni pomembno. Jaz sem ga vozil le solo po pisti in zagotavljam vam, da je povsem dovolj moči in navora tudi na pisti za povprečnega voznika. Od vseh motorjev, ki so bili na pisti, se je mimo mene peljal le Ducati 1098, pa še to na ciljni ravnini, kjer se je on peljal preko 260, jaz pa lepih 190. V ovinkih pa Ducati ni bil prav nič hitrejši. Menjalnik sem imel nastavljen na avtomatski in motor je zelo dobro izbiral prestave. :OK:

Za tiste, ki zagovarjate 1000 zaradi manjše uporabe menjalnika, vam priporočam nakup Mane. Saj bi še več napisal, ampak bi izgledalo že kot reklama. :xx:

Če je pa SS motor, je pa za tistega, ki zna peljati 600 dovolj, za tistega ki pa ne zna peljati je pa 600 preveč. :grim

Objavljeno
Ni toliko problem, da ne bi imela rešpekta.. Ampaj jaz popolnemu začetiku tako močnega motorja ne bi dal enostavno zato, ker je taka oseba gor kot hlod ker ni vajena in lahko samo malo nerodno spusti sklopko, jo malo cukne in se nagonsko prime krmila in malo obrne gas, ko se lovi.. In če je to pri 125 ni hujših posledic, če je pa to na eni oreng mašini je pa aua.. Videl že en kup clipov od padcev na tak način na internetu.

No vsekakor vama želim uspešno učenje, ampak jaz to ne bi upal, sploh pa ne na dvovalniku ki res takoj skoči..

Poznam... :winkiss: , sam gas da kaj stegne moraž fullllllll zavrtet nazaj, vsaj pri mojem, tako da ta varianta odpade

najprej se malo pogovoriš razložiš in to je to, počasi se daleč pride.... :whistle:

po pravici povedano so največji poblemi pri takih začetniki:

- prva zavora, še posebej če guma ni poravnana

- prekratke noge

- premalo gasa

- prepočasna vožnja, še posebej skozi ovinek

je pa res dobro če se si vsaj kdaj na kaki "štirki" ali 125 vozu, drugač pa če je možnost raje 1000ccm, ker potem ti skoraj vedno pride žal

Objavljeno

Jah kar se kubikov tiče tud jst prisegam na mal več njih :evilgrin: . Sem nekako sport turing voznik pri čemur mi moj gsxr 1100 zlo lepo odgvarja. Čeprav verjetno ni mišljen kot sport turing zadeva sam je pa pač stara zasnova ne tko doteranga cestaka z udobnim sedežom ter ne prenizkim krmilom. Vozim več al maj po omejitvah, mogoč mal čez (pa ne preveč). Ni pa večjega užitka ko te že rahel zasuk zapestja katapultira kot puščico. Je pa res da morš met vse v glavi pošlihtano pa dost samokontrole...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!