Skoči na vsebino

Leovince ZX - problemi


KaMiKaZe

Priporočene objave

Imam skuter Gilera Runner SP 50cc letnik 2002, kupljen pred dvema meseca. Ker mi je šel samo 75km/h sem šel kupit novi avspuh Leovince ZX.

Zraven kompleta sem dobil 3 vzmeti in valjčke. Te tri vzmeti na sklopki sem sam zamenjal. Razstavil sem tudi variator in pogledal valčke. Valjčkov nisem zamenjal, ker je rekel prodajalec (serviser), da jih ni potrebno in da gre z original dovolj dobro. Tisti valjčki zraven pa sploh niso bili za Runnerja ampak za kakšnega typhoona, ker so bili premajhni. Stare valčke nisem dal tako kot so bili prej, ker se nisem spolnil kateri kam pride. Mislim, da nima to toliko pomena.

Nato sem zamenjal še olje iz prejšnjega Castrol Top 2T na Valvoline synPower. Staro olje sem najprej izlil iz rezervoarčka tako, da ni ostalo niti kapljice notri. Nato sem dal notri novo olje.

Za tem sem odstranil stari avspuh in dal gor novega Leovinceja ZX.

Ves srečen sem skuter prižgal in ga nekaj časa segreval in šel provat kako gre. REZULTAT: Pospeški so dokaj slabi. Nato ko skuter pride do nekje 25km/h potegne z zelo veliko močjo do nekje 45km/h. Nato moč pade in gre počasi dalje. Ko pa pride do 75km/h nazaj potegne kot nor na 90km/h in dela super. Tudi odziva se dobro, ker je motor na obratih(enako je pri 25-40km/h). Ko pa hitrost pade pod 75km/h motor ne vleče več. Tudi v hrib če je daljši hitrost pade na 40km/h ali celo manj. Ampak ko pade na 30km/h zopet potegne kot nor na 50km/h in spet pade!? Do 70km/h pa je motor dokaj v nizkih obratih in brez moči. Ko pa kazalec pride do 75km/h motor pride v visoke obrate in dela kot šus! pod 75km/h pa zopet isto... :?: :cry: :( Med 40km/h in 70km/h ima motor neko zamorjeno obdobje.-nizki obrati zelo majhna moč, noben odziv?!

Zakaj ne dela enakomerno!? in zakaj ne pospešuje enakomerno ampak skoči le pri 30km/h in 75km/h

Kaj je narobe? so mogoče valjčki ali menjava olja?! RoMzI pomagaj! :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukej ni enega univerzalnega recepta... Jest sem na slepo kupil 5'4 gramske in sem kar zadel - na začetku ga sicer mori, ampak končna je v redu in vleče tudi dobro.

Sicer pa si kupi set valjčkov (6 kompletov valjčkov dobiš, se mi zdi), si vzemi 3 ure časa in jih menjavaj... Pa boš videl s katerimi najbolje vleče...

Če greš v ekstreme, imaš potem še 3 x-gramske in 3 y-gramske, ampak to je pikolovstvo za na dirko, za na cesto ni važno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popoldan sem šel v Koper v MotoManio. Tam mi je serviser rekel da so sigurno valjčki. Takoj sem šel po valjčke in sem vprašal kateri so najboljši za ta motor. Rekel je da 4.3g drugi 4g tretji pa 4.8g. Kompleta valjčkov žal nimajo, ker tej kompleti obstajajo samo za tisti drugi tip valjčkov. Mislim da so tisti nekaj 16+xxmm. V glavnem so manjši kot tisti ki jih ima Runner. Tako, da ne vem kaj kupit. Ima kdo Runnerja z ZX-om, da mi lahko svetuje?! :roll:

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda k nisi bliži Ljubljane drugač bi ti jest motor porihtu.Drugač pa če hočeš dober rezultat,pel motor v obrtno cono šalara ,mal naprej od fitnesa je na levi črpalka,ti pa nasprot črpalke zavij desno v cono pol pa v bifeju na konc ulce upraši za Boštjana iz LJ ki rihta dirkalne motorje,pa ti bojo pokazal kje ma delavnico pa ti bo on zrihtu 100% dobr. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andrej, počaki še par dni pa greva skupaj!

Hja mogoče ampak nevem če bom kaj dosti zdržal s takim pospeševanjem. :roll: Verjetno bom šel tam kamor je predlagal RoMzI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil sem pri tem Boštjanu in vem točno kje je delavnica ampak on žal nima časa do torka. Ni se mi ljubilo čakati do torka in sem kar vzel ene valjčke v Moto Manii in to 4.3g. Odkar sem valjčke dal gor stvar dela super! (motor dela na kar velikih obratih :) )Pospeški so full dobri in vleče tudi dobro. Končna hitrost pa je enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni imate (imamo) srečo... :lol:

Jest sem tud danes probaval razne valjčke, pa je z vsemi nekaj narobe. Tisti, ki sem jih pa povsem na slepo kupil (6'4 grama) pa delajo 99% optimalno.

