Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

daj ne nabijaj ..

350 l.98 in 750 l.2011 imata skupnega bore malo - v90 in kardan - kaj več se pa že težko najde...

in jaz sem samo napisal , da nikakor nisi imel nevade 350 anniversario SE - ker je niso nikoli naredili...

mogoče da si jih res prešraufal in videl več ...a ko sem se jaz že plazil po mehankarskem kanalu si bil ti star  - če so podatki resnični -  3 leta ..

in mogoče gre meni branje bolje kot tebi pisanje - če si res tak majstr v šraufariji - le zakaj ti je 350 ki je tako enostavna spravljal v red nekdo drug?

Nikakor nisem napisal, da sem imel 750 in ne letnik 2011. In tisto 350, ki sem jo imel jaz ni bil motor za začetnika (pa nisem bil začetnik v času njenega lastništva). Vožnja z njo je bila pravi rodeo :scut: , vsak drugi dan pa šraufanje :hmm:. In v red jo niso spravili ne na pooblaščenih servisih, ne kopica garažnih mehanikov. Uroš jo je spravil toliko k sebi, da sem jo samo še spravil v promet. Olje pa znam naliti zgolj v fritezo, ker ne rabim iskati čepa.

In nikjer ne omenjam, da sem majster šraufarije :nono: .

 

In če kdo nabija po tem forumu, to zagotovo nisem jaz :grrr .

 

Sem vedno za konstruktivne debate, nikakor pa ne za pisanje o tem ali kdo ne/zna doliti olje in poiskati čep. Pa brez zamere in s spoštovanjem.

Objavljeno

Imel sem Nevado 350, letnik 98 in ne 750. Očitno ti branje ne gre ravno dobro. O letnici nisem pisal ničesar. In kolega, prešraufal sem verjetno veliko več motorjev (motociklov in avtomobilov) kot si ji ti sploh videl. Torej, Nevada 350 je bil motor za izkušene mehanike. Edini, ki ga je spravil kolikor toliko v red je bil pokojni Uroš Blažko.

 

 

Nikakor nisem napisal, da sem imel 750 in ne letnik 2011. In tisto 350, ki sem jo imel jaz ni bil motor za začetnika (pa nisem bil začetnik v času njenega lastništva). Vožnja z njo je bila pravi rodeo :scut: , vsak drugi dan pa šraufanje :hmm:. In v red jo niso spravili ne na pooblaščenih servisih, ne kopica garažnih mehanikov. Uroš jo je spravil toliko k sebi, da sem jo samo še spravil v promet. Olje pa znam naliti zgolj v fritezo, ker ne rabim iskati čepa.

In nikjer ne omenjam, da sem majster šraufarije :nono: .

 

In če kdo nabija po tem forumu, to zagotovo nisem jaz :grrr .

 

Sem vedno za konstruktivne debate, nikakor pa ne za pisanje o tem ali kdo ne/zna doliti olje in poiskati čep. Pa brez zamere in s spoštovanjem.

negiranje svojih postov in vsebine ki jo napišeš v njih ne vzdrži citiranja tvojih izjav...

 

če je resna tema - no vsaj kolikor toliko - potem naj bi začetniki vsaj razumeli kaj je napisano ..

če komentiraš sliko točno določenega modela ne moreš napisati citiram : " Sem imel eno tako 350 ccm"

 

nek začetnik bo to prebral in si - priznam da je malo možnosti da bi se kdorkoli odločil za to opcijo - začel po celem svetu iskati nikoli narejen model :

 

"moto guzzi nevada 350 anniversario SE l.2011" ......

 

in ko je ne bo našel bo spet rekel , da so nasveti na MS za en drek ...

 

no pa še nekaj glede tvoje količine prešraufanih vozil v primerjavi z mano - mladenič  važna je kvaliteta ne kvantiteta .. :friend1:   sej bo no ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Imel sem Nevado 350, letnik 98 in ne 750. Očitno ti branje ne gre ravno dobro. O letnici nisem pisal ničesar. In kolega, prešraufal sem verjetno veliko več motorjev (motociklov in avtomobilov) kot si ji ti sploh videl. Torej, Nevada 350 je bil motor za izkušene mehanike. Edini, ki ga je spravil kolikor toliko v red je bil pokojni Uroš Blažko.

