Aleron Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 ja, meni se tud zdi to še najbolša rešitev. Brezveze s čim barvat, najbolš nekaj, kar gre dol , pa da imaš pol originalno.
hector Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Tudi sam sem že razmišljal o tem. Z barvanjem bi težko naredil ravno linijo, ta nalepka pa je dobra ideja. Če kdo najde ta trak, naj bo prosim tako dober in mi ga pošlje (rumenega). Stroški povrnjeni in :drinking: :drinking: zagotovljeno. Hvala
hector Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 LP. Koliko poskodovane feltne se se pa da popravit, da ti potem ne trese motorja pri voznji? Bil sem enkrat pri tem tipu v Kamniku - ne boš verjel, kake felge vse popravlja. Rekel je, da se da vse popravit, če je pesta cela. Obroč ni probljem spljoh. In ta felga, ki sem jo videl, je bila od dirkalnika....
Brrrm Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Če lahko ravno in natančno nalepiš pozitiv, to je dekorativni trak, potem lahko enako natančno nalepiš tudi negativ, torej zaščitni trak na del, za katerega hočeš, da ostane nepobarvan, potem pa pršilo z barvo in piči bato. Milimeter gor ali dol, slika zgoraj je posneta, ko se kolesi vrtita in tedaj se drobne napakice skrijejo. Tam, kjer je platišče na sliki pobarvano, je okroglina in bo trak bolj slabo držal, se bo pričel vihati.
HHV Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Mofo na štender, v predstavo, pa lepo z naslonom penzel zraven. Še prej pa zašcitni trak med gumo in platišče. Barvaš pa od notranje strani proti gumi, tako da ti tudi centrifugalna sila ne more zmazat zadeve. Pa saj ni treba da se vrti 300 na uro. Za prvo platišče pa rabiš pomočnika, da kolo vrti. 10 min dela!
Hanzi Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Jaz bi naredil takole! Gumo dol, na feltno nalepil ličarski selotejp (tisti rumen) pazil bi da bi ga čimbolje približal robu feltne pol pa penzel al pa celo sprej(zaščita cele feltne s papirjem) pa pobarvat rob! Tista varianta z barvnimi trakovi tud men ne gre v glavo ker je notranji premer roba manjši kot zunanji in tako se ti bo nalepka na notranji strani gubala razen če je nalepka izrezana v krogu kar pa močno dvomim!
HHV Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Ja, je pa še ena varianta. 1- Celo feltno poštrihat na željeno farbo. 2- Čakat da je popolnoma suho 3- Celo feltno poštrihat na prvotno farbo 4- Obrisat rob preden se barva posuši. Ta način sicer ni praktičen, je pa zakompliciran. :wink: :lol: :lol: :lol: (DonsSemŽlehtPress)
D.J. Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 c c c , ti zlodej ti :lol: moj sistem štrihanja... -razmastim mesto barvanja (kak brake parts cleaner) -počakam, da se posuši -pošmirglam s finim papirjem (lahko do temeljne barve, ni pa nujno) -spiham-obrišem s čisto coto -dele, ki jih nočem barvat zavarujem z časop. papirjem -rob barvanja si določim z lepilnim trakom (širokim) -pa sprej v roke...hitri, enakomerni nanosi (fss, fss, fss) :wink: , ponovim 2-3x -počakam da se barva posuši preden trgam selotejp stran seveda bi tudi jaz raje snel kolesa dol, enega po enega, si bolj natančen pri delu
vulcan Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 LP. Imam zadnjo feltno od Kawasakija ZX, ki je dobila mocan udarec od zadaj tako, da je feltna med dvema krakoma na razdalji 15 cm skoraj ravna. Sem jo nesel k Jermanu in je rekel, da ne garntira, da bo lepo tekla ko jo bo popravil, pa me zanima, ce se mi splaca poiskati se drugo mnenje.
YZFgeorge Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Še zmeraj nobene pametne........ Kot je D.J. napisal je treba razmastit in vsaj lak na delu felne ki bo barvan, odstranit. Samo, kako samo na tej tanki liniji odstranit lak, ne da šmirglaš vse naokoli, temveč samo po tisti tanki, OSTRO zastavljeni liniji???
D.J. Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 veš kako je to, zadeve se je treba lotit in ne samo nakaj ugotavljat snami koli, začni pooočasi in po malo brusit, to ne bo za 5 minut ampak za par ur dela na enem kolesu za drugega boš porabil že pol manj...
Aleron Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 ja men se zdi se vedno najbolj pametna tista ideja, da zaščitiš gumo, potem pa na stojalo, pa v prestavo in držiš čopoč zelo zelo pri miru in nalahko naslonjen na feltno.Pred tem pa seveda očistiš feltno itd.
Brrrm Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Zakaj bi moral odstranjevati staro barvo? Dovolj je le razmastiti, kar opraviš s primernim topilom/razredčilom in čisto krpo, potem nalepiš zaščitne lepilne trakove in pobarvaš na eden od načinov (čopič, pršenje).
YZFgeorge Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Najverjetneje bom nalepil gor trak, oz. si bom dal vrezat okroglo nalepko z malenkost večjim radijem kot je potrebno. Tako odpade grbančenje na notranjem robu. Brrrm, če bi hotel barvat, bi bilo treba pobrusit, zato ker barve slabo primejo na lak.
ID Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 LP. Imam zadnjo feltno od Kawasakija ZX, ki je dobila mocan udarec od zadaj tako, da je feltna med dvema krakoma na razdalji 15 cm skoraj ravna. Sem jo nesel k Jermanu in je rekel, da ne garntira, da bo lepo tekla ko jo bo popravil, pa me zanima, ce se mi splaca poiskati se drugo mnenje. Seveda poišči drudo menenje! Tukaj: http://www.geocities.com/kuretiztok/ Kot je že Hector napisal, tip ve kaj dela.
hotschko Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 hm, to bi še šlo - s čim. Ampak pomojem je bolj problem, kako naredit lepo linijo - enakomerno debelo lepo ravno črto, da se res vidi lepo. hmmmmm Ko se pelješ nad 50km/h vsaka takčna črta postane ravna :wink:
Brrrm Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 A imaš platišče pobarvano (dekorativna barva), potem pa še polakirano s prozornim lakom?
pero Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 A sem spada tudi JU-LA????? Hvala!! Ciao,by Pero
HHV Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 ...Ko se pelješ nad 50km/h vsaka takčna črta postane ravna :wink: Ravna??? :shock: :shock: Madonca, pogruntal so ravno kolo. Ta se pa še težje prekanta kot štirioglat!! :wink: :lol: :lol:
Brrrm Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Ravno kolo je že nekaj časa znano in se mu reče gosenica :lol:
HHV Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Ravno kolo je že nekaj časa znano in se mu reče gosenica :lol: Tudi ko je gosenica ravna, je že fuč! :twisted: :twisted:
pero Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Jest mam en sijajen predlog...... Enostavno pustiš tako kot je, prihraniš denar, kupš kestl benza in se voziš okol.............. :D :D :twisted: Ciao,by Pero
YZFgeorge Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 OK, bom tebi plačal pijačo namesto tistemu, ki mi bo nalepke naredil, ti boš pa meni natankal motor. :roll:
perimund Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 YZFgeorge: predlagam ti trak 13mm, pa dosti tanek mora bit - zelo lepo izgleda (lahko ti pa tudi pridem naredit ce hoces. Evo zkole zgleda na xx-i
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se