Začetniška sreča...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zgleda da sem zadel! :D

Pospeški so full dobri. Končna pa je po novem 94km/h. Ampak jo doseže le če je daljši del ravne ceste. Vleče tudi dobro ampak me je danes en NRG z original avspuhom prehitel v hrib!? Jaz sem šel caa. 72km/h on pa nekje 75km/h!? (bila je cesta na belveder-nad Izolo) Verjetno je imel gor kit, ker navadno SR-ko (DiTech) brez blokad prehitim kot za šalo. In mislim, da je SR 50 boljši in hitrejši skuter kot NRG. Tisti tipo pa nas je pusti za sabo... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SR 50 ni nikakor boljši in hitrejši skuter od NRGja. Pravzaprav ima NRG najboljši motor med skuterji (poleg Runnerja in Zipa) in v primerjavi z Runnerjem ima še manj kilogramov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zgleda da sem zadel! :D

Pospeški so full dobri. Končna pa je po novem 94km/h. quote]

:lol: greva se peljat, meni gre SR 70CC samo malo čez 90km/h po števcu... :twisted: Ampak dam rokov ogenj, da te pustim 10km zadaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako se ti zdi drugače leovinci ZX avspuh? je dober? Samo to vem da ful izgubiš pospeške ko daš leovincija ZX gor. Jaz bi ga ful mel takoj bi ga zamenjal za mojega giannelli-ja sport pro 6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa zdi, da mi z Giannellijem Sport 6 lepše vleče kot bi mi z LeoVincejem... Tudi nekako ostrejši zvok.

Drugače pa nič ne izgubiš na pospeških, le v tem je scena, da se razmerje moč/vrtljaji po menjavi avspuha precej dvigne.

Če je prej kar učinkovito potegnil z 4000 obratih, ga bo sedaj z LeoZX morilo. Moraš dat noter ali lažje valjčke ali pa tršo vzmet za sklopko.

Moraš ga pripravit, da bo speljal na višjih obratih - v mojem primeru med 5500 in 6000. Tudi meni spelje pri 3700, kar se odraža kot zamorjeno obdobje na začetku, potem pa "podivja".

Zdi se mi, da je pametneje to rešiti z fedri na sklopki, kot pa z lažjimi valjčki. Če boste dali lažje valjčke, bo mogoče res speljal pri željenih obratih, vendar pa se bo vrtel na full visokih obratih.

Recimo, da ima vaš skuter max. moč na 9'500 obratih, dosegal pa bo 11'000 obratov. To pomeni da ne bo vlekel tako dobro kot bi lahko, če bi vedno držal tistih 9'500 obratov + mogoče bo še pokuril kakšen deciliter več.

No ja, za silo sem se razpričal,

upam da sem kolikor toliko zadel bistvo,

lep pozdrav,

Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem si dal gor ZX-a in zamenjal te 3 vzmeti na sklopki in dal gor še 4.3g valčke so bili pospeški dosti boljši kot prej (oz. so še sedaj 8) ) . Tako, da da to kar eni pravijo, da so po menjavi avspuha pospeški slabši NI RES. Res je pa, da treba pri menjavi avspuha motor dobro naštelat drugače res potegne slabše kot kakšen avtomatik. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako.

Motor je treba pač naštelat, da od začetka (ko spelje) do konca (max. moč) deluje na, v povprečju kakšnih 1500, višjih vrtljajih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam jaz leotazx pa so se pospeski ko sem mel se 50cc zboljsali pa tudi koncna...

moras pa za zx-a na speedfightu met kar fajn tezke valjcke, preko 9g...(torej tezje od orginalnih). z orginalnimi mi je potegnilo svinjsko samo ni slo tako dobro...

zaj pa ne vem tocno kire mam na 70ki, vem pa da so tudi kar fajn tezki:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa zgleda ena značilnost Spidfajtov. Vsi drugi skuterji z 70 mašinami imajo noter full lahke valjčke...

Jest grem pa tud iz 6'4g na 7'0g, pol bom pa vidu... Vsekakor so 6'4g precej prelahki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

alo, jaz sem zaj tudi kupil LeoVince-ja ZX, nisem pa še menjal valčkov, kar ji bom v bližji prihodnosti (naj se malo starši vmirijo, ker sn auspuh kupil brez njihovega dovoljenja in tudi gor sem ga šel šraufat brez fotra poleg in rezultat je bil ---> strti šrauf ki drži vkup zilinder in koleno auspuha) spomladi ko pa se bom bolj redno vozil pa bojo se že umirli in dali keš za valčki :D :D :P No zanima pa me koliko gramske priporočate! Imam Yamaho Aerox 50 letnik '01! Nimam pa nix drugiga sfrizirano na skuterju razn auspuha, no pa men se zdi da še mam blokado na variomate notr (z jrkotom je nisma najšla, tip od katerega sn kupo aeroxa pa je reko da še je notr! No zdaj mi z originalnimi valčki zelo slabo vleče! do 10km/h počasi, potem stegne do 35km/h nato se spet umiri in komajda prije do 55km/h (no včasih se števec niti premakne ne prek 50km/h), ko pa pokaže prek 55km/h pa stegne kot raketa! Torej so to najbrž valčki!Zdaj pa so notri origalni valčki in mislim da so 5,5g tak vsaj piše na nete!

Torej kakšni so najbolj optimalni??

Pa kaj jaz še morm ke druga menjat al samo valčke??

:wink: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!