 

Tudi Damjan ti uštima Guzzija v nulo !

 

Imel Nevado 750 IE, nobenega šraufanja in za začetnika več kot prijazen motor.

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno (popravljeno)
.

 

in ko je ne bo našel bo spet rekel , da so nasveti na MS za en drek ...

 

no pa še nekaj glede tvoje količine prešraufanih vozil v primerjavi z mano - mladenič  važna je kvaliteta ne kvantiteta .. :friend1:   sej bo no ..

Kako smo malenkostni. Nasveti na MS so čisto OK, 3/4 vsebine pa je "nabijanje".

 

S kvantiteto :l_01: pa pride tudi kvaliteta :hooray: .

 

In, seveda bo. Pa hvala za "mladenič" :D.

Popravljeno . Popravil ton
Objavljeno

Tudi Damjan ti uštima Guzzija v nulo !

 

Imel Nevado 750 IE, nobenega šraufanja in za začetnika več kot prijazen motor.

Ne dvomim, da Damjan uštima Guzzija v nulo. V času, ko sem posedoval Nevado 350, l. 1998, pa mi jo je normaliziral Uroš. Naslednji dan je šla v prodajo.

Objavljeno

Kako smo malenkostni. Nasveti na MS so čisto OK, 3/4 vsebine pa je "nabijanje".

 

S kvantiteto :l_01: pa pride tudi kvaliteta :hooray: .

 

In, seveda bo. Pa hvala za "mladenič" :D.

mulcu to komot rečem :P

ok pustimo nabijanje malo v kraj..

načeloma se vidi , da se tudi za začetnika najde motor , ki vsaj delno ustreza temu nazivu .. 50 konjev , do 200kg pa neko normalno vzdrževanje ..

zakaj samo 50 konjev? načeloma so taki mopedi kar nezahtevni ( ne omenjam hard endura ki te skipa kot mladga mačka pr 40 konjih pa 120kg - no razmerje kw/kg je tukaj zelo pomembno glede živahnosti in ritanja ) tako glede vožnje , cene vzdrževanja in stroška gum , bencina in registracije ..

če ti je motor kolikor toliko všeč se da 1 ali 2 leti prav prijetno sprehajat okoli ...

jaz imam enega s 27 konji7 let  in drugega s 67 konji 4 leto ..in vsakič ko se usedem na kateregakoli uživam ...

aja pa noben ne gre od hiše za denar - samo na furco... :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mulcu to komot rečem :P

ok pustimo nabijanje malo v kraj..

načeloma se vidi , da se tudi za začetnika najde motor , ki vsaj delno ustreza temu nazivu .. 50 konjev , do 200kg pa neko normalno vzdrževanje ..

zakaj samo 50 konjev? načeloma so taki mopedi kar nezahtevni ( ne omenjam hard endura ki te skipa kot mladga mačka pr 40 konjih pa 120kg - no razmerje kw/kg je tukaj zelo pomembno glede živahnosti in ritanja ) tako glede vožnje , cene vzdrževanja in stroška gum , bencina in registracije ..

če ti je motor kolikor toliko všeč se da 1 ali 2 leti prav prijetno sprehajat okoli ...

jaz imam enega s 27 konji7 let  in drugega s 67 konji 4 leto ..in vsakič ko se usedem na kateregakoli uživam ...

aja pa noben ne gre od hiše za denar - samo na furco... :D

No, končno se je tema vrnila na pravo pot. Približno 50 konjičev pa 200 kg: Kawasaki KLE 500. Z njim prevozil še pa še, brez kakršnih koli problemov (razen boleče zadnjice zaradi ne preveč udobnega sedeža).

