Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil novega Speedfighta, sedaj pa bi rad da bi šel vsaj 70 km/h. Kaj vse je potrebno narediti in kako? Hvala za odgovore.

Objavljeno

Na cilinder.si jih imaš.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil novega Speedfighta, sedaj pa bi rad da bi šel vsaj 70 km/h. Kaj vse je potrebno narediti in kako? Hvala za odgovore.

Blokade vn pa bo šou 70 :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

mene zanima, kje so blokade v yamahi DT 50? je to tko k v skuterjih ena v mašini pa ena v avspuhu? in pa kolk bi šlo če bi dal gor gianellia al pa v6, blokade v mašini pa not pustu?

Popravljeno . Popravil A6S35Z
Objavljeno (popravljeno)
mene zanima, kje so blokade v yamahi DT 50? je to tko k v skuterjih ena v mašini pa ena v avspuhu? in pa kolk bi šlo če bi dal gor gianellia al pa v6, blokade v mašini pa not pustu?

Ki so blokade nevem točno, sam če boš dal V6 moraš dat vse blokade ven. Po števci ti bo šov okoli 95km/h.

Popravljeno . Popravil andro007
Objavljeno
Ki so blokade nevem točno, sam če boš dal V6 moraš dat vse blokade ven. Po števci ti bo šov okoli 95km/h.

Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

če pa ne dam v6 gor bi pa brez blokad šu 80 po števcu, seprav realnih 70?

Popravljeno . Popravil A6S35Z
Objavljeno
Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang:

zakej bi mašino rihta?? če je vse dobro naštelano nima ke bite :closedeyes:

Objavljeno
če pa ne dam v6 gor bi pa brez blokad šu 80 po števcu, seprav realnih 70?

s športnim aspuhon jas končne nesen pridoba doste( nege 2km/h ). taka če maš vse blokade vune pa mejaš aspuh ne pričakuvle ka de ti 10km/h več ša.

Objavljeno

avspuh kr zamenjej :yes: na končni se pozna za 5km/h, pospeški se pa dost bl poznajo (sploh pa v hrib bl uleče), pa še glas bo mew dobr.

Objavljeno
Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang:

eh :? pa mnde ja nebo 20k kilometrov na leto delu :blink: če avspuh zamenjaš se življenska doba nebi smela nič skrajšat .) gre pravzaprav sam za lažji pretok plinov in bolš naštimano resonanco.. to pa na samo mašino vrjetno nič ne vpliva :)

Objavljeno
s športnim aspuhon jas končne nesen pridoba doste( nege 2km/h ). taka če maš vse blokade vune pa mejaš aspuh ne pričakuvle ka de ti 10km/h več ša.

tudi znanja knjižnega jezika nesi pridoba doste ne :)

piši tako, da bo vsem razumljivo, ne samo vam v kurji glavi

Objavljeno

kako je pa z bremzami pr predelavah? bi se uspelo pravočasno ustavit pr 80 in več? ker 50ccm je naret za 50+/- km/h... sem pa slišal tut da naj bi pr endurah, sport ipd, če pri nakupu ponudli pr 1000km odvzem blokad, pol s bremzami nebi smelo bit problemov? 

Objavljeno

50ccm motorji niso narejeni samo za 50km/h, to omejitev določa zakon, motorji pa so skonstruirani za tolikšno hitrost, kolikšno pač dosežejo, se pravi brez blokad

Objavljeno

jest bi pa rad vprašu -madass 50 -4-taktn-kva bi se dalu narest

da bi bul šlo

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima kako bi blokado vgradil v vario :blink: ?!

Imam 4T Kineza pa me zanima kam moram dati distančnik za jermen?

Z k0cijem sva se že nekaj pogovarjala v tej smeri a ne najdem teme v kateri mi je vse o tem razložil :slap:

Zanima me na katero gred? :hmm: na gnano ali na pogonsko? :cry: hvala

Objavljeno

malo logično razmisli, zraven si pa predstavljaj variomat v delovanju........ko ti nabiraš hitrost se zadnja jermenica razteguje, prednja pa krči (plošči lezeta skupaj), tako da daš med prvi jermenici (na glavno gred motorja) eno plastično pušo, katera prepreči jermenicama da prideta skupaj, jermen ne more več lezti navzgor in hitrost je omejena

Objavljeno

Huwala k0ci :worship: :rolleyes:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

SACHS Speed FOrce letnik 2008.

Garancija je šla h koncu, zdej pa juriš blokade ven....

Kdo ve kaj se da nardit? ZA ene 70 do 80 km/h dost mam. Brez novih cilindrov po možnosti....

Thnx.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A se je men zmešal al ma runnerca dejansko dve slepi cevi. Če se mi ni zmešal me zanima a obe pošlihtam al kako? Sm se pa zdele k pišem spomnu da bi ena bla loh fejk oz. da je povna (nevem kje je smisu ampak use je možno...) tko da bom šou sprobat razliko v odmevu k bo nehal dežvt :P

Objavljeno

Imam Piaggio Zip 50 4T. Blokado naj bi imel v variomatu, na frgazeru in avspuhu - slepa cev (če se ne motim). Danes sem gledal izpušno cev in nikjer nisem zasledil nobene slepe cevi. :unsure: Zdaj me pa nekaj zanima - mi lahko nekdo NATANČNO opiše, kje so blokade? Kakšen je postopek odstranjevanja, itd.. Ne mi pisat, o tem je že blo govora, ker bi res lepo prosil. Pa še nekaj - kolko lahko z odstranitvijo blokad pridobim na končni?

Objavljeno
Imam Piaggio Zip 50 4T. Blokado naj bi imel v variomatu, na frgazeru in avspuhu - slepa cev (če se ne motim). Danes sem gledal izpušno cev in nikjer nisem zasledil nobene slepe cevi. :unsure: Zdaj me pa nekaj zanima - mi lahko nekdo NATANČNO opiše, kje so blokade? Kakšen je postopek odstranjevanja, itd.. Ne mi pisat, o tem je že blo govora, ker bi res lepo prosil. Pa še nekaj - kolko lahko z odstranitvijo blokad pridobim na končni?

Pa kaj mi lahko nekdo lepo prosim odgovori?!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!