mr.Evil Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil novega Speedfighta, sedaj pa bi rad da bi šel vsaj 70 km/h. Kaj vse je potrebno narediti in kako? Hvala za odgovore.
kevca Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 mene pa zanima kje bi se dal dobi omejevalec obratov
andro007 Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Na cilinder.si jih imaš.
50ccm Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil novega Speedfighta, sedaj pa bi rad da bi šel vsaj 70 km/h. Kaj vse je potrebno narediti in kako? Hvala za odgovore. Blokade vn pa bo šou 70 :whistle:
A6S35Z Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 (popravljeno) mene zanima, kje so blokade v yamahi DT 50? je to tko k v skuterjih ena v mašini pa ena v avspuhu? in pa kolk bi šlo če bi dal gor gianellia al pa v6, blokade v mašini pa not pustu? Popravljeno Oktober 4, 2008. Popravil A6S35Z
andro007 Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 (popravljeno) mene zanima, kje so blokade v yamahi DT 50? je to tko k v skuterjih ena v mašini pa ena v avspuhu? in pa kolk bi šlo če bi dal gor gianellia al pa v6, blokade v mašini pa not pustu? Ki so blokade nevem točno, sam če boš dal V6 moraš dat vse blokade ven. Po števci ti bo šov okoli 95km/h. Popravljeno Oktober 4, 2008. Popravil andro007
Guest Brumer Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Ki so blokade nevem točno, sam če boš dal V6 moraš dat vse blokade ven. Po števci ti bo šov okoli 95km/h. Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang: Izprijenec 1
A6S35Z Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 (popravljeno) če pa ne dam v6 gor bi pa brez blokad šu 80 po števcu, seprav realnih 70? Popravljeno Oktober 4, 2008. Popravil A6S35Z
666 Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang: zakej bi mašino rihta?? če je vse dobro naštelano nima ke bite :closedeyes:
666 Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 če pa ne dam v6 gor bi pa brez blokad šu 80 po števcu, seprav realnih 70? s športnim aspuhon jas končne nesen pridoba doste( nege 2km/h ). taka če maš vse blokade vune pa mejaš aspuh ne pričakuvle ka de ti 10km/h več ša.
mfink Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 avspuh kr zamenjej :yes: na končni se pozna za 5km/h, pospeški se pa dost bl poznajo (sploh pa v hrib bl uleče), pa še glas bo mew dobr.
fbevc93 Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Pozabil si napisat,da bo vsako leto mašino rihtal!!!!! :headbang: :headbang: eh :? pa mnde ja nebo 20k kilometrov na leto delu :blink: če avspuh zamenjaš se življenska doba nebi smela nič skrajšat .) gre pravzaprav sam za lažji pretok plinov in bolš naštimano resonanco.. to pa na samo mašino vrjetno nič ne vpliva :)
k0ci Objavljeno Oktober 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 s športnim aspuhon jas končne nesen pridoba doste( nege 2km/h ). taka če maš vse blokade vune pa mejaš aspuh ne pričakuvle ka de ti 10km/h več ša. tudi znanja knjižnega jezika nesi pridoba doste ne :) piši tako, da bo vsem razumljivo, ne samo vam v kurji glavi nicholas 1
A6S35Z Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 kako je pa z bremzami pr predelavah? bi se uspelo pravočasno ustavit pr 80 in več? ker 50ccm je naret za 50+/- km/h... sem pa slišal tut da naj bi pr endurah, sport ipd, če pri nakupu ponudli pr 1000km odvzem blokad, pol s bremzami nebi smelo bit problemov?
k0ci Objavljeno Oktober 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 50ccm motorji niso narejeni samo za 50km/h, to omejitev določa zakon, motorji pa so skonstruirani za tolikšno hitrost, kolikšno pač dosežejo, se pravi brez blokad
Marko121 Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 jest bi pa rad vprašu -madass 50 -4-taktn-kva bi se dalu narest da bi bul šlo
A6S35Z Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 kolk pa gre kšna dt, tzr realnih km/h brez blokad (original avspuh)?
superboy Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 ve kdo kje so blokade na skuterju explorer twister?
Brejker Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Mene pa zanima kako bi blokado vgradil v vario :blink: ?! Imam 4T Kineza pa me zanima kam moram dati distančnik za jermen? Z k0cijem sva se že nekaj pogovarjala v tej smeri a ne najdem teme v kateri mi je vse o tem razložil :slap: Zanima me na katero gred? :hmm: na gnano ali na pogonsko? :cry: hvala
k0ci Objavljeno November 10, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 10, 2008 malo logično razmisli, zraven si pa predstavljaj variomat v delovanju........ko ti nabiraš hitrost se zadnja jermenica razteguje, prednja pa krči (plošči lezeta skupaj), tako da daš med prvi jermenici (na glavno gred motorja) eno plastično pušo, katera prepreči jermenicama da prideta skupaj, jermen ne more več lezti navzgor in hitrost je omejena
Brejker Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Huwala k0ci :worship: :rolleyes:
Miki Mauss Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 SACHS Speed FOrce letnik 2008. Garancija je šla h koncu, zdej pa juriš blokade ven.... Kdo ve kaj se da nardit? ZA ene 70 do 80 km/h dost mam. Brez novih cilindrov po možnosti.... Thnx.
Mikey Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 A se je men zmešal al ma runnerca dejansko dve slepi cevi. Če se mi ni zmešal me zanima a obe pošlihtam al kako? Sm se pa zdele k pišem spomnu da bi ena bla loh fejk oz. da je povna (nevem kje je smisu ampak use je možno...) tko da bom šou sprobat razliko v odmevu k bo nehal dežvt
PiaggioNRGPower Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 Imam Piaggio Zip 50 4T. Blokado naj bi imel v variomatu, na frgazeru in avspuhu - slepa cev (če se ne motim). Danes sem gledal izpušno cev in nikjer nisem zasledil nobene slepe cevi. :unsure: Zdaj me pa nekaj zanima - mi lahko nekdo NATANČNO opiše, kje so blokade? Kakšen je postopek odstranjevanja, itd.. Ne mi pisat, o tem je že blo govora, ker bi res lepo prosil. Pa še nekaj - kolko lahko z odstranitvijo blokad pridobim na končni?
PiaggioNRGPower Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Imam Piaggio Zip 50 4T. Blokado naj bi imel v variomatu, na frgazeru in avspuhu - slepa cev (če se ne motim). Danes sem gledal izpušno cev in nikjer nisem zasledil nobene slepe cevi. :unsure: Zdaj me pa nekaj zanima - mi lahko nekdo NATANČNO opiše, kje so blokade? Kakšen je postopek odstranjevanja, itd.. Ne mi pisat, o tem je že blo govora, ker bi res lepo prosil. Pa še nekaj - kolko lahko z odstranitvijo blokad pridobim na končni? Pa kaj mi lahko nekdo lepo prosim odgovori?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se