Objavljeno

mel v vojski V35 in V50, šravfali samo takrat, ko je blo veni 50cm snega, in da neb šli na vožnjo, smo namerno lomli kardane, potem si 14 dni bil v delavnici in rihtal motor :OK: , ta cajt je sneg skopnel :kva2: , mel sm pa še nevado 750club, ja, začetnik mora edino pazit, da pri turiranju na mestu, mu ga ne spipa z rok in mu pade na bok, ga kr fejst maja :grim , je pa to res motor za začetnika, zelo prijazen in nezahteven za vzdrževanje :grim

Kje in kdaj si to bil v vojski,  mogoče sva vozila istega............ :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Kje in kdaj si to bil v vojski,  mogoče sva vozila istega............ :OK:

Kraljevo, marec1990/februar 1991, Vojaška policija-prometna, opravljal naloge inštruktorja za kategorijo A in nekaj malega tudi C, men je blo OK, sploh, ko sm slišal druge prjatle, kok jim je blo hudo, vglavnem sem bili vsak dan na motorju, spremstvo kolone, patrulja in podobne policijske ceremonije in pa usposabljanje kandidatov od pitomcev do vojakov na poligonu Beranovac :grim, nikoli mi ni bilo žal, da sm služil vojaški rok, saj sm delal to z užitkom :smoke: , mel sm malo sreče in vlko vezo, ker sm že prej vedel, kaj se tam počne :kva2:  

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

Dejmo oxprt novo temo: Kje in kxaj sem bol v vojski in kaj sem tam vozil (ce se sploh kaj)?

Objavljeno

Ta forum je za zacetnika prezahteven. :grim  No, ce si vzames kaksno leto za prebiranje solate, pol bi morda ze kej izluscil... :P Vsaj vidis a si iz pravega testa al ne..... :lol1:

Objavljeno

Dejmo oxprt novo temo: Kje in kxaj sem bol v vojski in kaj sem tam vozil (ce se sploh kaj)?

Mat'r je težko pisat na telefon. Jajca. Skratka, kaj če bi odprli novo temo: "Kje in kdaj sem bil v vojski in kaj sem tam vozil (če sem sploh kaj)?"

Objavljeno

Mat'r je težko pisat na telefon. Jajca. Skratka, kaj če bi odprli novo temo: "Kje in kdaj sem bil v vojski in kaj sem tam vozil (če sem sploh kaj)?"

Jaz sem za. 

 

Kraljevo, marec1990/februar 1991, Vojaška policija-prometna, opravljal naloge inštruktorja za kategorijo A in nekaj malega tudi C, men je blo OK, sploh, ko sm slišal druge prjatle, kok jim je blo hudo, vglavnem sem bili vsak dan na motorju, spremstvo kolone, patrulja in podobne policijske ceremonije in pa usposabljanje kandidatov od pitomcev do vojakov na poligonu Beranovac :grim, nikoli mi ni bilo žal, da sm služil vojaški rok, saj sm delal to z užitkom :smoke: , mel sm malo sreče in vlko vezo, ker sm že prej vedel, kaj se tam počne :kva2:  

K sreči so eni hitro zadovoljni.

Objavljeno

Mat'r je težko pisat na telefon. Jajca. Skratka, kaj če bi odprli novo temo: "Kje in kdaj sem bil v vojski in kaj sem tam vozil (če sem sploh kaj)?"

Daj uporabljaj vsaj približno slo jezik, ti ne bo težko nam pa še manj  :glare:

Objavljeno

Daj uporabljaj vsaj približno slo jezik, ti ne bo težko nam pa še manj  :glare:

Se strinjam. In načeloma to tudi počnem, čeprav me včasih zanese na "temno stran".

Velja pa enako tudi zate. Vejice se v stavkih uporabljajo z določenim namenom....

Objavljeno

mogoče bi pa pomagalo, če se nam izpoveš, kaj kljubuje tvojem nezadovoljstvu, bi znali mi tukaj ti dodeliti pravi naset, vendar bi to zaustavilo tvoj napredek in te pahnili v nazadovanje :lol1:

upam, da ti travme in nezadovoljstvo, ki te žene v uspeh, ni povzročil tvoj začetniški motor :kva2:

Objavljeno

Jaz sem izpit baredil lani pri 27. Motorja do takrat nisem vozil, v avto soli sem uporabljal Suzuki Gladius. Po opravljenem izpitu in kupljeni opremi sem se odlocil za 600cc SS . Od avgusta do konca oktobra sem naredil srecnih 5.000km. Trenutno je motor na zimskem spanju :)

Da sem se za 600 odlocil mi ni niti najmanj zsl vem da ga se leta ne bom mogel izkorist in se v to ne silim. Vozim po svojih zmoznostih in ne zmoznostih motorja. Pa predvsem pamet in razum med usesi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem pa leta 1993 delal izpit,ko so bili še MZ motorji,le avto šola,AMD zvezda v ljubljani je imela Yamaho sr125,in imel sem čas jo peljati čisto prvi saj sva jo šla iskat z inštruktorjem v salon mojo prvo uro :)

Ker je inštruktor ugotovil da bom zmogel ker sem se na prvo uro pripeljal z 500 ccm Suzukijem :)

Objavljeno

Naredu izpit 87 -vozu javo,mz kasneje malo bmw-ja in kawasakija,nato sledi kar dolga pavza.

Sedaj furam hondo 600,da spet pridem v pravi ritem in se že oziram po malo močnejšem,tudi zaradi boljše polovice,ki kar noče več ostati doma.

Objavljeno

Še kar so dandanes problemi s temi motorji, kaj za začetek.... Jaz sem imel Avtomatika, potem pa decembra 1982 kupil novi MZ ETZ250. Brez izpita, seveda. Tega sem šel delat naslednje leto. Takrat smo še delali s svojimi motorji. Naredil teorijo, odvozil par osmic po enem parkirišču in dobil L tablico. Čez 14 dni pa izpitna vožnja. Tako je to potekalo včasih. Ni bilo neke omejitve, razen da si do 16 let imel omejeno na 125 ccm, z napolnjenimi 18 pa si pridobil pravico voziti neomejeno. Brez kakšnega dodatnega izpita. Je pa kolega (mislim, da je bilo 1983), takrat se je ločil in dobil izplačan delež polovice hiše, naredil izpit s sposojenim MZ in direktiva na Tehnounion naročit novega K100RS. Seveda ga je dvakrat ubrisalo, ker je bil zanj...pretežak in premočan. To ni za začetnika. Pa je imel le 90 konjev... Prodal in zaključil 'motokariero'.

Za začetnika je nekaj manjšega, 500-600ccm. Da gre lepo z nogami do tal, pa da ni zahteven in pretežak za peljati. Vse prevečkrat se dogaja, da nekdo naredi izpit (ali pa ga ima še iz mladosti, ni se pa dolga leta vozil), potem pa kupi premočan stroj... Saj si ga finančno vendar ja lahko privošči. Potem pa vidi, da le ni tako enostavno krotiti silne konje in...izgubi veselje do motorjev. Seveda, ko pa ni izkušenj in dobi neki strah, odpor do motorja. Pa zaključi moto pot.

Jaz bi svetoval nakeda, potem se pa tako v letu ali dveh, odločiš kaj ti leži, kakšna vrsta motorjev je zate.

Objavljeno

Jst bi se tut delau pametnega, mislim da je tle zlo pomembna pamet voznika, nekdo ki je velik 1.9m bo čudno zgledal na malem motorju, velki pa ponavadi pridejo z večjo kubaturo. Kolega je kupil in ima kot prvi motor aprilio mille, pa je še ni vrgu potleh, jst mam mojo 250tko in čist dovol uživam. Sam če se kolega usede na moj motor zgleda kot če bi se furu na otroškem biciklu. Pa zakaj je dobra ta logika da mora bit prvi motor za eno ali dve leti? Kaj ni to metanje dnarja u luft, če veš kaj bi kupiš tkoj tisto.

Druga pomembna stvar po mojem mnenju so prevoženi kilometri, za 2000km maš lahko karkoli, in pol se ljudje čudijo da se prodajajo motorji z 20000km pa majo 8 let al pa kej tazga. Vrjamem da človeka mine motoriranje če za to da se pelje 2x do portoroža in enkrat do ljubice 600eur zavarovanja, 200eur za gume, 100eur za letni servis...

Tako da tisti ki ga use srbi če 14dni ni biu na motorju si naj si kupi tisto kar če, kr bo presedel kar nekaj ur na motorju, kdor pa bi meu motor tko za zravn pa ko je lepo vreme pa do kafiča naj upošteva želje in stroške, morda bo dal ego malce na stran na ridah in podobno, nu bo pa več ostalo za sladoled po plačani registraciji in gumah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!